Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2008.10.28 0 0 14495
mindkét irányból áll a sor, Pest felől a dilatáción átdöcögés miatt, Buda felől meg a bámészkodás okán

Pest felől állítólag a Stadionokig, Buda felől meg Békásmegyerig.
Előzmény: Törölt nick (14494)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.28 0 0 14494

az árpád híd forgalmi helyzetéről van valakinek infója?

 

(nem a tegnap kezdett dilatáció csere okozta zűrzavarra gondolok, hanem az ÉM0híd tehermentesítő 6ására...)

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.28 0 0 14493

Jákli Zoltán elmondta: a forgalmat nem lehet alternatív útvonalra terelni, mivel az alsóbbrendű úthálózaton is rövid időn belül dugók alakulnak ki. Annyit tudnak tenni, hogy előre jelzik a veszélyt az autósoknak, és igyekeznek fenntartani az "eseménymentes állapotot" - magyarázta. 

 

 

esetleg be lehetne fogni a leállósávot, és 2x3asítani az M5öt ezen a szakaszon...

Előzmény: hotrod25 (14488)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.28 0 0 14492

ja... de nem baj, ahhoz is van tanácsom:

 

az ágak torkolatában lévő forgalmi szigetekre nem kellene 1-1,5m körüli magasságba táblákat rakni, mert rontja a balra beláthatóságot...

Előzmény: Törölt nick (14490)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.28 0 0 14491
Pár hete optimizmusnak adtam jelet, hogy mennyi utunk meg fog újulni pár éven belül... Sajnos most ismét pesszimista vagyok, mert hiába az uniós pénzmag, az önerőt nincs aki elé tegye...
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.28 0 0 14490
Körforgalom :):) Bocs :)
Előzmény: Törölt nick (14472)
hotrod25 Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14489

Klassz ez az építési területet kikerülő ideiglenes utacska. Gyakorlatilag a vízelvezető árkot aszfaltozták le.

 

Mivel a csévi utat teljesen lezárták keresztbe a 4-esen Vasadnál kiraktak egy pár terelő táblát. Van ott egy nem hivatalos is, kartonpapíron ákom-bákom betűkkel filccel Csév felirat + 1 nyíl jobbra. Nagyon vicces:))

Előzmény: radio100jozsi (14486)
hotrod25 Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14488

A jövőre ap építésre szánt 18 milliárd jó részét elviheti, hacsak nem sikerül a zunijót megpumpolni:

 

http://hvg.hu/itthon/20081025_m5_dugo.aspx?s=hk

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14487
"súlyos hiba volna a vasútra pénzt költeni"

hát valóban az a megoldás hogy immár három évtizede évi 2-300 milliárdot AMORITZÁLÓDIK, annak aztán tutira nem lesznek negativ nemzegtazdasági következményei...
Előzmény: attus germanicus (14485)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14486
Monoron szépen haladnak a földmunkákkal a körforgalmi csp-nél. Az idő is kegyes, így remélhetőleg decemberre végeznek az átépítéssel.
attus germanicus Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14485

Az elővárosi vasút rendbetétele annyiba kerülne, amit ez az ország 80-100 év alatt tud kigazdálkodni. És még akkor is sokkal kevesebb hasznot hozna, mint a buszsáv.

Ez nem opcionális, hanem súlyos hiba volna a vasútra pénzt költeni.

Előzmény: Törölt nick (14483)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14484
lol, vicceltem, olvasss vissza :)
Előzmény: alibi-man (14480)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14483
az elővárosi vasutat meg KELL lépni, mert ez egészen újszászig/hatvanig kihat a forgalomra, tehát ez nem opcionális, a buszsáv szerintem itt az
Előzmény: attus germanicus (14482)
attus germanicus Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14482

Jó, amit leírsz a vasútról, de legalább egy, de inkább két nagyságrenddel drágább volna, mint a buszfolyosó, és ráadásul az utasoknak rosszabb.

