Keresés

Részletes keresés

elemes2 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13581
linkel: nemrégi hír volt, hogy meghatározatlan időre lekerült a napirendről a cumi híd.

persze, ha kell a pénz, simán belevágnak, oda is kapunk egy 2x2 plusz leállósávos hídat
Előzmény: Törölt nick (13577)
elemes2 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13580
Oka a budakalászi körforgalom illetve az, hogy az autósok nagy része nem tud körforgalomban közlekedni.

ezzel nem tudok teljesen egyetérteni.

hat óra magassagában a közig határtól (a lakótelep északi végén levő lámpás gyalogátkelőhelytől) a pünkösfürdő utcai "nagy" kereszteződésig, tehát kb két kilométer hosszan szó szerint araszolt az autósor: sokan azt hitték, hogy az új hídon át gyorsabban eljutnak a békási lakótelepre. a kereszteződésben azonban a balra fordulásnál olyan rövid ideig tart a zöld jelzés, hogy csak apránként tudtak bekanyarodni, a belső sávot hosszan feltartották. a külső sávban a lakótelep hegy felőli oldalára fordulni szándékozók ették a kefét a hév-kereszteződés gyakori és hosszú tilos jelzése miatt. aki a városközpont felé igyekezett, választhatott, melyik kanyarodni kívánó sorban vánszorog előre a lámpáig.

hét óra tájban a hídon gyakorlatilag a pesti hídfőtől a budai körforgalomig nagyon lassan lehetett haladni (az autó mérője szerint az átlagsebesség 12 km/h volt), de nem a legidegesítőbb, meg-meg álló meglóduló araszolás volt, hanem folyamatos haladás. a körforgalomban szinte semmilyen más autó nem közlekedett, mint a hídról érkezőknek az a tömege, akik békásmegyer irányába igyekeztek.

mivel ezek az autósok megtöltötték a körforgalmat, és (két percre) fellélegeztek, nem nagyon engedték be a körforgalomba a Cora/Brico/Electroworld áruházakban a bevásárlásból érkezőket, ott is szép hosszú sor alakult ki.

Előzmény: easa (13568)
janoka419 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13579
1 gyorsút = gyorsforgalmi út, nyelvújítás :)
2 a ferdekábelest ők mondták így, rapkay kálmán a hidas könyvben is azt írta: "huszonöt éve tudom, hogy az első magyarországi ferdekábeles híd építése nem valósul meg nélkülem"
3 gondolom azt jelenti, hogy kerekes székkel is használható; így volt a sajtóanyagban
Előzmény: mestska (13561)
janoka419 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13578
Én úgy értettem, hogy dg csak arról beszélt, kellen az 5. híd is. legalábbis az ünnepségen, aztán lehet, hogy külön is nyilatkozott, laptársunk cikkét nem láttam.
Előzmény: Törölt nick (13577)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13577

ez szerintetek komoly, vagy csak linkel a csávó?

 

http://www.origo.hu/itthon/20080930-atadtak-a-forgalomnak-a-megyeri-hidat.html

 

Demszky Gábor szerint a Szabadság híd felújítása az év végére elkészül, míg a Margit híd felújítása 2010 nyarára fejeződik be. Akkor indulhat az Aquincumi híd építése, amely nem az agglomerációt, hanem Buda és Pest két északi kerületének az összeköttetését szolgálja.

 

nem létezik, hogy 2 év alatt lezavarják az összes engedélyezési eljárást...

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13576

késő vanmán.

szóval védve, és zajtól...

Előzmény: Törölt nick (13575)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13575

a szigeti hídszakasz gyalogút korlátja mellett egy kb. 2,5-3m magas átlátszó plexi (v. üveg, nemtudtam megállapítani) fal van, ami feltételezem, hogy a sziget zajvédelmét hivatott biztosítani...

 

az az apró szépséghibája a dolognak, hogy ezen a szakaszon borzasztóan felerősödik a forgalom zaja - határozottan erősebb, mint a többi, zajvédelem nélküli szakaszon - itt a gyalogosoknak már K-I-A-B-Á-L-N-I kell, ha beszélgetni akarnak gyaloglás közben...

 

a kérdésem az lenne, hogy nem-e lehetett-e volne ezt a zajvédő plexi/üveget az úttest és a járda KÖZÉ rakni???

 

így nem csak a TERMÉSZET de a földi halandó gyalogosok is végve lennének a zaktól...

Rooger Preed Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13574
http://roads.extra.hu/road_plans/m0_11_10_v1.jpg

Itt látszik, hogy akarják megoldani a továbbvezetést.
Előzmény: brenn (13569)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13573

Mivel arra volt dolgom...

