Keresés

Részletes keresés

AcidMan Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14747
M7; B.lellén és Zalakomárban épül a MOL kút, B.keresztúron már kész a Shell.
Visszafelé 7-es főút; Hollád és Sávoly közt már felmarták - újra - sz'al talán hamarosan kaja az új kopót.
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14746

jólkezdődik eza 7 is...

http://index.hu/politika/bulvar/m5081103/

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14745

ja, hogy ez...   hát tudja fene...

 

az M4 építésének szabotálása egyértelműen óriási hiba, de a 4es forgalmi adataiból nekem NEM úgy tűnik, hogy jelentős forgalmat elvinne a 4esről...

 

(az elvitt forgalom az M35ön jelenik meg, ahol ugye elég kicsi a forgalom...)

 

amit az M7re írsz, az az M3ra is igaz: vasárnap délután vannak az extra terhelések befelé...

 

Előzmény: radio100jozsi (14742)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14744
szerintem összekeversz valakivel... :-)
Előzmény: kvte (14741)
kvte Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14743

Két baleset van Pest felé, egy a 47-es km-nél (kb Hatvannál), erre még lehet is azt mondani, hogy kevés a kapacitás.

 

A másik baleset szintén Pest felé, de már Mezőkövesd térségében van, oda azért egyhamar csak nem kéne a 3 sáv...

 

A harmadik baleset Nyíregy felé, kb Mezőkeresztesnél.

 

Szóval szerintem inkább 3 béna sofőrről szól a történet, esetleg durrdefekt.

Előzmény: radio100jozsi (14742)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14742

Tölcsér effektus, amit hazánkban az M3-asnál szépen megcsináltak, miközben a régen ez nem így volt, mivel a 4-es út is betöltött Kelet-magyarországi funkciót, de mára már egyre jobban a háttlrbe szorítódott.

 

Eközben meg az M7-re, ami lényegében 2-3 hónapnyi forgalom egyes napjainál volt szükséges 3 sávosítani Pest felé, aközben az M3-nál semminemű fejlesztés nem történt, hogy mi lesz, ha rácsatlakozik a hálózatra ekkora terület. 

Előzmény: Törölt nick (14740)
kvte Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14741

<off>

igen, de most ne menjünk bele, hogy milyen bringám van, milyen ennél jobb bringák vannak és hogy apám mennyit adott bele ;-)

<on>

Előzmény: Törölt nick (14737)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14740

Itt a következménye a hibás közlekedésfejlesztési koncepciónak is.

 

???

Előzmény: radio100jozsi (14738)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14739
A friss adatok alapján jelenleg már 3 baleseti góc van az M3-ason. A webkamera képek szerint Bag-Hatvan között áll Budapest felé a kocsisor.
Előzmény: radio100jozsi (14738)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14738

Ja M3-on ismét baleset, és több kilóméteres (10 km-es most) dugó, most már napi rendszerességgel.

 

Itt a következménye a hibás közlekedésfejlesztési koncepciónak is.

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14737
bringával?
Előzmény: kvte (14736)
kvte Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14736

 

Ma délutáni képek

 

M3 bevezető, a Szilas pihenő előtt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M0 az M3 -tól délebbre, átlagos forgalom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugyanott

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Észak felé, az M3 irányába

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Érdekesen, pulzálva ment a forgalom. Itt épp egy nagyobb luk dél felé

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A csömöri lehajtónál

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mint a nyomokból látható, a népek használják a hivatalosan nem létező Újpalota / Rákosszentmihály lehajtót. Odafele kopott az aszfalt, visszafelé már most vastagon áll a felhordott homok...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Giccs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csúcsforgalom a Rákospalotai határút M0 előtti szakaszán...

