Keresés

Részletes keresés

micsubicsi Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14765
1 valamit nem értek! A NIF honlapján olvastam a sajtószemlében a híreket. A Fidesz az M67es út megépülését sürgeti, ami Kaposvárt köti össze az M7-es autópályával. Nos, nem az volt, hogy a Fidesz inkább befagyasztaná a beruházásokat, köztük a gyorsforgalmi utak építését? Most az kamu volt, vagy a Fidesz tényleg mondta és csak kötekedni akar most? Illetve azt nem értem, hogy M jelű lesz, holott 2x1es főút lesz csak, legalábbis ahogy néztem a 2008-2013as fejlesztéseknél. Mi alapján neveznék M67-nek? 67 az oké, érthető...de az M-et nem értem.
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14764

hogyan építsünk ÍVHIDAT?

 

At the very beginning of usage of concrete as a structural material for arch bridges limiting factor was extremely complicated arch scaffolding. Those were complicated structural systems whose design and construction were much more challenging and difficult engineering tasks than the bridge itself.

a originál pesti dunahidaknál is igen durva mennyiségben használtak fel fagerendákat az állványozáshoz, pedig azok nem is ívhidak...

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14763
az addig rendben van, hogy helyi szinten tudják hogy merre kellene utat építeni, meg legyen is az ő pénzükből

de a kivitelezés szabályozását és ellenőrzését központilag kellene végezni
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14762
Felénk elkezdték, majd gyorsan abba is hagyták. Mindezt 2007 elején , ha az emlékeim nem csalnak(Fricy?). Most kezdték végre megcsinálni...
Előzmény: Törölt nick (14761)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14761
felénk nincs lenyúlás az útbizergálás során, mert nálunk nem bizergálják az utakat... :-(
Előzmény: FRAMY (14760)
FRAMY Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14760

én kizárólag az állami kezelésben lévő utakról beszélek, amelyekre más szabályok vonatkoznak (még szerencse...:)

tudom h az önkormányzati utaknál a legtöbb helyen az megy mint pesten sajnos.

Előzmény: Törölt nick (14758)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14759
jesszumpepi! aszittem ilyen csúfságot csak a gyurcsány csinál... :-))
Előzmény: Törölt nick (14758)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14758
méghogy nem fordul elő??
Pár éve egy önkormányzati főgyűjtő útra írtak ki pályázatot, hogy frankón megújítják, meg pályaszerkezet csere ilyesmi. Na azalatt az eltelt pár év alatt szarrá ment az út! Hiába zárták le az utat a kivitelezés idejére, hiába minden, ha a kivitelezők úgy gondolkodnak: "az aszfalt, mely ápol s eltakar". Ja és mindehhez a műszaki ellenőrök és a laborok is asszisztálnak... vegyük észre nem véletlenül van ez, mert a nagy versenyben letolja mindenki a gatyát és nyilván csak akkor lehet a vezetőknek mérnöki fizetése, ha lopnak, csalnak hazudnak...
Előzmény: FRAMY (14756)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14757
"mert itt vidéken már ez nem fordulhat elő"

mármint hogy a vidéki állami kezelésű utakon..

ellenben a 3200 (!) önkormányzat 3200 féle szabályozást és ellenőrzést alkalmaz a maga 30-50000 kilométernyi úthálózatának építésekor.......
Előzmény: FRAMY (14756)
FRAMY Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14756
Bocsi, de ez Pest! Ezek önkormányzati utak, az állami utaknál mér vannak komoly előírások, és ellenőrzések, meg is lehet nézni a különbséget. Pesten pedig a legkomolytalanabb az egész, oda megy a legtöbb pénz, ott vannak a legnagyobb csalások, nagyon durva amiket Pesten az elmúlt években megtehettek az útépítők (és még mindig megtehetnek!!!!). Nemtom meddig mehet ez így tovább...
De ez engem nem annyira zavar, mert itt vidéken már ez nem fordulhat elő (csak kis valószínűséggel)
Előzmény: 1966 (14755)
1966 Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14755
Kérlek, nézzétek, meg, hogyan történik az aszfaltozás a kerületben.

http://www.youtube.com/watch?v=MIif289UnJA


Gondolom, ez országos jelenség.

Hogy tiszta legyen:

Elég ellopni a teljes anyagszükséglet 2%-át, ez értékben a teljes anyag 98%-a.
Ez az anyag az emulzió, ami a régegeket ragasztja egymáshoz.

Enélkül a víz akadálytalanul leszivárog az alapig, majd az első fagy felnyomja a kopó aszfaltréteget, ami mindössze 5cm vastag.
Ezért ilyen fos minőségűek a magyar utak.

A video bemutatja, ahogy lapáttal eltávolítható a kopó réteg, valamint az is látszik, hogy nincs emulzió a rétegek összeragasztására.

Kidobott pénz minden ilyen útra fordított forint.

1966 Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14754
http://www.youtube.com/watch?v=MIif289UnJA
alibi-man Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14753
Az baró, köszi.
Előzmény: AcidMan (14752)
AcidMan Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14752
Igen, mindkettő.
Előzmény: alibi-man (14750)
attus germanicus Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14751

Baleset miatt megállt reggel az M1/M7 bevezető, és az M5/M0 közös szakasz. Nem sok helyről lehetett bejutni a városba... Iszonyú túlterheltek ezek az útvonalak, az M3-hoz hasonlóan, ahol állítólag ma reggel nem volt baleset, csak tegnap este.

alibi-man Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14750
>B.keresztúron már kész a Shell.

