Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13653

Megmondaná nekem valaki, hogy hol van itt az a bizonyos beépült terület?

 

szerintem ez a vijja az...

Előzmény: Hanzi13 (13641)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13652
Ez is érdekes:

http://www.pilisborosjeno.hu/index.php?page=m0info
radio100jozsi Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13651
Középen a sárga karikánál, azaz Üröm felett Budakalász felé menő úton épülnek az új lakóházak, amiket láttam is, illetve kezd kőrvonalazódni a google mapon is, ha megnézed.
Előzmény: Hanzi13 (13641)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13650
igen, olyasmi, de a fő szívás a Kozma utcai lámpa, Mázsatér, majd a Hungária kereszteződése. A többi egész jár6ó...
Előzmény: alibi-man (13645)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13649
Na az nem úgy van. Nem lehet csak úgy dózerolni. Demokráciában élünk ;-)
Előzmény: Törölt nick (13647)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13648
Hogy a picsába adhattak engedélyt a építkezésre, amikor tudták, hogy mi a terv. Na bosszúból, ha Bécsbe megyek, mindig rajtuk keresztűl fogok járni.
Előzmény: cssz74 (13646)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13647

miről vartyognak ezek a hüjék?

 

jenő és üröm közt van egy széles folyosó, oda van gondolva az M0...

 

aki odaépített beszopta, le kell dózerolni, oszt perelje be a zönormányzatot... :-))

Előzmény: radio100jozsi (13636)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13646
Most kezd beépüli luxus ingatlanokkal, közel a városhoz, de annak háttal, a szép völgyet nézve...
Előzmény: Hanzi13 (13641)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13645
>innen a nagykörút 15km

És 35-40 perc, ugyebár... Amikor reggel végig totyogsz a Jászberényin, vagy a Keresztúrin. Aztán jövőre indul a mega-buszsáv építés ami két évre konzerválni fogja minden idők legbrutálisabb dugóit, ahelyett, hogy egy rohadt villamost hoznának már ki. Hogy rohadjon meg a lelkük.
Előzmény: cssz74 (13632)
Hanzi13 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13644
A narancs és a kék az a 3 és a 3.1 változat ha jól emlékszem, de nem tudom melyik melyik. Ha jól tudom, ezeken kívül más változatok is vannak még. És igen a szaggatott az alagút.
Előzmény: alibi-man (13643)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13643
A narancs és a kék a két alternatíva, gondolom, és a szaggatott vonal algút, ugye? Ha igen, akkor ezexerint (kék vonal) alagutat kellene fúrni a házak alatt Budakalászon?

Az szép lesz akkó
Előzmény: Hanzi13 (13641)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13642
2020 van ebben a cikkben is. Asszem itt az ideje, hogy kivándoroljak.
Előzmény: radio100jozsi (13636)
Hanzi13 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13641
Megmondaná nekem valaki, hogy hol van itt az a bizonyos beépült terület?
Előzmény: radio100jozsi (13636)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13640

A rakpart 2*2 sávosítása szerintem is hülyeség lenne. A Duna-partnak nem a városon átmenő forgalom biztosítása, hanem inkább egy közösségi tér lenne a legjobb funkció.

A városon átmenő tranzitot bonyolítsa le az M0, a városon belüli forgalmat bonyolítsa le a Hungária.

Előzmény: Törölt nick (13635)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13639
Normális időszakban ez télleg 40-45 perc. Karácsonykor fél nap lehet. Szóval Békásról érdemes az MC-n menni, mert kelet, dél-kelet Pest kb.25-30 perc lehet. Ha lejjebb kell menni, az a DMC már szopás.
Előzmény: cssz74 (13633)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13638
Szerintem a zöldekre fogni most nem lehet. Inkább a kerület kontra főváros civakodásra, az előkészítetlenségre kell mutogatni. Még a 10-11 szakaszon sincs végleges nyomvonal...
Előzmény: Törölt nick (13606)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13637

A Hungárián azért továbbra sem tűnt el a kamionforgalom még ma sem teljesen. A Thökölynél szépen hasítanak (nem 50-el) a kamionok egymás nyomában.