 

"véletlenül" nekem is... :-))

 

a budai irány télleg frankón torlódott, egész a pesti hídfőig elért a torlódás, ami majd 3km, nem rossz teljesítmény...

 

ezen az oldalon lehet, hogy meg kéne nyitni a 3. sávot, így legalább a pufferkapacitás nőne (1,5xesére), ha a nyomorult körforgó áteresztése nem is...

Előzmény: brenn (13569)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13572

A híd északi oldalán mozgássérültek közlekedésére is alkalmas kerékpárút

 

wtf???

 

az északi oldali járda/kerékpárúthoz vezet fel olyan rámpa, ahol a rokik is fel tudnak kaptatni a hídra...

a déli oldali járdára csak lépcsőzni lehet...

Előzmény: mestska (13561)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13571
Sziasztok, latott mar vki akar csak kezdetleges nyomvonalterveket M0NY-ra?

Erdekelne, merre akarjak atvezetni es hol lennenek csp-k.

 

http://roads.extra.hu/road_plans/m0_200604.jpg

http://roads.extra.hu/road_plans/m0.jpg

http://roads.extra.hu/road_plans/m0_bp_aggl.jpg

 

Előzmény: Kfold (13560)
Fricy Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13570
Továbbépítés esetén szerintem a fel/lehajtók a mostani körforgalomba fognak kapcsolódni, mint egy trombita alakú csp. Maga az autópálya balra halad majd tovább.
Előzmény: brenn (13569)
brenn Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13569

Mivel arra volt dolgom megnéztem a hidat. Tényleg impozáns.

 

Úgy láttam, hogy a Budai hídfőnél az autók negyede megy tovább Szentendre felé és 3/4-e visszakanyarodik Pest felé. A Szentendrei út befelé nagyon zsúfolt volt. Ha az autók egy része a 10-es út felé megy, nyilván a mai keresgélés után visszatérnek az Árpád hídra. Most csak az történt, hogy a Szentendrei úton az eddigi kifelé menő forgalom egy része befelé megy.  (Illetve reggel majd fordítva. ) A nagy lakosságszámú  III. kerület Pesten dolgozó lakosainak egy része  megfordította a  közlekedését.

A körforgalom nagyon  lassít és balesetveszélyes, főleg a sávváltások miatt.  Odafelé fél hétkor, vissza fél kilenckor is torlódás volt.

A pesti oldalon nem volt gond.

 

Nyílván a gondok nagy része már látszik :

  -  a gyors továbbépítés   a 10-es út felé elodázhatatlan

  -  viszont ha megépül a III. kerület egyre szívni fog ( Békásmegyer ) tehát, ha egy

      polgármester nem akarja, hogy kiátkozzák nem fog hozzájárulni a tovább-

      építéshez

   -  érthetetlen , hogy csak úgy lehet majd továbbépíteni, ha a megépült csomó-

      pontot is átépítik , ez inkább arról tanuskodik, hogy nincs politikai akarat a

      gyors továbbépítéshez.

    - a 10-es úthoz vezető "ügyeskedő" útvonalak  forgalma megnő

      ( Üröm, Csillaghegy, Ezüsthegy, Mocsárosdűlő  kárára )

    - nem valószínűsíthető , hogy a 11-es út igazi alternatív útja lesz a 10-esnek

      Esztergom felé

   

Idők- oda           -  Megyeri csárda- Csillaghegy    45 perc 

         vissza       -                                                   20 perc  volt 

Előzmény: easa (13568)
easa Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13568

Újságírók, jaj!

 

A dugó igaz volt, de nem Pest felé, hanem Buda felé! Oka a budakalászi körforgalom illetve az, hogy az autósok nagy része nem tud körforgalomban közlekedni.

Szerintem a most ott autózók fele csak kiváncsiságból ment arra (köztük én is).

Vissza Pest felé a körforgalom előtt volt egy kis araszolgatás, de így is csak 10 perc volt az út a Lupa csárdától Káposztásmegyerig.

