Középen a sárga karikánál, azaz Üröm felett Budakalász felé menő úton épülnek az új lakóházak, amiket láttam is, illetve kezd kőrvonalazódni a google mapon is, ha megnézed.
És 35-40 perc, ugyebár... Amikor reggel végig totyogsz a Jászberényin, vagy a Keresztúrin. Aztán jövőre indul a mega-buszsáv építés ami két évre konzerválni fogja minden idők legbrutálisabb dugóit, ahelyett, hogy egy rohadt villamost hoznának már ki. Hogy rohadjon meg a lelkük.
A narancs és a kék az a 3 és a 3.1 változat ha jól emlékszem, de nem tudom melyik melyik. Ha jól tudom, ezeken kívül más változatok is vannak még. És igen a szaggatott az alagút.
A narancs és a kék a két alternatíva, gondolom, és a szaggatott vonal algút, ugye? Ha igen, akkor ezexerint (kék vonal) alagutat kellene fúrni a házak alatt Budakalászon?
A rakpart 2*2 sávosítása szerintem is hülyeség lenne. A Duna-partnak nem a városon átmenő forgalom biztosítása, hanem inkább egy közösségi tér lenne a legjobb funkció.
A városon átmenő tranzitot bonyolítsa le az M0, a városon belüli forgalmat bonyolítsa le a Hungária.
Normális időszakban ez télleg 40-45 perc. Karácsonykor fél nap lehet. Szóval Békásról érdemes az MC-n menni, mert kelet, dél-kelet Pest kb.25-30 perc lehet. Ha lejjebb kell menni, az a DMC már szopás.
Szerintem a zöldekre fogni most nem lehet. Inkább a kerület kontra főváros civakodásra, az előkészítetlenségre kell mutogatni. Még a 10-11 szakaszon sincs végleges nyomvonal...
A Hungárián azért továbbra sem tűnt el a kamionforgalom még ma sem teljesen. A Thökölynél szépen hasítanak (nem 50-el) a kamionok egymás nyomában.
Amúgy a hiradások időversenyénél megnézném azt, hogy egy Észak felé a Hungárián menő kamion nyerne-e az M0K-son menő társával szemben? Ja, ezt nem mutatja a média, mert kiderülne, hogy a Hungárián jóval többet lehetne még ebben a gyér forgalomban is szívni a kamionoknak, mivel a Kőbányai út, Pongrác út felé kell kerülni a vasúti felüljáró magasságkorlátozása miatt.
Sajnos a cikket olvasva az M0-ás 11-10-es között sem lesz meg még 2012-ben sem.
Miközben az önkormányzatok igyekeznek a lehető legtöbb bőrt lehúzni az M0-s beruházásáról, a csonka körgyűrű immár a fővárosba vezető valamennyi autópályát és csaknem az összes főútvonalat összekapcsolja. Az egyetlen fontos kivétel a 10-es út, amelynek gyűrűhöz kapcsolására előreláthatólag éveket kell várni. Még akkor is, ha néhány hete úgy volt: a várakozás legfeljebb 2013-ig tarthat. Addigra ugyanis megépül az M0-s következő szakasza a 11-es és a 10-es út között. Most azonban úgy hírlik, ez alaposan elhúzódhat.
Konkrétan annyira, hogy a területkisajátítási problémák miatt az alig nyolc kilométeres - csaknem öt kilométer hosszon alagútban haladó - autóút építése a befejezésére megálmodott határidőre meg sem kezdődhet. A legnagyobb problémát a hírek szerint az okozza, hogy Pilisborosjenő térségében a sztráda nyomvonalának egy része a helyi önkormányzat hozzájárulásával beépült. Így az M0-s itt csak akkor épülhet meg, ha a NIF csillagászati összegeket fizet az érintett ingatlanok kisajátításáért, vagy ha más nyomvonalat keres az autóút számára.
Egy új nyomvonal gyors megtalálására egyelőre kevés a remény. Ezért merülhetett fel az a gondolat, hogy a 10-es és a 11-es főutat először az aquincumi híd vonalában kapcsolnák össze.
Es a budai keruletekbol meg igy is kozelebb lenne az M0, mint mondjuk sok esetben egy pestibol a keleti szektor.
tehát, ami rossz a keleti oldalon, azt csináljuk hasonlóan rosszra a nyugatin is, hogy meglegyen az egyensúlí? :-))
nemmellesleg a KKK-ra azért van szükség, mert az M0 DK-i része túl távol van a DK-i kerületektől...
vagyis az M0Ny helyett csinálni kell majd egy KNYK-at....
