Keresés

Részletes keresés

hotrod25 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13353
Ez alapján M3 gödöllői csp dózer, mint a gyáli csp M5-ön.
Előzmény: hotrod25 (13351)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13352

Nagyon dúrva, a 4-es úton Monornál 99%-os a kihasználtsága, ennél nagyobb csak az Albertirsa térsége 100%-os (itt belejön a 405-ös már), de a legnagyobb 114%-al a szolnoki elkerülő, valahol a Tisza hídnál.

 

Viszont a régi 4-es (400-as) Vecsés-Üllő forgalma is bőven 10.000 felett van, ami érdekes.

Előzmény: strangerr (13324)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13351
Előzmény: alibi-man (13348)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13350
Én eddig 2009-es kezdésről tudtam. Meglátjuk.
Előzmény: strangerr (13345)
strangerr Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13349
Arra azért ne vegyél mérget:) De ha már mérnök is lesz, az azért csak azt mutatja, hogy komolyan gondolják. De nem tudom, hogy pl. a területszerzéssel hogy állhatnak... 25 km-en az szerintem minimum másfél év...

A Monor-Pilis elkerülőnél amúgy 2016 vége szerepel, ergo az 2011 vége.

A többi négynyomnál 2015 vége ,akkor az meg 2010 vége...

Hát úgy legyen.

Előzmény: alibi-man (13347)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13348
Akkó semmi baj. Arról lehet valamit tunni, hogyan fog az M3-M31 csp. kinézni? Szal arra gondolok, hogy a gy/e 1 sávos lesz, vagy 2? Mint pl. az M30-as Miskolcs felé.
Előzmény: Törölt nick (13346)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13347
Szal akkó 2010-re kész lesz?
Előzmény: strangerr (13345)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13346

gödöllőnél úgy 40.e körül van az ÁNF és ennek csak a kisebbik része menne le délre az M31en, a többség megy tovább az M3 bevezetőn (meg észak felé...)

 

szóval az M31 2x2-je csak akkor lenne kevés, ha az M3on már 150e az ÁNF és 2x4 sávos a pálya...

Előzmény: alibi-man (13344)
strangerr Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13345
Ne ijedj meg. A 2015 az 5 év jótállási idő miatt van. A mérnök szerződése a jótállási idő végéig szól.
Előzmény: hotrod25 (13340)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13344
Ha az M3 Gödöllö környéki forgalmából indulok ki, akkó bizony ott elég hevi a forgalom. Ezé gondolom, hogy 2x2 sáv kevés lehet. Dehát ezt csak én gondolom...
Előzmény: Törölt nick (13342)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13343
Szerintem meg képesek rá. Ma hallottam, hogy pénz hiány miatt a Bp-n tervezett útfelújítások 2/3-a elmarad a következő 3 évben, összesen csak ~ 100 km lesz felújítva. Má ha igaz a pletyka.

Az, hogy "az elmúlt 6 évben megkétszereződött az autópályák hossza", böven elégséges szöveg lesz a következő választási kampányban, mosmá le lehet állni az építkezéssel.

Előzmény: hotrod25 (13340)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13342

Aztán az is lehet, hogy az M31 2x2 sávon kevés lösz, és a paraméterei alapján, úgy látom nem lesz bővíthető.

 

hogy a bánatba lenne kevés...

a 2x2es pálya névleges kapacitása úgy 80.e körül van, itt soha a büdös életben nem lesz ekkora forgalom...

Előzmény: alibi-man (13336)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13341
Mindentől függetlenül, nekem továbbra is az a véleményem, hogy az adott útszakaszon, ha 70-80-al sedert a faszi, akkor talán hozhatta a 46-os átlagot.

Magyarul, szerintem az egész teszt úgy szar, ahogy van. ciki az M1-re nézve.

