Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2008.11.16 0 0 15206
Nem ennek a topiknak a témája lenne, de miért mondja több párt, és több szakember is azt, hogy ki kellene vinni odáig?
Előzmény: attus germanicus (15204)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.16 0 0 15205

akkor ezzel az erővel mindenütt lehetne 30 a limit, mert pl. lehet, hogy nem fog a fékem, vagy nem raktam fel rendesen a kereket, vagy kezdenek szétesni a féltengelyek, lengéscsillapítók...

 

ésbizony 60-80-100-nál ezek elég veszélyes dolgok...

 

amúgy nem nagyon értem, hogy miért éppen 30?

30-cal is be lehet menni a vonat elé...

 

nem 1xűbb lenne kirakni egy macisajtot, és azt mindenki úgy közelíti meg, ahogy akarja...

Előzmény: Törölt nick (15202)
attus germanicus Creative Commons License 2008.11.16 0 0 15204
>A 4-es metrót már ha a Virágpiacig elvinnék az is nagy fejlődés lenne, később talán Budaörsig.
Jah. 500 milliárdot költsünk rá 25 ezer emberre. Jó vicc. Vagy komolyan gondoltad?
Mielőtt bárki azzal jönne, hogy P+R, üljön már le egy kicsit számolgatni. Ha nem megy, segítek.
Előzmény: Rooger Preed (15195)
attus germanicus Creative Commons License 2008.11.16 0 0 15203
Ne haragudj, annak ellenére, hogy a lakhelyemtől 10 perces sétára berajzoltál egy metrót, mégis azt kell gondolnom, hogy ez az adófizetők pénzének igen nagyszabású elherdálása volna, amit ide berajzoltál.

Ja, és még valami: az érintett területen egyáltalán nem kevés a kötöttpályás közlekedés. A színvonallal vannak problémák, de többtíz kilométernyi új pálya építésére, pláne nagyrész felszín alatt, sem szükség, sem lehetőség nincsen.
Előzmény: Törölt nick (15191)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.16 0 0 15202
nem rossz az a vasútátjárós 30/40.
Sokáig én is szidtam, de nemrég belterületen 30 helyet 60-nal mentem. A jelző fehér villogó volt és majdnem későn vettem észre, hogy ott a vonat! Sasufék, ABS padkára futás, a vonat meg 3 m-re haladt el előttem. Ha 30-cal megyek nincs ez a probléma.
Talán a jelzőtáblák elhelyezkedését kellene finomítani, mert értelmetlen adott esetben 100 m hosszon a 30, de szerintem nem elég csak a kereszteződésben a 30.

És a MÁvnak végre el kellene távolítani azokat a jelzéseket, ahol esély sincs a vonatközlekedésre, hiszen az átjáró előtt, után fel van szedve a sín.
Előzmény: Rooger Preed (15190)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.16 0 0 15201
thought as much..
Előzmény: Törölt nick (15198)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.16 0 0 15200

A tárnoki csomópont (8104 korrekcióval) esedékes lenne, de szerintem nem terjeszteni kéne, hanem visszavinni az ingyenes szakaszt az M0-ig.

 

és ez miért lenne jó?

2 (kettő) km-re elég gecóság matricavásárlásra kötelezni a bejárókat...

 

éppenhogy mindenütt kifele kellene vinni, egész addig, amíg a párhuzamos főút átkelési szakaszainak tranzitforgalma elfogadható szintre csökken (monnyuk 5e alá)

 

a matrica ugyebár nem az agglomerációs közlekedők szivatására lenne hivatott, hanem a távolsági közlekedők részére egyfajta extra szolgáltatási felár (a benyadón felül)

 

az agglóban a pályák nem nyújtanak semmi "extra szolgáltatást", többnyire nem is lehet 130-cal menni, csak 80-100-110-el, ott kizárólag a kapacitás miatt van rájuk szükség, nem a döngetési lehetőség biztosítása véget...

Előzmény: Rooger Preed (15195)
g86 Creative Commons License 2008.11.16 0 0 15199

Nagyon szőrmentén 40...50 millió reális.

Előzmény: Törölt nick (15196)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.16 0 0 15198
képtelenség, hogy ennyibe kerüljön, ez még teljesen új nyomvonalnak is elég húzós...
Előzmény: Törölt nick (15196)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.15 0 0 15197
azért budafok és budaörs közelebb vannak a belvároshoz mint pl. békásmegyer vagy csepel, szóval sztem kéne errefele is metró, nem feltétlenül addig ameddig berajzoltam, csak adódna a hosszabbítás

ha meg az 5-ös metró békásmegyer-csepel közt fog járni, sztem sokat lehetne nyerni ha egy plusz 2 km-es toldással az elővárosi vonatokról már budafok vá.-n át lehetne szállni
Előzmény: Rooger Preed (15195)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.15 0 0 15196
ojvé

arra nem írt senki, hogy 700 méter újraaszfaltozás megér e 220 millát egy bekötőúton vagy a polgármester új tetőlemezeit is beleszámolták?..
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.15 0 0 15195
Egyetértek!