Nem csinálunk még elég sok pénzért elég sok szart, kell még sokkal többet is?

Előzmény: Törölt nick (14479)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14481
És mi lenne, ha a 37-est hoznák tovább az Athenaeum nyomda mellett valahogy, a Helikopter útnál? Vagy nagy hülyeség.
Előzmény: Törölt nick (14479)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14480
>jogsi nélkül vezetek már egy éve 150 lovat

Mer mitörpént?
Előzmény: Törölt nick (14479)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14479
nem, jogsi nélkül vezetek már egy éve 150 lovat, lol
speciel a zebrás réssszel egyetértek, tán azt is írtam..

és rákosborzasztón két vasútvonal van, namost egyrészt létezik technika amivel a követési időt lehetne sűríteni OLCSÓBBAN mint akár egy új villamosvonal vagy a buszsáv
másrészt létezik EMELETES villamos motorvonat, pont erre (gödöllői vonal) illetve a másikra is (újszászi) pedzegetik, ezeknek pedig kettesével csatolva (bár a peronhosszba még a 3xd4 is beleférne) már elég nagy a kapacitása, zónázó ütemes menetrenddel pedig még tovább növelhető a kapacitás (kb. 500-1000-1500 fő)

egyébként a villamosvonal tényleg kellene, de nem ki-be irányban hanem harántirányban, pesterzsébet/soroksár ill. rákospalota/újpest irányába (rákosborzasztóról)

ha meg a többi is *baromság*, hát kritizáld nyugodtan de így leszólva nem sokat ért..


Előzmény: BoGar (14466)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14478
Erre mondanék is 1 példát. Divat a kamionosok körébe, hogy ha megelőzi az egyik kamiont a másik akkor az a kamion villog a távolsági fényszóróval az előzőnek, hogy visszatérhet a sávba, mert ugye azért 1 nagy dögnek nehéz figyelni a hátulját. Nálunk divat, hogy aki előz az meg is köszöni vészvillogóval. Ausztriában, Németországban és sok országban nem divat megköszönni, mert ez természetes dolog.
Előzmény: alibi-man (14477)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14477
Külföldön (nyugaton) ritka a "megköszönés", mert ott természetes, hogy beengedik a másikat. Nagyon nem is kell vele foglalkozni, csak kitenni az indexet, megnézni fellökünk-e valakit, aztán ha ok, lehet menni.
Előzmény: elemes2 (14476)
elemes2 Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14476
én nem akarom átvenni -- bár a délolasz autós kultúrának vannak rendkívül vonzó elemei, például iszonyúan figyelnek egymásra --, csak jelzem, hogy folyamatban van egy ilyen irányú változás. ami nem jelenti az, hogy el is fogunk jutni addig.

a megköszönést illetően, én -- úgy látszik -- azokat az eseteket jegyzem meg, amikor megköszönik. a mozdulat egyébként a három külső ujj rövid felemelése. szimbolikus és pozitív visszacsatolás.

Előzmény: mzdude (14475)
mzdude Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14475
Miért is kellene eljutni oda? Ott a legújabbak kivételével az összes autó meg van törve. Nem számít. Itthon meg nem olyan a divat, hogy megtörjük az autónk mind a négy sarkát.

A motorosok nagy része nem köszöni meg, ha segítik. Tény.

Itthon nagyjából a sávokat követve közlekedünk. Ott meg mindenki megy, amerre lát.

Már megint arról van szó, hogy át akarjuk venni egy másik közlekedési kultúra bizonyos elemeit, a teljes rendszerről strucc módjára tudomást sem véve.
Előzmény: elemes2 (14473)
mzdude Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14474
A cikkből kiderül, hogy nem csak papíron létező, senki által be nem tartott terrorszabályokat és brutálisan magas bírságokat kell bevezetni, hanem 1.) kampányolni 2.) oktatni 3.) ellenőrizni, jelen lenni
Előzmény: Törölt nick (14460)
elemes2 Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14473
Ha ez beépül a közlekedési kultúrába, akkor okés, mert akkor tudom, hogy a motorosok "fel fognak jönni" a pirosnál.

