Úgyhiszem az extrém kamionforgalom az oka, hogy a 3 éve felújított (értsd +1 aszfeltréteg) Szolnok elkerülő ilyen, főleg a Tisza híd nagyon rossz. A Szolnok Szajolhoz ekkor hozzá sem nyúltak.
A 4-es út szolnoki elkerülője és a Szolnok-Szajol szakasz újra tele van 20-30-40 centi átmérőjű kerek kátyúkkal, ahonnan a felső réteg egyszerűen hiányzik. Mi lehet az ilyen kátyúk oka? Az alépítmény süllyed meg alatta pontszerűen, vagy maga a burkolat töredezik ki?
Az 5. ponthoz: Már említém a múltkor (A 4-es út mérnök tendere kapcsán), hogy a mérnök szerződések a garancia lejártáig szólnak. A garancia pedig a műszaki átadástól 5 év. Így már mindjárt kiderül, hogy ezek a csomópontok 2009-2010-ben épülnek (zömmel 2009 ben amugy)
>Egy álom válik valóra a régióban, ha elkészül az autópálya vagy a kétszer kétsávos, autópályává fejleszthető gyorsforgalmi út,
Khm végképp nem értek semmit:) Mint kérdeztem, csak senki nem reagált rá ahol most 2x2es az M4 ott autóútként van kitáblázva, de a neten a portálon főútként jelölik a fejlesztések között az M4et. Illetve úgy volt, a portálon a 2008-2013ig való fejlesztésekről szóló térképen az M35 kanyarodik a határig 2x1be és abba csatlakozik az M4, a cikkbe meg amit linkeltél 2x2be az M4 csatlakozik a határhoz. Most mi a fene van?:)
Bocsánat, a 46102-esen a 3-as km szelvény az már nem Monoron van a Kistóin, hanem már a 4-es csp-túl Csévharaszt felé. Így ebből akkor semmit nem tudunk meg.
Hát hiába próbálnám a 2007-es adatok alapján megnézni a monori Ady Endre út, és a Kistói út forgalmi adatait, ha előbbinek az 5 jegyű számát sehol nem találom meg a neten.
Régen míg PEMÁK volt, ott is volt fent Pest megyéről teljes útszámozású térképek, de most, hogy Közút lett, semmi sincs.
Na a lényeg a Kistói az a 46102-es, ez jön Csévharasztra, és ezen még Monornál a 3-as km-nél 1845 j/nap az adat, de ez még 2001-es felszorzott adat, és csak 30% ponotsságú, de az Adynak akkor sem tudom a számát...
2. Tervezési szerződés a 31.sz főút 25+156 - 34+647 km. sz. közötti szakasz kiviteli terveinek és záradékolt kisajátítási tervek készítésére. Hossz: ~9,5 km., sávok száma: 2*1, Tervezési sebesség: külterület 90 km/h, belterület:50 km/h. A tervezési szakaszon 3 db híd található. befejezés: 25.3.2009.
Ha jól tévedek gyömrői bek-Sülysáp
3. Új M0 első benzinkútja készül az Alacska pihenőnél
4. Leendő monori körforgalom építésébe nagyon belehúztak, úgy látszik a kereszteződéstől Pest felé nincs közmű, vagy nem tudnak róla, mert jól szétkapták az árkokat.
5. Szintén a TED-ről: KP 012 - útpénztár, illetve KÖZOP keretében megvalósuló csomópontok építéséhez kapcsolódó mérnöki tevékenység.
