Keresés

Részletes keresés

alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13323
Nem erre gondoltam :-)) Hanem a forgalom számlálási adatokra. Nem találom a kozut honlapján.
Előzmény: strangerr (13322)
strangerr Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13322
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:1996:235:0059:013:HU:HTML

3.4.1-es pont
Előzmény: alibi-man (13321)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13321
Ezt hol találom egész pontosan?
Előzmény: strangerr (13318)
strangerr Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13320
Egészen pontosan: az EU 96/53/ EK számú irányelvében rögzített 115 kN egyestengely- és 180 kN-os kettőstengely- terhelésű, 440 kN össsz-gördülősúlyú tehergépjárművek korlátozás nélküli forgalmát lehetővé tévő útburkolat.
Előzmény: alibi-man (13319)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13319
A 11,5 t burkolaterősítés tengelyterhelésről szól?
strangerr Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13318
Ujabb remek érvek vannak benne Lacinak a "csak pesten építsünk utat" elvéhez:)))

pl M35 8-10 %:)

FRAMY Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13317

Én kb. 3 hete küldtem mail-t a NIF-eseknek, most válaszoltak (31-es + 81-es út):

 

 

A következőkről tudjuk tájékoztatni:


31 sz. főút

A projektre pályázatot adtunk be az ISPA alapba 2008 szeptemberben.
A 31. sz. főút burkolat megerősítését a 25+156 (most átadott MO csomópont és útkorrekció)- 34+647 km. sz. között tervezzük. A szakasz kiviteli terveinek készíttetésére a közbeszerzési eljárás a héten indul az engedéllyel rendelkező tervek alapján.
A tervek elkészülte után választunk közbeszerzési eljárással kivitelezőt és a jelenlegi ütemterv alapján 2009. szeptemberében kezdenénk a kivitelezési munkákat. Határidőre 2010-re befejezhető a szakasz burkolat megerősítése.



A 81 sz. főút 11,5 t burkolaterősítése/fejlesztése az 57+270 - 79+100 km sz. közötti szakaszon

Előcsatlakozási alap (ISPA) maradványkeret terhére várhatóan lehetőség nyílik a 81. sz. főút 11,5 t burkolaterősítésre/fejlesztésére a Megyehatár - Győr közötti szakaszon.
A fejlesztési feladat tartalmazza a Magyar Közút Kht. által korábban készített 81. sz. főút 11,5 t burkolaterősítését, szélesítését (12 m korona, 7,5 m burkolt felület), a 8208 j. és 82118 j. utak balra kanyarodó sávos csomópont átépítését, település kapuk megvalósítását közvilágítással, a Bakony-ér híd rekonstrukcióját, autóbusz megállóhelyek öbölbe helyezését, gyalogos átkelőhely létesítését, ívkorrekciót illetve a 82123 j. út jobbra kanyarodó sávos csomópont átépítését.
Viszont a fejlesztési feladat nem tartalmazza Pér település két végén (160-160 m hoszban) két körforgalom megépítését mert a tervek még nem állnak rendelkezésre. Ez várhatóan 11,5 t megerősítéssel fog elkészülni a Péri repülőtér fejlesztésének részeként.

A finanszírozási lehetőségek (támogatási szerződés módosítása) tisztázása után várhatóan 2009 tavaszán kezdődhet a kivitelezési munka, amelynek befejezése 2010. március vége.

strangerr Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13316
Ha valaki már tudta attól bocsi:

Letölthetők a 2007-es forgalomszámlási adatok a kozut.hu-ról.

Ami új és szerintem nagyon jó, hogy belekerült új oszlopként a kapacitás és a kapacitáskihasználás.

"kapacitás: a 'Közutak tervezése' című útügyi műszaki előírás (ÚT 2-1.201) 1.3 táblázata szerinti eltűrhető forgalomnagyság (E/ó)

kapacitáskihasználás: a mértékadó óraforgalom (MOF50) és az eltűrhető forgalomnagyság hányadosa (%)"

Persze az "eltűrhető"-höz és nem a "megengedett"-hez van viszonyítva:)

str
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13315

ezt nem tuttam... :-)

 

amúgy az új MC keleti szektor is elég "rázós", de az eddigi dűlőutakhoz képest még mindig kifejezetten sima, a sebességről nem is beszélve...

