Keresés

Részletes keresés

hotrod25 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 15517
Jászberény épülő DK-i negyed elkerülőjénél is van egy okos tábla, ami 2009 nov 1-i befejezést hirdet. Mentem 3 kört a kf-ben, azt hittem rosszul látok.
hotrod25 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 15516

Amerre én járok (Ócsa->5.út kf) van 2 kanyar, mindkettő 40-es táblával. Első simán vehető 80-al, második 40 alatti. Kellett 4-5 alkalom, hogy megtanuljam, csak nehogy összekeverjem egyszer :)

 

Monor, Pilis környékén a négyesen is kicserélődtek a hatvanasok hetvenesekre. Úgy látszik idén ez a divat. A 405-ön viszont továbbra is zavaró a tök egyenes, jöl belátható kereszteződésekben a 20 méteres 70 tábla. Főleg úgy, hogy 90kmh-s korában a seb. korlátozásoknak nyoma sem volt. Bezzeg egy nem belátható kanyarban, ahol a trakeszok sprintelnek keresztbe semmi figyelmeztetés sincs.

 

HLaci: Sülysápon Józsi az úthengerrel nem jutott túl messze. Ez a kb300m tényleg rossz állapotban volt, de előtte/utánna a két vasúti átjárónál a borzalmas kanyarokra már nem jutott aszfalt, viszont a bazi útfelújítós táblára volt pénz...

A Zsámbok-Tóalmás út nagyon jó lett. A Kóka-Zsámbok egynyomú út szélesítését földgyalukkal pont a nagy havazáskor kezdték el.

 

Előzmény: ghosty9 (15505)
elemes2 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 15515
a CaCl2 kíméli a betont (nyersbetonban kötésgyorsítóként használják).
Előzmény: Rooger Preed (15514)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.12.08 0 0 15514
"az a transheat nevű jószág ammóniumot meg nitrátot tartalmaz, ebből nem nehéz rájönni, hogy ammóniumnitrát :-)))"

Magyarul műtrágya. :)))
Betont kikezdi? Aznemjó, pedig ammónium-nitrátot nem nehéz beszerezni.
Gondolom gélesítik meg minden, hogy a robbanási hajlama egy kicsit csökkenjen.

A CaCl2 nem csodálom, hogy csípi szegény kutya talpát, nem is értem, hogy az mirét jó alternatíva.
A Ca-foszfátot kéne kipróbálni.

Amit még hallottam korábban, nem tudom hogy mennyire igaz: karbamid. Sajnos valszeg az se olcsó... :(
Előzmény: elemes2 (15513)
elemes2 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 15513
a kalciumkloridot próbálgatom, otthon a lépcsőre jó lenne, de a kutyának csípi a talpát (jobban csíp, mint a só).

az a transheat nevű jószág ammóniumot meg nitrátot tartalmaz, ebből nem nehéz rájönni, hogy ammóniumnitrát :-))) tapasztalatom szerint ez oldja leggyorsabban a jeget. de sajnos a betont is.

a vinasz fantázianevű lószar érdekelne, már megörültem, amikor a google kidobta, hogy ezervalahány forintba kerül, de jobban elolvasva kiderült, hogy ez csak a vinasz takarmányozási célú felhasználásáról szóló szabvány listaára :-(
Előzmény: Rooger Preed (15507)
elemes2 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 15512
úgy látszik, néhány marginális jelentőségűnek gondolt hivatalt nem vettek be biszniszbe (versenyhivatal, munkaügyi felügyelet).

amikor az alagútfúrók elvágták a barackfák gyökerét, már vártam, hogy a pálinkafőzők szövetsége is protestálni fog, de a miniszterelnök megérezte a veszélyt és császárkörte képviselőt bevette a buliba :-)
Előzmény: Törölt nick (15510)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.12.08 0 0 15511
Úgy tudom, minden bűntetés viszi lejjebb az árat, csúszás detto. És egy esetleges tárgyaláson is jól jön a "Akarsz még egy munkaügyi ellenörzést?" alkupozíció.
Előzmény: Törölt nick (15510)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 15510

mé, ők is sóznak? :-))

 

 

amúgy én is épp azon morfondéroztam, hogy hogya picsában van az, hogy itt nyakrafőre szivassák őket, mikor pártfinanszérozós üzelttársak?

