M7; B.lellén és Zalakomárban épül a MOL kút, B.keresztúron már kész a Shell. Visszafelé 7-es főút; Hollád és Sávoly közt már felmarták - újra - sz'al talán hamarosan kaja az új kopót.
Tölcsér effektus, amit hazánkban az M3-asnál szépen megcsináltak, miközben a régen ez nem így volt, mivel a 4-es út is betöltött Kelet-magyarországi funkciót, de mára már egyre jobban a háttlrbe szorítódott.
Eközben meg az M7-re, ami lényegében 2-3 hónapnyi forgalom egyes napjainál volt szükséges 3 sávosítani Pest felé, aközben az M3-nál semminemű fejlesztés nem történt, hogy mi lesz, ha rácsatlakozik a hálózatra ekkora terület.
Érdekesen, pulzálva ment a forgalom. Itt épp egy nagyobb luk dél felé
A csömöri lehajtónál
Mint a nyomokból látható, a népek használják a hivatalosan nem létező Újpalota / Rákosszentmihály lehajtót. Odafele kopott az aszfalt, visszafelé már most vastagon áll a felhordott homok...
Giccs
Csúcsforgalom a Rákospalotai határút M0 előtti szakaszán...
(Az azért vicces volt, hogy mindenféle Daewoo-kal simán áthajtottak, de egy-két újgazdag paraszt a fényes csili-vili városi "terep"járójával visszafordult)
Szentmihályi út
Elöl: a 3 kerekű Corsa, középen egy pótkerék a Corsához, hátul a hatóság és a Suzuki
Apropó a burkolatfelújítások és a kerékpárút megépült már??? :D:D:D Ha igen egy jó darabig nem téma a kötött pálya :) De vidékiként azt tudom, hogy ez az egy szerencsétlen kerület van, ahol nincs kötöttpályás tömegközlekedés. Hadd támogassam én is, azt a többit a másik topikokban :)
A Törkszentmiklós-Martfű-Kunszentmiklós útvonalat szoktam használni a környéken. Tiszatenyő-Kengyel részt tavaly csinálták, a maradékot Martfűig pedig talán idén fogják. a 442 pedig egyszerűen kiváló. Úgy látszik tényleg beindult valami, a kérdés, csak a minőség lehet, de ez csak 1-2 év múlva fog kiderülni.
Majd elfelejtettem, kb másfél éve épült egy ök út Eger D 25-ös, és az egerszalóki hőforrás között(K2 folytatása Kelet felé). Ez az út egy térképen sem szerepel, de érdemes kipróbálni. Hegyvidéki vonalvezetés, 8-10%-os lejtők, emelkedők, végig 60-as korlátozás, de az aszfalt még kiváló minőségű. Becsatlakozás az Egerszalók-demjéni útba egy 10%-os kanyargó lejtővel történik, a T kereszteződés 'tetejére' az építők egy nagy halom földet hordtak, nem véletlenül :))
- Okányban készül az út teljesen új burkolata a falutól Zsadány felé, a a Sarkad-Komádi útig. Mit ne mondjak, nagyon ideje volt, gyakorlatilag az aszfalt szinte már elporladt rajta, jobbérzésű autós max 20-szal ment. Az alsó rétegeket is újraterítik, remélem pár évig jó lesz (ellentétben az eddigi békés megyei gyakorlattal)
- Okány másik bekötőútját, a vésztőit is újraaszfaltozzák egy szakaszon, a falu után. Itt nem volt akkora a baj, de itt sem érte meg 50-nél gyorsabban menni az erős bukkanók miatt (az amúgy szinte nyílegyenes szakaszon)
- Szép tábla hirdeti, hogy egy határokon átnyúló projekt keretében felújították a Biharugra-Körösnagyharsány-országhatár műutat. Maradjunk annyiban, hogy Knharsány túlsó széléig gyönyörű lett az új aszfalt (azért egy-két kanyart nagyobbra alakíthattak volna...), de a falu végétől maradt a határ felé a régi, nagyon rossz aszfaltcsík. Hogy számoltak el ezzel, ki vette ezt így át?
- a 46-os úton a korábban bűnrossz Mezőtúr-Nagylapos -Gyomaendrőd szakasz legrosszabb részeit újraaszfaltozták. Ráfért már!
Minek új topik ennek? Mondtam hova gyere, hol van helye ennek a témának. Egy egész topikot nem ér meg. Köszi, de nem élek vele. Vagy jössz a VEÉK topikba, ahol a témának helye van, vagy ennyi volt a téma részemről.