Lehet, hogy csinálok egy saját tesztet. Mosmá kezd érdekelni a dolog.
Előzmény: Törölt nick (13338)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13340

Új fejlemény M4 ügyben, a TED-ről:

 

Szerződés a KMOP keretében megvalósításra kerülő 4. sz. főút hiányzó Pest megyei szakaszok kiépítéséhez kapcsolódó lebonyolító mérnöki tevékenység ellátására.

 

1. rész: 4. sz. főút Monor - Pilis elkerülő építéséhez (28 + 856 - 54 + 680,6 km szelvények között) kapcsolódó lebonyolító mérnöki tevékenység
2. rész: 4. sz. főút 51,0-56,0 km szelvények közötti szakasz négynyomúsításához, valamint a 4. sz. főút 60,6-69,6 km szelvények közötti szakasz négynyomúsításához kapcsolódó lebonyolító mérnöki tevékenység

 

Tervezési sebesség: 130 km/h.

 

Befejezés: 30.11.2015. !!!!!!!!!

 

Remélem azért ez nem komoly.

alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13339
>2,5 tonnás terepjáróval sem mehetsz a pályán 130-al már

Namost komolyan. Ezexerint pl. egy terepjárónak láccó BMW-vel nem lehet 130-al menni a pályán? Most nem értem ezt a paragrafust.

Mert ugye az említett BMW szgk. és akkor mi a paragrafusban szereplő "gépkocsi"? A kisteheratókra értik, mint pl. pözsó partner, vagy rönó kangú?

Másképp fogalmazva, ha a "szemálygépkocsi" 4 tonnás, akkor mehet 130-al? Vagy ha a "gépkocsi" kevesebb, mint 2.5 tonna, mégha tgk. is, szintén mehet 130-al?

vagy butákat kérdezek.
Előzmény: radio100jozsi (13334)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13338
hát ezt nem tudtam, de ez nem olyan nagy problemma, tekintve, hogy nem vezetek kamiont, ellenben a riport készítői részéről már kurvára ciki, különösen, hogy a közszolgálati tévében teszik közszemlére a tudatlanságukat, és tájékoztassák félre a népet... :-((
Előzmény: radio100jozsi (13334)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13337
Láttam ma a nagyonvárt körforgalom helyét 4-esen. Hát nem kapkodnak nagyon a fiúk. A kitűzőkarók is kezdenek kidőlni a földből. Az a parkoló, ami Szolnok felé van kb100m -re, egy hányinger. Szemetes nincs, a pet palackok százaitól már a fű sem látszik.
Előzmény: radio100jozsi (13334)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13336
Hááát ez igen tanulságos. Télleg elég gáz az M35. Mosmá meg köll kérdeznem, minek építették? 8-10% a kihasználtság...

Azé az M7 hamarosan 100% felett lesz. SZVSZ. lehet, itt az ideje lassan 3 sávossá tenni a lefelé menő szakaszt is SZF-ig.

Aztán az is lehet, hogy az M31 2x2 sávon kevés lösz, és a paraméterei alapján, úgy látom nem lesz bővíthető.
Előzmény: strangerr (13324)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13335

Egyébként rendkívül jó lenne, régóta tudott, hogy budapestnek 3db híd kell, ebből reméljük az első jövő kedden használhatóvá válik, az aquincumi lenne ügye a másik, ami csökkentené az Árpád és Megyeri terhelésést, és Csepel-Budafok közé a 3.,ami sokat javítana a sziget nehéz megközelíthetőségén.

 

4. Galvani u. - Csepel (Lakóparkosok miatt talán beelőzi az budafokit)

5. M0D hídjai

+ 1-2 közúti alagút a Duna alatt. + az off nagyvasúti alagút Klföld-Nyugati közt.

 

Gyönyörű tervek vannak...

 

 

Előzmény: cssz74 (13296)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13334

Laci, azért egy teherautóra nem az szgk szabályok érvényesek a Kresszben, sőt még egy 2,5 tonnás terepjáróval sem mehetsz a pályán 130-al már.

