Nagyon dúrva, a 4-es úton Monornál 99%-os a kihasználtsága, ennél nagyobb csak az Albertirsa térsége 100%-os (itt belejön a 405-ös már), de a legnagyobb 114%-al a szolnoki elkerülő, valahol a Tisza hídnál.
Viszont a régi 4-es (400-as) Vecsés-Üllő forgalma is bőven 10.000 felett van, ami érdekes.
Arra azért ne vegyél mérget:) De ha már mérnök is lesz, az azért csak azt mutatja, hogy komolyan gondolják. De nem tudom, hogy pl. a területszerzéssel hogy állhatnak... 25 km-en az szerintem minimum másfél év...
A Monor-Pilis elkerülőnél amúgy 2016 vége szerepel, ergo az 2011 vége.
A többi négynyomnál 2015 vége ,akkor az meg 2010 vége...
Akkó semmi baj. Arról lehet valamit tunni, hogyan fog az M3-M31 csp. kinézni? Szal arra gondolok, hogy a gy/e 1 sávos lesz, vagy 2? Mint pl. az M30-as Miskolcs felé.
Ha az M3 Gödöllö környéki forgalmából indulok ki, akkó bizony ott elég hevi a forgalom. Ezé gondolom, hogy 2x2 sáv kevés lehet. Dehát ezt csak én gondolom...
Szerintem meg képesek rá. Ma hallottam, hogy pénz hiány miatt a Bp-n tervezett útfelújítások 2/3-a elmarad a következő 3 évben, összesen csak ~ 100 km lesz felújítva. Má ha igaz a pletyka.
Az, hogy "az elmúlt 6 évben megkétszereződött az autópályák hossza", böven elégséges szöveg lesz a következő választási kampányban, mosmá le lehet állni az építkezéssel.
Szerződés a KMOP keretében megvalósításra kerülő 4. sz. főút hiányzó Pest megyei szakaszok kiépítéséhez kapcsolódó lebonyolító mérnöki tevékenység ellátására.
1. rész: 4. sz. főút Monor - Pilis elkerülő építéséhez (28 + 856 - 54 + 680,6 km szelvények között) kapcsolódó lebonyolító mérnöki tevékenység 2. rész: 4. sz. főút 51,0-56,0 km szelvények közötti szakasz négynyomúsításához, valamint a 4. sz. főút 60,6-69,6 km szelvények közötti szakasz négynyomúsításához kapcsolódó lebonyolító mérnöki tevékenység
>2,5 tonnás terepjáróval sem mehetsz a pályán 130-al már
Namost komolyan. Ezexerint pl. egy terepjárónak láccó BMW-vel nem lehet 130-al menni a pályán? Most nem értem ezt a paragrafust.
Mert ugye az említett BMW szgk. és akkor mi a paragrafusban szereplő "gépkocsi"? A kisteheratókra értik, mint pl. pözsó partner, vagy rönó kangú?
Másképp fogalmazva, ha a "szemálygépkocsi" 4 tonnás, akkor mehet 130-al? Vagy ha a "gépkocsi" kevesebb, mint 2.5 tonna, mégha tgk. is, szintén mehet 130-al?
hát ezt nem tudtam, de ez nem olyan nagy problemma, tekintve, hogy nem vezetek kamiont, ellenben a riport készítői részéről már kurvára ciki, különösen, hogy a közszolgálati tévében teszik közszemlére a tudatlanságukat, és tájékoztassák félre a népet... :-((
Láttam ma a nagyonvárt körforgalom helyét 4-esen. Hát nem kapkodnak nagyon a fiúk. A kitűzőkarók is kezdenek kidőlni a földből. Az a parkoló, ami Szolnok felé van kb100m -re, egy hányinger. Szemetes nincs, a pet palackok százaitól már a fű sem látszik.
Egyébként rendkívül jó lenne, régóta tudott, hogy budapestnek 3db híd kell, ebből reméljük az első jövő kedden használhatóvá válik, az aquincumi lenne ügye a másik, ami csökkentené az Árpád és Megyeri terhelésést, és Csepel-Budafok közé a 3.,ami sokat javítana a sziget nehéz megközelíthetőségén.
4. Galvani u. - Csepel (Lakóparkosok miatt talán beelőzi az budafokit)
5. M0D hídjai
+ 1-2 közúti alagút a Duna alatt. + az off nagyvasúti alagút Klföld-Nyugati közt.
Laci, azért egy teherautóra nem az szgk szabályok érvényesek a Kresszben, sőt még egy 2,5 tonnás terepjáróval sem mehetsz a pályán 130-al már.
a) személygépkocsival, motorkerékpárral, 2500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival- autópályán130 km/óra,- autóúton 110 km/óra,- lakott területen kívül egyéb úton90 km/óra,- lakott területen50 km/óra,b) egyéb gépjárművel - kivéve teherszállításra kialakított motoros triciklit -, valamint gépjárműből és pótkocsiból álló járműszerelvénnyelautópályán80 km/óra,lakott területen kívül egyéb úton70 km/óra, lakott területen50 km/óra,
(2) Ha a „Sebességkorlátozás” jelzőtábla lakott területen 50 km/óránál, lakott területen kívül 90 km/óránál nagyobb sebességet jelez, személygépkocsival, motorkerékpárral és a 2500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival legfeljebb a jelzőtáblán megjelölt sebességgel szabad közlekedni.
Tehát akár mennyire sajnos száguldanak a kamionok is a bevezető utakon, és a Hungárián, akkor is nekik csak 50 km/h-val szabadna menniük, a 70-es tábla rájuk nem érvényes.
Magyarországon meg 2,5 tonna felett (kivéve bizonyos buszokat) a vmax 80 km/h, és ez is csak autópályán.
Csehországi sztrádához a mi M0sunk teljesen tükörsima út! Arra Brno, Olomouc, Jihlava, Prága, Kladno, Rudná, Rokicany, Plzen, Rozvadov fele jártam autópályán, de katasztrofálisak. Sokszor már félünk, hogy szétesik alattunk a kamion. Személyautóval se sokkal jobb a helyzet, ott a betonelemek nagyon szarul vannak összeillesztve. Nyáron is az 1ik parkolóba alig bírtam elaludni, mert olyan hangos volt ahogy az autókat dobálták a hézagok. Lengyelországon kívül sztem Csehországnak van az egyik legrosszabb autópályája....