Előzmény: micsubicsi (13313)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13314
Nem értek velük abban egyet, hogy azt mondják hogy a Hungária fele jobb menni, mert ha belegondolunk csak azért járták meg arra is gyorsan, mert már kamionmentes lett, és ha mindenki úgy gondolkodna mint ők, akkor újra dugó lenne a hungárián a kamionoktól.....
Előzmény: Törölt nick (13309)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13313
Csehek minden sztrádát betonból építenek szinte, jó sza*ul xD Majd kirázza a belünket mindig amikor arra megyünk....
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13312

a csehek nem csak a körgyűrűt, hanem a D1 prágától távoli szakaszait is betonból építik:

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=25422600&postcount=401

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13311

Az MC-n csak a déli szekt. 80as, az új MC kelet 110es, ott nyomhatja 90nel is...

 

az M3 bevezető és a hungária meg nem 50es, hanem 70-80as...

Előzmény: alibi-man (13310)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13310
Valszeg, aki a pályán ment, pontosan betartotta a 80-as limitet, így reális lehet a 68. Viszont ami télleg gyanús, a városon keresztül haladva nem lehet 46-os átlagot hozni, tuti, hogy a csávó nem tartotta be az 50-es limitet, inkább 70-nel mehetett. Bár, a lámpákon keresztűl, még 70-el sem lehet 46-os átlagot hozni.

Szóval ez így nem korrekt.
Előzmény: Törölt nick (13309)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13309

ja, botsi, elbaxtam a linket...

helyesen: http://mtv.hu/videotar/?id=30053

 

 

amúgy a kamionos összehasonlításban az is nagyon sántított, hogy az MC-s kamion miért csak 68as átlagot ment?

(jó, tudom, hogy a rámpákon nem döngethet 90-nel, de azért az út nagyrésze nem rámpa, 80-85-ös átlagot azé ki lehet hozni... vagy nem lehet?)

 

 

hát nem lennék meglepődve, ha 5 év kellene, de ez legyen annak a sok hüjének a baja, aki arra megy.

mé nem mennek pécsre, ott majd lehet 200al is menni a kihalt pályán... :-)))

Előzmény: alibi-man (13308)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13308
Nem tanálom ezt a riportot, mit csinálok rosszul???
Előzmény: Törölt nick (13305)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13307
>hogy 3 év múlva, amikor meglesz az M31, az M5-51 átkötés és a déli szektor duplásítása,

Namost akkó meglesz??? Én 5 évrő hallottam.
Előzmény: Törölt nick (13301)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13306
> Az M0 jelen formájában mégsem éri el eredeti célját,

Ezzel nem értek egyet. Igen, szgk-val jelenleg ígaz lehet, de a Hungárián a kamionok miatt nem lehetett közlekedni.

SZVSZ ha valaki megtesz egy 1700 km-es utat (Bukarest - Frankfurt), ha egy csepp esze van, elkerüli a várost, hiszen ezen a távolságon az 20-50 km + nem oszt, nem szoroz. Viszont nyugisabb.
Előzmény: Törölt nick (13301)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13305

az MTV is megcsinálta a maga M0 vs hungária tesztjét, kamionnal...

 

nagyon teccett baló javaslata, miszerint az M0-t - amíg körbe nem ér - híjjuk inkább MC-nek...  :-)

Előzmény: Törölt nick (13301)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13304

el. itt a részletes nyomvonalrajza az új szakasznak:

http://roads.extra.hu/road_plans/m0_m4_m3.jpg

 

(kb. 130 fokkal el kell balra forgatni, hogy az észak felfele legyen...)

Előzmény: ragazzo (13303)
ragazzo Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13303

 

Kösz, ezek szerint az már elkészült?

Cinkotán nem láttam kitáblázva, legalábbis még a hétvégén...

Előzmény: Törölt nick (13302)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13302

Meg tudná mondani valaki, hogy a Vidám Vásár utca felől fel lehet-e hajtani dél felé az M0-ra?

