Keresés

Részletes keresés

alibi-man Creative Commons License 2008.10.02 0 0 13672
Kicsit ellentmondasz magadnak:

>az M3-M7 irányú forgalom a déli sz. forgalmának olyan kis töredéke

aztán

>a nagy tranzit az M5-M1 között megy, a másik nagy meg az M3-M7 között

De azért értem, mit akarsz mondani

Előzmény: Törölt nick (13671)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.02 0 0 13671

Elképzelhető az is, hogy ha megépülne a nyugati szakasz  a jelenlegi déli M0 még hosszú ideig elég lenne...

 

ez elég nagy hüjeség... :-)

 

az M3-M7 irányú forgalom a déli sz. forgalmának olyan kis töredéke, hogyha azt elviszed másfele, akkor is túlterhelt marad...

(a keskeny sávok, és a leálló hiánya miatt a 2. félpálya megépítése ELKERÜLHETETLEN... ottmegmán mindegy, hogy 2x2+1-et, vagy 2x3+1-et csinálsz...)

 

a déli sz. csak csepeli hidakkal ill. az M1-M5 közötti M100-al lenne jelentősen tehermentesíthető...

 

 

főleg ha kicsit nyomnák a Kecskemét- Fehérvár közötti M8-as megépítését, mert ez igazi alternatívája lesz az M5-M7 kapcsolatnak.

 

kár, hogy az M5-M7 között minimális a forgalom...

 

a nagy tranzit az M5-M1 között megy, a másik nagy meg az M3-M7 között...

 

Előzmény: brenn (13670)
brenn Creative Commons License 2008.10.02 0 0 13670

Az M3 és  M0 irányból a teherforgalom részére nem lesz alternatíva az északi szakasz, hiszen a M3 bevezető és a Róbert Károly krt az Árpád híddal jobb és gyorsabb összeköttetés, mint a Szentendrei út befelé a Flóriánig. Az átmenő személyautók nyilván keresik az egérutakat ( Csillaghegy, Budakalász)  és elképzelhető, hogy bizonyos napszakokban jól járnak.

 

Mindez azt is jelenti, hogy a 10-es utig hosszabbítás elsőrendű prioritása a fővárosi útfejlesztéseknek, hiszen a tranzitforgalom csak ekkor tudja tehermentesíteni az Árpád hidat és a Szentendrei utat

 

A cumi híd erőltetése a problémát máshol - rosszabb helyen - kezeli.

 

A nyugati szektor ( akár alagútban ) megépítése  a M0 déli és keleti fejlesztéseinél (  két átkötő , meglévő szélesítés és új híd ) olcsóbb megoldás, hiszen az M2/M3 - M7/M1 közötti  forgalmat  egyértelműen az északi/ nyugati útra viszi és nem délre. Elképzelhető az is, hogy ha megépülne a nyugati szakasz  a jelenlegi déli M0 még hosszú ideig elég lenne , főleg ha kicsit nyomnák a Kecskemét- Fehérvár közötti M8-as megépítését, mert ez igazi alternatívája lesz az M5-M7 kapcsolatnak.

 

A nyugati szakasz a budai belső úthálózat tehermentesítésének egyedüli hatékony eszköze és nem kellene olyan szőrnyű megoldásokban gondolkodni, mint rakpart szélesítés.

 

Mint már többször írtam a nyugati szakasz technikai, környezetvédelmi  stb. kérdéseit a mérnökök teljes mértékben kezelni tudják. Bízzuk rájuk.

 

 

Előzmény: Kfold (13669)
Kfold Creative Commons License 2008.10.02 0 0 13669

 

Ma reggeli (n9-es) allapot, ha erdekel vkit:

 

Megyeri-hid mindket iranyban jo tempoban jarhato, kozepes forgalom, sot en kicsit kevesnek is talaltam. 90%-ban szemelyautok, ez azert elgondolkoztato. A kalaszi korforgalomnal semmi torlodas, viszont befele a csillaghegyi lampa (balrakanyarodas) nehany szaz meteren visszaduzzasztja az egesz befele tarto forgalmat.