 

Amúgy a hiradások időversenyénél megnézném azt, hogy egy Észak felé a Hungárián menő kamion nyerne-e az M0K-son menő társával szemben? Ja, ezt nem mutatja a média, mert kiderülne, hogy a Hungárián jóval többet lehetne még ebben a gyér forgalomban is szívni a kamionoknak, mivel a Kőbányai út, Pongrác út felé kell kerülni a vasúti felüljáró magasságkorlátozása miatt.

radio100jozsi Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13636

Sajnos a cikket olvasva az M0-ás 11-10-es között sem lesz meg még 2012-ben sem.

 

Miközben az önkormányzatok igyekeznek a lehető legtöbb bőrt lehúzni az M0-s beruházásáról, a csonka körgyűrű immár a fővárosba vezető valamennyi autópályát és csaknem az összes főútvonalat összekapcsolja. Az egyetlen fontos kivétel a 10-es út, amelynek gyűrűhöz kapcsolására előreláthatólag éveket kell várni. Még akkor is, ha néhány hete úgy volt: a várakozás legfeljebb 2013-ig tarthat. Addigra ugyanis megépül az M0-s következő szakasza a 11-es és a 10-es út között. Most azonban úgy hírlik, ez alaposan elhúzódhat.

Konkrétan annyira, hogy a területkisajátítási problémák miatt az alig nyolc kilométeres - csaknem öt kilométer hosszon alagútban haladó - autóút építése a befejezésére megálmodott határidőre meg sem kezdődhet. A legnagyobb problémát a hírek szerint az okozza, hogy Pilisborosjenő térségében a sztráda nyomvonalának egy része a helyi önkormányzat hozzájárulásával beépült. Így az M0-s itt csak akkor épülhet meg, ha a NIF csillagászati összegeket fizet az érintett ingatlanok kisajátításáért, vagy ha más nyomvonalat keres az autóút számára.

Egy új nyomvonal gyors megtalálására egyelőre kevés a remény. Ezért merülhetett fel az a gondolat, hogy a 10-es és a 11-es főutat először az aquincumi híd vonalában kapcsolnák össze.

 

http://www.nol.hu/cikk/508915/

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13635

Es a budai keruletekbol meg igy is kozelebb lenne az M0, mint mondjuk sok esetben egy pestibol a keleti szektor.

 

tehát, ami rossz a keleti oldalon, azt csináljuk hasonlóan rosszra a nyugatin is, hogy meglegyen az egyensúlí? :-))

 

nemmellesleg a KKK-ra azért van szükség, mert az M0 DK-i része túl távol van a DK-i kerületektől...

vagyis az M0Ny helyett csinálni kell majd egy KNYK-at....

 

(persze az M0K egyáltalán nem rossz így, az agglós településeknek kifejezetten jó, de a DK-i kerületek főút harántirányú főút nélkül maradtak...

 

 

Ha pedig veletlenul megis megepitenek esetleg a 2x2-es budai also rakpartot, a belso reszeken a fold ala tolva, akkor meg plane nem lenne mirol beszelni

 

hát ja.

ez persze lehetne egy alternatíva.

aminek a köcsög zöldek keresztbetettek...

 

 

Előzmény: Kfold (13626)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13634

Az M6-nál ez még nem fért a fejedbe. :-)

 

de, mivel az én fejem káptalan, viszont azt is tudom, hogy kevés olyan hülye van, aki egy príma, az ország egyik legjobb főútja helyett, mellékutakon xarakodik...

 

tehát nem sok forgalmat fog vonzani az M6 mellékutakról...

 

Hmm, mennyit jársz te vidéken, 2x1-es főutakon?

 

sokat. pl. 31es... :-)

(jó, ez valójában nem főút, hanem egy ökörhugyozás, de hivatalosan az...)

Előzmény: ghosty9 (13625)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13633
De ez jó időszakban, nem karácsony előtt? :)
Előzmény: alibi-man (13631)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13632
Én a legbelső részén lakom, innen a nagykörút 15km.
Előzmény: alibi-man (13627)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13631
40-45 perc. Nagyon sok a lámpa: Sz.endrei út -> Hungária -> Eörs vez. tere, stb.
Előzmény: easa (13630)
easa Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13630

Összehasonlításként leírhatnád, hogy ez az út mennyi lenne a Megyeri híd nélkül!

