Keresés

Részletes keresés

alibi-man Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14544
Milyen nyúl? Milyen bokor? Milyen ugrás? :-)))

Tréfa nélkül. Ócsóbbb alagúttal, te is tudod. egyébként a németeknél is lehet taláni hasonló megoldásokat, sőt ettől érdekesebbet is.
Előzmény: Törölt nick (14543)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14543
de gyorsan kiugrott a nyúl a bokorból... :-))
Előzmény: alibi-man (14538)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14542

Alapvetően egy hátrányát tapasztaltam a betonnak; nem láttam a vonalakat éjszaka esőben....

 

...meg kicsit rázósabb, mint az aszfalt, de ha kedvezőbb a hosszútávú költsége, akkor ezt el lehet viselni... :-)

 

én ezt az esős láthatóság problémát még nem tapasztaltam (mert nem mentem rajt esőben, éjszaka :-), de esetleg erre nem lehetne megoldás, hogy a betonburkolatra sárgával festenék a burkolati jeleket??

 

ok, tudom, hogy az a terelővonal szín itt ajrópában, de a zusában például elterjedt burkolatijel színként is alkalmazzák...

Előzmény: AcidMan (14539)
FRAMY Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14541

:)))) na ja!

 

Látható, hogy Balmazújvárost+Mezőcsátot+a Bükkalját is, hogy felkapták, Mezőkövesd melletti falvakon is EU-s életszínvonal van már nem tudtad?? :)) mert ott megy az M3.

 

Előzmény: Törölt nick (14536)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14540
Egyébként SZVSZ ma bal lábbal kelhettél fel. Nem értem a fanyalgásodat ezzel a viaduktszerü képződménnyel kapcsolatban. Nagyon helyes kis híd lesz. Ha arányítasz a lent lévő autókhoz, láthatóan vagy 10 emelet magas lehet a cucc. Azaz 28-35 méter. Ide nem tudnak 80 méter magasat építeni.
Előzmény: Törölt nick (14528)
AcidMan Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14539
Hát sokmindenben igaza van, de kicsit súlyos ez "a világ állva hagyott bennünket" felkiálltás.
Mondjuk nagyon szurkolok, hogy igaza legyen, és ne kelljen x évtizeden át hozzányúlni az M0 betonburkolatához.
Alapvetően egy hátrányát tapasztaltam a betonnak; nem láttam a vonalakat éjszaka esőben.
Előzmény: Törölt nick (14537)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14538
Nem felesleges. Ezt nagyon rosszul tudod.
Előzmény: Törölt nick (14528)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14537
beton for roads! by dr. Rigó
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14536

Persze ha a 31-311-essel nem csinálnak vmit 1-2 éven belül vkit megölök!

 

á, erre most nem édemes pénzt elpacsálni, erre csak kis falucskák és városnak nevezett községek vannak, ide nem ruházna be senki...

még a gólyák is elmennek ősszel, kietlen vidék ez...

 

majdha kész lesz az M6, és jönnek mellé a befektetők az 1000mrdokkal, akkor talán érdemes lesz ide is egy kis pézmagot csurgatni, hogy befogják a szánkat... :-))

Előzmény: FRAMY (14534)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14535
Hidd el, nem fognak!
FRAMY Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14534

Persze ez így ebben a formában igaz... De örüljünk a javuló tendenciának:))))

 

Majd ha lesz gazd-i növekedés, abból lesz sok plusz forrás és abból majd juthat mindenre, addig ebben a helyzetben már ez is nagyon nagy dolog.

 

Persze ha a 31-311-essel nem csinálnak vmit 1-2 éven belül vkit megölök!

AcidMan Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14533
Hihetetlen, de alig találni normális fotót az új Zrínyi hídról.
Apropó forgalomba helyezett új M7 szakasz; nemrég olvastam, hogy a horvát határ felől az első műtárgy, a H7-re keresztelt extradosed híd, a tervek szerint egy "sima" gerendahíd lett volna, de a kivitelező szeretett volna egy látványosabb "belépőt" építeni, a Nif meg belement - mivel a különbözetet a kivitelező állta.
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14532

A pályán te nem fogsz többet fizetni.

 

az biztos, mert nem megyek fel a pályára, ha túl drága lesz... :-)

 

 

Vhol olvastam h ebből + 20-30 mrd-ot várnak, jövőre ennyiből újítják fel kb azt az 1000 km-t, úgyhogy ez így már hazai finansszal 2000 km lesz, ehhez jön még a zúniós pénz.