Előzmény: radio100jozsi (13564)
Fricy Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13567
Kíváncsiságból sokan autóba ültek. Amikor az M6 első szakaszát átadták, akkor is ez volt. Pár nap, aztán lecseng.
Előzmény: radio100jozsi (13564)
Fricy Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13566
Van. Csak szabálytalanul használják.
Előzmény: radio100jozsi (13565)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13565
Valamint az élő képen jól láthatóan a meder hídon 3 sávban döcögött, illetve állt a forgalom, most akkor van leálló sáv, vagy nincs?
Előzmény: radio100jozsi (13564)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13564
Most volt az M1 Hiradóban élőben, hogy a Megyeri híd totál be van dugulva Budáról Pestre, mi a fene van este közel 8-kor, hogy egy autóúti híd nem bírja átvinni a forgalmat, honnan van ebben az irányban ez a forgalom, és miért nem tud tovább haladni a pesti oldalon az M0K-n?
kofy Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13563

A "másik" hírportálon vagy egy hosszabb lélegzetvételű cikk a zúj hídról, benne az építők visszaemlékezéseivel. Ez tetszett:

 

"...Szentendrei-sziget pedig tipikusan olyan dzsungel volt, ahová emberi kéz még "nem tette be a lábát". Így úttörőnek érezhettük magunkat, amikor lábujjhegyen beosontunk a védett területre, később pedig minden beszállított anyagot grammonként minősítve tudtunk behordani, hogy - kis túlzással élve - a meztelen csigák bőrének pH-jára se legyen negatív hatással..."

Fricy Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13562

Ehh, igen, ez egy érdekes megfogalmazás.

 

Unokatesóm már kipróbálta a kerékpárutat a nyílt napon és azt mondta, hogy annyira hepe-hupás, hogy kényelmetlen végigmenni rajta. Látható, hogy kapkodva építették.

Előzmény: mestska (13561)
mestska Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13561
http://index.hu/gazdasag/magyar/megya080930/

harmadik gyorsutat

harmadik mit?

az országban először itt alkalmazott ferdekábeles technológiával

Győr, Erzsébet-híd?

A híd északi oldalán mozgássérültek közlekedésére is alkalmas kerékpárút

wtf???
Kfold Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13560

Sziasztok, latott mar vki akar csak kezdetleges nyomvonalterveket M0NY-ra?

Erdekelne, merre akarjak atvezetni es hol lennenek csp-k.

Fricy Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13559

Berlin egy része valóban. De volt egy fal ugyebár.

Előzmény: micsubicsi (13552)
elemes2 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13558
édi lesz holnap az a csomó ember az árpád-hídi megállóban hoppon maradva :-)

az ideiglenes engedély azt jelenti vajon, hogy a szigetmonostoriak és budakalásziak hozzájárulása NÉLKÜL helyezik forgalomba? -- ügyes.
Előzmény: rPál (13532)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13557
titánok harca 43as-on
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13556

ez is érdekes dolog, de én nem ezen voltam kiakadva, hanem a pökhendi "erről nem kívánok nyilatkozni" témalezáráson.

 

engem qrvára nem érdekel, hogy mit kíván meg mit nem, ez egy állami hivatal, neki qtya kötelessége tájékoztatni a zadófizetőket...

Előzmény: strangerr (13551)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13555

Van pár légifotóm az M0-ról, ha érdekel valakit. :)

 

naná. 

 

tedd fel a weboldaladra... :-)

Előzmény: Fricy (13550)
D H Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13554
a villamospálya helyére én végre síneket rakatnék, lehetne átkelni a Dunán azzal az 1-es viszonylattal.
Előzmény: Törölt nick (13514)
D H Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13553
igen, a Lágymányosi híd 2x2 sávos, de a Lurdí ház előtt 4 sávosra bővül a Könyves, amelyből aztán úgyemlékszem 5 lesz. Ebből kettő elmegy a Praktiker előtt balra, a jobbszélső jobbra, és így marad két sáv a hídra.
Ha azt a 100m-en tartó 2 sávos szűkítést megszüntetnék a Könyvesen, igen sokat javulhatna a Népliget környéki közlekedés!
(korábban sem feltétlenül az M5-re kanyarodó forgalom dugította be a körúti forgalmat, hanem ez a sávmegszűnés. Ez nem változott M0K átadásával sem, most is szívás az arraközlekedés, pusztán 3-2 sáv miatt.
Előzmény: Törölt nick (13514)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13552
Ne felejtsd el, hogy Berlin szocialista országhoz tartozott. Augusztusba voltam énis arra és ugyanúgy nincs levágva a paraj meg kb ugyanaz mint Mo.. Épp ezért NY német meg K német között iszonyat nagy különbség van!! NY-on is vannak nyomorrészek meg amik piszkosak stb mint nálunk, csak jóval ritkább. 1x Ausztriába rakodtunk 1 vasútállomás mellett, hát benéztünk, de 1 cigicsikk se volt eldobva!!
Előzmény: Fricy (13550)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!