Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.12 0 0 14094

Plázát, csak városhatáron kívülre, ap, mellé szabadna építeni.

 

egyesek szerint meg épp oda nem szabadna, mert akkor bedugul az autópálya, mert a sok munkanélküli mind az ap-án megy plázáni...

 

szegény plázások, nem egyszerű a zemberek kedvében járni... :-)))

Előzmény: hotrod25 (14093)
hotrod25 Creative Commons License 2008.10.12 0 0 14093
Nagyon haragszom azokra, akik a városok belsejébe ilyen hatalmas plázákat terveznek, engedélyeznek. Igaz, a multikkal megcsináltatják, bővítik a környező úthálózatot is, de a forgalomvonzó hatás miatt így is lassabb lesz a forgalom menete. Plázát, csak városhatáron kívülre, ap, mellé szabadna építeni.
Előzmény: ICYBOY (14092)
ICYBOY Creative Commons License 2008.10.12 0 0 14092

Pont a Madaras szeszkónál lesz a turbókörforgalom:) Amúgy meg Target Center elnevezésű bevásárló központ épül a korházzal szemben a benzinkút mögött. Lesz benne T****, Obi meg még sok bolt. Elég szép dugók vannak arrafele mostanság...Viszont elég hülyén csinálták meg az Izsáki út "szélesítését", mert kb. 150méter hosszan megtoldották még 2 sávval az Izsáki utat és tettek 1 szép nagy jelzőlámpát is oda:S

 

Amúgy meg tetszik ez a turbókörforgó, legalább a sok majom nem tud bevágni az ember elé a belső sávból indexelés nélkül...

Előzmény: hotrod25 (14084)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.12 0 0 14091
A tegnap olyan utalásokat halottam t. vezetőinktől, hogy többek között vissza kell fogni az AP építéseket. Vajon mire gondolnak? Mert van pár uniós támogatású, és pár PPP építkezés, terv.
alibi-man Creative Commons License 2008.10.12 0 0 14090
Mindkettő nagyon érdekes. Ezexerint nem én voltam béna, persze ez nem vígasztal, ha belém trafálnak.

Ez a turbókörforgalom is teccik. Csak itt nagyon fontos kritérium, hogy jól ki legyen táblázva a belépő potok előtt, + a vezető észre is vegye a táblákat. Mert itt ugye nem lehet csak úgy keringeni, ha elszúrtuk a kijáratot.
Előzmény: hotrod25 (14085)
kktt Creative Commons License 2008.10.12 0 0 14089
Előzmény: ICYBOY (14078)
Shoterq Creative Commons License 2008.10.12 0 0 14088
Igen erre gondoltam, kíváncsi leszek mi lesz ebből :D
2009 őszére kell készen lenni vagy akkor kezdik?
Előzmény: Törölt nick (14086)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.12 0 0 14087

De bizony a közúti átkelőnél megállítottak, iratellenőrzés, csomagtartó...

 

szerintem csak azért, hogy ne kelljen kirúgni az utolsó néhány vámost... :-)

 

amúgy totál logikátlan az egész:

 

franciába menet, rheinfelden német-svájci 6árvárosban szálltunk meg.

a város mellett van egy új ap. (masszív vasbeton ívhíddal a folyócska felett :-), ezen átmenve volt 6árellenőrzés...

viszont a városka régi 6árhídjánál (benn a központban) nem volt senki sem a 6árőrbódékban... :-))

 

Előzmény: attus germanicus (14067)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.12 0 0 14086

Ez érdekes számomra mivel a mostani 31-re (ezen tervrajz szerint) Maglód közút van írva, az új 31-es pedig picivel feljebb kerülné el a környező településeket!

 

ja, hogy te erre gondoltál... :-)

 

 

a 31es településelkerülő nyomvonalával kapcsolatban már többféle rajzot láttam, szerintem még nincs eldöntve, hogy mi legyen...

 

az áruházas rajzon a "belógó "új 31.sz főút", szerintem a zölddel jelölt nyomvonal lenne, ami a maglód határában egyre jobban beépülő 31es szakaszt váltaná ki...