Érd-Parkváros esetén a ráhordást kell biztosítani, a 30a éas 40a képes lenne egyelőre a Délibe bevinni az embereket. Utána meg egy Kelenföld-Nyugati rendszert kéne kiépíteni és nem kihozni 3 metrót Érdre.

A 4-es metrót már ha a Virágpiacig elvinnék az is nagy fejlődés lenne, később talán Budaörsig.

Az érdi csomópont esetén már 2-3 éve szó van az átépítésről, hogy nagyobb kapacitást tudjon biztosítani.
A tárnoki csomópont (8104 korrekcióval) esedékes lenne, de szerintem nem terjeszteni kéne, hanem visszavinni az ingyenes szakaszt az M0-ig.
Előzmény: Törölt nick (15194)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.15 0 0 15194

azért érd-nyugattól elég messze van...

 

helyi buszjárat? P+R? 

 

az m7 mellé meg tán be lehetne préselni...

 

hát át az M7xM0 csp-on és az érdi bevágáson nem lenne 1xű présmunka...

 

 

Előzmény: Törölt nick (15193)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.15 0 0 15193
azért érd-nyugattól elég messze van, budaörsig meg amúgy is elviszik
az m7 mellé meg tán be lehetne préselni
Előzmény: Törölt nick (15192)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.15 0 0 15192

???

ott a vasút... 3 perces követéssel óránként 20.000 utas/irányt el tud vinni...

 

Előzmény: Törölt nick (15191)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.15 0 0 15191
az m1-m7 helyzete, az érdi bevezető egyik oka hogy aránytalanul kevés errefele a kötöttpályás közlekedés

talán meg kéne építeni a 4-es metrót budaörs-törökbálinton át az m7-es mentén behúzva egészen érdig?, a 2-est lehúzni kelenföldön át érdig, az 5-öst meg nem csepelen megállítani, hanem áthúzni legalább budafok vá.-ig:




b
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.15 0 0 15190
"ahol sok a szabálytalankodó, att nem a zautósok a faszok, hanem az illetékes elvtársak."

Nem feltétlen. Lásd zebrák, lásd lakott területeken száguldozás.

http://www.youtube.com/watch?v=zm7jaCpCaNc

Persze vannak olyan helyek, ahol túlszabályzottak a dolgok. A vasúti átjárós 30/40, sok túlszabályoztt kereszteződés, stb.
Előzmény: Törölt nick (15186)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.15 0 0 15189
Ma jártam az M15-ön. Az M1-1 csomópontot leszámítva igen hamar fel lehetne fejleszteni autópályává. Pár év és lesz is rá kemény igény (EuroVegas, Pozsony elővárosa).
De ha hozzányúlnának, akkor meg kéne oldani az M15 átkötését a 86-os útig.
BoGar Creative Commons License 2008.11.15 0 0 15188
Vanank ilyenek, pl az Angyalföldi út a Dózsa sarkánál dél felé. Dózsáról egy irányú jelzés befelé, Angyalföldin visszanézel, és ott meg elsőbbségadás. Kérdés, mit szól mindehhez egy rendőr, ha kikanyarodok jobbra az Angyalföldiről a Dózsára. Meg van egy utca a Budaörsiről (BAH felé) jobbra, elvileg csak ott lehet lemenni, mert a többi hely egyértelműen felfelé egyirányú. Na de ide meg mindkét irányból behajtani tilos van. Mégis itt állnak az autók és csak innen lehet lemenne megközelíteni az itt lévő házakat, cégeket.
Előzmény: Törölt nick (15186)
attus germanicus Creative Commons License 2008.11.15 0 0 15187
Az érdi csomópontot a negyven évvel ezelőtti forgalomra méretezték, felfelé és lefelé is katasztrófa, ami ott van. Szinte csak azt nem értem, miért nincs ott minden nap egy baleset.
Előzmény: radio100jozsi (15182)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.15 0 0 15186

a békává busz jól elhagyta a ződkártyáját...

 

ugyanezen a rózvelt téri helyszínen nem értem a táblakombót:

először behajtani tilos, majd utána 5m-rel macisajt?

