Keresés

Részletes keresés

alibi-man Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13383
Azért fog a helyzet változni, mert beszélünk róla, ahogy most te is írtál. SZVSZ. a környezetünket alapvetően három dolog alakítja:

1. Mi magunk, a portánk előtt. Ebben látom eddig a legtöbb fejlődést, különösen a kertes házak környékén.
2. Azok, akik nem itt laknak, de erre járnak. Na ez már gond... Ezt nehéz kezelni.
3. Az önkormányzatok. Mivel mi polgárok, nem követeljük meg tőlük, hogy tartsanak rendet, ezért szarnak bele. S'azért nem követeljük meg, mert egyrészt fogalmunk sincs, hiogy mit kéne tenni, hogy munkára bírjuk az általunk választott tisztviselőket, másrészt sokakban még él a beidegződés, hogy hatóságnak nézi az önkormányzatot, ezért inkább nem kekeckednek.

Aztán a képet árnyalják azok a büdös köcsögök, akik megérkeznek valahova, kinyitják az ajtót, és szépen kiborítják a hamutartót a parkolóban. És még számtalan hasonlót mondhatnék.

De fejlődőképesek vagyunk. Én látom a változást, keleten is. Csak idő, idő, idő.

Előzmény: micsubicsi (13370)
Fricy Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13382
Még nem. Múlt héten jártam arra, semmi nyoma még az előkészületeknek sem.
Előzmény: AcidMan (13380)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13381
asszem még nem, de mán az következik...
Előzmény: AcidMan (13380)
AcidMan Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13380
Már épül?
Előzmény: Törölt nick (13378)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13379

hát inkább az ámokfutós topikba való...

 

(amúgy én egy ilyen rendszert már régóta hiányoltam, a járőrös traffizás és igazoltatás kibaxottul idejétmúlt, hatékonytalan, és drága, nagyon kicsi a lebukás esélye...

ezzel viszont 100%, ha alaposan bekamerázzák az országot...

 

viszont: az idióta-indokolatlan sebességkorlátozásokból, és az elszállt bírságokból visszavehetnének, mert ezzel túllőttek a célon...)

Előzmény: AcidMan (13375)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13378

ja, a 8as is csak veszprémig húzós, utána jelentősen csökken a forgalom...

nem is értem, hogy a várpalotai elkerülő miért húzodozott idáig...

Előzmény: cssz74 (13376)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13377

A rajzon nem látom, hogy M3 Nyíregy felől le lehetne kanyarodni Gödöllőre. Vagy csak én vagyok a vak?

 

mármint a helyi csp-ba (?)

 

ja, az valóban hiánycikk, gondolom az majd a NY1 felőli lehajtó rámpából lesz kiágaztatva, és 180as kunkorral bekötve az északi körforgóba...

Előzmény: kofy (13374)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13376
Azt gondolom az m3 folytatásánál, vagy az m44-nél 1000x fontosabb lenne az m4-et SZolnokot északról kerülő részével együtt megépíteni, statisztikailag ez a legvszélyesebb útvonal. A 8-as is igen terhelt helyenként, de mondjuk a Várpalotai elkerülővel már beérném...az m43 is ha már elkezdték, legyen meg, segítve a régió fellendulését.
Előzmény: micsubicsi (13370)
AcidMan Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13375
Ez nem tudom, hogy itt mennyire off...
kofy Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13374
A rajzon nem látom, hogy M3 Nyíregy felől le lehetne kanyarodni Gödöllőre. Vagy csak én vagyok a vak?
Előzmény: Törölt nick (13368)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13373

hát ez nem klassz...

pedig a pécel-isaszeg-gödöllő és a cinkota-kistartya-kerepes-gödöllő útvonalaknak jót tenne egy díjmentes M31...

 

Előzmény: radio100jozsi (13371)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13372

már bocs, de ekkora marhaságot mán rég olvastam...

 

ha itt rendet akarsz, akkor deportáld a magyarokat az urálon túlra, ahonnan gyöttek, és telepíts be osztrákokat...

 

 

mint korábban írtam az ÉM0híd átadó banzáj kapcsán:

 

a (felnemlocsolt, porfelfőbe burkolózó) ideiglenes parkolótól a hídhoz vezető kerékpár út mellett méteres gaz és szemét.

(ill. a kerékpár út sem vezetett el a hídig, kb. 1-200m hiányzott, nyilván ez nagyon megdrágította volna a hídprodzsekket...)

 

 

ez olyan fokú hanyagság és nemtörődömség, hogy ezen te 1000 év alatt sem fogsz változtatni, ez benne van a génjeinkben...