(ez igazán megcsinálhatták volan az M0-val együt! :-((

 

aztán van olyan változat is (lilával), ami az M0 ecseri csp-jóból indulna. elmenne maglód és gyömrő között és északról kerülné el mendét és sülysápot...

a probléma ezzel, hogy itt a nyomvonalra merőleges völgyek vannak, sok lenne a földmunka...

 

a pirost meg asszem nem láttam még sehol, ez saját fejlesztés:

mende előtt fel egy völgyben, és az itteni "highland-en" szépen el lehetne vezetni mende-sülysáp és úri között...

 

Előzmény: Shoterq (14063)
hotrod25 Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14085
hotrod25 Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14084
Múlt héten voltam arra, és úgy tünt a madaras T***O kf-je és Olimpia u.-i kf közötti 2*1-et bővítik, mintha valami új bev.k. épülne a kórházzal szemben.
Előzmény: ICYBOY (14078)
mzdude Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14083
Ha azt nézzük, hogy tényleg, egyrészt nem tanították a többsávos körforgalom használatát, másrészt a közelmúltig nagyon kevés volt belőle, akkor szerintem nem is olyan rossz a helyzet.

Mellesleg, rákerestem a KRESZ-ben, a kérdés ott sem szabályozott. Csak annyit írnak, hogy ha az első lehetőségnél kihajtasz, akkor a jobbszélső sávból kell behajtanod. De azt, hogy ha nem hajtasz ki, akkor a belső sávból menj a körforgalom belső sávjába, nem írják.
Előzmény: Kfold (14081)
BoGar Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14082
Mivel te a külsőben voltál, semmiképpen sem. Kétsávos körforgalomnál azért érdekes az olyan, amikor a belső sávot 9-be, 3-nál meg kivezetik. Sokan az ilyennel nem tudnak mit kezdeni. Egyébként ha jól tudom, a belsőben lehet folyamatosan haladni, a külsőben meg a következő kijáratnál ki kell menni. Belsőből csak akkor lehet kimenni, ha a sávok vezetése úgy van kialakítva, tehát van két sáv a kikanyarodásra, és utána az út is kétsávos.
Előzmény: alibi-man (14079)
Kfold Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14081

 

A magyarok nem képesek többsávos körforgalomban közlekedni. A közlekedési kultúra és inteligenicia katasztrófális, így a magyar autós magától nem jön rá, hogyan kellene értelmesen közlekedni, tanítani pedig nem tanították rá, mert amikor a jogsit szerezte, jó, ha szimpla körforgalmat látott már, de a többség még azt sem.

Kíváncsi lennék, hogy az oktatók mostanában gyakoroltatnak-e (többsávos) körforgalomban vezetni, mert ha nem, akkor hosszútávon sem lesz változás, tehát semmi értelme többsávos körforgókat építeni.

 

 

Előzmény: alibi-man (14080)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14080
Még egy apróság, amikor belém akart jönni, akkor én már félig a 3 órás kijáratban voltam.
Előzmény: alibi-man (14079)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14079
Kétsávos körforgalom, ha már szóba került. Érdekes élményem volt. 2 sávos körforgalom B.örsön, az osan közelében. Négy ki/be járat, 12, 3, 6 és 9 óránál. 6 óránál jövök, belépnék a körforgalomba, a külső sávba, mert 3-nál távoznék az osan felé. a partner 9 óranál tart, a belső sávban, nem indexel semerre. Gondoltam, akkor nem gond, mert én úgyis a külső sávba megyek. Be is fordultam, a partner ekkor hirtelen sávot változtat, már ő is indexel, mert az osan felé venné az irányt, majdnem belém jön, a bal hátsómba. Veszettül dudál, és mutogat.