 

 

hát kell is fejni ezeket a rohatt autósokat, mert nem fizetnek még eleget... :-))

 

(csak egy kis érdekesség:

ha 20-30mrdból 1000km felújításra jussa, akkor abból a kb. 1000mrdból, amit ÉVENTE kisarcolnak az autósokból, kb. 30-50.000km felújítására futná...

 

vagyis ÉVENTE 1x-2x fel lehetne újítani a teljes hálózatot... de honnan a 3.14csából veszünk ennyi úthengert?? ? :-)))

Előzmény: FRAMY (14530)
FRAMY Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14531
persze legkorábban csak 2010-től... :((
FRAMY Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14530

A pályán te nem fogsz többet fizetni.

Azok a kamionosok fizetik be majd a sok lóvét, akik pl. a 86-oson dzsalnak keresztül, mert ez az egész a főúthálózatra is vonatkozik, én így gondolom+így értelmeztem eddig.

Vhol olvastam h ebből + 20-30 mrd-ot várnak, jövőre ennyiből újítják fel kb azt az 1000 km-t, úgyhogy ez így már hazai finansszal 2000 km lesz, ehhez jön még a zúniós pénz.

Előzmény: Törölt nick (14524)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14529
Nem tudom, hogy láttad-e hétfő este az RTL Klubon a Showder Klub-ot, ki is parodizálták:) Nyugaton, ha van egy völgy utána egy domb, akkor a dombot bele húzzák a völgybe. Nálunk építsünk hidat a völgyre. Van egy kis domb utána? Építsünk alagutat:) Beomlik? Hozzunk rá földet xDD
Előzmény: Törölt nick (14528)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14528

gyönyörű kép: http://www.bama.hu/galeria/letoltes/23727/1057295

 

tökéletesen látszik rajta mennyire felesleges ide az alagút...

érdekes, hogy nem cenzúrázták ki... :-)

 

(a viadukt meg nem is igazi viadukt, csak egy piszkavas lábakon álló felöljárócska...

egy tisztességes viadukt így néz ki: http://www.bama.hu/galeria/letoltes/23727/1057293)

 

 

Előzmény: Rooger Preed (14519)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14527
Most lehet megint én leszek a "rossz" magyar, de az ilyenek megszervezése sztem nem lenne nagy feladat, hogy csak akkor legyen piros, amikor tényleg kell.
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14526
Itt nálunk, Szelén kapok idegrohamot majdnem néha. Vasúti átjárónál megy be 1 út, ezen az úton lakok. Mikor mennénk ki Farmos fele, vonat sehol mégis piros, 10 perc múlva talán jön 1 vonat vagy volt mikor semmi se jött, 10 percig csak piros volt utána meg a sok kocsit megvárni míg elmegy...hát kellemes:)
Előzmény: FRAMY (14522)
jannesz Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14525
Nem tavaly cserélték az Árpád-híd aszfaltját? Nem lehetett volna akkor csinálni a dilattációs hézagok cseréjét?
Csodálkoztam is, hogy a felújítás ellenére milyen rázós élmény volt továbbra is átmenni minden egyes hézagon.
A másik kedvencem meg a budai oldalon a Vörösvári út irányába lehajtó szárnyon a külső sávban a csatornafedelek.
Előzmény: Rooger Preed (14498)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14524

A lényeg, hogy sztem évről-évre egyre több lesz ez a "km", főleg az ED miatt,

 

és emögött mi a faxom a zideológija?

 

merugye a pályán azé köll fizetni, mert annak drága a TMK-ja (nem az), meg különben is meg köll fizetni a "magas szolgáltatási színvonalat"...

 

de az, hogy mezei közutakat újítanak fel a pályadíjból, az kicsit röhejes...

 

akkor mire van (vót) a zútpénztár???

Előzmény: FRAMY (14520)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14523

Az 55-56. képen látható elemeket tolják be az alagútba és ez adja majd a végleges szerkezetet?
Ha igen, akkor most belül mi tartja az alagút falát? Megtartja magától (ha nem ázik át) vagy van bent vmi ideiglenes tartószerkezet?

 

 

az ideiglenes biztosítást 30cm vastag lőttbetonos vasbeton héjszerkezet biztosítja, a képeken meg a belső, 70cm vastag vasbeton héj zsalukocsijai látszanak...

Előzmény: Rooger Preed (14519)
FRAMY Creative Commons License 2008.10.29 0 0 14522
Hátha csak rosszul láttad, ez így elég fura lenne:)) 1értelmű, hogy szét fog csúszni, márcsak úgy magától is nem??