 

En Budarol mentem Pestre (Arpad fejedelem, Szentendrei):

Margit-hid budai hidfo - M0-M3  20 perc

Arpad-hid budai hidfo - M0-M3  15 perc

Mindket irany varoson belul is nagyon jol jarhato volt, kiveve az emlitett Csillaghegyi keresztezodest. Ott muszaj lesz vmit csinalni, jelzolampa atprogramozast, vagy meghosszabitott fordulo savot, mert folyamatosan ez a helyzet.

 

 

 

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.02 0 0 13668

és a 21es sálgótárjáni tehermentesítő megnyitása alkalmábul (http://www.nif.hu/hirek/136) is felkerült egy kis képanyag:

 

http://www.nif.hu/multimedia/gallery/146

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.02 0 0 13667

assze ez még nem volt: egy érdekes dokfilmvidió az ÉM0híd építésről:

http://www.nif.hu/multimedia/gallery/145

 

ill. egy pillér alaprajz összehasonlító ábra:

 

 

elég durván brutálnagy az ÉM0híd pillére, simán kijönne az anyagából 2x4 db hárosi-híd pillér...

(azért 2x4, mert azokat párba kell rakni, hogy kijöjjön a 2x3 sávos felszerkezet, ill. az még túl is teljesíti az ÉM0-át, mivel 2x3+1-es felszerkezetet támaszt alá... :-)

 

a dunaújvárosi viszont úgy látom arányos a fesztávval:

ha a 2 szilvamagpillér helyett 3 db szentendrei-ág pillért építenek (megfelezve a 300m-es medernyílást), akkor kb. ua. anyagmennyiséget építenek be... 

(a felszerkezet mindkét esetben 2x2+1es, tehát az egyezik...)

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.02 0 0 13666

miért, mi bajod van vele? irigyled? :-))

 

ha nincsenek annyira közel a csp-ok emiatt, hogy költséges gy/e pályákat kelljen építeni, akkor miért zavar?

 

költsége meg nem sok van, hisz a keresztezett útnak mindenképp kell felüljárót építeni, úgyhogy pluszköltség csak a csp-i ágak, meg 6db portáltábla...

 

ráadásul a vitatott csp-o az ürömiek is használhatják, tehát nem csak a jenőiek miatt épülne...

Előzmény: D H (13665)
D H Creative Commons License 2008.10.02 0 0 13665
jól gondolom én, hogy a belinkelt ábrán látható, M0É-től számított 2. csomópont, Pborosjenő alatt teljesen felesleges lenne?
Egy zsákfalu számára nem feltétlenül gondolnám fontosnak külön M0 lehajtó építését, mikor, egy falunyi távolsággal odébb két másik lehajtó található...

Tiszta agyrém az egész...

Ill. nem tudhatom, ki a pékfasza lakik ott, akinek van befolyása/hatalma eme döntés meghozatalában...
Előzmény: Hanzi13 (13641)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13664

MCD - 2x3sáv
MCD - 51-M5 átkötés
M31

Aztán MCÉ.

 

az 1. 3 mán sínen van, úgyhogy mostmán jöhet az MCÉ is... :-))

Előzmény: alibi-man (13660)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13663
Gonosz vagy! :-)
Előzmény: RadiX (13661)
RadiX Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13662
akkor oda-vissza, hogy kétszer legyen jó
Előzmény: Törölt nick (13655)
RadiX Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13661
a domboryat alapján ott úgy is völgyhíd lesz, el kell vezetni a tető felett 3 méterrel, és a házzal szemben egy masszív tömör pillér tarthatná :)
Előzmény: Törölt nick (13653)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13660
Mindezzel együtt, SZVSZ az MCÉ nem olyan fontos, SZVSZ valami ilyen fontossági sorrend lehetne:

MCD - 2x3sáv
MCD - 51-M5 átkötés
M31

Aztán MCÉ.
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13659
akkó most mivan???
Előzmény: radio100jozsi (13657)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13658
Majd utatvágok magamnak. Kilyukasztom a zsák alját.