 

vagy a munkaügyi minisztérium öntudatra ébrett, mint a skynet, és alkotója ellen fordult? :-)

Előzmény: elemes2 (15509)
elemes2 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 15509
úgy látom, az M6 építői huzigálják kifelé a gyufát.

valamikor korábban volt róla szó, hogy kb hat botlásuk lehet és utána szerződést bonthatunk velük.
Előzmény: Rooger Preed (15507)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 15508
őszintén szólva nem tudom a japók miért nem találták még fel a nanocsöves útfűtést
Előzmény: Rooger Preed (15507)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.12.08 0 0 15507
http://www.origo.hu/itthon/20081205-utak-sozasa-kornyezetvedelem-fkf-levego-munkacsoport.html

Sózási alternatívák.
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 15506

csoda történt:

a 31es péceli és gyömrői leágazásánál lévő táblákon lemázolták az M3/M5 felé mutató feliratokat, ill a tranzitirányt az M0 felé mutatásra módosították...

Előzmény: Törölt nick (15483)
ghosty9 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 15505
Amerre járok, van egy kanyar, amibe először "na persze, 60-as tábla, biztos" felkiáltással mentem be. Hát, kapaszkodtam a kormányba, mire ki sikerült jönni a túloldalon. :-)

Idén levették, most már nincs korlát... (Meg két másik 60-as táblából 70-est csináltak.)
Előzmény: mzdude (15503)
mgabor88 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 15504
Azt nem tudod véletlenül melyik kanyarban? Bár mondjuk 76-os 170km/h-val elég sok helyen merész dolog :D
Előzmény: Törölt nick (15502)
mzdude Creative Commons License 2008.12.07 0 0 15503
[Irónia ON]

Szerintem az a megoldás, hogy kiteszünk a kanyarba egy 60-as táblát, majd jól megbüntetjük, aki 80-nal veszi be.

[Irónia OFF]
Előzmény: Törölt nick (15502)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.07 0 0 15502
Tegnap hajnalban a 76 os főúton 170 km/h val haladva sodródtak ki kanyarban... 3 ember egyből fasirt lett. Még szerencse, hogy vétlen autóvezető (szembejövő szabályosan közlekedő) a balesetben nem volt. Ezt talán csak a felelőtlen száguldozóknak kívánom megjegyezni és felhívni a figyelmet a mindig mindenhol óvatos körültekintő közlekedésre. Vigyázzunk egymásra.
hotrod25 Creative Commons License 2008.12.06 0 0 15501
A ted-es kiírást értelmeztem úgy (lehet rosszul), hogy a jelenlegi M7*65 csp-t építik át valami Mo-n még nem látott hiperszuper csomóponttá. Valószínűleg csak arról van szó, hogy a meglévő ap csp-t egészítik ki egy turbóval, bár a gugli earth-jét nézegetve én nem látok helyet egy ujabb kf-nek. A ted szerint a 65-ösön a 83+510 kmsz-ben lenne, de mióta nincs a cartosoftos térkép, csak az arrajárók tudnák kideríteni valójában hol is lesz a mű.
Előzmény: kvte (15495)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.06 0 0 15500
ráadásul a "legkisebb is számít" áruház előtt egy idióta 2 sávos "gazdaságos" körforgalom van :):):)
A turbó kör elkelne arrafele is ;)
Előzmény: kvte (15495)
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.06 0 0 15499
Huhúú...addig sok víz lefolyik a Dunán:)
Előzmény: Törölt nick (15498)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.06 0 0 15498
azé remélem nem tart 2014-15ig, 2012re meglesz az egész cakompakk a meglévő pálya átbetonozással együt...
Előzmény: Törölt nick (15496)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.06 0 0 15497

Miért kell a 65-nek új csp M7-en?