1. Szolnok K-szajoli vasúti felüljáró között a 4-es új burkolatot kapott 2. 25 -ön Kerecsend-Eger között újraaszfaltozás folyamatban. 3. 5-ösön Dabas elkerülőnél kiszedték az eddig is értelmetlenül ott lévő a 60-as táblákat. 4. 4-esen Pilisnél semmiféle munkálat nem történik, így korlátozás sincs. Szerintem a monorivar keveri az utinform. Jó hír, hogy az eddigi külterületi 60-as táblákat Monor, Pilis környékén 70-re cserélték. 5. Az Alsónémedi-Gyál ök út ujraburkolása kész, M5-GYál között új körforgalom épül.
akkor nézd meg a guglin, pest egész részletes, még az autók is látszanak az utakon...
a patakot rákos vá. felett keresztezi, ezt leszámítva min. 700m-re halad a pataktól ipari területek, tanyák, kertészetek, repterek, és szemétlerakók között...
ezeket is frankón feltárná, úgyhogy nemcsak tranzit, hanem feltáró funkciója is lenne...
felucca olvtás folyton sír, hogy a város körül zöldberuháznak, ahelyett, hogy pesten barnaberuháznának...
hát ennek pont ilyen utak lennének a feltételei...
Jesszusom! Tényleg kérlek, gyere át ezzel a VEÉK topikba, én ezennel itt a vitát lezártom, mert nem ide való. Vagy átjössz, vagy érdektelenségbe fullad. Egyszerűen képtelen vagy felfogni a cáfolataimat, csak hajtod a magad igazát, márpedig a szakértők és a VEKE is azt mondja, a Pesti úton kell vezetni egy kötött pályás közlekedési eszközt. ha nem megy a Pesti úton, akkor alatta kell. De nem megoldás az, amit te javasolsz, hogy egy kerület évtizedek óta kialakult tömegközlekedési szokásait, útvonalát megváltoztasd. VEÉK Városi és elővárosi közlekedés topikja
Út: Jászberényi út Kozma utca távolság temető nélkül: 2,4km Jászberényi út Kozma utca távolság temetővel: 4,8km Ez már így az út duplája lenne.
Jászberényi út -Pesti út - Keresztúr: 8,3km 12,5 perc autóval. Jászberényi út - Helikopter út - Keresztúr: 12,1km 21,5 perc autóval Mekkora is a távolság? 3,8km. Mekkora az időkülönbség autóval? 9 perc. Vajon villamossal mennyi lenne?
1, Miért ne mehetne villamos? Meg kell csinálni a felüljárót, azaz ki kell szélesíteni. Na de! Meg kell csinálni. 2, Nem emlékszem, hogy a Pesti úton bármi az útjába esne. 3, Az üzletsortól simán elfér! nézd már meg, mekkora távolság van az üzletsor és az út között! Több, mint 2,5 méter. Szerintem megvan az 3 is. Persze mindezt a meglévő járdától számítva. 4, Ott szintén elfér. 5, Tesco parkoló, stb: Hidd már el, simán elférne ott.
Szerinted a buszsáv, buszkorridor hol fog menni? Egyébként már elmondtam. A te megoldásod egyszerűen kivitelezhetetlen, hülyeség, mert a villamos nem tárja fel azt, ami a jelenlegi közlekedési tengely. Oda egyszerűen felesleges és hülyeség villamost tenni, ahova te tervezed. Az nem oldja meg a kerület közlekedési gondjait. Arra biztos nem fognak villamost vezetni, ne is álmodj róla!
Azért, mert most, 2008-ban az emberek egy csapáson járnak, attól még ki lehet alakítani egy másik csapásirányt. Ott, ahol van hely, és gyorsabb a közlekedés, olcsóbb megépíteni.
A legtöbb utas az Elágnál száll fel. Tehát ez nem gond. A második fontos megálló a Pesti úti, a Kis utcával szemben. Ez utóbbi lenne a gond az általam kitalált nyomvonalnál. Viszont az emberek zöme nem a színes házakból áramlik, hanem a másik oldalról, onnan viszont az Újlak utca egy köpésre van. és ott lehetne megálló.
Annak ellenére, hogy letromfolsz, felesleges, folytatom. :-)
>egymás mellett nem fog menni buszkorridor és villamos. Az egyik a másik kárára fog megépülni.
Ha kicsit figyelmesen elolvasod, amit írtam, én is erre céloztam. Ez a bajom a Jászberényi-Pesti út vonallal. A villamospálya építés időigényes meló. Ha ott nekiállnak, akkor a világ még olyan dugót nem látott, mint ami ott kialakul.
>Nézd megkkora az időkülönbség, ha a Kozma-Jászberényi sarkán a villamos a Kozma utcán majd a Maglódi úton éri el a Jászberényi utca-Maglódi utca kereszteződését
Mondtam már. 2 km, azaz 3 perc. Sörgyár-temető a Maglódin ugyanaz a hossz, mint a Sörgyár-Jászberényi/Kozma sarok. A 2 km az a temető és Jászberényi-Kozma sarok. Ez a 3 perc.
A Pesti úton nem mehet villamos.
1. Át kéne menni valahogy a felüljárón. Azaz azt szélesíteni kéne. Naneee... 2. A Pesti út 39-es számmal mi a lófaszt csinálsz. Az út szélén áll. Lebontod? 3. A másik oldalon lévő üzletsorral mi lesz? Lebontod? 4. A Bakancsos utca után mi csinálsz, hol a retkesben fog menni a sín? A parkban, a másik oldalon? Ha igen, mi lesz a templommal?
És akkor beszélhenénk a Tesco parkolóról, a MOL kútrol, eccerűjen nincs megoldás a Pesti útra. Erről ne is álmodjunk.