 

(Az azért vicces volt, hogy mindenféle Daewoo-kal simán áthajtottak, de egy-két újgazdag paraszt a fényes csili-vili városi "terep"járójával visszafordult)

 

 

 

 

 

 

 

 

Szentmihályi út

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elöl: a 3 kerekű Corsa, középen egy pótkerék a Corsához, hátul a hatóság és a Suzuki

RadiX Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14735
a NaviGuide térképanyagában a nagy része benne van, csak az egri becsatlakozás hiányzik (ami az építés legvégén készült el)
Előzmény: hotrod25 (14732)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14734
OFF

ŐŐŐŐ látom a Pesti útról megy a vita.. :D:D

Apropó a burkolatfelújítások és a kerékpárút megépült már??? :D:D:D
Ha igen egy jó darabig nem téma a kötött pálya :) De vidékiként azt tudom, hogy ez az egy szerencsétlen kerület van, ahol nincs kötöttpályás tömegközlekedés. Hadd támogassam én is, azt a többit a másik topikokban :)

ON
hotrod25 Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14733
A Törkszentmiklós-Martfű-Kunszentmiklós útvonalat szoktam használni a környéken. Tiszatenyő-Kengyel részt tavaly csinálták, a maradékot Martfűig pedig talán idén fogják. a 442 pedig egyszerűen kiváló. Úgy látszik tényleg beindult valami, a kérdés, csak a minőség lehet, de ez csak 1-2 év múlva fog kiderülni.
Előzmény: kvte (14731)
hotrod25 Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14732
Majd elfelejtettem, kb másfél éve épült egy ök út Eger D 25-ös, és az egerszalóki hőforrás között(K2 folytatása Kelet felé). Ez az út egy térképen sem szerepel, de érdemes kipróbálni. Hegyvidéki vonalvezetés, 8-10%-os lejtők, emelkedők, végig 60-as korlátozás, de az aszfalt még kiváló minőségű. Becsatlakozás az Egerszalók-demjéni útba egy 10%-os kanyargó lejtővel történik, a T kereszteződés 'tetejére' az építők egy nagy halom földet hordtak, nem véletlenül :))  
Előzmény: hotrod25 (14729)
kvte Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14731

még némi off:

 

- Okányban készül az út teljesen új burkolata a falutól Zsadány felé, a a Sarkad-Komádi útig. Mit ne mondjak, nagyon ideje volt, gyakorlatilag az aszfalt szinte már elporladt rajta, jobbérzésű autós max 20-szal ment. Az alsó rétegeket is újraterítik, remélem pár évig jó lesz (ellentétben az eddigi békés megyei gyakorlattal)

 

- Okány másik bekötőútját, a vésztőit is újraaszfaltozzák egy szakaszon, a falu után. Itt nem volt akkora  a baj, de itt sem érte meg 50-nél gyorsabban menni az erős bukkanók miatt (az amúgy szinte nyílegyenes szakaszon)

 

- Szép tábla hirdeti, hogy egy határokon átnyúló projekt keretében felújították a Biharugra-Körösnagyharsány-országhatár műutat. Maradjunk annyiban, hogy Knharsány túlsó széléig gyönyörű lett az új aszfalt (azért egy-két kanyart nagyobbra alakíthattak volna...), de a falu végétől maradt a határ felé a régi, nagyon rossz  aszfaltcsík. Hogy számoltak el ezzel, ki vette ezt így át?

 

- a 46-os úton a korábban bűnrossz Mezőtúr-Nagylapos -Gyomaendrőd szakasz legrosszabb részeit újraaszfaltozták. Ráfért már!