1. rész 43. sz. főút 31+221 km szelvényében, Makó, Széchényi tér körforgalmú csomópont, projektkód: K043.05 43. sz. főút 4302j. út kereszteződésében, Szeged-Szőreg Hősök tere körforgalmú csomópont, projektkód: K043.04 2. rész 47. sz. főút 4415 j. út kereszteződésében, Hódmezővásárhely, Kálvin tér, két sávos „turbó” típusú körforgalmú csomópont, projektkód: K047.11 3. rész 52. sz. főút 0+406 km szelvényében, Kecskemét, Dózsa György u. jelzőlámpás csomópont, projektkód: K052.04 4625 j. út 34+083 km szelvényében Tiszakécske, körforgalmú csomópont, projektkód: K462.01 4. 31-32. sz. főutak kereszteződésében, Jászberény, körforgalmú csomópont, projektkód: K031.07 5. 32. sz. főút - 31331. j. - 32125 j. utak kereszteződésében, Zagyvarékas körforgalmú csomópont, projektkód: K032.01 6. 6-65. sz. főutak kereszteződésében körforgalmú csomópont, projektkód: K006.11 7. 470 sz. főút- 4644.j út kereszteződésében, Békés körforgalmú csomópont, projektkód: K470.01. befejezés: 30.4.2015.!!!! HAHAHAHA
Végül itt off, de örömteli (görög import:))
8 db Használt DESIRO MÁV típusú iker dízel motorvonat bérlete. A szerződéskötés dátuma:
24.9.2008. A nyertes ajánlattevő neve és címe:
Deutsche Leasing Hungaria Szolgáltató Kft., Fő u. 14., HU-1011 Budapest
Azért nem olyan rossz hely az az Ukrajna, idén voltunk ott egy körúton. Jövőre pedig megyünk vissza, ott nem műanyag szeméttel etetik az embert, na meg Nyugati áruház is csak egy szem Metro volt Csernovciban (ott ahol a vörös csillagos tank áll a város közepén), de semmi más, sem benzinkútban, és mennyire megvoltunk nélkülük... Az utak meg szélsőségesek. De Kárpátalja szerintem jó hely, legalább is jó magyar, és nem bántják őket.
Mikor idén májusban vonattal mentünk, és jöttünk itthonról Svájcba, semmiféle határellenőrzés nem volt. A válasz, hogy mivel szárazföldön Svájcba csak schengeni övezetből lehet bejutni, így akkor ők már minek ellenőrizzenek?
Ez érdekes számomra mivel a mostani 31-re (ezen tervrajz szerint) Maglód közút van írva, az új 31-es pedig picivel feljebb kerülné el a környező településeket! Az elég vicces lenne aki Gyömrőre vagy Mendére ill. tovább menne annak be kellene jönni az áruházhoz! :D
Azért túl nagy szintkülönbség nincs, mivel a legszélső kisebb áruházak egy vonalba vannak az Auchan déli szélével, azt a részt addig elég szépen szintbe hozták!
A kamionon rajta van a vámzár, és a svájci vámtiszt nem csak a baksis lefizetése után hiszi el hpgy hiteles.
naugye, hogy igazam volt...
ukrajnával nem a vámúnión kívülisége a gond, a tranzitfuvar ettől még akadálytalanul mehetne át rajt, hanem az, hogy egy szar szemétdomb az egész ország...
Ezen a képen nekem úgy tűnik, hogy a mostani 31-es lesz a Maglódi út, de hogy akkor a 31-es honnan fog nyílni.
kicsit kiegészítettem az ábrát:
a 31es régi nyomvonala zölddel jelölve.
az M0 csp. építésével a 31es nyomvonelkorrekciót kapott (pirosal jelölve)
a csp.i körforgalomból nyílik a "maglódi út" ami egyúttal az áruházak bekötőútja is...
ezt a helyszínrajzot már régebbről ismerem, de a helyszín domborzati viszonyaival összevetve (teraszos kialakítás, kb. 6-7m szintkülönbséggel a teraszok között), nem nagyon értem hogy lesz ez az egész...
esetleg az ábrán bejelölhették volna a rézsűket is...
Ez azt jelenti, hogy nem lesz határelllenőrzés? Mert most ugye van, bár személyi igazolvány elegendő. ez azért is érdekes, mert vámúnióban viszont nem leszünk, vagy rosszul tudom?
Semmilyen bajom nincs, csak ez egy szabad ország, és szabad véleményt mondani. Esetleg hagyjuk meg a helyes vélemény jogát a harmadszor hozzászólónak is. Ennyi nagyvonalúság egy szakértőtől igazán elvárható lenne. :)
Örülök, hogy a vámúnió MOSTMÁR világos. A svájci és ukrán vámeljárásról pedig annyit, hogy Svájcban nincs baksis, Svájcban nem áll le két napra a vámosok számítógépe, mint Ukrajnában népszokás évente 3-4-szer. Svájc egyébként Schengen Ország része, tehát legalább a személyeket nem piszkálják. A kamionon rajta van a vámzár, és a svájci vámtiszt nem csak a baksis lefizetése után hiszi el hpgy hiteles.