Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13221
(azt  nemtom ez a fasz gugli mért nem rakja bele a linkbe a (tér)képkivágást... :-(((
Előzmény: Törölt nick (13220)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13220

Milyen útvonalon jártál Te?

 

ezen

 

 

Bogar: erre gondolsz?

Előzmény: Shoterq (13218)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13219

Van valakinek valami légifótója a csp-ról? Esetleg valami rajz?

 

FOTO & RAJZ

Előzmény: alibi-man (13217)
Shoterq Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13218
Milyen útvonalon jártál Te? :D
Nekem Maglódról-Újpalota (Késmárk utca) csúcsban max. 50-55 perc és mindig a hévátjáróba csorogtam át! Egyedül Cinkotán van mindig cumi a hévvel!

De az tény, hogy fele annyi idő lett az út.
Előzmény: Törölt nick (13214)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13217
M6 - M0 csomópont.

Kíváncsi vagyok, a holnapi átadás után mennyire fog a környéken változni a forgalom. Van valakinek valami légifótója a csp-ról? Esetleg valami rajz? Mert az útról nézve elég bonyolultnak tűnik.
BoGar Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13216
Minek állsz te a sorompónál? Van egy hely, ahol alatta át lehet menni.
Előzmény: Törölt nick (13214)
ghosty9 Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13215
"Amúgy az M3 és M5 között nincs nagy tranzit forgalom, hiszen ki akar Pesten keresztül mondjuk Miskolcról Szegedre [...] menni."

Hát én innét Szegedről mondjuk Pesten át mennék Miskolcra jelenleg, az tuti. Egyrészt nem kell lesni a térképet, másrészt időben is vagy egy órával kevesebb lehet, mint "toronyiránt".

(Egyáltalán, merre másfele? Debrecken? Szentes-Szolnok?)
Előzmény: brenn (13188)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13214

ja, meg a naplás út is kimaradt... :-)

 

szóval ezekről az átmenő mind eltűnik, csak a célforgalom marad...

 

 

amúgy egész brutális időket lehet produkálni az M0-án:

 

az újpalota-31es (bp határ) etap csúcsban simán 1 óra fölé szokott menni, csak a gödöllői hév sorompójánál ki lehetett fogni 10-15 perces dekkolást...

 

mostmeg az egész 13 perc, a legnagyobb csúcsban is...

Előzmény: BoGar (13212)
BoGar Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13213
Igen, ez nekem se tetszett.
Előzmény: cssz74 (13210)
BoGar Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13212
Lehagytad az a lehetőséget, hogy Ecser felől a Kucorgónál nem fordulnak rá a Pesti útra, hanem tovább mennek a Zrínyi úton Rákoscsabán át Nagytarcsa irányába.
Előzmény: Törölt nick (13205)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13211
Ez így igaz, járom ezeket az útvonalakat, eddig elég sok volt a kamion és az áthaladó tranzit személyforgalom a pest melletti északi, keleti és déli települések közt.
Előzmény: Törölt nick (13205)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13210
A másik bajom a riportal, hogy nem kéne a kamionosokat elgondolkodtatni, hogy merre menjenek.
cssz74 Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13209

Én is láttam, de a térképet figyelted?

Ez csak addig lesz igaz, míg át nem adják az m31-et + az M5-51 közti levágást. Nem harsogták, hogy a 0-áson menő kamion gyálnál, fel az m5-ön, rá az m0-ra, onnan ki a régi 5-ösre. Meglesz a két levágás, és épp nem lesz olyan nyugis a város, mint véletlenül akkor (mivel azóta én már akadtam be a Hungárián a Kerepesi kereszteződédénél kicsit, addig viszont tényleg sokkal jobb volt) biztos nem lesz időben rövidebb és kevesebb olaj a városon keresztül.

Előzmény: BoGar (13208)
BoGar Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13208
Érdekes, mert a TV2 két tesztkamionja közül az egyik hiba nélkül vette az M0-n áthaladást. A másik gép Bp-en keresztül ment, megmutatva, hogy a Hungárián is normálisan lehet most már haladni. Meg kell mondanom, a Bp-en áthaladó nyert azt hiszem 10 perccel.
Előzmény: attus germanicus (13187)
RadiX Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13207
ha autópályának megfelelő paraméterekkel épül, akkor minimum két alagút és pár völgyhíd nélkül nem lehet megúszni.

Előzmény: D H (13204)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13206
Ennek örülök.
Előzmény: brenn (13201)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13205

 

Az M0K kapcsán érdemes megemlíteni, hogy a gyűrű ill. harántirányú utak közül nem csak a hungáriára, hanem az ábrán jelölt peremkerületi ill. agglós utakra is igen látványos 6ással lesz, arányaiban a hungáriánál is lényegesen nagyobb lesz a forgalomcsökkenés...

 

 

 

D H Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13204

azt gondolnám, a Budai hegyekben a zajvédő falak önmagukban még nem lennének elegendőek, látván az M6-on, mi az újmagyar trend, M0NY-n Ürömtől Budakesziig, ha nem Biatorbágyig végig alagút fog ott épülni!

(elvégre Alpesi ország vagyunk, megmondták! :))))))))))

 

Előzmény: Törölt nick (13203)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13203

Ehhez kellenek jó mérnöki és sajnos drága megoldások.

 

zajvédő falnak hívják, durván 100M/km, ez nemosztszoroz... :-)

Előzmény: brenn (13198)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.22 0 0 13202

68 km majd akkor lesz, ha megépül az M5 és 51 közötti hiányzó szakasz, most ez sajnos egy tizessel több.

 

csak 4-5km-el...