Kérdés, most én voltam béna? Talán nem tudok valamiről?
ICYBOY Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14078

3. rész 52. sz. főút 0+406 km szelvényében, Kecskemét, Dózsa György u. jelzőlámpás csomópont, projektkód: K052.04

 

Ez nagyon érdekes lenne ha megvalósulna, ugyanis onnan kb 50 méterre van most is 1 jelzőlámpa igaz csak gyalogosoknak. Viszont tényleg ráférne arra a kereszteződésre valami forgalomszabáloyzó eszköz, de szerintem okosabb lenne ha nem lámpát raknának oda, hanem kanyarodósávokat.

 

Egyszerűen nem értem, hogy miért eröltetik ennyire a jelzőlámpákat, számomra sokkal ésszerűbb lenne a 2sávos körforgalom.

 

Apropó körforgalom, valaki tudna nekem anyagot mutatni a turbókörforgalmak működéséről? Ugyanis jelenleg épül 1 turbókörforgalom kecskeméten, de nem tudom elképzelni,hogy hogyan fog működni,kinézni...

Előzmény: hotrod25 (14066)
BoGar Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14077
Kert és a felüljáró között.
Előzmény: Törölt nick (14049)
hotrod25 Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14076
Úgyhiszem az extrém kamionforgalom az oka, hogy a 3 éve felújított (értsd +1 aszfeltréteg) Szolnok elkerülő ilyen, főleg a Tisza híd nagyon rossz. A Szolnok Szajolhoz ekkor hozzá sem nyúltak.
Előzmény: RadiX (14074)
hotrod25 Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14075
Hahaha visszavonva, tényleg említetted, most már nem felejtem el.
Előzmény: strangerr (14073)
RadiX Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14074
A 4-es út szolnoki elkerülője és a Szolnok-Szajol szakasz újra tele van 20-30-40 centi átmérőjű kerek kátyúkkal, ahonnan a felső réteg egyszerűen hiányzik. Mi lehet az ilyen kátyúk oka? Az alépítmény süllyed meg alatta pontszerűen, vagy maga a burkolat töredezik ki?
strangerr Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14073
Az 5. ponthoz: Már említém a múltkor (A 4-es út mérnök tendere kapcsán), hogy a mérnök szerződések a garancia lejártáig szólnak. A garancia pedig a műszaki átadástól 5 év. Így már mindjárt kiderül, hogy ezek a csomópontok 2009-2010-ben épülnek (zömmel 2009 ben amugy)

str
Előzmény: hotrod25 (14066)
hotrod25 Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14072
Imered a viccet: az a biztos ami már legalább 1 hete megtörtént. 2010 annyira messze van, addig még legalább 10 variációt fogunk hallani.
Előzmény: micsubicsi (14071)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.11 0 0 14071
>Egy álom válik valóra a régióban, ha elkészül az autópálya vagy a kétszer kétsávos, autópályává fejleszthető gyorsforgalmi út,

Khm végképp nem értek semmit:) Mint kérdeztem, csak senki nem reagált rá ahol most 2x2es az M4 ott autóútként van kitáblázva, de a neten a portálon főútként jelölik a fejlesztések között az M4et. Illetve úgy volt, a portálon a 2008-2013ig való fejlesztésekről szóló térképen az M35 kanyarodik a határig 2x1be és abba csatlakozik az M4, a cikkbe meg amit linkeltél 2x2be az M4 csatlakozik a határhoz. Most mi a fene van?:)
Előzmény: hotrod25 (14066)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.10 0 0 14070
Amit még mindig nem értek, vámúnióról nincsen szó, tehát vámellenőrzés miatt meg kell állítaniuk.
Előzmény: radio100jozsi (14064)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.10.10 0 0 14069

Bocsánat, a 46102-esen a 3-as km szelvény az már nem Monoron van a Kistóin, hanem már a 4-es csp-túl Csévharaszt felé. Így ebből akkor semmit nem tudunk meg.

Előzmény: radio100jozsi (14068)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.10.10 0 0 14068

Hát hiába próbálnám a 2007-es adatok alapján megnézni a monori Ady Endre út, és a Kistói út forgalmi adatait, ha előbbinek az 5 jegyű számát sehol nem találom meg a neten.

 

Régen míg PEMÁK volt, ott is volt fent Pest megyéről teljes útszámozású térképek, de most, hogy Közút lett, semmi sincs.

