Azért fog a helyzet változni, mert beszélünk róla, ahogy most te is írtál. SZVSZ. a környezetünket alapvetően három dolog alakítja:
1. Mi magunk, a portánk előtt. Ebben látom eddig a legtöbb fejlődést, különösen a kertes házak környékén. 2. Azok, akik nem itt laknak, de erre járnak. Na ez már gond... Ezt nehéz kezelni. 3. Az önkormányzatok. Mivel mi polgárok, nem követeljük meg tőlük, hogy tartsanak rendet, ezért szarnak bele. S'azért nem követeljük meg, mert egyrészt fogalmunk sincs, hiogy mit kéne tenni, hogy munkára bírjuk az általunk választott tisztviselőket, másrészt sokakban még él a beidegződés, hogy hatóságnak nézi az önkormányzatot, ezért inkább nem kekeckednek.
Aztán a képet árnyalják azok a büdös köcsögök, akik megérkeznek valahova, kinyitják az ajtót, és szépen kiborítják a hamutartót a parkolóban. És még számtalan hasonlót mondhatnék.
De fejlődőképesek vagyunk. Én látom a változást, keleten is. Csak idő, idő, idő.
(amúgy én egy ilyen rendszert már régóta hiányoltam, a járőrös traffizás és igazoltatás kibaxottul idejétmúlt, hatékonytalan, és drága, nagyon kicsi a lebukás esélye...
ezzel viszont 100%, ha alaposan bekamerázzák az országot...
viszont: az idióta-indokolatlan sebességkorlátozásokból, és az elszállt bírságokból visszavehetnének, mert ezzel túllőttek a célon...)
Azt gondolom az m3 folytatásánál, vagy az m44-nél 1000x fontosabb lenne az m4-et SZolnokot északról kerülő részével együtt megépíteni, statisztikailag ez a legvszélyesebb útvonal. A 8-as is igen terhelt helyenként, de mondjuk a Várpalotai elkerülővel már beérném...az m43 is ha már elkezdték, legyen meg, segítve a régió fellendulését.
Tegnap néztem az Aktívot. Összehasonlították Nickelsdorfot és Hegyeshalmot. Nem volt számomra meglepő eredmény! Magyarország: fél méteres gaz, mindenhol szemét. Ausztria: tisztaság és rendezettség mindenfele. Ekkor gondolkoztam el rajta, hogy ekkora a különbség a 2 ország között, de NY meg K Mo. között is iszonyatosan sok különbség van, mind rendezettségben, mind gazdaságban. NY meg K Mo. sztem ég és föld, sztem épp ezért kéne főként keleten építeni a sztrádákat, hogy egy kicsit legalább K is fellendüljön. Nektek erről mi a véleményetek? M3at tovább építeni, M30at is, M44et is megkéne építeni....vannak teendők!
eredetileg féllóhere volt, aztán a hornék átszabatták - egy külön felüljáró építésével - trombitára, hogy a kapuknak legyen hely, meg 1 pontba tudják gyújteni a 4 csp-i ágat, mostmeg megint széttúrják az egészet...
mindenesetre az átépítése nem lesz 1xű mutatvány...
esetleg hamán itt ilyen nagy túrásfúrásban lesznek, a gödöllő-kelet csp-t is kiépíthetnék 1 füst alatt...
(aprópopó: az M31 fizetős lesz?
mertha nem, akkor az M3-at is érdemes díjmentesíteni gödöllőig, különben az M31en fogják kikerülni az Mberek...)
- Bp felöl M31-nek 0 forgalma lesz, itt az 1 sáv még sok is.
ne feledkezz el az M31 3as úti cspjáról: itt lesz van a gödöllői ipari park, ill a város nyugati része innen közelíthető meg...
szóval a 0-nál jóval több lesz a forgalom... :-)
- Ms felöl is elégnek kell lenni 1 sávnak, főleg ilyen kiépítésben, mert ilyen a kiépítés M4->M0Ny és M5->újM0Ny felé is.
ez a rámpa kicsit kacifántos, mert ebbe becsatlakozik a helyi csp rámpája, így itt kell 2 sávos szakasz is...