 

kb. azért, mint a 67esen...

itt is lehetne egy közös kiliti-ságvár elkerüléssel 2km-rel északabbra az ipartelepnél bekötni...

Előzmény: hotrod25 (15494)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.05 0 0 15496
most arról van szó, hogy ha megépül a beton pálya, akkor az ugye 4 sáv lesz, tehát a mostani 2x2 átkerül oda, és a mostani helyét feltúrják és az is teljesen beton lesz

vagyis ha 2012-ben elkészül az új pálya, utána még 2-3 évig szintén csak 2x2 lesz, s csak utána 2x3+1

a sok balesetet / dugót lehetne úgy elkerülni, ha drákói szigor lenne a sebesség tekintetében, mint az alpesi alagutakban; na persze a műszaki hiba esetén ez se segít

hogy utána mi lesz, hát mint most: 80 a limit, a többség 100-zal megy...
Előzmény: Törölt nick (15492)
kvte Creative Commons License 2008.12.05 0 0 15495

1. turbó körforgalom néven keresd még, nemrég volt itt szó ilyesmikről

 

2. Csak arra tudok hivatkozni, amit most a nyáron személyesen tapasztaltam egy kies szombati napon déltájban (de volt már rá nem egy példa itt, hogy meg akartak győzni arról, hogy azt nem láthattam, amit láttam, úgyhogy csak óvatosan)

 

Szóval: Az ugye a Siófok Centrum lehajtó, nem kis forgalommal nyaranta. Mellette van egy "legkisebb is számít" áruház a nagyobb fajtából, amelynek parkolójába akkor bejutni 15 percbe tellett, annyira full-on volt. Ez és a mellette lévő autópálya lehajtó csp. ennek megfelelően állt minden felől. Gondolom ezt szeretnék valahogy begyorsítani, balesetmentesebbé tenni, vagy egyszerűen csak megnövelni az áteresztőképességet a 65-ösön.

Előzmény: hotrod25 (15494)
hotrod25 Creative Commons License 2008.12.05 0 0 15494

A ted-ről:

 

Vállalkozási szerződés az M7 autópálya 65 sz. főút alcsomópontjának spirális rendszerű körgeometriájú csomóponti kialakításának építési munkáinak az elvégzésére.

 

Milyen ez a spirális rendszerű körgeometriájú csomópont? A neten semmit sem találni róla. Miért kell a 65-nek új csp M7-en?

Rooger Preed Creative Commons License 2008.12.05 0 0 15493
Szerintem az egész 110 lesz, kivéve az M7-7 szakaszt, mert az eléggé szűknek tűnik (ívsugár szempontjából), talán a meredekségekkel is vannak gondok. Az inkább 100-as szakasz lesz.

De gondolom az átadás után sokan egyből visítani fognak, hogy miért nem autópálya, miért nem 130, stb, stb...
Előzmény: Törölt nick (15492)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.05 0 0 15492
kibővítve nyugottan fel lehet tolni 110re a limitet, a mostani 80 túl alacsony lenne a 2x3+1hez...
Előzmény: Törölt nick (15491)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.05 0 0 15491
a bővítésig, aztán a jelenlegi pálya átépítéséig talán a drákói sebességszigor segíthetne, tehetné biztonságosabbá, kamerákkal stb
Előzmény: Törölt nick (15488)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.05 0 0 15490
pontos cikk

melyik a "szeged felé tartó sáv"?....
Előzmény: Törölt nick (15488)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.12.05 0 0 15489
Érdekes, mert 4 körül mentem egy M6-1 utat, 7 körül meg vissza. Nem volt vészes forgalom. Budakeszi viszont rettenetes.
Előzmény: Törölt nick (15488)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.05 0 0 15488

Húsz kilométeres sor az M0-áson

 

a 2. vh-ban nem xaroztak: a kilőtt/lerobbant járműveket letolták a picsába a zútról...

 

lehet, hogy az M0D-n is ezt kéne bevezetni, mert az egy vicc, ami ott folyik...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!