Keresés

Részletes keresés

felucca Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14202
"....az M31 szerintem helyes hogy gödöllőtől keletre halad, mert ha megnézed gödöllőtől vácig lehetne folytatni az M3-M2-t összekötni..."

Na, annyira vicces kezd lenni, hogy már nem hiszem el!

"....a jelenleg gödöllőt váccal összekötő út veresegyházon stb. át halad, ezt távlatilag nyilván ki kell váltani valahogy...."

Miért is kell kiváltani? Mert tele van veresegyház főutcája?
Előzmény: Törölt nick (14178)
felucca Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14201
Te, figyelj, 1-2% tranzit kedvéért minek M0-ást építeni?
Előzmény: g86 (14177)
felucca Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14200
"....hol? a vértesen át?-)..."

Földrajzból egyes. Nem, nem a Vértesen át. De ha már a zöldkártya kijátszásra került, akkor megkérdem:

M0 nyugati ? Hol, a Budai-hegységen át?
Előzmény: Törölt nick (14176)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14199

hát ez sem lesz egy 1xű csp... ()M10xM0)

 

 

monnyuk a 11el is valami hasonlót kellett volna, mert ez a körforgós bekötésű trombita szerintem akkor is kevés lesz, ha meglesz a folytatás az M10 felé...

Előzmény: cssz74 (14182)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14198

aki meg akarja, de nemtudja, annak itt a link helyesen:

www.langlovagok.hu/html/galeria/2576.shtml

 

 

(amúgy mi a faxnak van a hátétépé az URL mezőben??, csak arra jó, hogy hibás legyen a link, ha elfelejti a zember kitörölni...)

Előzmény: AcidMan (14197)
AcidMan Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14197
Kicsit sok a "http", de azért aki akarja, megoldja. :-)
Előzmény: Törölt nick (14195)
jannesz Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14196
Tegnap már nem volt idő feldolgozni őket, majd ma délután igyekszem :-)
Előzmény: BoGar (14187)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14195
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14194

És ez egyre idejétmúltabb dolog lesz, ahogy a peer2peer telefonálásra (is) terjed.

igazad van:

ha majd a TELEPORTOK elterjednek, akkor P2P-ben fogunk közlekedni, a közlekedési hálózatok teljesen elavulttá és feleslegessé válnak...

csak arra kell vigyázni, nehogy LÉGY kerüljön a teleport fülképe... :-)))

 

 

Bár ennek ellenére a telefon/utas analógia kicsit sántít...

nemhinném, mivel a lényeg ugyanaz: fizikálisan megvalósíthatatlan a mindenhonnan mindenhova hálózat, így szükség van többszintű hierarchiára a rendszerben...

 

Előzmény: ratt_724 (14192)
elemes2 Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14193
logikailag peer to peer. de a drótok továbbra is a központba vezetnek. fura ez.
Előzmény: ratt_724 (14192)
ratt_724 Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14192
a zemberek meg nem a telefonközponttal akarnak telefonálni, hanem más emberekkel.
mégis minden vonal a telefonközpontba vezet.
ezek a telefonosok tízta idijóták, hogy találhattak ki ijen faxságot???? :-)))

És ez egyre idejétmúltabb dolog lesz, ahogy a peer2peer telefonálásra (is) terjed.
Bár ennek ellenére a telefon/utas analógia kicsit sántít...
Előzmény: Törölt nick (14188)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14191

Nem, nem bírok várni, mert az M31 csak az elkendőzése lesz annak, hogy elbaszták a hálózatot és ahelyett, hogy mély levegőt vennénk és bejelentenénk, hogy elvtársak, elkúrtuk, ehelyett egy elkúrt hálózatot pofozgatunk tovább a Te pénzedből (és ami nagyobb baj, az én pénzemből is), effektíve fokzva az elkúrtságot. Ugyebár már az M31-en is elkúrták, amit el lehetett rajta kúrni, mert sikerült átrakni Gödöllő nyugati oldalára.

 

bammeg, nekem egyre erősebb a gyanúm, hogy valami bölcsészkaron szerezted a diplomádat... :-))

 

mellesleg miért baj az, hogy G-Ny-nál csatlakozik be az M31?

azért mert így jóval olcsóbb, mintha G-K-nél csatlakozna? (a hossz és a terep miatt)



Nem, én egy nemzetközi hálózatot szeretnék a nemzeközi tranzit igényei szerint és egy országos hálózatot az országos tranzit igényei szerint, valamint egy helyi hálózatot, amelyik elválik az előbbiektől. Ha összemosod a hálózatokat, abból hatékonyságromlás lesz.

öööö, énmeg egy toronyórát szeretnék lánccal... :-))

 


Éppen Te esel abba a hibába, mint a közlekedéstervezők java része, hogy szerkezeti hiányosságokat közlekedési fejlesztésekkel akar orvosolni.