 

Van valakinek infója, hogy ma du. mi a helyzet a körforgalomnál? Kora délután teljes volt a nyugalom annak ellenére, hogy azért volt forgalom rendesen.

Ja, és láttam a hídon a 204-es Bkv-s buszt, szépen voltak rajta.

Előzmény: alibi-man (13628)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13629
"M2/11 nem feltetlenul kerulnenek jo nagyot nyugatra, ha a budai-hg-n kivul menne egy atkotes. Es a budai keruletekbol meg igy is kozelebb lenne az M0, mint mondjuk sok esetben egy pestibol a keleti szektor."

tudtommal az M0 nyugat alternatívája az M10-M100 lenne. ha megnézed ezt a térképet, akkor azért kíváncsi lennék arra, hogy a zölddel jelölt területnek mennyire reális ez az M100 alternatíva...

m0 nyugat

az M100 nem tudná betölteni azt a szerepét, hogy az északról-dél-budára, valamint a budai kerületekből a városból kifelé tartók ne buda központján át haladjanak. 2-3 úton így is, úgyis lenne zsúfoltság (hűvösvölgyi, budakeszi, bécsi, stb.) hiszen az M0 nyugat csomópontjainak megközelítése csak ezeken keresztül történhetne, de legalább akinek nem lenne dolga buda/pest belső kerületeiben, az nem menne be oda.

"Ha pedig veletlenul megis megepitenek esetleg a 2x2-es budai also rakpartot, a belso reszeken a fold ala tolva, akkor meg plane nem lenne mirol beszelni." ha ezt még megérem, ígérem, hogy meztelenül fogok végigfutni rajta és azt fogom kiabálni, hogy szeretem kiszel tündét.
Előzmény: Kfold (13626)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13628
Nnna, egy kis teszt.

Sz.endrei út / Szölökert utca -> Pesti út / Cinkotai sarok a Megyeri hídon át, le az első tarcsai csp-n, Vidámvásár-:Cinkotai út.

ez 35 km. 34 perc alatt, az M0 szigorúan 80-al (100-al lehet menni). Nattyon kénylemesen, mindössze 6.4 l/100km fogyasztással. Gondolom kevés CO kibocsátással.
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13627
Ja, a 17-ben lax, mint én. Leszámítva a város megközelíthetőségét, egészen élhető hely.
Előzmény: cssz74 (13622)
Kfold Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13626

 

(a "települések területét" meg nem lehet kikerülni, mivel minden terület valamely településhez tartozik, nincs "senkiföldje"...)

 

Ugy ertem, hogy a beepitett teruletek kornyeken nem lehet keresztulnyomni erheto modon.

 

 

az M2/11 <-> M7/M6 meg kerüljön jó nagyokat - akár keletre, akár nyugatra-, a budai kerületek meg a belvároson keresztül jussanak ki a pályákra...

 

persze ez is jó valakinek: állambácsi sokat kaszál a felelsegesen elfüstölt benyán... :-)

 

M2/11 nem feltetlenul kerulnenek jo nagyot nyugatra, ha a budai-hg-n kivul menne egy atkotes. Es a budai keruletekbol meg igy is kozelebb lenne az M0, mint mondjuk sok esetben egy pestibol a keleti szektor. Ha pedig veletlenul megis megepitenek esetleg a 2x2-es budai also rakpartot, a belso reszeken a fold ala tolva, akkor meg plane nem lenne mirol beszelni.

Előzmény: Törölt nick (13602)
ghosty9 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13625
"mert sok útvonalról vinné el a forgalmat"

Az M6-nál ez még nem fért a fejedbe. :-)

"ez nem olyan úri huncuccság, mint az M8, hogy a pusztába menő 52es mellé építsünk egy pályát, mert egyeseknek derogál 2x1es főúton kocsikázni... :-)"

Hmm, mennyit jársz te vidéken, 2x1-es főutakon?
Előzmény: Törölt nick (13623)
ghosty9 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13624
Hmm, azért ez egy döntés legtöbbször, sok tényezővel. Én is maradhattam volna Békés megyében (család, barátok, stb. ugye) + kvázi-éhhalál; vagy mehettem volna én is Pestre a jelenlegihez képest dupla pénzért.
Előzmény: cssz74 (13622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!