(persze az M0K egyáltalán nem rossz így, az agglós településeknek kifejezetten jó, de a DK-i kerületek főút harántirányú főút nélkül maradtak...
Ha pedig veletlenul megis megepitenek esetleg a 2x2-es budai also rakpartot, a belso reszeken a fold ala tolva, akkor meg plane nem lenne mirol beszelni
de, mivel az én fejem káptalan, viszont azt is tudom, hogy kevés olyan hülye van, aki egy príma, az ország egyik legjobb főútja helyett, mellékutakon xarakodik...
tehát nem sok forgalmat fog vonzani az M6 mellékutakról...
Hmm, mennyit jársz te vidéken, 2x1-es főutakon?
sokat. pl. 31es... :-)
(jó, ez valójában nem főút, hanem egy ökörhugyozás, de hivatalosan az...)
Összehasonlításként leírhatnád, hogy ez az út mennyi lenne a Megyeri híd nélkül!
Van valakinek infója, hogy ma du. mi a helyzet a körforgalomnál? Kora délután teljes volt a nyugalom annak ellenére, hogy azért volt forgalom rendesen.
Ja, és láttam a hídon a 204-es Bkv-s buszt, szépen voltak rajta.
"M2/11 nem feltetlenul kerulnenek jo nagyot nyugatra, ha a budai-hg-n kivul menne egy atkotes. Es a budai keruletekbol meg igy is kozelebb lenne az M0, mint mondjuk sok esetben egy pestibol a keleti szektor."
tudtommal az M0 nyugat alternatívája az M10-M100 lenne. ha megnézed ezt a térképet, akkor azért kíváncsi lennék arra, hogy a zölddel jelölt területnek mennyire reális ez az M100 alternatíva...
az M100 nem tudná betölteni azt a szerepét, hogy az északról-dél-budára, valamint a budai kerületekből a városból kifelé tartók ne buda központján át haladjanak. 2-3 úton így is, úgyis lenne zsúfoltság (hűvösvölgyi, budakeszi, bécsi, stb.) hiszen az M0 nyugat csomópontjainak megközelítése csak ezeken keresztül történhetne, de legalább akinek nem lenne dolga buda/pest belső kerületeiben, az nem menne be oda.
"Ha pedig veletlenul megis megepitenek esetleg a 2x2-es budai also rakpartot, a belso reszeken a fold ala tolva, akkor meg plane nem lenne mirol beszelni." ha ezt még megérem, ígérem, hogy meztelenül fogok végigfutni rajta és azt fogom kiabálni, hogy szeretem kiszel tündét.
Sz.endrei út / Szölökert utca -> Pesti út / Cinkotai sarok a Megyeri hídon át, le az első tarcsai csp-n, Vidámvásár-:Cinkotai út.
ez 35 km. 34 perc alatt, az M0 szigorúan 80-al (100-al lehet menni). Nattyon kénylemesen, mindössze 6.4 l/100km fogyasztással. Gondolom kevés CO kibocsátással.
(a "települések területét" meg nem lehet kikerülni, mivel minden terület valamely településhez tartozik, nincs "senkiföldje"...)
Ugy ertem, hogy a beepitett teruletek kornyeken nem lehet keresztulnyomni erheto modon.
az M2/11 <-> M7/M6 meg kerüljön jó nagyokat - akár keletre, akár nyugatra-, a budai kerületek meg a belvároson keresztül jussanak ki a pályákra...
persze ez is jó valakinek: állambácsi sokat kaszál a felelsegesen elfüstölt benyán... :-)
M2/11 nem feltetlenul kerulnenek jo nagyot nyugatra, ha a budai-hg-n kivul menne egy atkotes. Es a budai keruletekbol meg igy is kozelebb lenne az M0, mint mondjuk sok esetben egy pestibol a keleti szektor. Ha pedig veletlenul megis megepitenek esetleg a 2x2-es budai also rakpartot, a belso reszeken a fold ala tolva, akkor meg plane nem lenne mirol beszelni.
Hmm, azért ez egy döntés legtöbbször, sok tényezővel. Én is maradhattam volna Békés megyében (család, barátok, stb. ugye) + kvázi-éhhalál; vagy mehettem volna én is Pestre a jelenlegihez képest dupla pénzért.