Keresés

Részletes keresés

radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13495
Nem érted, azért kell mindenhová 2x2 sáv, hogy a belső sávban lehessen nyomulni, még ha üres a szélső sáv is.
Előzmény: Törölt nick (13487)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13494

hmmm... lehet, hogy ez is segítene az M0D->M5D torlódáson???

 

végülis ehhez csak a felfestést kellene módosítani, 5kmen ki lehet bírni leállósáv nélkül... (a németeknél még sok pálya volt 10-15 éve anélkül, bár mostmár igyekeznek exeket feltuningolni...)

Előzmény: radio100jozsi (13493)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13493
Szerintem az M0K átadással egy időben a két M0 közötti M5-ön a leállósáv helyett ideiglenesen (5 évre) 3. sávot kellett volna kialakítani, így a két M0 forgalma "külön" vezetne.
Előzmény: Mwin (13452)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13492
Hát ennek nulla realitása van, mivel ha le nem bombázák, akkor 100 évig az az új vasúti hídszerkezet a helyén van. Na meg közúti hídon vasúti pálya átvezetése a legdrágább megoldás hosszú távon meg főleg (drágább karbantartás). Az, hogy ideiglenesen a HÉV-en mentek az esztergomi vonatok nem azt jelenti, hogy az utasok is arra akarnak menni nulla metró kapcsolattal. De amúgy is, Aquincumi híd a 20 éves tervekben sem reális a megépítése.
Előzmény: brenn (13444)
Mwin Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13491
Az a forgalom épp elég intenzív most is. Elég, ha itt a neten benézel a Szeged (tömeg) közlekedése topicba, látni fogod...
Előzmény: Rooger Preed (13490)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13490
Úgy emlékszem, hogy változtattak a terveken, meggyőzték az EU-t, hogy pálya legyen a határig. Legalábbis az M43 eredményhírdetése környékén már ezt mondogatták.

Végülis nem hülyeség, mert ha megszűnik a magyar-román határ, akkor egy elég intenzív forgalom alakulhat ki Arad és Szeged között.
Előzmény: micsubicsi (13481)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13489

bammeg, az M2 mióta matricás???

http://automenedzser.hu/hirek/20080926_megyeri_hid.aspx

 

(nincs ott, hogy 3,5t felett, úgyhogy ebből az láccik, hogy pkwnak is... )

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13488
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13487

ja, különösen, hogy nem mind megy a pályára, egy fiftyfifty esetén meg 4e lenne a páylán, arra felesleges a 2x2...

majdha a pálya eléri a 10-12e-t akkor jöhet a másik fele...

 

(totál el vannak amúgy varázsolva a zemberek. kilóg a seggünk a gatyából, de nekünk mindenhova 2x2 kell. hát a nagy lófaxt. azt osszuk be ami van, úgy, hogy minél több helyre jusson...

dühöng még itt a komenyizmus rendesen... :-((

Előzmény: cssz74 (13486)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13486
Arra a régi út mellé elég lehetne nem?
Előzmény: Törölt nick (13485)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13485
7-8e/n
Előzmény: cssz74 (13483)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13484
mert a 8.000mrd úniós támogatásból erre már nem fussa... :-))
Előzmény: micsubicsi (13481)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13483
mekkora Makó és a határ közt a forgalom? lehet már jóval kisebb mint Makó elött, de nem tudom, csak kérdem.
Előzmény: micsubicsi (13481)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13482
Igen, látom. Mint írtam én a hídon 2x vagy max. 3x mentem át életemben, kettőre emléxem konkrétan. Idén 1x mentem, valóban nem láttam. Most néztem a gúglin, és lehet a kisági híd rémlett...
Előzmény: Mwin (13480)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13481
Egy valamit nem értek, az M43at Makótól a határig miért 2x1 sávon építik? Ott jön fel a sok román, bolgár meg török kamion.....aztán meg sír mindenki szája hogy már megint 1 buzi kamion és megelőzni nem tudom, mert szemből meg jönnek.......
Mwin Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13480
Itt láthatod a felújítás előtti állapotot a sínekkel.
Megütötte a szemem viszont a leírásban látható mondat:

A hídszerkezetet az eltérő súlyú főtartók miatt állványon szerelték. A szerelést a MÁVAG két 14 tonnás szerelődarujával és szerelőrészlegével végezte.

