Keresés

Részletes keresés

radio100jozsi Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15370

Ilyen sok helyen van, mivel más a jelentésük.

 

A felső tábla a csp elött van kihelyezve, hogy merre is lehet menni.

 

De a második már azt mutatja, hogy a nyíl alatti sáv merre is fog vezetni.

 

De nem mondod, hogy a sok százból itthon ilyeneket még nem láttál?

Előzmény: Törölt nick (15368)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15369
(mán úgyértem, hogy az M3-tól a 31esig mindenütt felfelé nyilas iránytáblák vannak...)
Előzmény: Törölt nick (15368)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15368

kakukktojás tábla a M0 31es csp-jánál:

 

az irányokat MINDIG felfele mutató nyíllal jelölik, így ezen az 500mes előjelzőn is...

 

de itt valahogy becsúszott egy lefele pöti-nyilas...

micsubicsi Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15367
Értem, köszi. Akkor nem tudom a szlovének mit pampognak, hogy minek van a gyorsforgalmi utak listájában.
Előzmény: AcidMan (15366)
AcidMan Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15366
3 helyen (gyakorlatilag a csomópontokban) összesen kb. 12 km a 22-ből full kiépített.
Előzmény: micsubicsi (15275)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15365
Az északi elkerülés szerintem szerencsésebb lenne. Pláne, hogy a 44-54 délről kerüli.

Ha viszont megépül 2*1 sávon az M8 és az M44 is, akkor meg kéne gondolni a közös szakasz kiépítését 2*2 sávos autóút/autópálya formájában.
Előzmény: kvte (15363)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15364
A 2*1 addig nyerő, amíg nincs 8-10 ezres forgalom az Mxx-en. Esetünkben most van kb 10-12 ezer a 44-en, papírforma szerint kb feleződik a forgalom, szóval 5-6 ezres forgalom várható.

A meglévő bővítése szerintem alapesetben is iszonyat sok nyomvonalkorrekcióval járna. Plusz akkor ott rengeteg szintbeli keresztet meg kéne szűntetni, hogy tényleg biztonságos legyen, ami szintúgy nem olcsó mulatság.
Előzmény: attus germanicus (15354)
kvte Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15363

Ez már lefutott meccs, megindult a területszerzés Tiszakürt-Kondoros között. Szóval teljesen új nyomvonalon megy majd a 2 x nemtudomhány sáv. Úgy tűnik - szerencsére - nem akarják megismételni a 4-es út Szolnok megyei szakaszának hibáit (iszonyatos sok pénzért, iszonyatos lassan épülnek olyan szakaszok, amik alig oldanak meg valamit, hiszen ideiglenes megoldások, lásd 2x2 Surjánon keresztül)

 

Ami elszomorító: még ötlet sincs arra, hogy Kecskemét északról vagy délről legyen elkerülve. Az északi tűnik jobbnak, hiszen akkor az M8-al lenne közösen pár km, csak utána válna ki az M44. A déli elkerüő esetén az M8 ugyanúgy megépülne, de ezen felül az M44 a város másik oldalán szintén elmenne az M5-ig.

Előzmény: attus germanicus (15354)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15362

hát az SSC-s kartácsak asszem abbahagyhattyák az utifotó i vidió készítést, mert ha a gugli beindul akkor az egész értelmetlenné válik...

 

10-20m-enkénti 3D gömbpanorámával nem lehet versenyezni... :-)

Előzmény: Törölt nick (15361)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15361
kezd star trekes fílingje lenni
Előzmény: Törölt nick (15360)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15360

terjed a gugli sztrítvjú európában...

 

a kis emberkét kell arrébmozgatni, és akkor berajzolja a térképre a besztrítvjúzott területeket...

 

egyelőre csak egy túrdöfransz meg néhány olasz und spanyol város...

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15359

azt olvastam valahol, hogy az üröm-aq.-m3 szaksz engedélyezés alatt áll...

 

üröm az örömben... :-)

 

de milyen üröm? nem inkább óbuda-aq-m3?

 

 

Előzmény: Törölt nick (15355)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15358

ha új nyomvonalat kap, akkor megoszlik a forgalom a régi meg az új között...

 

Előzmény: attus germanicus (15353)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15357

 Bár egy autópálya híd legyen geendahíd szerintem, felesleges flancolni.

 

fesztávolság kérdése...

 

ha télleg kell a 300m, akkor a ferdekábeles nem flancolás, hanem a legolcsóbb megoldás, de ha elég a 100-150m, akkor a gerenda...

 

azt meg nemhiszem, hogy a dunán, ami tele van 80-100m nyílású hidakkal, most hirtelen 300m-es fesztávolságú hidak kellenének...

