Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.31 0 0 14641

ja...

(énmán csak az M5-M6-M7 szakaszra asszociálok, ha az M8 szóba kerül... :-)))

 

 

engem legjobban a veszprém déli vonalvezetés zavar...

 

mi a faxér kell a pályával is lemenni egy jó hosszú déli kerülőre, ahelyett, hogy veszprémtől északra vezenék el?

 

ugyanaz a szitu, mint szolnoknál... ott is nyilvánvaló, hogy a északról kell kerülni, akkor is, ha ez komplett új 2x2es hidat igényel... 

 

(még a márkó elkerülő vonalvezetéséhez is egész jól kapcsolódna...)

 

 

 

 

 

megugye fehárvárnál is kellene egy északi vonalvezetésű M7 bekötés, mert ez a déli elkerülő nevű szerencsétlenség 1 kalap xar...

 

(hüje M6 alagutak helyett ezeket kellene nyomatni 1000-rel... :-((

 

 

 

 

 

(ui: most látom, hogy a márkó elkerülő látszik a guglin... )

Előzmény: Rooger Preed (14640)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.10.31 0 0 14640
M8 ügyében?
Én az nyugati oldalra gondoltam, mint 2*2 sáv. Hogy ez a határtól, vagy szaszosan nem tudom pontosan, de a Herend-Veszprém-72-Lepsény szakasz biztos igényelné rövid időn belül a 2*2 sávot. Utána a Lepsény-Dunaúj-Kecskemét-Szolnok szakasz elég lenne 2*1 sávval.
Előzmény: Törölt nick (14639)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.31 0 0 14639

Egyre jobban a 2*1 sávos autópályává fejleszthető autóutak felé tendálok. Szerencsére M9, M25 M44, M49 így van beütemezve és nem egyből autópályának.

ögrí.

 

M85, M86 más tészta meg az M8 is szakaszonként elviselné a 2*2 sávot.

 

dont ögrí... :-)

Előzmény: Rooger Preed (14630)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.31 0 0 14638

>kaposvárnak ott a 67es út, amit most amúgy is indokolatlan prioritással tuningolnak...

Nana. Azé' van ott egykét baromi rossz útszakasz. Tunnám értékelni, ha végig olyan lenne mint az eleje, az M7-től. Kaposvár megérdemelné, hamár Szhely, meg Sopron. Amúgy Somogyra, meg Zalára alapvetően ráférne egy kis pátyolgatás. Dehát melyik megyére nem? :-)

 

nana.

én jártam arra, magyar viszonylatban qrva jó minőségű és jól autózható főutak vannak arrafelé...

 

van jópár főutunk, ami sokkal xarabb és forgalmasabb... (csak néhány példa: 4, 10, 31... :-))

Előzmény: alibi-man (14628)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.31 0 0 14637

Mijaza lizingdíj?

 

teknikajilag a PPP egy lízing konstrukció: fizetni kell a törlesztőrészletet 30akárhány évig, aztán az állambácsié lesz a pálya...

 

(azmeg ugye nyilvánvaló, hogy az M6on furikázó napi 5e jármű nem fogja összedobni a kb. 35-40mrd-os éves lízingdíjat, azt az adófizetőknek kell megtenni... )

Előzmény: alibi-man (14625)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.31 0 0 14636

mondjuk a változatodhoz annyit hozzátennék, hogy pértől északra van a reptér, közvetlenül a házak után következik a trafficing rész, úgyhogy délről kéne elkerülni

 

opsz, télleg...

 

pedig meg szoktam nézni a satképet is, de most csak gyorsan behúztam a map-re azt a pár splinét...

 

akkor két pér változat közeliben:

 

 

1. közeli: felüljáróval a reptéri bekötő felett... (mekkora szárnyfesztávolságú gépek szállnak itt le???

2. távoli... (gyöhet az antonov 225 is... :-)))

 

a déli kerülés szerintem túl problémás a tavak miatt...

Előzmény: Törölt nick (14623)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.31 0 0 14635

és a többit nem kommenteled? távlatilag szükség lesz az M9-re is,

 

távlatilag biztos, de most van pár1000mrd-nyi fontosabb feladat is...

 

(jó, nemmondom, a sexárd-dombóvár szakaszt előre lehet hozni, mert ott egy lyuk van a főúthálózatban... kár, hogy a terep kicsit problémás...)

és a 7-es utat is ki kell majd szedni egy idő után a városok szövetéből...

lófaxt, mikor ott az alighasznált pálya... (itt már elég gyengécske a forgalom...)

 

akkormárinkább legyen az M7 a balaton mellett díjmentes...