 

a) személygépkocsival, motorkerékpárral, 2500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival

- autópályán 130 km/óra,

- autóúton 110 km/óra,

- lakott területen kívül egyéb úton 90 km/óra,

- lakott területen 50 km/óra,

b) egyéb gépjárművel - kivéve teherszállításra kialakított motoros triciklit -, valamint gépjárműből és pótkocsiból álló járműszerelvénnyel

autópályán 80 km/óra,

lakott területen kívül egyéb úton 70 km/óra,

  lakott területen 50 km/óra,

 

(2) Ha a „Sebességkorlátozás” jelzőtábla lakott területen 50 km/óránál, lakott területen kívül 90 km/óránál nagyobb sebességet jelez, személygépkocsival, motorkerékpárral és a 2500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival legfeljebb a jelzőtáblán megjelölt sebességgel szabad közlekedni.

 

Tehát akár mennyire sajnos száguldanak a kamionok is a bevezető utakon, és a Hungárián, akkor is nekik csak 50 km/h-val szabadna menniük, a 70-es tábla rájuk nem érvényes.

 

Magyarországon meg 2,5 tonna felett (kivéve bizonyos buszokat) a vmax 80 km/h, és ez is csak autópályán.

Előzmény: Törölt nick (13311)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13333

???

 

ezt én mikor kérdőjeleztem meg?

100% közelében van a terhelése, ittott még meg is haladja... vitán felül áll, hogy pályával kiváltandó...

Előzmény: cssz74 (13331)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13332

a 6os se rossz: dujv alatt még az 50 %-ot sem éri el a terheltsége, mi meg 500mrd-ért pályát építünk mellé...

 

asszem ilyen esetben kell az illetékesnek nekiszegezni a kérdést: "hüje-e vagy?"

 

Előzmény: strangerr (13318)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13331

Laci! Valj színt! :)

Azé' a 4-es megérdemelne legalább Szolnokig nem?

Előzmény: Törölt nick (13329)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13330

Letölthetők a 2007-es forgalomszámlási adatok a kozut.hu-ról.

 

hát nekem 2008.06. havi dátummal van lementve a gépemen, úgyhogy ez már egy ideje hozzáférhető a közutas oldalon... :-)

Előzmény: strangerr (13316)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13329

ja:

az elvemet kicsit nagyon félreértetted:

 

szerintem ott építsünk utat, ahol a nagy a kapacitáskihasználás, ad abszurdum kapacitáshiány van...

 

(arról nem én tehetek, hogy ilyen utak valamilyen fatális véletlen folytán túlnyomórészt pesten és környékén vannak...)

Előzmény: strangerr (13318)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13328
Közutak azok egész jók, szerintem jobbak mint nálunk, már ahol én jártam közúton eddig Csehben.
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13327
olyat mondj, amit nem tudtam... :-))
Előzmény: strangerr (13318)
FRAMY Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13326
És a többi út is sokkal rosszabb, mint nálunk? :)))
Előzmény: micsubicsi (13325)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13325
Csehországi sztrádához a mi M0sunk teljesen tükörsima út! Arra Brno, Olomouc, Jihlava, Prága, Kladno, Rudná, Rokicany, Plzen, Rozvadov fele jártam autópályán, de katasztrofálisak. Sokszor már félünk, hogy szétesik alattunk a kamion. Személyautóval se sokkal jobb a helyzet, ott a betonelemek nagyon szarul vannak összeillesztve. Nyáron is az 1ik parkolóba alig bírtam elaludni, mert olyan hangos volt ahogy az autókat dobálták a hézagok. Lengyelországon kívül sztem Csehországnak van az egyik legrosszabb autópályája....
Előzmény: Törölt nick (13315)
strangerr Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13324
Látod kérhetsz bármit:) Vágom az EU irányelveket:)

a forgalomszámlálás:

http://web.kozut.hu/index.php?id=8834
Előzmény: alibi-man (13323)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!