 

ha nem lehet behajtani, akkor kinek kell elsőbbséget adni?

 

az M7 érdi csp-ben gondolom aza problemma, hogy ott vége a zingyenfurikázásnak...

talán ki kéne tolni tárnokig...

 

mottó: ahol sok a szabálytalankodó, att nem a zautósok a faszok, hanem az illetékes elvtársak.

Előzmény: radio100jozsi (15182)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.15 0 0 15185

gondolom sok volt a sávváltós baleset a körforgóban...

 

Előzmény: D H (15184)
D H Creative Commons License 2008.11.15 0 0 15184
erre a nem elfogadni akarásra egy remek példa Székesfehérvár, ahol az M7 Shell kúti lehajtótól bevezető úton (2x2 sávos) van egy körforgalom, ami 2 sávos volt eredendően, de idén tavaszra lecsökkentették a kapacitást sima 1 sávosra. Az út persze előtte is és utána is 2 sávos... Értelme??????

el nem tudom képzelni, milyen ok vezethetett erre a döntésre...
Előzmény: strangerr (15142)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.14 0 0 15183
lol
Előzmény: radio100jozsi (15182)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.11.14 0 0 15182

Az imént a cikk olvasása után megnéztem a videót, és több szempontból is tanúlságos.

 

Elsőként, hogy jól látható a felesleges forgalom korlátozások, amiknek nem sok értelmét láttam.

 

De ami a döbbenet, hogy miként lehet autópályának nevezni azt, ami az M7-esen kifelé az érdi csp előt van? Az M0-tól a leállóban áll a kocsisor, na meg ez a szabálytalan lekanyarodó manőverek nagyon dúrvák.

 

http://www.origo.hu/auto/20081114-millios-kreszsertesek-szamoltuk-a-szabalytalankodokat.html

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.14 0 0 15181
más: tavaly előtt a faluba bevezető útból kb. 700 métert újraaszfaltoztatott a polgármester (tehát csak aszfaltozás, semmi más). ez volt 220 milla. reális ez? vagy ebből vásárolta az új háztetőjét?
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.14 0 0 15180
na az ilyeneket imádom.. a 8119-es is ilyen, félig űber-út épül (bár még ma sem volt kész csak kb. 40%...), félig meg marad a régi szar (4 km-t megcsinálnak kb. 800 millából, a második 4 km-re már nem jut semmi)
Előzmény: Törölt nick (15178)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.14 0 0 15179
a szépjuhászné úthoz: a körforgalomnál van egy nyúlfarknyi szakasz; ha olyan széles lenne végig és olyan lenne az aszfalt minősége, akkor sokkal jobb lenne
- mindkét oldalon egy jó 30 cm-t szélesíteni kéne
- újraaszfaltozni végig
- fákat további 50-70 cm-en kivágni hogy félre lehessen állni
- beláthatatlan kanyaroknál kivágni a növényzetet
- járdát/bicikliutat FELTÉTLENÜL kéne építeni, mert ma életveszélyes
- 3,5 felett kitiltani, hosszúságkorlátozás is, sebességminimum is (tankok, markolók nuku)
- budakeszi útnál átépíteni a csatlakozást: kanyarodó/besoroló sávok és lámpa!

mert az m0 mellett legalább egy rendes főutacska kell még hidegkút-budakeszi között
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.14 0 0 15178

a nagy únijós útreparácijós OP keretében sülysápra is eljött józsi és az ő hűséges úthengere...

 

namost azt mongya meg nekem valaki, hogy a (helyi viszonyokhoz képest is) nagyon xar minőségű 800mes szakaszból miért csak kb. 400m-t csináltak meg?

 

ami elkészült, az nagyon tiptop (egyedül a 2oldali útszélecsíkot hiányolom...), de mi van a többivel??

 

vagy a második 400m majd a 2009-2010es büddzséből lesz megreparálva?

 

(az elég biztosnak tűnik, hogy egyelőre csak ennyi lesz, mivel a megreparázott szakasz mindkét végén ott van a nagy öles ÚNIJÓSPRODZSEKK tábla.... )

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.14 0 0 15177

az A4 meg pénzkérdés is, mert most kilométerét 700 millió euróra taksálják Rotterdam környékén...

 

 

hátha az évtizedek óta!!! kész töltésre aszfaltozás helyett a tölrés helyére - a mocsárba - épített kéregalagútban akarnak pályát építeni az bizony sokkkkba kerül...

(bár 700M eur/km-be talán mégsem... :-))

 

nekünk is qrva drága lett volna az M7, ha a nagyberekben kéregalagutat építünk...

Előzmény: Törölt nick (15175)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!