Keresés

Részletes keresés

elemes2 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 15748
egy kis ontopic, bár ezek még nyár közepi élet képek.

1. kerékpárút és járdaburkolás lengyelország közepén
2. ennek a múzeumi darabnak erős petróleumszaga volt, gondolom üzemképes
3. szintén a műszaki múzeumból származhat, itt talajtömörítésre használták.

elemes2 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 15747
biztos vagyok abban, hogy a lengyeleknél sem szedte össze mindenki az önrészt.
(nem is mindenhová raktak műanyag ablakot, sok helyütt modern faablakokat láttam)

Előzmény: micsubicsi (15745)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.15 0 0 15746

mégegy baromarcú politikus, na bumm...

 

szerintem igaza van...

Előzmény: Törölt nick (15738)
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.15 0 0 15745
Új ablak alatt gondolom műanyag ablakot értesz...na hát az nem 1 olcsó mulatság. És hiába a támogatások rá, ma sok ember nem tudja az önköltséget összeszedni.
Előzmény: elemes2 (15744)
elemes2 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15744
ja, ebben egyetértünk, az ártámogatás a mai formájában pont rossz irányba motivál.

de igazából most már eső után vízözön: a lengyelek kb 2000-ben kezdtek nagy hőszigetelési programba, mostanra a többlakásos házak 80-90%-a kapott polisztirol kabátot és új ablakokat.
Előzmény: Törölt nick (15743)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15743
hát, nemtom honnan emlékeztem rá, de utánaolvastam, és valóban, "csak" 100 milliárd körüli

de ezt a pénzt így is alternatív fűtésre kellene költeni, svájcban pl. a házak 40 százalékában van hőszivattyú...
ha ezt a pénzt csak a panellakótelepk felújításába tennénk be.......
Előzmény: elemes2 (15742)
elemes2 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15742
ennyi biztosan nincs, valamit elszámolhattál. talán a tizede.
Előzmény: Törölt nick (15741)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15741
a gázár támogatásról már ne is beszéljünk....évi 450 (!) millilárd forint

kérdem én, ha ezt a pénzt 1:1-ben fűtéskorszerűsítésre odaadnánk az embereknek pl. tíz évig, 2018-ban hol tartanánk? kb. 0 m3 gázt kéne vennünk...
Előzmény: micsubicsi (15739)
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15740
Amit mondott nem igazán értek 1et vele, mégpedig mert:

-MÁV-ban elég nagy korrupció van....itt kéne szét nézni. Most is sztrájkolnak, VDSZSZ nagyra tartja magát, holott az a Gaskó szerintem elég jól él...1x dolgozna úgy mint 1 átlagos ember, akkor megérteném miért kap akkora fizetést amekkorát kap. MÁV Cargóbol szerzett pénzt fejlesztésekre kell költeni. A járműpark szerintem az egyik legöregebb Európában.

-Autópályák terén jól állunk? Ezt hol álmodta? Majd ha eljutunk legalább Ausztria szintjére, akkor azt mondom én is, hogy jól állunk.


Szerintem a megoldás itt az lenne többek között, hogy a minisztereknek nem adni semmi fizetést. Szinte mind1iknek van saját vállalkozása amiből minálunk így is jobban élnének. Ne a havi 1-2 millióért vezetgessék az országot, hanem hogy szebb és jobb élete legyen a népnek. Ingyen 1ik se menne a parlamentbe az fix. Ez a legnagyobb baj, van olyan politikus aki 1 évbe, pl a Deutsch Tamás bemegy 3x-4x a parlamentbe attól ugyanúgy kapja minden hónapba a hatalmas fizetést.
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15739
http://www.ringmagazin.hu/index.php/koezelet/4592-molnar-2009-els-feleben-nem-kell-gazaremelesre-szamitani


Ebben a cikkben ír róla.
Előzmény: Roger Preed (15737)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15738
mégegy baromarcú politikus, na bumm...

ha már ennyire izgul a 'túlköltekezés' miatt a saját szakterületén, akkor szétcsaphatna a MÁV-ban, képmutatás..
Előzmény: micsubicsi (15735)
Roger Preed Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15737
Hol olvastad?
Előzmény: micsubicsi (15735)
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15736
Hopp...ezt nem csak Neked akartam címezni...rossz helyre kattintottam:D
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15735
Olvastam most egy december 3.-i cikket, Molnár Csabával volt 1 interjú:

>A leállított autópálya építések kapcsán a miniszter annyit mondott, hogy a drága autópályák helyett inkább az olcsóbb megoldást, a gyorsforgalmi utak és elkerülő utak építését kell választani. Az autópályák terén egyébként is jól áll az ország - tette hozzá.


Ezt nem igazán értem....milyen autópályákra gondol, hogy le lettek állítva?
Előzmény: Roger Preed (15734)
Roger Preed Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15734
Én arra az állítólagos alagutas-kis völgyhidas kerülőre lettem volna kiváncsi. Csak hát az is elkerülte a pógármester telkeit... :(
Előzmény: Törölt nick (15733)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15733

Egyébként az általad rajzolt nyomvonalon is van egy 190 méteres pukli.

 

 

 

én 180-nak mértem...

amúgy van 2 is, de ezek egy 20m-es bevágással leküzdhetők (vagy ittis lösz van? :-))

 

3-4 kisebb völgyhídra persze szükség lenne itt is, de a 40mrd-os 1900x90mes órmótlanságot meg lehetett volna spórolni...