 

fel

Előzmény: ragazzo (13294)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13301

na, itt egy újabb, nagyon alaposnak álcázott M0 teszt, ezúttal a konkurenciától:

 

http://www.origo.hu/auto/20080924-m0as-teszt-melyik-a-gyorsabb-varos-vagy-korgyuru.html

 

 

annyit azé beleírhattak volna a cikkbe a kedves firkász urak, hogy 3 év múlva, amikor meglesz az M31, az M5-51 átkötés és a déli szektor duplásítása, totál más lesz a szityuésön, mert az M3-M1 viszonylatban (gödöllőtől mérve!!!) kb. 20km-t rövidül az M0, és a déli szektori torlódások/zsúfoltságok is megszűnnek, így a 70perces/50kmes városi átkeléssel szemben a 40perces/66kmes M0 egyértelműen nyerő leszen...

 

természetesen ha a kiindulás az M0xM3 csp (és környéke), akkor ahhoz a nyugati szektor fog kelleni, ami 40kmes/25perces értékekkel abszolúte űberelhetetlen leszen...

ratt_724 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13300
Szerintem ez még nagyon távoli jövő ezért nem tudnak biztosat mondani, egyelőre a Szhely-Csorna szakaszt próbálják meg összehozni, persze az is késik az eredetileg ígért 2010-hez képest.
Viszont amit mostanában jó látni, hogy a Szhely-váti elkerülő közötti új nyomvonalon megindult a munka, ha jól emlékszem 2010-re ígérik az átadást... Viszont a csornai elkerülő továbbra sem készülget, pedig ami teherforgalomban ott van az siralmas, lassan születni kell ott az út túloldalára...
Előzmény: korn_batyo (13295)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13299

Boccs, ez akkor egy másik KKK.... :)

De ezt is így hívják...

ez hülyeség...

cssz74 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13298
a KKK Külső-Keleti-Körút, a külső pesti kerületek összekötésére szolgáló gyorsforgalmi jellegű út lenne, amit itt, egy másik topic-on belül tárgyalgatnak. Sok nehézséggel terhelt nyomvonala miatt, érint intenzív kertvárosi lakóövezeteket, ahol erős nyomvonalproblémák vannak, a 18.-kerben a "Burma" vágány nyomvonalánál, 17.-ben az erdészet baromsága miatt, nem a köztemetőnél, hanem egy drága, újonan épített lakópark mellett akarnák vinni, holott a temetői nyomvonal rövidebb, és nem érint lakóövezetet.
Előzmény: korn_batyo (13295)
ragazzo Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13297

 

 

KKK= Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ

http://www.3k.gov.hu/pages/index.jsp

Előzmény: korn_batyo (13295)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13296
Értem, hogy te olvastad, bár én a VEKE-t nem tartom sem elfogultnak, sem szakmailag a legfsőbb szintünek, és műszakilag nem értem, hogy miért lehet csak délebbre építeni, látom ezt írják, de nem részletezik. Egyébként rendkívül jó lenne, régóta tudott, hogy budapestnek 3db híd kell, ebből reméljük az első jövő kedden használhatóvá válik, az aquincumi lenne ügye a másik, ami csökkentené az Árpád és Megyeri terhelésést, és Csepel-Budafok közé a 3.,ami sokat javítana a sziget nehéz megközelíthetőségén.
Előzmény: ratt_724 (13292)
korn_batyo Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13295
Sziasztok!

Érdeklődtem a NIF-nél, a 86-os Szombathely-Körmend szakasz felújítására vonatkozólag. Ezt a választ kaptam úgy kb. 2 hónap után. Igazándiból mi lenne a lényege, mert számomra a nesze semmi fogd meg jól jön le belőle:

"A KHEM és a KKK további vizsgálatokat és nyomvonal változatokat kért ütemezett megvalósíthatóságra 2015 és 2025-re. Ennek a munkának a napokban lett vége, jelenleg a KKK (és KHEM) előtt áll a nem kis döntés, mely hosszú távra az M9 kérdését is befolyásolja (a párhuzamos fejlesztés miatt)."

Mi az a KKK?
ragazzo Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13294

 

Szerbusztok!

 

Meg tudná mondani valaki, hogy a Vidám Vásár utca felől fel lehet-e hajtani dél felé az M0-ra?

 

Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!