Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15722
szekszárdhoz vontatjuk egy féregjárat A végpontját, majd B végpontját pécshez

na, megoldottam?
Előzmény: Törölt nick (15721)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15721

hát hüjeséget sokfelé csinálnak, ez nem magyar specialitás...

(pl. hogy ne menjünk messzire: osztrák S1 alagút a duna alatt)

 

 

az M6 alagutak kapcsán meg nem igazán értem az álláspontodat...

 

1részt (ha jól értem) hüjeségnek tartod...

másrészt meg a bevágásos/magasabb viaduktos skiccemet is lehüjeségezted...

 

akkor most szerinted ott mi lenne a jó megoldás?

 

(mert a domborzatot nézegetve szerintem nem nagyon lehet úgy jáccani a nyomvonallal, hogy kedvezőbb legyen a terep hosszmetszet, hacsak át nem viszed a duna túloldalára....)

Előzmény: Törölt nick (15715)
BoGar Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15720
Gondolom az earth-ről van szó, mert a maps-en nincs változás.
Előzmény: Törölt nick (15717)
alibi-man Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15719
szántóföldek alá építünk alagutakat fölé viaduktokat

Rosszul esik, hogy ezt mondod. Vagy csak viccelni akartál?
Előzmény: Törölt nick (15715)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15718
huhú, látszik a BS, a szennyvíztisztító, az MCK, az új híd, a 4-es metrós feltúrások

Csepeli szennyvíztisztító kurvanagy lesz! kár, ide jó lett volna néhány felhőkarcolót felhúzni, szép 180 fokos képeket lehetett volna készíteni a gellért hegyről :)
Előzmény: Törölt nick (15717)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15717
gogliban frissült budapest (észak legalábbis)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15716
argentína ez is
Előzmény: Törölt nick (15710)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15715
Nem! Az alagútra írtam.
forgatókönyv: magyarok nagyokat álmodnak, mivel magyar szakembert nem tudtak rávenni a hülyeségre, így spanyol tervezőkre bízzák a dolgot. Ja és ez egy cél is nekik, hogy minél több tőke kimenjen az országból és az ő zsebük is gyarapodjon....


Tudom nincs április elseje, de mégis kicsit hülyéskedtem vele, nem gondoltam komolyan. Talán csak érzékeltetni akartam, hogy ha már szántóföldek alá építünk alagutakat fölé viaduktokat, akkor mi akadály lenne egy két szintes alagútnak?? :):):):) És mivel Győr és környéke az egyik kedvenc közlekedési gócpontom, így jól mutatna ott a cucc:):):)
Előzmény: Törölt nick (15713)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15714

nemtom ott hogy halgattatják el a nimbystákat...

mindenesetre érdemes lenne egy delegációt küldeni hozzájuk...

Előzmény: alibi-man (15712)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15713

a kisalföldön spanyol feliratos alagút?

 

(vagy nem az alagutas, hanem a kihívásos hszre akartál reagálni?)

Előzmény: Törölt nick (15711)
alibi-man Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15712
Na ezek se szarosnak sokat. Szlovák "államformát" akarok!
Előzmény: Törölt nick (15707)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15711
a kisalföldön... Nagyon genny arrafele a terep...
Előzmény: Törölt nick (15710)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15710

lyó nagy jukfúró köll hozzá... :-)

 

amúgy holvan/hollesz?

Előzmény: Törölt nick (15709)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15709
8 sávos autópálya, emeletes alagútban

8
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15708

tarcski: a folytatással megcsinálják ez a kibaszott csp-ot különszintűre...

 

(ha marad péz az alagútépítés után... :-)

Előzmény: radio100jozsi (15704)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15707

épül a szlovák MILLAU

 

(persze ők nem azért építik, hogy egy jó kedvezőtlen helyen elkerüljenek vele egy tanyát, hanem mert itt a legkedvezőbb a nyomvonal: a városon keresztül...)

radio100jozsi Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15706
Valahogy utána, mert nincs még 2 hete a torlódás ahogy látom. De 11.30-án még nem ez a program volt, akkor voltam legutóbb erre.
Előzmény: RadiX (15705)
RadiX Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15705
mikor volt ez a programváltás? két hete jártam arra délután, akkor tíznél több autó simán elment befelé
Előzmény: radio100jozsi (15704)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15704
Nem kell 4-es út folytatás Üllőtől, hisz az elkészült szakaszon is csökken a forgalom.

Hírek 2009 nyaráról.