Magyarázat nincs rá, hogy miért tér el a két főtartó...
Előzmény: cssz74 (13479)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13479
Az a helyzet, hohy nem járok sokszor arra, ez tény. Az elmúlt 6-8 éveben talán kétszer, de anno úgy emléxem (68éve) volt egy ugyanolyan híd délre az autóstól, amit idén februárban, amikor arra jártam már nem láttam, és pár éve halottam a médiában, hogy megszüntették a vasúti összeköttetést, mert nincs már rá szükség, de hangsúlyozom így emléxem, de erőteljesen, hogy külön volt a vasuti híd, ami tök egyforma volt a közutival.
Előzmény: Mwin (13477)
Mwin Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13478
Nem lakom itt, de ezt hagyjuk.
A körforgó körül oly sok mindent nem kell eldózerolni, mellette üres telek, piac, és két sarki ház van, amelyek időtlen idők óta eladók.
A 6-oson észak felől jövő, és átkelő személyautók átmennek a "városon", de ez egyrészt elenyésző a hídra menő forgalom volumenéhez képest, másrészt egyre inkább ők is kerülnek, a "városi" utak állapota miatt. (saját -keserű -tapasztalat, eddig 40k javítási számla).
A központban lévő lámpánál a legnagyobb csúcsban sem kell 3percnél többet várni a híd felé. Ellenkező irányban annyit sem.
Előzmény: Törölt nick (13475)
Mwin Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13477
Mint említettem, ismerem a hidat. A vasúti forgalom a jelenlegi hídon, a híd tengelyétől délre fektetett sínpáron folyt a híd felújításáig. A felújításkor a vasúti síneket elbontották, és jelenleg mindkét sáv közúti. NEM volt külön vasúti híd Földváron, sőt, semerre sem a Dunán Budapest alatt a magyar szakaszon.
Előzmény: cssz74 (13476)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13476
Ha jól értem amit írtál a dunaföldvári hídról, akkor tudom a választ. Az nem szélesítés, hanem volt azonos kialakítású vasúti híd délre tőle, amit elbontottak pár éve...
Előzmény: Mwin (13452)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13475

hát, te tudod, hogy zavaró-e a forgalom, vagy sem, te lax ott... :-)

 

nyilván a körforgó helyett lehetne különszint is, csak akkor a csp-hoz pár házat le kell tolni... :-)

 

amúgy a 6oson észak felöl jövő személyautók is kerülnek, vagy azok átszambáznak a városon?

(mert 2 éve, amikor arra jártam, én nem kerügettem... :-)

 

 

A városból nem is lehet a hídra felhajtani - ma épp egy bolgár autóneppert láttam a parton, aki benézte a kereszteződést.

 

biztos mexokásból ment, mert amúgy rendesen ki van táblázva, láttam én is a feliratot, csak nem akartam elhinni... :-)))

Előzmény: Mwin (13474)
Mwin Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13474
Említettem, hogy a dolog merőben képzelgés, a látható dolgok megmagyarázása céljából.
Amúgy a híd nem városi, sőt ma már legkevésbé sem az, hiszen az elkerülő jó nagy ívben megy rá a hídra, és ez a hely még 50 év múlva sem fogja körbeépíteni, az tuti.
Az egyetlen sebezhető pont a bölcskei úti körforgó, ha itt nem lenne szintbeni kereszt, a forgalom lényegében akadálytalanul mehetne- akár az ikerhídon is. A városból nem is lehet a hídra felhajtani - ma épp egy bolgár autóneppert láttam a parton, aki benézte a kereszteződést. Mondjuk nem volt egyszerű, szimpla Merci Sprinter, 2(!!) pótkocsival-és ezzel megfordulni...
Ő is benézte:

Előzmény: Törölt nick (13473)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13473

az a baj, hogy ez városi híd, ha ezt ikresíted, akkor a városban tartod a tranzitforgalmat...