 

Előzmény: Törölt nick (14619)
mzdude Creative Commons License 2008.10.31 0 0 14634
De nagyon zavar, mint közlekedőt.

Talán itt megtudjuk, van-e szakmai háttere.
Előzmény: Kfold (14632)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.31 0 0 14633

illetve nyíregyháza előtt a SEMMI közepén egy dupla S, a jóég tudja mér'..

lehet, hogy a 2km-es egyenes limit miatt...

 

(nem lehet 2km-nél - vagy mennyinél - hosszabb egyenes szakasz, mert akkor elalszanak a vezetők, és halálút leszen...

 

monnyuk szerintem inkább az alacsony forgalom az, ami nagyon álmosító 6ású, így a megoldás inkább az, hogy csak oda kell pályát építeni, ahol van forgalom is... :-))

Előzmény: Törölt nick (14621)
Kfold Creative Commons License 2008.10.31 0 0 14632

 

Kiváncsi lennék a fórumozok véleményére, hogy vajon csak engem idegesit-e rettentően az a magyar (persze legjobban Bp-en megfigyelhető) stilus, hogy a városi többsávos főutakat képtelenek vagyunk elválasztó sávval ellátni, akárcsak egy füves vékony padkával (elválasztó fasorról ne is beszéljünk...).

 

Szerencsésebb európai városokban sehol sem tapasztaltam azt, ami nálunk oly elterjedt, hogy 4-6 sávos utakat egy záróvonallal választunk szét. Ha már az esztétika nem is szempont, de közlekedésbiztonságilag is rengeteget jelentene szerintem egy normális elválasztósáv.

 

Főleg a frissen felújitott útszakaszoknál nem értem miért nem lehet erre azt a minimális +költséget rááldozni. Legfrissebb borzadály a nemrég átadott 2x2 sávos külső Váci út, ahol hely is lett volna bőven, ráadásul a lámpás kereszteződéseknél meg is csinálták a kanyarodósávok terelőszigeteit, de csak annyit és semmi többet, igy az amúgy meglévő sok balraforduló sáv miatt jó kis ökörhugyozás jellege van a vonalvezetésnek.

 

Szerintem az összköltség 2-5%-ánál nem kerülne többe és nem csak látványos, de hasznos is lenne.

 

Mit gondoltok?

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14631
...és a főútvonalak nagyobb léptékű rendbetétele elkerülőkkel fűszerezve. Ez jól hangzik
Előzmény: Rooger Preed (14630)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14630
Egyre jobban a 2*1 sávos autópályává fejleszthető autóutak felé tendálok. Szerencsére M9, M25 M44, M49 így van beütemezve és nem egyből autópályának.
M85, M86 más tészta meg az M8 is szakaszonként elviselné a 2*2 sávot.
Előzmény: Törölt nick (14602)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14629
Hm, érdekes szempont, ebben is lehet valami.
Előzmény: Törölt nick (14627)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14628
>kaposvárnak ott a 67es út, amit most amúgy is indokolatlan prioritással tuningolnak...

Nana. Azé' van ott egykét baromi rossz útszakasz. Tunnám értékelni, ha végig olyan lenne mint az eleje, az M7-től. Kaposvár megérdemelné, hamár Szhely, meg Sopron. Amúgy Somogyra, meg Zalára alapvetően ráférne egy kis pátyolgatás. Dehát melyik megyére nem? :-)
Előzmény: Törölt nick (14617)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14627
szerintem meg ellenkezőleg, néhány földtulajdonos földjét ki KELLETT sajátítani...
Előzmény: alibi-man (14626)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14626
Biztos egy-két gyökér paraszt nem adta a földjét.
Előzmény: Törölt nick (14621)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14625
Mijaza lizingdíj?
Előzmény: Törölt nick (14618)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14624
na jó, de azért kaposvár miatt legalább értelme lett volna, de már mindegy
Előzmény: Törölt nick (14622)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14623
dede, nem ellenzem, hanem amolyan "KELLENE" volt..,

mondjuk a változatodhoz annyit hozzátennék, hogy pértől északra van a reptér, közvetlenül a házak után következik a trafficing rész, úgyhogy délről kéne elkerülni
Előzmény: Törölt nick (14620)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14622

ja, az M3 egy igen jó elrettentő példa: amit polgárnál csináltak az 1xűen szégyen...