 

(persze amilyen ütemben fejlődik a géntekknológia, lehet, hogy mégis... :-))

Előzmény: micsubicsi (13370)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13371
Az M0K kitáblázás szerint fizetős lesz az M31.
Előzmény: Törölt nick (13369)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13370
Tegnap néztem az Aktívot. Összehasonlították Nickelsdorfot és Hegyeshalmot. Nem volt számomra meglepő eredmény! Magyarország: fél méteres gaz, mindenhol szemét. Ausztria: tisztaság és rendezettség mindenfele. Ekkor gondolkoztam el rajta, hogy ekkora a különbség a 2 ország között, de NY meg K Mo. között is iszonyatosan sok különbség van, mind rendezettségben, mind gazdaságban. NY meg K Mo. sztem ég és föld, sztem épp ezért kéne főként keleten építeni a sztrádákat, hogy egy kicsit legalább K is fellendüljön. Nektek erről mi a véleményetek? M3at tovább építeni, M30at is, M44et is megkéne építeni....vannak teendők!
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13369

szegény gödöllői csp-t mit össze basztassák:

eredetileg féllóhere volt, aztán a hornék átszabatták - egy külön felüljáró építésével - trombitára, hogy a kapuknak legyen hely, meg 1 pontba tudják gyújteni a 4 csp-i ágat, mostmeg megint széttúrják az egészet...

 

mindenesetre az átépítése nem lesz 1xű mutatvány...

 

esetleg hamán itt ilyen nagy túrásfúrásban lesznek, a gödöllő-kelet csp-t is kiépíthetnék 1 füst alatt...

 

(aprópopó: az M31 fizetős lesz?

mertha nem, akkor az M3-at is érdemes díjmentesíteni gödöllőig, különben az M31en fogják kikerülni az Mberek...)

Előzmény: Törölt nick (13368)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13368

én ilyesmi sávkiosztásra tippelek:

 

- Bp felöl M31-nek 0 forgalma lesz, itt az 1 sáv még sok is.

ne feledkezz el az M31 3as úti cspjáról: itt lesz van a gödöllői ipari park, ill a város nyugati része innen közelíthető meg...

szóval a 0-nál jóval több lesz a forgalom... :-)

 

- Ms felöl is elégnek kell lenni 1 sávnak, főleg ilyen kiépítésben, mert ilyen a kiépítés M4->M0Ny és M5->újM0Ny felé is.

 

ez a rámpa kicsit kacifántos, mert ebbe becsatlakozik a helyi csp rámpája, így itt kell 2 sávos szakasz is... 


- M31->M3 Nyír1 felé lehet esetleg a szűk keresztmetszet, ha 1 sáv van, de ha régiM0->M5 felé nem volt különösebb gond a felhajtással, itt sem lesz. Távlatilag innen indul a 3. sáv Hatvanig.

a rámpa hossza miatt viszont kell a 2 sáv, amit az M3 becsatlakozás előtt 1re lehet fogyasztani...

 

- M31->M3 Bp felé szerencsére közvetlenül nem elérhető.

 

dehogynem: ott az a 180°-os kunkorrámpa...

a GIP, ill. gödöllő-nyugat felől biztosítja az M3-ra felhajtást Bp felé...

(persze ezt a gödöllő elkerülő nyugati szakasza is biztosítja, de hamán lúd legyen kövér... :-))

Előzmény: hotrod25 (13361)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13367

Ez, vagy ennél azóta még nagyobb forgalom az autópályán 28%-ként jelenik meg.

 

szerintem sokan maradtak a régi 5ösön, mert kisebb távokra nem akarnak matricát venni...

Előzmény: kvte (13366)
kvte Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13366

Ujabb remek érvek vannak benne Lacinak a "csak pesten építsünk utat" elvéhez:)))

pl M35 8-10 %:)

 

Azért ez így nagyon csalóka... Pl. az M5 Csongrád megyében Szeged előtt 28-29%. Vagyis a kapacitás harmada sincs kihasználva ha úgy vesszük. Ha viszont úgy vesszük, hogy mi volt az M5 előtt a régi 5-ösön Kiskunfélegyháza és Szeged közt, én még emlékszem: horror volt... Ez, vagy ennél azóta még nagyobb forgalom az autópályán 28%-ként jelenik meg.

 

Vagy manapság bent Szegeden, ahol az 5-ös és a 43-as a körútnál szétválik: esetenként a két balra kanyarodó sáv (43-as) többszáz méteres dugót duzzaszt vissza... És ez a 28%-nak még mindig az a része, aki bemegy Szegedre, miközben jópáran maradnak az M5-ön Szerbia felé (az is csak 8-9% az ap-n, mennyi lenne a városban?).