 

ezért LETT volna jobb - arany középútként - egy földvár-északi 2x1es tranzithíd, mert ez már csak 5km-rel lett volna lejjebb, mint a vecsei, de mégis megvannak a hozzávezető utak, csak a közös előszállás-földvár-solt elkerülőt kellett volna megépíteni hozzá...

Előzmény: Mwin (13470)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13472
elgurult a gyógyszered? :-))
Előzmény: kvte (13471)
kvte Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13471

Most miért neveted ki?

 

Sokkal egyszerűbb így tervezni, mint ahogy a Műegyetemen tanítják!

 

Volt két percem, gyorsan meg is terveztem az M1234-et ;-) Monor és Esztergom közé. Nincs ezzel semmi probléma! Ja és persze ingyen lenne.

 

(még lenne 3 percem, kiszámolnám, melyik lehajtója hány sávos lenne, mehetnének a munkagépek)

 

Előzmény: mestska (13463)
Mwin Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13470
No, nem voltam rest, lementem, lefényképeztem, amiről beszélek.
A parti pillér.Látható, hogy délfelé jóval hosszabb szerkezetű, mint az északi oldal.














A hídfő. Itt is megismétlődik az asszimmetria. Itt a saru mellé képzeltem el egy ikerhíd egyik főtartójának helyét. Szerintem el is fér.













Az északi járda, és konzoljai. Látható, hogy szegecselt szerkezet, szemben a déli hegesztett kivitelű konzolokkal.















A déli kerékpárút (járda?) konzoljai.
Láthatóan sokkal szélesebbek, mint a túloldaliak, más a formájuk is. Ezek a felújításkor kerültek a hídra. Szélességük megegyezik a hídfőben látható szabad rész széléességével. Magyarán ez a járda az ikerhíd északi főtartójának helyén van.
Előzmény: Mwin (13457)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13469

Még egy dunaföldvári hidat?

 

naná... hasonlóan a mégegy komáromi és mégegy esztergomi hídhoz...

(a mégsokadik budapestiről nem is beszélve... :-))

 

(ezeknek ugyanis előnye, hogy ezekhez eleve vezetnek utak, nem kell 120km új nyomvonalat építeni párhuzamosan meglévő, de kihasználatlan utakkal...)

 

 

Meg még egy ártéri hídat Solt előtt.

 

arról az 50es hidacskáról beszélsz? mi van vele? 

 

Rétszilasasnál a mocsárban átvinni az új elkerülőt? A mai magyar árakon ez megint 10Mrd nagyságú lenne.

ja, ez ott kicsit kritikuss, de az M9et is átvitték valahogy a bogyiszlói duna-holtágon, akkor ez is megoldható lenne... :-)

Előzmény: Aladár46 (13468)
Aladár46 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13468
a maradék 44ből meg kigyött volna a 64es/61es/52es rendberakása (elkerülők, 11,5t) és nem is lenne M8 kérdés... :-)

Laci ezt megint bebuktad... Még egy dunaföldvári hidat? Meg még egy ártéri hídat Solt előtt. Rétszilasasnál a mocsárban átvinni az új elkerülőt? A mai magyar árakon ez megint 10Mrd nagyságú lenne.
Ja és csak Te szerinted nincs M8 kérdés...
Előzmény: Törölt nick (13458)
mestska Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13467
hát a mávnak adott támogatás mikéntjével én sem értek egyet. A szükségességét látom, a mértéktelenséget, és a tékozlást viszont nagyon nem.
Előzmény: Törölt nick (13466)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13466

Csak pénzt kell találni rá, meg a kapcsolódó úthálózatra.

 

ó, ez noproblémó...

jövőre ne aggyunk a mávnak egy kanyit se...

 

rögtön van 2-300md forrás, amiből ez egész kibaxott munkáskörút meglenne - a 2 dunahíddal együtt - 2x3 sávban, aranybevonatú szalagkorlátokkal... :-)))

Előzmény: mestska (13461)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!