 

de a girbegurbasága még így sem közelíti meg az M7 javasolt kaposvári kitérőjét... :-)

Előzmény: Törölt nick (14619)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14621
a két kedvencem az M3-masból: görbeházai vargabetű illetve nyíregyháza előtt a SEMMI közepén egy dupla S, a jóég tudja mér'..


a

b
Előzmény: Törölt nick (14619)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14620

viszont a kisbér-győr szakaszon elég hosszan új 81-es út kellene

 

miért, ez nem jó?

 

Előzmény: Törölt nick (14615)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14619
mert az M3-mas aztán kurva egyenes :)

és a többit nem kommenteled? távlatilag szükség lesz az M9-re is, és a 7-es utat is ki kell majd szedni egy idő után a városok szövetéből

és ha nem kellett volna köröshegyi völgyhíd, akkor lehet hogy egy centtel sem lett volna drágább
Előzmény: Törölt nick (14617)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14618

anyám borogass....

 

és szerinted a pöpöpö lízingdíjat miből fizetik ki?

Előzmény: alibi-man (14616)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14617

én egyébként azt szerettem volna, ha az M7 nyomvonala Siófok után kaposvár felé fordul majd onnan a most távlati M9 nyomvonalán érte volna el Nagykanizsát

 

????

még csak ez kellett volna!  így vagy 40km-rel hosszabb lett volna...

(egy gerinchálózat azért ne legyen egy ökörhugyozás, az lehetőleg egyenesen célozza meg a 6árokat - mármint a sugárirányú elemek...)

 

kaposvárnak ott a 67es út, amit most amúgy is indokolatlan prioritással tuningolnak...

 

Előzmény: Törölt nick (14613)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14616
A M6/M60 PPP-ben készül.
Előzmény: Törölt nick (14614)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14615
rövid távon a 81 és a 13 2x1 sávon elég, elkerülők is vannak ezeken (komárom-kisbér, kisbér-szfv) szakaszokon, viszont a kisbér-győr szakaszon elég hosszan új 81-es út kellene

középtávon (második NFT?..) a komáromi híd után (mivel csak a félpálya hídja épül először) egy rövid szakaszon a távlati M13 (?) vonalán mehetne az M1-esig (kb. 10km) egy 2x1 sávos út (félpálya), attól délebbre viszont szerintem középtávon is elég a mostani kapacitás

távlatilag (2020++) pedig Szfv ÉK-Kisbér É-Komárom Ny autópálya, akkor már +1 híddal komáromban, aztán onnan tovább közép-szlovákia felé autópálya

--

ami esetleg érdekesebb lenne, az a 13-mas út folytatása (teljesen új út építése) Kisbértől Pápán át Sárvárig; mert távlatilag erre semmiféle gyorsforgalmi út nem lesz, és innen (bakony északi lankái) délre az m8 elérhetetlen lesz, az m1 pedig 30-50 kilométerre van, a jelenlegi utak pedig a falvak között mennek
Előzmény: Törölt nick (14591)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14614

NEMONDOD!!! Nocsak, nekik lehet? :-))

 

másik országnak bármit... (hisz azt nem az én adópénzem bánja... :-))

Előzmény: alibi-man (14610)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14613
valóban mehetett volna köröshegy-balatonföldvár között az M7, de a köröshegyi polgármester (aki egyben a lelkész is..) kötötte az ebet a karóhoz. valahol régebben azt olvastam, hogy több tucat(!) tervváltozatot utasítottak el, többek között a jelenlegi nyomvonal alacsonyabb (=olcsóbb) vezetését is

emlékezz vissza hogy az m7-be orbánék bicskája belebukott, gyurcsányék is csak darabosan tudták megépíteni, 20-30 kilométerenként, és nem a terepviszonyok miatt..


én egyébként azt szerettem volna, ha az M7 nyomvonala Siófok után kaposvár felé fordul majd onnan a most távlati M9 nyomvonalán érte volna el Nagykanizsát ÉS a 7-es főutat ezzel egyidőben kétsávon elkerülőként megépítik a déli parti településekhez közelebb mint most az M7
ezzel el lehetett volna érni, hogy a dél-dunántúl közepét gyorsabban (10-15 évvel korábban) feltárjuk, a tranzitforgalomnak mindegy lett volna, a helyi forgalom pedig előbb-utóbb igényelni fogja a 7-es főút városokat elkerülő változatát

mi lett volna ha..
Előzmény: Törölt nick (14589)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14612
Még nem jártam arra, de feltétezem, hogy ezen a szakaszon sincs leállósáv, hanem helyenként egy-egy öböl. A két pálya közt, meg nem olyan széles az elválasztósáv, mint nálunk szokott lenni. Szal tecsó gazdaságos pálya lehet.
Előzmény: AcidMan (14611)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!