Előzmény: brenn (13191)
brenn Creative Commons License 2008.09.21 0 0 13201
Azt hiszem alapvetően egyetértünk
Előzmény: cssz74 (13200)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.21 0 0 13200
Nézd, nagyon fontos a nyugati rész, ezt nem vitatom, de nem értünk egyet. Úgy hozta a sors, hogy keddi megnyitása óta péntekig 3x kellett mennem(vagyis választhattam)az M0K-n, napközben, nem csúcsidőben, és intenzív, de jól haladó forgalmat tapasztaltam mindig, kb. 50%-os nehéz tgk. forgalommal...
Előzmény: brenn (13188)
Fricy Creative Commons License 2008.09.21 0 0 13199
No igen. Ha ma sietsz valahova, jobb ha elkerülöd az M0 DNy-i szektorát, mert garantált elkésel... Remélem minél hamarabb nekiállnak végre a bővítésnek.
Előzmény: attus germanicus (13187)
brenn Creative Commons License 2008.09.21 0 0 13198

Ehhez kellenek jó mérnöki és sajnos drága megoldások.

 

Ma Pátyról bejönni Budapestre reggel másfél óra. Ne gondold, hogy az elit ebben nem érdekelt. Perzse  együtt szeretné a nyugalmat és a jó közlekedést. Ha ez a mérnökök számára megoldhatatlan nem lesz út. De éppen ez a  kihívás is benne.

Különben adjuk vissza a diplománkat.

 

Előzmény: radio100jozsi (13196)
brenn Creative Commons License 2008.09.21 0 0 13197

Az agglomeráció feltöltése ma egyre kevésbé Budapestről történik. A

Budapestre költözni nem tudó ( árak miatt ), még vidéki életmódot igénylő  és a vidéki gyökerekkel eleven kapcsolatot tartó fiatalok "töltik" fel a lakóparkokat, általában onnan jőve, amerre a városból vezető utak visznek.  Tehát alapvetően Dunakeszire a  borsodiak, szabolcsiak, Vecsésre  a békésiek, szolnokiak , Érdre  a zalaiak, somogyiak jönnek.

 

Nyilván van kiáramlás Budapestről is ( fiatal, gyereket vállaló lakótelepen élők ) de az elit már régen nem megy ki Budapestről- kivéve egy budai település koszorú.

 

 A visszaáramlás pedig világjelenség ( az agglomeráció előnyei elvesznek, szlömösödik, egyre kijjebb kell menni, nincs  kutúrális,oktatási infrastruktúra, többautós életmód szükséges, drágul és lassul a közlekedés és  stb. ) Az agglomerációs "befogadó" települések a nagy létszámnövekedés miatt kénytelenek befogadni a multi láncokat, tönkremegy az eredeti arculat, a helyi kereskedés stb. Ez nagyon összetett kérdés és csak indulatok nélkül szabad megközelíteni.

Előzmény: radio100jozsi (13194)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.21 0 0 13196
A Budai szakaszzal még az a baj, hogy pont az elit félti a nyugalmát, ezért nem igen fog a következő 15 évben sem megépülni.
Előzmény: brenn (13195)
brenn Creative Commons License 2008.09.21 0 0 13195

Örülök, hogy jó neked ( és nekem is ) és még nyilván sokaknak a keleti szakasz és nem is az ellen beszélek. Hiszen már megépült, tehát eről nem is érdemes vitázni.

 

Hanem arról, hogy a hiányzó fejlesztések tényleges alternatívája lenne a nyugati szakasz, amit az idő múlásával egyre nehezebb majd megépíteni.

 

Nem beszélve arról, hogy a  M0 déli szakasz átépítése mivel fog járni. Nem beszélve arról, hogy az M0 a budai oldalon nem vezet tovább és ma még nem látható módon fog bonyodalmakat okozni.

Tudod mi folyik a budakeszi, nagykovácsi, vörösvári  és szentendrei utakon?

 

A forgalomszámlálásokból sok következtetést lehet levonni.

 

A déli autópálya hídon menő tömegközlekedés nem nagy lakosságszámú kerületeket köt össze és állandósultak a dugók.

 

Az M2-M6(5 ) között tényleg a keleti szektor a legfontosabb. Örülök, hogy elkészült.

 

 

Előzmény: radio100jozsi (13190)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.21 0 0 13194

de nagyon jelentős forgalom ez.

 

Szeretem az ilyen semmit mondó kijelentéseket, ilyet a faluban a Mariska néni is tud mondani.

 

Amúgy az agglóból  megindult a visszaáramlás Budapest felé és bizony a Balaton, Adria és  Ausztria nagyon felértékelődött az elit szemében.

 

Hát Üllő szélén a 4-es lekerülőnél biztos szellemlakónegyed épűl, de itthon is most készül az új lakópark vagy 20 új házzal.

 

De azért nem a szűk elitnek építsűnk egy vacak utat, hanem hazánk lakosságának is, és ők  8 millióan nem Budapesten laknak.

Előzmény: brenn (13193)
brenn Creative Commons License 2008.09.21 0 0 13193

Senki nem mondta, hogy ebből áll, de nagyon jelentős forgalom ez.

Amúgy az agglóból  megindult a visszaáramlás Budapest felé és bizony a Balaton, Adria és  Ausztria nagyon felértékelődött az elit szemében.

Előzmény: radio100jozsi (13189)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.21 0 0 13192

M2-M6 irányról, a Szlovák-Lengyel tranzit erre is halad.

 

M2-M5-öt akartam írni.

Előzmény: radio100jozsi (13190)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!