 

 

Előzmény: hotrod25 (14729)
BoGar Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14730
Minek új topik ennek? Mondtam hova gyere, hol van helye ennek a témának. Egy egész topikot nem ér meg. Köszi, de nem élek vele. Vagy jössz a VEÉK topikba, ahol a témának helye van, vagy ennyi volt a téma részemről.
Előzmény: alibi-man (14728)
hotrod25 Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14729

1. Szolnok K-szajoli vasúti felüljáró között a 4-es új burkolatot kapott
2. 25 -ön Kerecsend-Eger között újraaszfaltozás folyamatban.
3. 5-ösön Dabas elkerülőnél kiszedték az eddig is értelmetlenül ott lévő a 60-as táblákat.
4. 4-esen Pilisnél semmiféle munkálat nem történik, így korlátozás sincs. Szerintem a monorivar keveri az utinform. Jó hír, hogy az eddigi külterületi 60-as táblákat Monor, Pilis környékén 70-re cserélték.
5. Az Alsónémedi-Gyál ök út ujraburkolása kész, M5-GYál között új körforgalom épül.

 

Bocs az offért

alibi-man Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14728
Itt nyitottam egy topikot erről:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9184295

Ott folytathatjuk az iszapbirkózást. :-)
Előzmény: BoGar (14721)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14727

akkor nézd meg a guglin, pest egész részletes, még az autók is látszanak az utakon...

 

a patakot rákos vá. felett keresztezi, ezt leszámítva min. 700m-re halad a pataktól ipari területek, tanyák, kertészetek, repterek, és szemétlerakók között...

 

ezeket is frankón feltárná, úgyhogy nemcsak tranzit, hanem feltáró funkciója is lenne...

 

felucca olvtás folyton sír, hogy a város körül zöldberuháznak, ahelyett, hogy pesten barnaberuháznának...

 

hát ennek pont ilyen utak lennének a feltételei...

Előzmény: BoGar (14726)
BoGar Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14726
Ha ez nem a patak vonalát követi, akkor én nem látom, mi a gond vele. Csak sajnos így messziről, távolról nem tudok ítélkezni.
Előzmény: Törölt nick (14725)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14725

itt: http://indafoto.hu/H123Laci/image/1285253-fd57aa1f/details/xl

 

(monnyuk mán volt linkelve, meg ellen is volt véleményezve, hogy ezitten ökofolyosó, meg hasonló zöldségek..., de szerintem akkor is ez a megoldás...

 

tökéletesen tehermentesítené a pesti és szabadföld utakat...)

Előzmény: BoGar (14723)
alibi-man Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14724
Jah, erre én is kíváncsi lennék. Kérjük a rajzot! :-)
Előzmény: Törölt nick (14722)
BoGar Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14723
És hol vezetnéd a gyorsforgalmit? Kérhetek egy googlis HLaci féle tervet?

Kötött pálya: Sajnos hiába van ott a két kötött pálya, ha azok rossz helyen vannak.
Előzmény: Törölt nick (14722)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14722

ha mán így belejöttetek, akkor be(le)szólok én is...

 

szerintem rákosborzasztó problámáját a rákosborzasztói gyorsforgalmi oldaná meg.

 

ezzel a pesti út járhatóvá válna, mert felére csökkene rajt a forgalom, és akkor szépen tudnának menni a helyiautósok is meg a békávé buszok is...

 

(mégegy kötöttpálya totál agymenés, mikor 2 kötöttpálya is átmegy a területen...)

BoGar Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14721
Jesszusom! Tényleg kérlek, gyere át ezzel a VEÉK topikba, én ezennel itt a vitát lezártom, mert nem ide való. Vagy átjössz, vagy érdektelenségbe fullad. Egyszerűen képtelen vagy felfogni a cáfolataimat, csak hajtod a magad igazát, márpedig a szakértők és a VEKE is azt mondja, a Pesti úton kell vezetni egy kötött pályás közlekedési eszközt. ha nem megy a Pesti úton, akkor alatta kell. De nem megoldás az, amit te javasolsz, hogy egy kerület évtizedek óta kialakult tömegközlekedési szokásait, útvonalát megváltoztasd.
VEÉK Városi és elővárosi közlekedés topikja
Előzmény: alibi-man (14719)
BoGar Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14720
Már miért lenne nagyobb dugó, mint ami most van??

Út:
Jászberényi út Kozma utca távolság temető nélkül: 2,4km
Jászberényi út Kozma utca távolság temetővel: 4,8km
Ez már így az út duplája lenne.