 

most, hogy mondod: télleg elég nagy hüjeség a hiányzó elemek megépítésével megszüntetni a szerkezeti hiányosságokat...

 


Budapest nőtt, mint a paszuly, a közterületi hálózata meg nem gazdagodott ennek megfelelően, mert hülye emberek hülye döntéseket hoztak. Szerkezeti szegénység állt be.

 

ez így van...

 

Nosza, ha harántirányban átjárhatatlan a város, akkor építsünk gyűrűt, majd az old rajta.

 

lófaxt.

a gyűrűnek NEM célja a városi hálózat hiányosságainak helyettesítése, van annak épp elég feladata enélkül is, és akkor is szükség van rá, ha a városi úthálózat perfekt...

 

(pl. ezért is kellene a KKK, amit néhány egoista majom oly nagy igyekezettel ellenez...)

 

 

Terveznek gyűrűt A, B és C változatban. Érintett települések börtönérett képviselői elmennek sírni/zsarolni a minisztériumba, hogy ugyanmár lehetne egy picit erre, meg arra nyújtani az a gyűrűt, mert mi szeretnénk egy Tescót, mi meg egy a falunk háromszorosát kitevő ipari parkot és a fránya befektetők csak akkor jönnek, ha van autópálya. Minisztériumi észlények kombinálnak, hogy ha végül is Szolnok is belül kerülne az M0-on, akkor az annyira használhatatlan lenne, hogy maga a Levegő-munkacsoport követelné a nyugati szektort minél előbb. Ebben látnak fantáziát, de ennyi pénz nincs, csak annyi, hogy Vecsést meg Ecsert sikerül belevenni a budapesti körgyűrűbe.

 

ismerjük a sztorit... (annyi korrekcióval, hogy nem az agglós települések húzták, hanem a DK pesti kerületek TOLTÁK kifele...) 

 

az meg elég sajnálatos, hogy a politikai realitásokat képtelen vagy figyelembe venni...

(azaz: ha a pestlőrinci átvezetést erőltetik, még mindig nincs M0K...)

 

ezzel ugyanakkor még egy legyet ütnek, mert az egyik legfontosabb tranzitútvonalban akkora kerülő keletkezik, hogy érdemes még a kiskörúti rövidítést is bevállalni, tehát lehet egy jó megbízást adni az útépítő-pártpénztárfeltöltő lobbynak a gödöllői átkötésre, minek következtében létrejön közép-Európa autópályákkal legsűrűbben behálózott területe.

 

bammeg, most télleg a xaros 22mrd miatt nyavajogsz (aminek 85% amúgy is úniós pénz?)

 

nemmelesleg: érd környékén sokkal sűrűbb a hálózat... :-))

 

(a hálózati problémádra meg van egy javaslatom:

tekintsd úgy, hogy az M31 az az M3 része, az M3nak az M0-M31 közötti szakasza meg csak az M3 egy mellékága (legyen M31... :-), ami északpestre vezet...

 

és így már egészen olyan az M3 vonalvezetés, amilyet te preferálsz... :-))

 

 

mivel a cél nyilván az, hogy tök mindegy, hogy merre, tök mindegy, hogy miért, csak épüljön út, mert aszfaltot látni jó, szántóföldet látni nem jó.
Szerinted ez normális?

 

hát 2ségtelen, hogy vannak ilyen olvtársak, különösen az M6 fanok körében, de tőlem ilyet biztos nem olvastál... :-))

Előzmény: felucca (14171)
Veszpremi Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14190
Itt csupa hozzáértő ember irogat, én leginkább csak némán olvasom a topikot, én nem értek hozzá, én csak user vagyok. "Namármostakkor" ha valamelyikőtök jár kint az M1M7 bevezetőn az Agip kutak magasságában és előtte részen a befelé vezető oldalon, akkor annak a véleményére kíváncsi lennék a minap végzett aszfaltozással kapcsolatban. Nekem úgy tűnik, hogy befejezték. Ha mégsem, akkor visszavonom a hozzászólásom minden szavát. Én ma végigmentem ezen a szakaszon, "kicsit" kiakadtam. Azt hiszem, az árokban haladni simábban lehetne, mint az új aszfalton. Annak az útnak kutya baja nem volt, most már van, lett. Ha ez volt a cél, akkor gratulálok az illetékeseknek. Kérdezem még, hogy ez milyen jogállást merít ki és hol lehet feljelentést tenni? Hol lehet az ezt elvégző szakemberek és cégek működési engedélyét, diplomáját visszavonatni? Hol és hogyan lehet a minőségellenőrzést végző és használatbavételt engedélyező hatóság engedélyét visszavonatni? Köszi előre is.
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14189

...és perszehogy ezt a hüjeséget is valami puskás nevű idióta magyar tanálta fel... :-))

Előzmény: Törölt nick (14188)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14188

te felucca kartács visszhangja vagy?

