Nem, nem bírok várni, mert az M31 csak az elkendőzése lesz annak, hogy elbaszták a hálózatot és ahelyett, hogy mély levegőt vennénk és bejelentenénk, hogy elvtársak, elkúrtuk, ehelyett egy elkúrt hálózatot pofozgatunk tovább a Te pénzedből (és ami nagyobb baj, az én pénzemből is), effektíve fokzva az elkúrtságot. Ugyebár már az M31-en is elkúrták, amit el lehetett rajta kúrni, mert sikerült átrakni Gödöllő nyugati oldalára.
bammeg, nekem egyre erősebb a gyanúm, hogy valami bölcsészkaron szerezted a diplomádat... :-))
mellesleg miért baj az, hogy G-Ny-nál csatlakozik be az M31?
azért mert így jóval olcsóbb, mintha G-K-nél csatlakozna? (a hossz és a terep miatt)
Nem, én egy nemzetközi hálózatot szeretnék a nemzeközi tranzit igényei szerint és egy országos hálózatot az országos tranzit igényei szerint, valamint egy helyi hálózatot, amelyik elválik az előbbiektől. Ha összemosod a hálózatokat, abból hatékonyságromlás lesz.
öööö, énmeg egy toronyórát szeretnék lánccal... :-))
Éppen Te esel abba a hibába, mint a közlekedéstervezők java része, hogy szerkezeti hiányosságokat közlekedési fejlesztésekkel akar orvosolni.
most, hogy mondod: télleg elég nagy hüjeség a hiányzó elemek megépítésével megszüntetni a szerkezeti hiányosságokat...
Budapest nőtt, mint a paszuly, a közterületi hálózata meg nem gazdagodott ennek megfelelően, mert hülye emberek hülye döntéseket hoztak. Szerkezeti szegénység állt be.
ez így van...
Nosza, ha harántirányban átjárhatatlan a város, akkor építsünk gyűrűt, majd az old rajta.
lófaxt.
a gyűrűnek NEM célja a városi hálózat hiányosságainak helyettesítése, van annak épp elég feladata enélkül is, és akkor is szükség van rá, ha a városi úthálózat perfekt...
(pl. ezért is kellene a KKK, amit néhány egoista majom oly nagy igyekezettel ellenez...)
Terveznek gyűrűt A, B és C változatban. Érintett települések börtönérett képviselői elmennek sírni/zsarolni a minisztériumba, hogy ugyanmár lehetne egy picit erre, meg arra nyújtani az a gyűrűt, mert mi szeretnénk egy Tescót, mi meg egy a falunk háromszorosát kitevő ipari parkot és a fránya befektetők csak akkor jönnek, ha van autópálya. Minisztériumi észlények kombinálnak, hogy ha végül is Szolnok is belül kerülne az M0-on, akkor az annyira használhatatlan lenne, hogy maga a Levegő-munkacsoport követelné a nyugati szektort minél előbb. Ebben látnak fantáziát, de ennyi pénz nincs, csak annyi, hogy Vecsést meg Ecsert sikerül belevenni a budapesti körgyűrűbe.
ismerjük a sztorit... (annyi korrekcióval, hogy nem az agglós települések húzták, hanem a DK pesti kerületek TOLTÁK kifele...)
az meg elég sajnálatos, hogy a politikai realitásokat képtelen vagy figyelembe venni...
(azaz: ha a pestlőrinci átvezetést erőltetik, még mindig nincs M0K...)
ezzel ugyanakkor még egy legyet ütnek, mert az egyik legfontosabb tranzitútvonalban akkora kerülő keletkezik, hogy érdemes még a kiskörúti rövidítést is bevállalni, tehát lehet egy jó megbízást adni az útépítő-pártpénztárfeltöltő lobbynak a gödöllői átkötésre, minek következtében létrejön közép-Európa autópályákkal legsűrűbben behálózott területe.
bammeg, most télleg a xaros 22mrd miatt nyavajogsz (aminek 85% amúgy is úniós pénz?)
nemmelesleg: érd környékén sokkal sűrűbb a hálózat... :-))
(a hálózati problémádra meg van egy javaslatom:
tekintsd úgy, hogy az M31 az az M3 része, az M3nak az M0-M31 közötti szakasza meg csak az M3 egy mellékága (legyen M31... :-), ami északpestre vezet...
és így már egészen olyan az M3 vonalvezetés, amilyet te preferálsz... :-))
mivel a cél nyilván az, hogy tök mindegy, hogy merre, tök mindegy, hogy miért, csak épüljön út, mert aszfaltot látni jó, szántóföldet látni nem jó.
Szerinted ez normális?
hát 2ségtelen, hogy vannak ilyen olvtársak, különösen az M6 fanok körében, de tőlem ilyet biztos nem olvastál... :-))