Sajnos biztos vagyok benne, hogy némely cégeknek érdeke a spórolás, oly módon, hogy előre tudják, hogy őket nem fogják ellenőrizni, mert olyan befolyásuk van... gondolom érted mit akarok ezzel :(

De a lényeg a javuló tendencia, ma már azért tényleg a munkák nagy része egész jó sztem. De sajnos csak kb. év eleje óta, mióta mittomén milyen szabványokat kell alkalmazni.

Hát igen, amikor Ceglédre igyekszem a 311-en, hagy ne mondjam milyen jó 3 szor átkelni a vasúton, 3 km-en belül, és mindenhol 5-6 perceket várni, mert 15-20-szal döcögnek a vonatok... Bár ott tényleg inkább egy rövidítő elkerülő kéne...
Előzmény: Törölt nick (14521)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.28 0 0 14521
igen, ez jó lenne így, ha a minőség is emelkedik

most pl. Tata-Bridgestone gyár között építenek valami elég érdekes quazimodot: 1. lépésben kigyakták a két fasort, 2. lépésben kb. 20 cm földet hordanak a régi aszfaltra csak úgy natúrba ill. kb 20-30 centire oldalra is, 3. lépésben pedig erre fektetnek olyan jó 8-10 cm aszfaltot (autóból ennyinek tűnik)
kiváncsi vagyok hogy a sok-sok kamion (tbánya-környe ipari parkot kötik össze az autópályával, szóval lesz itt óránként 20-30 12kerekű irányonként..) alatt elcsúszik e az új 'szendvics' a régi, alul hagyott aszfalton egy idő után vagy sem

a másik ami érthetetlen számomra, hogy az egész út kb. 9 km (Környe-Tatabánya), ebből pontosan a felét megcsinálják, a másikat viszont nem, ezen a 4500 méteren spórolnak..

--

amit viszont hiányolok, az néhány kapányszerűen megvalósítható dolog, pl. számoljuk fel 5 év alatt az összes 1-2-3számjegyű főút vs. vasút szintbeli kereszteződést
Előzmény: FRAMY (14520)
FRAMY Creative Commons License 2008.10.28 0 0 14520

A lényeg, hogy sztem évről-évre egyre több lesz ez a "km", főleg az ED miatt, de ha már ennyi is marad én optimista vagyok és tényleg, a 2008-as elkészült útszakaszok már sztem jópár évet ki fognak bírni, nincsenek úgy összecsapva, mint pl. annak idején a 31. sz. főút 2002-ben Sülysápnál, 2001-ben Szentmártonkátánál, 2000-ben Nagykátánál, sorolhatnám, mert ezeket 2 évre tervezték kb. Ma ezek a 6-8 éves utak másodszor lettek felmarva olyan nyomvályúsak + kátyúsak főleg belterületeken, 6 - 8 év alatt mégegyszer mondom...

 

És ráadásul 30000/1800 = 16.67 :))) majdnem hogy optimális

(persze mondhatjuk ezt majd 16.67 év múlva :))))

Előzmény: Törölt nick (14518)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.10.28 0 0 14519
BAMA.hu galéria:
http://www.bama.hu/html/kepgaleria_html/23700/23727_frame.html

Az 55-56. képen látható elemeket tolják be az alagútba és ez adja majd a végleges szerkezetet?
Ha igen, akkor most belül mi tartja az alagút falát? Megtartja magától (ha nem ázik át) vagy van bent vmi ideiglenes tartószerkezet?
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.28 0 0 14518
1800 km/év az kb. 20 éves élettartamot feltételez, hmm

végülis, vannak olyan utak errefele (Gerecse) amiket valamikor a háború után csináltak és csak 1-2 kátyú van rajta, az is igaz hogy naponta 3 busz megy rajta meg hetente egy kukásautó :)
Előzmény: FRAMY (14501)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.28 0 0 14517
hát, nekem kb. 1 Ft / Km lenne a határom, de akkor sem műholdas követéssel...
Előzmény: Törölt nick (14515)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.28 0 0 14516
Előzmény: radio100jozsi (14499)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.28 0 0 14515

hát ja.

 

és ami még ennél is fontosabb:

NEM A NEMZETKÖZI KAMIONCSORDA VAN TÖBBSÉGBEN. az csak egy elenyésző kisebbség a teljes forgalomban...

Előzmény: Törölt nick (14514)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!