Mindkét irányban van?

Ez nekem nagyon fontos, mert állandóan megszopom Horvátból visszaafelé, és kizárólag Shell VPower dizelt szeretek tankolni. A legközelebbi meg Siófokon van.
Előzmény: AcidMan (14747)
alibi-man Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14749
A "csilivili" terepjáró több sebbél vérzik az ilyen utakon. Hihetetlenül kemélny a rugózásuk, a tömés kiesik az ember fogából, aztán aggódik a gazdi, nehogy baja essen, mert a daewoo alkatrész ár a tizede. Viszont a "csilivili" városi terepjárók néhány fajtája igen érdekes dolgokra képes, szóval ki tudja húzni az embert a szarból, a daewoo, stb. viszont ott marad.
Előzmény: kvte (14736)
AcidMan Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14748
kaja=kapja
Előzmény: AcidMan (14747)
AcidMan Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14747
M7; B.lellén és Zalakomárban épül a MOL kút, B.keresztúron már kész a Shell.
Visszafelé 7-es főút; Hollád és Sávoly közt már felmarták - újra - sz'al talán hamarosan kaja az új kopót.
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.03 0 0 14746

jólkezdődik eza 7 is...

http://index.hu/politika/bulvar/m5081103/

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14745

ja, hogy ez...   hát tudja fene...

 

az M4 építésének szabotálása egyértelműen óriási hiba, de a 4es forgalmi adataiból nekem NEM úgy tűnik, hogy jelentős forgalmat elvinne a 4esről...

 

(az elvitt forgalom az M35ön jelenik meg, ahol ugye elég kicsi a forgalom...)

 

amit az M7re írsz, az az M3ra is igaz: vasárnap délután vannak az extra terhelések befelé...

 

Előzmény: radio100jozsi (14742)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14744
szerintem összekeversz valakivel... :-)
Előzmény: kvte (14741)
kvte Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14743

Két baleset van Pest felé, egy a 47-es km-nél (kb Hatvannál), erre még lehet is azt mondani, hogy kevés a kapacitás.

 

A másik baleset szintén Pest felé, de már Mezőkövesd térségében van, oda azért egyhamar csak nem kéne a 3 sáv...

 

A harmadik baleset Nyíregy felé, kb Mezőkeresztesnél.

 

Szóval szerintem inkább 3 béna sofőrről szól a történet, esetleg durrdefekt.

Előzmény: radio100jozsi (14742)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14742

Tölcsér effektus, amit hazánkban az M3-asnál szépen megcsináltak, miközben a régen ez nem így volt, mivel a 4-es út is betöltött Kelet-magyarországi funkciót, de mára már egyre jobban a háttlrbe szorítódott.

 

Eközben meg az M7-re, ami lényegében 2-3 hónapnyi forgalom egyes napjainál volt szükséges 3 sávosítani Pest felé, aközben az M3-nál semminemű fejlesztés nem történt, hogy mi lesz, ha rácsatlakozik a hálózatra ekkora terület. 

Előzmény: Törölt nick (14740)
kvte Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14741

<off>

igen, de most ne menjünk bele, hogy milyen bringám van, milyen ennél jobb bringák vannak és hogy apám mennyit adott bele ;-)

<on>

Előzmény: Törölt nick (14737)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14740

Itt a következménye a hibás közlekedésfejlesztési koncepciónak is.

 

???

Előzmény: radio100jozsi (14738)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14739
A friss adatok alapján jelenleg már 3 baleseti góc van az M3-ason. A webkamera képek szerint Bag-Hatvan között áll Budapest felé a kocsisor.
Előzmény: radio100jozsi (14738)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14738

Ja M3-on ismét baleset, és több kilóméteres (10 km-es most) dugó, most már napi rendszerességgel.

 

Itt a következménye a hibás közlekedésfejlesztési koncepciónak is.

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14737
bringával?
Előzmény: kvte (14736)
kvte Creative Commons License 2008.11.02 0 0 14736

 

Ma délutáni képek

 

M3 bevezető, a Szilas pihenő előtt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M0 az M3 -tól délebbre, átlagos forgalom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugyanott

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Észak felé, az M3 irányába

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Érdekesen, pulzálva ment a forgalom. Itt épp egy nagyobb luk dél felé

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A csömöri lehajtónál

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mint a nyomokból látható, a népek használják a hivatalosan nem létező Újpalota / Rákosszentmihály lehajtót. Odafele kopott az aszfalt, visszafelé már most vastagon áll a felhordott homok...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Giccs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csúcsforgalom a Rákospalotai határút M0 előtti szakaszán...

 

(Az azért vicces volt, hogy mindenféle Daewoo-kal simán áthajtottak, de egy-két újgazdag paraszt a fényes csili-vili városi "terep"járójával visszafordult)

 

 

 

 

 

 

 

 

Szentmihályi út

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elöl: a 3 kerekű Corsa, középen egy pótkerék a Corsához, hátul a hatóság és a Suzuki

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!