 

Csak az emberek nem körbe akarnak menni, hanem célbajutni...

 

ja.

 

a zemberek meg nem a telefonközponttal akarnak telefonálni, hanem más emberekkel.

mégis minden vonal a telefonközpontba vezet.

ezek a telefonosok tízta idijóták, hogy találhattak ki ijen faxságot????    :-)))

Előzmény: ratt_724 (14185)
BoGar Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14187
És a képek? ;-)
Előzmény: jannesz (14184)
ratt_724 Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14186
sorry a második része g86-nak ment...
Előzmény: ratt_724 (14185)
ratt_724 Creative Commons License 2008.10.17 0 0 14185
szerintem legyen egy Szfv-Komárom meg egy M100 közelebb a városhoz, a zsámbéki medencén át az M10-től át a dunán

Meg száz gyűrűt, ezeret. Az M9 kimaradt, meg én még építenék egy Bicskétől induló kört is... M1000 néven....
Csak az emberek nem körbe akarnak menni, hanem célbajutni...
Ahogy írod az M81 a Shalom-Szeged irányú tranzitra jó megoldás, ha már eccer megvan a böszme(nagy) híd gumiújvárosban.
De egy valamit nem értek, és ez már többször felmerült itt:
Mi van olyan fontos dolog Komáromban? Tanzit? Az a pár üzem?
Miért kell Kisbértől arrafelé vezessük egy nagy kiflivel az utat? És miért nem megfelelő erre, az amúgy jó vonalvezetésű 13-as út.
Tudom akkor kell még egy győri átkötést is építeni. M31 reloaded.

Nem válaszoltál továbbá arra, miért kellene az összes forgalom 1-2 %-át kitevő tranzit igényeit kielégítve fejleszteni az úthálózatot?
Te jártál már valaha az M1-esen? Nézz ki egyik nap és nem írsz ilyet.
Előzmény: Törölt nick (14176)
jannesz Creative Commons License 2008.10.16 0 0 14184
Kösz! Végül is onnan fényképeztünk, tényleg szép a rálátás, és parkolni is lehet.
Előzmény: BoGar (14181)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 14183
cssz74 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 14182
BoGar Creative Commons License 2008.10.16 0 0 14181
Igen, a régi kettes.
Előzmény: jannesz (14175)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 14180
Össze lehet kötni, de minek? picit délebre ott a 0-ás.
Előzmény: Törölt nick (14179)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.16 0 0 14179
nyugatra
Előzmény: Törölt nick (14178)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.16 0 0 14178
az M31 szerintem helyes hogy gödöllőtől keletre halad, mert ha megnézed gödöllőtől vácig lehetne folytatni az M3-M2-t összekötni

a jelenleg gödöllőt váccal összekötő út veresegyházon stb. át halad, ezt távlatilag nyilván ki kell váltani valahogy; egyik alternatívaként szóbajöhet az M31 folytatása az M2-ig (formáját tekintve kérdéses, nem feltétlenül kell autópálya szvsz), adott esetben elég lehet Gödig:


2
Előzmény: felucca (14171)
g86 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 14177
Na most a gyűrű kontra átló problémához mi köze van a teszkó - logisztikai központ - ipari park problémához? Ha az általad helyesnek tartott elvek szerint építenék az úthálózatot, ezek az igények ugyanúgy felmerülnének a mindenkori nyomvonaltól 10-20 km-en belül.

Nem válaszoltál továbbá arra, miért kellene az összes forgalom 1-2 %-át kitevő tranzit igényeit kielégítve fejleszteni az úthálózatot?
Előzmény: felucca (14171)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.16 0 0 14176
"Tatabányától nyugodtan zúghat délkelet felé "

hol? a vértesen át?-)

szerintem legyen egy Szfv-Komárom meg egy M100 közelebb a városhoz, a zsámbéki medencén át az M10-től át a dunán

a Szfv-Komárom benne van a távlati tervekben is, a Komáromi (fél)híd elég előrehaladott állapotban van
Előzmény: felucca (14168)
jannesz Creative Commons License 2008.10.16 0 0 14175
A 2-es útra gondolsz?
Előzmény: BoGar (14174)
BoGar Creative Commons License 2008.10.16 0 0 14174
Pesti oldalon megállsz a híd alatt a kocsival, van hely, felsétálsz az egyik oldalon és sétálsz kicsit, ha a lábakat is le akarod fényképezni. Ha az egész hidat akarod, akkor a Duna oldalán van egy földbetöltés, odaállsz a géppel, és mehet képkészítés a két lábáról.
Előzmény: jannesz (14172)
ratt_724 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 14173
5*
Előzmény: felucca (14171)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!