De egy magyar autós mondjuk Nápolyban simán szívbajt kap az iszonyatosan sok, első pillantásra szuicid robogó-zsonglőrön.

Egyébként -- lassan -- alakul ez, és a legtöbb motoros a kormányt tartó kezének apró mozdulával jelzi (megköszöni), ha egy autós aktívan segíti (sávon belül óvatosan elhúzódik). De a délolasz szinttől még igen messze vagyunk (olyasmire gondoljatok, mintha a egy szentendrei vagy üllői kaliberű, eredetileg háromsávos úton a pirosnál várakozva már négy sávba zsúfolódnak az autósok, és még ezek között is tucatjával kanyarognak a robogóval igyekvők, kézzel vagy lábbal simán rátámaszkodva az autóra, amit épp kerülnek).

Előzmény: D H (14467)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14472
ajánlom figyelmedbe a 14347-ben leírtakat... :-)
Előzmény: Törölt nick (14470)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14471
Durva nagyon :)
Előzmény: Törölt nick (14465)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14470
Azt az oltást pár hsz-szel lejjebb ! :)

A biztonságosdi kérdéskör érdekel, most épp egy ilyen témájú csomóponton ügyködöm. Ha kész vagyok, akkor kifejtem e témakörben a véleményem (ha érdekel, ha nem :-):-))
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14469
az a baj, hogy akinek motorja van azt hiszi övé az úttest, amúgy folyamatosan hol térben vannak és kiszámíthatatlanul manővereznek. Én autósként nem ellenzem, hogy a motoros menjen ha akar, de csak egy kijelölt helyen, azaz a szegély mellett (osztott pályán akár a jobb akár a bal oldalon), mert akkor csak egy oldalról van veszélyeztetve. Biciklis korszakomban tapasztalva ezt a megoldást javasolnám.
Előzmény: D H (14467)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14468

a videjó nem nagy szám, de az alábbi oldalra mutató link annál inkább... :-)))

http://www45.virtuagirlhd.com/us/models.php

Előzmény: Törölt nick (14465)
D H Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14467
ennek a videónak semmi köze nincs hozzá. a motoros nem figyelt, elütötték. balfasz volt, ennyi.
ha a motoros tud menni, mert van helye és siet(ne) is, hadd menjen, ettől az autósoknak semmi hátránya, lelki problémája nem jelentkezik...
ehhez hozzátartozik a piroshoz felengedés is akár.
Előzmény: Törölt nick (14465)
BoGar Creative Commons License 2008.10.27 0 0 14466
Milyen elővárosi vasút van ott vazze?! Gondolkozzál már, mielőtt ekkora baromságot leírsz! Kell ide a buszfolyosó, mivel ekkora embertömeget a vasút jelenlegi 20 perces követési idejével képtelen elszállítani. Konkrétan ide egy villamosvonal kellene, az lenne a legjobb. Tudod egy vonat max olyan 500 személyt tud elvinni. És akkor azokon a vonatokon nem csak innen, hanem a környező városokból, falvakból is jönnek embereket. sokszor reggel örülök, ha felférek a vonatra, mert annyian vannak rajta. Szóval felejtsd el azt, hogy ide nem kell a buszfolyosó. Inkább gyere el és nézd meg, mint hogy a pálya mellől kiabálsz!

Zebra. Mi az hogy legyen elsőbbsége? Van neked jogsid? Már ma is elsőbbsége van a szabályok szerint!

A többihez most nem szólok hozzá, mert nincs időm, de rég olvastam ennyi marhaságot egy hozzászólásban! Szerintem mielőtt leírsz bármit is, inkább nézz utána!
Előzmény: Törölt nick (14463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!