- M31->M3 Nyír1 felé lehet esetleg a szűk keresztmetszet, ha 1 sáv van, de ha régiM0->M5 felé nem volt különösebb gond a felhajtással, itt sem lesz. Távlatilag innen indul a 3. sáv Hatvanig.
a rámpa hossza miatt viszont kell a 2 sáv, amit az M3 becsatlakozás előtt 1re lehet fogyasztani...
- M31->M3 Bp felé szerencsére közvetlenül nem elérhető.
dehogynem: ott az a 180°-os kunkorrámpa...
a GIP, ill. gödöllő-nyugat felől biztosítja az M3-ra felhajtást Bp felé...
(persze ezt a gödöllő elkerülő nyugati szakasza is biztosítja, de hamán lúd legyen kövér... :-))
Ujabb remek érvek vannak benne Lacinak a "csak pesten építsünk utat" elvéhez:)))
pl M35 8-10 %:)
Azért ez így nagyon csalóka... Pl. az M5 Csongrád megyében Szeged előtt 28-29%. Vagyis a kapacitás harmada sincs kihasználva ha úgy vesszük. Ha viszont úgy vesszük, hogy mi volt az M5 előtt a régi 5-ösön Kiskunfélegyháza és Szeged közt, én még emlékszem: horror volt... Ez, vagy ennél azóta még nagyobb forgalom az autópályán 28%-ként jelenik meg.
Vagy manapság bent Szegeden, ahol az 5-ös és a 43-as a körútnál szétválik: esetenként a két balra kanyarodó sáv (43-as) többszáz méteres dugót duzzaszt vissza... És ez a 28%-nak még mindig az a része, aki bemegy Szegedre, miközben jópáran maradnak az M5-ön Szerbia felé (az is csak 8-9% az ap-n, mennyi lenne a városban?).
OFF Értettem, hogy ugratsz, már elsőre is. Biztos, hogy tévedsz. A jel miért is helyettesítené a hozzá kapcsolt toldalék - jelen esetben rag - első betűjét? A jel maga csak a leírt szót helyettesíti. Százalék helyett %. Ha ehhez hozzárakod a ragot lesz belőle "százalékkal", jel esetén pedig "%-kal". Remélem sikerült megértetni, hogy a második "k"-t miért is nem helyettesíti a jel. ON
Akkor, e logika alapján, az M30- és M35-nél - enyhén szólva - kicsit pazarlás a kialakított csp-k, nem? Feltételezem, hogy az M3-M31 csp. -ban mindig sokkal nagyobb lesz a forgalom, mint az M3-M35, vagy M3-M30 esetében.
Azt látnád, amit az angol fórumokon írnak. Na, az nagyon durva. Shakespeare forog a sírjában. Szóval ez itt - tekintetbe véve a magyar nyelv különös nehézségét - még egészen jó.
Bár ebben a %-kal / al dologban kicsit bizonytalan vagyok. Úgy rémlik, mintha ebben az esetben a - jel helyettesíti a 'k'-t. Vagy tévednék? Nem lennék meglepve...
Na a "hát"-tal mondatkezdés nem érdekel. És bocs, hogy szóltam, de egyszerűen gáz ami helyesírásilag a fórumok folyik. Nem igaz, hogy a -val, -vel ragot is képtelen egyesek helyesen hozzákötni egy szóhoz, ha a szó helyett jelet használnak.
Ebben a rajzocskában olyasmi logikát vélek felfedezni a sávok osztódásában, mint a régi M0*M5 csp-nál:
Bp felöl M31-nek 0 forgalma lesz, itt az 1 sáv még sok is. Ms felöl is elégnek kell lenni 1 sávnak, főleg ilyen kiépítésben, mert ilyen a kiépítés M4->M0Ny és M5->újM0Ny felé is. M31->M3 Nyír1 felé lehet esetleg a szűk keresztmetszet, ha 1 sáv van, de ha régiM0->M5 felé nem volt különösebb gond a felhajtással, itt sem lesz. Távlatilag innen indul a 3. sáv Hatvanig. M31->M3 Bp felé szerencsére közvetlenül nem elérhető.