Jászberényi út -Pesti út - Keresztúr: 8,3km 12,5 perc autóval.
Jászberényi út - Helikopter út - Keresztúr: 12,1km 21,5 perc autóval
Mekkora is a távolság? 3,8km. Mekkora az időkülönbség autóval? 9 perc. Vajon villamossal mennyi lenne?

1, Miért ne mehetne villamos? Meg kell csinálni a felüljárót, azaz ki kell szélesíteni. Na de! Meg kell csinálni.
2, Nem emlékszem, hogy a Pesti úton bármi az útjába esne.
3, Az üzletsortól simán elfér! nézd már meg, mekkora távolság van az üzletsor és az út között! Több, mint 2,5 méter. Szerintem megvan az 3 is. Persze mindezt a meglévő járdától számítva.
4, Ott szintén elfér.
5, Tesco parkoló, stb: Hidd már el, simán elférne ott.

Szerinted a buszsáv, buszkorridor hol fog menni?
Egyébként már elmondtam. A te megoldásod egyszerűen kivitelezhetetlen, hülyeség, mert a villamos nem tárja fel azt, ami a jelenlegi közlekedési tengely. Oda egyszerűen felesleges és hülyeség villamost tenni, ahova te tervezed. Az nem oldja meg a kerület közlekedési gondjait. Arra biztos nem fognak villamost vezetni, ne is álmodj róla!
Előzmény: alibi-man (14718)
alibi-man Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14719
A Madárdombon.

Azért, mert most, 2008-ban az emberek egy csapáson járnak, attól még ki lehet alakítani egy másik csapásirányt. Ott, ahol van hely, és gyorsabb a közlekedés, olcsóbb megépíteni.

A legtöbb utas az Elágnál száll fel. Tehát ez nem gond. A második fontos megálló a Pesti úti, a Kis utcával szemben. Ez utóbbi lenne a gond az általam kitalált nyomvonalnál. Viszont az emberek zöme nem a színes házakból áramlik, hanem a másik oldalról, onnan viszont az Újlak utca egy köpésre van. és ott lehetne megálló.
Előzmény: BoGar (14717)
alibi-man Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14718
Annak ellenére, hogy letromfolsz, felesleges, folytatom. :-)

>egymás mellett nem fog menni buszkorridor és villamos. Az egyik a másik kárára fog megépülni.

Ha kicsit figyelmesen elolvasod, amit írtam, én is erre céloztam. Ez a bajom a Jászberényi-Pesti út vonallal. A villamospálya építés időigényes meló. Ha ott nekiállnak, akkor a világ még olyan dugót nem látott, mint ami ott kialakul.

>Nézd megkkora az időkülönbség, ha a Kozma-Jászberényi sarkán a villamos a Kozma utcán majd a Maglódi úton éri el a Jászberényi utca-Maglódi utca kereszteződését

Mondtam már. 2 km, azaz 3 perc. Sörgyár-temető a Maglódin ugyanaz a hossz, mint a Sörgyár-Jászberényi/Kozma sarok. A 2 km az a temető és Jászberényi-Kozma sarok. Ez a 3 perc.

A Pesti úton nem mehet villamos.

1. Át kéne menni valahogy a felüljárón. Azaz azt szélesíteni kéne. Naneee...
2. A Pesti út 39-es számmal mi a lófaszt csinálsz. Az út szélén áll. Lebontod?
3. A másik oldalon lévő üzletsorral mi lesz? Lebontod?
4. A Bakancsos utca után mi csinálsz, hol a retkesben fog menni a sín? A parkban, a másik oldalon? Ha igen, mi lesz a templommal?

És akkor beszélhenénk a Tesco parkolóról, a MOL kútrol, eccerűjen nincs megoldás a Pesti útra. Erről ne is álmodjunk.
Előzmény: BoGar (14715)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!