Előzmény: strangerr (13318)
BoGar Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13365
OFF
Értettem, hogy ugratsz, már elsőre is.
Biztos, hogy tévedsz. A jel miért is helyettesítené a hozzá kapcsolt toldalék - jelen esetben rag - első betűjét? A jel maga csak a leírt szót helyettesíti. Százalék helyett %. Ha ehhez hozzárakod a ragot lesz belőle "százalékkal", jel esetén pedig "%-kal". Remélem sikerült megértetni, hogy a második "k"-t miért is nem helyettesíti a jel.
ON
Előzmény: alibi-man (13363)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13364
Akkor, e logika alapján, az M30- és M35-nél - enyhén szólva - kicsit pazarlás a kialakított csp-k, nem? Feltételezem, hogy az M3-M31 csp. -ban mindig sokkal nagyobb lesz a forgalom, mint az M3-M35, vagy M3-M30 esetében.
Előzmény: hotrod25 (13361)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13363
OFF

Csak ugratlak, nehogy komolyan vegyél! :-)

Azt látnád, amit az angol fórumokon írnak. Na, az nagyon durva. Shakespeare forog a sírjában. Szóval ez itt - tekintetbe véve a magyar nyelv különös nehézségét - még egészen jó.

Bár ebben a %-kal / al dologban kicsit bizonytalan vagyok. Úgy rémlik, mintha ebben az esetben a - jel helyettesíti a 'k'-t. Vagy tévednék? Nem lennék meglepve...

ON
Előzmény: BoGar (13362)
BoGar Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13362
Na a "hát"-tal mondatkezdés nem érdekel. És bocs, hogy szóltam, de egyszerűen gáz ami helyesírásilag a fórumok folyik. Nem igaz, hogy a -val, -vel ragot is képtelen egyesek helyesen hozzákötni egy szóhoz, ha a szó helyett jelet használnak.
Előzmény: alibi-man (13359)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13361

Ebben a rajzocskában olyasmi logikát vélek felfedezni a sávok osztódásában, mint a régi M0*M5 csp-nál:

 

Bp felöl M31-nek 0 forgalma lesz, itt az 1 sáv még sok is.
Ms felöl is elégnek kell lenni 1 sávnak, főleg ilyen kiépítésben, mert ilyen a kiépítés M4->M0Ny és M5->újM0Ny felé is.
M31->M3 Nyír1 felé lehet esetleg a szűk keresztmetszet, ha 1 sáv van, de ha régiM0->M5 felé nem volt különösebb gond a felhajtással, itt sem lesz. Távlatilag innen indul a 3. sáv Hatvanig.
M31->M3 Bp felé szerencsére közvetlenül nem elérhető.

Előzmény: Törölt nick (13357)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13360
Lécci, kicsit segítsetek már értelmezni ezt:

http://www.nif.hu/fejlesztes/383

Ugye a jól értem, a 23+ 200 km. azt jelenti, hogy 23.2 km-es pontnál? Csak ez így pongyola lenne.

Aztán, az első résznél, M6-51, abból 2.8 km. már kész van, nemde?
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13359
Hát csak úgy arányosítottam. De ha neked más infód, véleményed van, nyugodtan megvígasztalhatsz, jól fog esni. :-)

Túdóm bógár, túdóm, háááttal nem kezdünk mondatot... :-))
Előzmény: Törölt nick (13357)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13358

Jaja, én a galvani útira gondoltam, az valóban nem budafok még, de az sem lenne baj, ha nem volna egy síkban a Gubacsival...

 

Autós alagút, és a pályaudvarok összekötése "narancsos" álom, úgy valósul meg, mint sok igéretük...

Előzmény: hotrod25 (13335)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13357
ebből a móriczkaábrából hogy állapítod meg, hogy hol-hánysávos?
Előzmény: alibi-man (13356)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13356
Ezexerint csak 1 sávos lesz. :-( Nem lesz ez így kevés?
Előzmény: hotrod25 (13351)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13355

Sajnos semennyire sem kapkodnak, pedig 3 hónap van hátra, hogy befejezzék a nagy tél előtt a munkát, közműkiváltás meg itt is van dögivel.

 

Nem baj, ma délután is összement 4 autó ott.

Előzmény: hotrod25 (13337)
BoGar Creative Commons License 2008.09.25 0 0 13354
Nagyon szépen kérlek: durva, %-kal. (Tudod, százalékkal. Ha csak a százalékot helyettesíted be, ott marad a "kal") Köszönöm!
Előzmény: radio100jozsi (13352)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!