1 valamit nem értek! A NIF honlapján olvastam a sajtószemlében a híreket. A Fidesz az M67es út megépülését sürgeti, ami Kaposvárt köti össze az M7-es autópályával. Nos, nem az volt, hogy a Fidesz inkább befagyasztaná a beruházásokat, köztük a gyorsforgalmi utak építését? Most az kamu volt, vagy a Fidesz tényleg mondta és csak kötekedni akar most? Illetve azt nem értem, hogy M jelű lesz, holott 2x1es főút lesz csak, legalábbis ahogy néztem a 2008-2013as fejlesztéseknél. Mi alapján neveznék M67-nek? 67 az oké, érthető...de az M-et nem értem.
At the very beginning of usage of concrete as a structural material for arch bridges limiting factor was extremely complicated arch scaffolding. Those were complicated structural systems whose design and construction were much more challenging and difficult engineering tasks than the bridge itself.
a originál pesti dunahidaknál is igen durva mennyiségben használtak fel fagerendákat az állványozáshoz, pedig azok nem is ívhidak...
méghogy nem fordul elő?? Pár éve egy önkormányzati főgyűjtő útra írtak ki pályázatot, hogy frankón megújítják, meg pályaszerkezet csere ilyesmi. Na azalatt az eltelt pár év alatt szarrá ment az út! Hiába zárták le az utat a kivitelezés idejére, hiába minden, ha a kivitelezők úgy gondolkodnak: "az aszfalt, mely ápol s eltakar". Ja és mindehhez a műszaki ellenőrök és a laborok is asszisztálnak... vegyük észre nem véletlenül van ez, mert a nagy versenyben letolja mindenki a gatyát és nyilván csak akkor lehet a vezetőknek mérnöki fizetése, ha lopnak, csalnak hazudnak...
Bocsi, de ez Pest! Ezek önkormányzati utak, az állami utaknál mér vannak komoly előírások, és ellenőrzések, meg is lehet nézni a különbséget. Pesten pedig a legkomolytalanabb az egész, oda megy a legtöbb pénz, ott vannak a legnagyobb csalások, nagyon durva amiket Pesten az elmúlt években megtehettek az útépítők (és még mindig megtehetnek!!!!). Nemtom meddig mehet ez így tovább... De ez engem nem annyira zavar, mert itt vidéken már ez nem fordulhat elő (csak kis valószínűséggel)
Kérlek, nézzétek, meg, hogyan történik az aszfaltozás a kerületben.
http://www.youtube.com/watch?v=MIif289UnJA
Gondolom, ez országos jelenség.
Hogy tiszta legyen:
Elég ellopni a teljes anyagszükséglet 2%-át, ez értékben a teljes anyag 98%-a. Ez az anyag az emulzió, ami a régegeket ragasztja egymáshoz.
Enélkül a víz akadálytalanul leszivárog az alapig, majd az első fagy felnyomja a kopó aszfaltréteget, ami mindössze 5cm vastag. Ezért ilyen fos minőségűek a magyar utak.
A video bemutatja, ahogy lapáttal eltávolítható a kopó réteg, valamint az is látszik, hogy nincs emulzió a rétegek összeragasztására.
Baleset miatt megállt reggel az M1/M7 bevezető, és az M5/M0 közös szakasz. Nem sok helyről lehetett bejutni a városba... Iszonyú túlterheltek ezek az útvonalak, az M3-hoz hasonlóan, ahol állítólag ma reggel nem volt baleset, csak tegnap este.
Ez nekem nagyon fontos, mert állandóan megszopom Horvátból visszaafelé, és kizárólag Shell VPower dizelt szeretek tankolni. A legközelebbi meg Siófokon van.
A "csilivili" terepjáró több sebbél vérzik az ilyen utakon. Hihetetlenül kemélny a rugózásuk, a tömés kiesik az ember fogából, aztán aggódik a gazdi, nehogy baja essen, mert a daewoo alkatrész ár a tizede. Viszont a "csilivili" városi terepjárók néhány fajtája igen érdekes dolgokra képes, szóval ki tudja húzni az embert a szarból, a daewoo, stb. viszont ott marad.
M7; B.lellén és Zalakomárban épül a MOL kút, B.keresztúron már kész a Shell. Visszafelé 7-es főút; Hollád és Sávoly közt már felmarták - újra - sz'al talán hamarosan kaja az új kopót.
Tölcsér effektus, amit hazánkban az M3-asnál szépen megcsináltak, miközben a régen ez nem így volt, mivel a 4-es út is betöltött Kelet-magyarországi funkciót, de mára már egyre jobban a háttlrbe szorítódott.
Eközben meg az M7-re, ami lényegében 2-3 hónapnyi forgalom egyes napjainál volt szükséges 3 sávosítani Pest felé, aközben az M3-nál semminemű fejlesztés nem történt, hogy mi lesz, ha rácsatlakozik a hálózatra ekkora terület.
Érdekesen, pulzálva ment a forgalom. Itt épp egy nagyobb luk dél felé
A csömöri lehajtónál
Mint a nyomokból látható, a népek használják a hivatalosan nem létező Újpalota / Rákosszentmihály lehajtót. Odafele kopott az aszfalt, visszafelé már most vastagon áll a felhordott homok...
Giccs
Csúcsforgalom a Rákospalotai határút M0 előtti szakaszán...
(Az azért vicces volt, hogy mindenféle Daewoo-kal simán áthajtottak, de egy-két újgazdag paraszt a fényes csili-vili városi "terep"járójával visszafordult)
Szentmihályi út
Elöl: a 3 kerekű Corsa, középen egy pótkerék a Corsához, hátul a hatóság és a Suzuki