De mi is vezet ide:

Üllőnál az elkerülő lápás gyömrői csp-jabn egy jó ideje elállították a lámpákat, azóta egy zöldnél csak 6-7 autó juthat át egyenesen. Ma hazafelé 18:18-kor csak a 3. lámpaváltásra juthattunk át, miközbnen egy lámpaváltásnál keresztbe 1 autó haladt, Cegléd felől Üllőre balra egy sem, Budapest felől Gyömrőre balra 3 autó kanyarodott a maga zöldjén.

Ennek oka, hogy hétközben már a vasúti felüljáróig áll a kocsisor, amire eddig még soha nem volt példa.

Eddig úgy működött a 4-es egyenes irányban, hogy váltott zöldre a Cegléd felől Budapestre vezető ág, és mellé a balra Üllőre vezető. Ha itt viszont nem volt autó balra, akkor rögtön váltott a Budapest felől Cegléd felé menő egyenes ág is.
Utána a Ceglédről jövő váltott pirosra, miközben a Budapest felől egyenes zöld mellé beváltott a gyömrői balra is zöldre.
Majd utána váltottak a keresztirány zöld lámpái.

Mi van most.

Vált a két irány egyenesben 6-7 autót átengedve, majd gyorsan piros, és vált a két balra kanyarodó azaz Budapest felől Gyömrőre, és a Cegléd felől Üllőre vezető. Utóbbinál nagyon ritka az autó, de nem baj Budapest felől torlódik a sor.
Ezek után meg bevált a keresztforgalom zöldre.

Így nem elég, hogy se nem felüljáró, se nem körforgalom nincs ezen a vacak elkerülőn, de most már a lámpával is szívni lehet. Így aki siet az mennyen a régi úton, ami 2 km-el rövidebb is, de most már időben tuti, hogy rövidebb.
Vagy max 22-5 óra között mennyen az elkerülőre, akkor sárga villogó a lámpa.
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15703
8119röl tudsz valamit?
Előzmény: Törölt nick (15699)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15702
azé' ahhoz képest hogy két éve csődbe ment az egész országuk :) most meg NSV-t is építenek....
Előzmény: Törölt nick (15701)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15701

hogyan építsünk utat 50 (ÖTVEN!) km széles hullámtéren keresztül?

 

(ilyeneket láttán nálunk kiábrándítóan 1xű az útépítés, kihívás óne...)

Rooger Preed Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15700
Ezt most komolyan mondod vagy ironizálsz?
Előzmény: Törölt nick (15699)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15699
vasút felül...
Előzmény: Rooger Preed (15694)
bodrostomi Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15698
Megtakarítás? Máshol tavakat töltöttek fel, és nem létező dolgok felett építettek felüljárót.
Előzmény: Rooger Preed (15694)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15697
köszönöm a megtiszteltetést :)

i still slow down for toads!
Előzmény: Törölt nick (15686)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15696

...és a helyén építünk egy normális főutat, mert a térképet nézegetve itt pont van egy lik a főúthálóban...

 

(amúgy a busszal mi bajuk az érintetteknek?

nem szóltak nekik, hogy ez nem kívánságműsor?)

Előzmény: Törölt nick (15695)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15695
a legolcsóbb az, ha felszedjük a sineket, és eladjuk valmék kohónak... :-))
Előzmény: Rooger Preed (15694)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15694
http://ots.mti.hu/news.asp?view=1&newsid=53169

" A közeljövőben megépítendő elkerülő út legutóbbi egyeztetésén a tervező és a minisztérium részéről az hangzott el, hogy a felüljáró műtárgy 2 milliárd forintnyi költsége észszerű megtakarításnak tűnik, tekintve, hogy a vasútvonal használaton kívül van.
[...]
Egy kormányzati ígéret szerint szükség esetén - utólag megépülő műtárgyon - a vasút átvezetést nyerne a gyorsforgalmi út felett."

Melyik lehet az olcsóbb? A gyorsforgalmira egy viszonylag rövid, széles vagy a vasútra egy - a szigorúbb előírások miatt - hosszabb, de keskenyebb felüljáró?
kvte Creative Commons License 2008.12.13 0 0 15693

http://www.zalapress.hu/reszletes.asp?MainID=1&HirID=2884

 

Ez nem a lejárathoz tartozó felüljáró. Az tény, hogy az útépítés után is minden megmaradó ingatlannak közterületről megközelíthetőnek kell lennie. Az persze más kérdés, hogy nálunk mennyire elaprózódott a birtokszerkezet, és mennyire nem működnének más megoldások (pl. évi 6-8 traktornak miért kell közpénzből új földutakat varázsolni, miért nem lehet sima szolgalmi jogot bejegyeztetni, némi pénzért cserébe - szerintem még így is nagyságrendileg lenne olcsóbb a mese)

Előzmény: alibi-man (15690)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!