Egyébként, az a villa télleg gáz, nem csak az, hanem egyéb más épületek is vannak ottan. Innentől kezdve biztosan nem Üröm és pbJenő közt fog menni, hanem pbJenőtől nyugatra, faszányos alagútban.
Előzmény: Törölt nick (13655)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13657
Közben látom, hogy másról van szó, a helyes megoldát H1234Lacinál van, mert Pilisborosjenőről van szó.
Előzmény: alibi-man (13654)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13656

le kell tolni a fenébe...

1-2mrd kisajátítás nemosztszoroz, meg élénkíti is a gazdagságot, hiszen új házakat építenek helyette... :-)

 

(azt mondjuk nemértem, ki engedte nekik a belterületbevonást...

mert az nem engedik egykönnyen, akkor meg egyáltalán nem, ha az OTRT-vel ütközésbe van...)

Előzmény: radio100jozsi (13651)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13655

Na bosszúból, ha Bécsbe megyek, mindig rajtuk keresztűl fogok járni.

 

jenőn nem tucc, zsákfalu, mint csömör...

Előzmény: alibi-man (13648)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13654
Mámint arra a sárga karikára gondolsz, ami csp-t jelent, ugye?
Előzmény: radio100jozsi (13651)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13653

Megmondaná nekem valaki, hogy hol van itt az a bizonyos beépült terület?

 

szerintem ez a vijja az...

Előzmény: Hanzi13 (13641)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13652
Ez is érdekes:

http://www.pilisborosjeno.hu/index.php?page=m0info
radio100jozsi Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13651
Középen a sárga karikánál, azaz Üröm felett Budakalász felé menő úton épülnek az új lakóházak, amiket láttam is, illetve kezd kőrvonalazódni a google mapon is, ha megnézed.
Előzmény: Hanzi13 (13641)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13650
igen, olyasmi, de a fő szívás a Kozma utcai lámpa, Mázsatér, majd a Hungária kereszteződése. A többi egész jár6ó...
Előzmény: alibi-man (13645)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13649
Na az nem úgy van. Nem lehet csak úgy dózerolni. Demokráciában élünk ;-)
Előzmény: Törölt nick (13647)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13648
Hogy a picsába adhattak engedélyt a építkezésre, amikor tudták, hogy mi a terv. Na bosszúból, ha Bécsbe megyek, mindig rajtuk keresztűl fogok járni.
Előzmény: cssz74 (13646)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13647

miről vartyognak ezek a hüjék?

 

jenő és üröm közt van egy széles folyosó, oda van gondolva az M0...

 

aki odaépített beszopta, le kell dózerolni, oszt perelje be a zönormányzatot... :-))

Előzmény: radio100jozsi (13636)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13646
Most kezd beépüli luxus ingatlanokkal, közel a városhoz, de annak háttal, a szép völgyet nézve...
Előzmény: Hanzi13 (13641)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13645
>innen a nagykörút 15km

És 35-40 perc, ugyebár... Amikor reggel végig totyogsz a Jászberényin, vagy a Keresztúrin. Aztán jövőre indul a mega-buszsáv építés ami két évre konzerválni fogja minden idők legbrutálisabb dugóit, ahelyett, hogy egy rohadt villamost hoznának már ki. Hogy rohadjon meg a lelkük.
Előzmény: cssz74 (13632)
Hanzi13 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13644
A narancs és a kék az a 3 és a 3.1 változat ha jól emlékszem, de nem tudom melyik melyik. Ha jól tudom, ezeken kívül más változatok is vannak még. És igen a szaggatott az alagút.
Előzmény: alibi-man (13643)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 13643
A narancs és a kék a két alternatíva, gondolom, és a szaggatott vonal algút, ugye? Ha igen, akkor ezexerint (kék vonal) alagutat kellene fúrni a házak alatt Budakalászon?

Az szép lesz akkó
Előzmény: Hanzi13 (13641)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!