 

Na a lényeg a Kistói az a 46102-es, ez jön Csévharasztra, és ezen még Monornál a 3-as km-nél 1845 j/nap az adat, de ez még 2001-es felszorzott adat, és csak 30% ponotsságú, de az Adynak akkor sem tudom a számát...

attus germanicus Creative Commons License 2008.10.10 0 0 14067
De bizony a közúti átkelőnél megállítottak, iratellenőrzés, csomagtartó...
Előzmény: radio100jozsi (14064)
hotrod25 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 14066

Késő esti híradó:

 

1. M4 Berettyóujfalu-RO 

http://www.hirextra.hu/hirek/article.php?menu_id=2&cat=1&article_id=102361

 

2. Tervezési szerződés a 31.sz főút 25+156 - 34+647 km. sz. közötti szakasz kiviteli terveinek és záradékolt kisajátítási tervek készítésére.
Hossz: ~9,5 km., sávok száma: 2*1,
Tervezési sebesség: külterület 90 km/h, belterület:50 km/h.
A tervezési szakaszon 3 db híd található.
befejezés: 25.3.2009.

Ha jól tévedek gyömrői bek-Sülysáp

 

3. Új M0 első benzinkútja készül az Alacska pihenőnél

 

4. Leendő monori körforgalom építésébe nagyon belehúztak, úgy látszik a kereszteződéstől Pest felé nincs közmű, vagy nem tudnak róla, mert jól szétkapták az árkokat.

 

5. Szintén a TED-ről: KP 012 - útpénztár, illetve KÖZOP keretében megvalósuló csomópontok építéséhez kapcsolódó mérnöki tevékenység.

 

1. rész 43. sz. főút 31+221 km szelvényében, Makó, Széchényi tér körforgalmú csomópont, projektkód: K043.05
43. sz. főút 4302j. út kereszteződésében, Szeged-Szőreg Hősök tere körforgalmú csomópont, projektkód: K043.04
2. rész 47. sz. főút 4415 j. út kereszteződésében, Hódmezővásárhely, Kálvin tér, két sávos „turbó” típusú körforgalmú csomópont, projektkód: K047.11
3. rész 52. sz. főút 0+406 km szelvényében, Kecskemét, Dózsa György u. jelzőlámpás csomópont, projektkód: K052.04
4625 j. út 34+083 km szelvényében Tiszakécske, körforgalmú csomópont, projektkód: K462.01
4. 31-32. sz. főutak kereszteződésében, Jászberény, körforgalmú csomópont, projektkód: K031.07
5. 32. sz. főút - 31331. j. - 32125 j. utak kereszteződésében, Zagyvarékas körforgalmú csomópont, projektkód: K032.01
6. 6-65. sz. főutak kereszteződésében körforgalmú csomópont, projektkód: K006.11
7. 470 sz. főút- 4644.j út kereszteződésében, Békés körforgalmú csomópont, projektkód: K470.01.
befejezés: 30.4.2015.!!!! HAHAHAHA

 

Végül itt off, de örömteli (görög import:))

8 db Használt DESIRO MÁV típusú iker dízel motorvonat bérlete.
A szerződéskötés dátuma:

24.9.2008.
A nyertes ajánlattevő neve és címe:

Deutsche Leasing Hungaria Szolgáltató Kft., Fő u. 14., HU-1011 Budapest

Érték 10 470 000 EUR.

radio100jozsi Creative Commons License 2008.10.10 0 0 14065
Azért nem olyan rossz hely az az Ukrajna, idén voltunk ott egy körúton. Jövőre pedig megyünk vissza, ott nem műanyag szeméttel etetik az embert, na meg Nyugati áruház is csak egy szem Metro volt Csernovciban (ott ahol a vörös csillagos tank áll a város közepén), de semmi más, sem benzinkútban, és mennyire megvoltunk nélkülük... Az utak meg szélsőségesek. De Kárpátalja szerintem jó hely, legalább is jó magyar, és nem bántják őket.
Előzmény: Törölt nick (14062)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!