Előzmény: Rooger Preed (15352)
DrShan Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15356
Oké, ne nekem mondd, a rendőrnek ha bemér... vagy annak akit neadjisten tolószékbe küldesz egy életre...
Előzmény: Törölt nick (15346)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15355
gyönyörű

az aquincumi vagy az albertfalvi hídnak van már valami vizualizációja / elképzelés arról hogy milyen lesz? azt olvastam valahol, hogy az üröm-aq.-m3 szaksz engedélyezés alatt áll, szóval lehet hogy már tudható..
Előzmény: Törölt nick (15351)
attus germanicus Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15354
2×1 nem nyerő, eddig is ezt gondoltam, csak megerősödött ez a véleményem.
Szerintem a 2×1 sávos "félautópálya" rosszabb megoldás, mint a meglévő út 2×2-re bővítése, akár szakaszosan, és elkerülőkkel.
Előzmény: Rooger Preed (15341)
attus germanicus Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15353
Akkor ugyanez lesz, mint most, szabálytalan előzgetés, sok baleset. Csak az autópályás vonalvezetés miatt még nagyobb sebességgel...
Előzmény: Rooger Preed (15338)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15352
Van már egy kosárfüles meg egy "érdekes" a belvárosban, nem csoda hogy ide is ferdekábeles lesz. Bár egy autópálya híd legyen geendahíd szerintem, felesleges flancolni.
Előzmény: Törölt nick (15351)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15351

pozsonyban is ferdekábeles hidat terveznek a gyűrűre:

 

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=28747340&postcount=377

alibi-man Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15350
Az a másik véglet
Előzmény: Törölt nick (15346)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15349

(a vasutat meg úgy ahogy van pöpöpö-síteni kellene:

az egész léhűtő bagázst szélnek ereszteni, aztán jöhetnek a kapitalisták.

aki olcsóbbért vállalja, azt üzemeltetheti X évig... :-)

Előzmény: Rooger Preed (15344)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15348

Azt se feledd, hogy az a 30 milliárd Euró nem arra van, hogy mind az utakra költsük.

 

pedig elbírná a halózat... :-)

Előzmény: Rooger Preed (15344)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15347
más. az 1-es almásfüzitő-komárom között egy kb. 3 km-es szakaszon is fel van marva

hát nem tudom mikor fogják leaszfaltozni, de wazze nem hiszem el, hogy egy ilyen fontos úton 5-6 kilométeres szakaszt TÉLEN kell megcsinálni :(
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15346
look, nem azt mondtam hogy állandóan ennyivel megyek, de két-három hetente szeretek kicsit "vezetni" is, és általában akkor megyek gyorsan amikor semmilyen forgalom sincs

egyébként szerintem a tutyi-mutyi, óvatoskodó, 'nyugdíjas' vezetésből több probléma adódik mint amikor az ember határozott, persze a szabályokon belül
Előzmény: DrShan (15321)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15345
ok
Előzmény: Törölt nick (15324)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15344
"pöpöpöt el kéne felejteni"

Közút esetén igen. Más területeken lehet hogy kőkeményen megérné (pl vasút).

"és szépen benyadóból és úniós maniból építeni a fajlagos terhelés szerinti országos prioritáslista alapján.."

Szerinted mit csinálnak?
Igen komoly pénzek mennek különböző szintű útfelújításokra, útépítésekre (ROP, KIOP, KözOP). Az adókra meg nincs ráírva, hogy azt célzottan vissza kéne forgatni.
Azt se feledd, hogy az a 30 milliárd Euró nem arra van, hogy mind az utakra költsük.
Sok egyéb dolgot is meg kell oldani az országban.
Előzmény: Törölt nick (15342)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15343

http://www.delmagyar.hu/mako_hirek/lassitanak_a_43-as_forgalmat_8211_minden_eszkozzel/2075654/

 

ezek meg mi a fenét hepciáskodnak?

1,5-2 év és kész az M43 meg a makó elkerülő...

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15342

azt én sem tudom valójában mire gondolt, de az biztos, hogy ezt a pöpöpöt el kéne felejteni (elég baj, hogy az M6 már épül), és szépen benyadóból és úniós maniból építeni a fajlagos terhelés szerinti országos prioritáslista alapján...

 

(apropó: a horvátok most láttak neki az istriai Y duplásításának...)

Előzmény: Rooger Preed (15341)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15341
Még egyszer elolvastam és még mindig nem vagyok benne biztos. Azt mondta, hogy a Csaba-Gyula szakasz okés jelenlegi formában, és hogy nem jó megoldás a mostani utat szimplán elkerülősíteni.
Ebből három lehetőség adódik (nem látom bele AG fejébe):

- 2*1 M44
- 2*2 M44
- 2*2 44 + elkerülők
Előzmény: Törölt nick (15340)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!