 

Előzmény: alibi-man (15732)
alibi-man Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15732
Egyébként az általad rajzolt nyomvonalon is van egy 190 méteres pukli. Hogy pontosabb legyek, ott is lett volna egy völgyhíd (alagút).

Szal ez nem egyszerü. Még a 7-es úton is van egy szép emelkedő, ami "országúton" még elmenne, de autópályán nem. És ha visszaemlékszel a helszínre, attól kifelé még meredekebb a szitu.
Előzmény: Törölt nick (15730)
alibi-man Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15731
Egyik önkörmányzat sem járult hozzá. Csak, mert. Pedig hely lett volna. Ez a demokrácia.
Előzmény: Törölt nick (15730)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15730

hát perszehogy lenn a parton :-)

 

(ha érd ófalun átmehet az M6, akkor béföldváron is átmehetett volna, kb. detto ugyanaz a szitu...)

Előzmény: alibi-man (15728)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15729
az északi vasúti híd meg 2008 nyári állapotában van..
Előzmény: Törölt nick (15724)
alibi-man Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15728
Nem lehet a Dunához közelebb vinni. Ez itt csak az egyik gond, van sok egyéb más. Igen komoly, független tanulmányok jelentek meg erről a problémáról, és mindegyik megállapította, hogy az alagút az optimális. Ez csak a média szokásos tömegheccelése, hogy "alagutat a búzamezőkre". Ezért ugrottam rá a témára azonnal a posztod után, de Lacinak sem tetszik amit / ahogy írtál, jogosan. Jól picsán kéne rúgni az összes hülye újságírót.

A Köröshegyi híddal meg az a helyzet, hogy menj le Köröshegyre, és csókóld meg az ott lakókat, amiért semmilyen megoldás nem volt jó nekik.



Ezzel kapcsolatban mellékelek egy képet a környező hegyekről magasság értékekkel. Sok okos fasz rajzolhatna egy nyomvonalat, hogy mégis, hol mehetett volna a pálya?
Előzmény: Törölt nick (15725)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15727

nade az alagutak mellett csak 1 érv volt a sok közül, hogy így kisajátítani (meg tájsebesíteni) sem kell...

 

a FŐ érv a lösz alkalmatlansága (de legalábbis problémássága) bevágások és töltések készítésére...

 

(meghogy arrafele 1m viadukt többe kerül, mint 1m alagút)

 

erről mi a véleményed?

 

 

Előzmény: Törölt nick (15725)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15726

szekszárdhoz vontatjuk egy féregjárat A végpontját, majd B végpontját pécshez
na, megoldottam?

 

akkor inkább dunaújvárosban legyen az A végpont...

 

(és gyorsan állítsuk le az egész építkezést, így még kis veszteséggel kiszállhatunk... :-))

 

Előzmény: Törölt nick (15722)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15725
ne viccelj már én nem hülyeségeztem le semmidet, hiszen én nem ismerem az egyéb körülményeket, hogy mi vezetett annak a nyomvonalnak a kialakítására, valamint nem tudhatom, hogy te menniyre ismered a projektet... Mindenesetre az a kép, amit nemrég beszúrtam és madártávlatból mutatja be az alagutakat, az alapján orbitális nagy baromság, hiszen az alagút szerkezete felett alig van valami kukoricán, búzán kívül. Azért nem kerül annyiba a területigénybevétel, mint amennyibe egy felesleges mérnöki létesítmény kerül. Kicsit azért lehetett volna szerintem közelebb vinni a dunához. Sebaj, engem annyira nem érdekel már ez az autópályás dolog, hogy ki mit mikor hova és hogyan varázsol. Ami biztos, hogy rohadtul nem úgy működnek ezek a dolgok, ahogy annak kellene.
Előzmény: Törölt nick (15721)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15724

gogliban frissült budapest (észak legalábbis)

 

NAVÉGRE!

 

nemcsak észak, hanem a déli rész is: az M6 érdi szakasz is frissebb az M0 - ófalui csp. között...

 

viszont a felvételek nem egyidőben készültek:

 

- az ÉM0 híd szerkezetkész (ez úgy 2008.04 környékén volt)
- a csömöri kanyonnak viszont épp hogy nekikezdtek (valamikor 2007ben)

- az M6 érdi szakasz is inkább 2008as állapotban leledzik... (a 6os nagytétényi körforgót 2008.03kor még épp, hogy elkezdték építeni...)

 

viszont a felvétel dátumára MINDENÜTT 2007.05.25-öt ír... ez tuti nem igaz mindenütt...

Előzmény: Törölt nick (15717)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15723
off: egyébként azon morfondíroztam, mi lenne ha valaki feltalálná ezt a három dolgot: új 'végtelen' energiaforrás; energia-anyag átalakítás; transzportáció
kb. az egész világ megváltozna :) az autópályákon meg lehetne gyorsulási versenyeket rendezni :) :)

on: i STILL slow down for toads!
Előzmény: Törölt nick (15722)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15722
szekszárdhoz vontatjuk egy féregjárat A végpontját, majd B végpontját pécshez

na, megoldottam?
Előzmény: Törölt nick (15721)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15721

hát hüjeséget sokfelé csinálnak, ez nem magyar specialitás...

(pl. hogy ne menjünk messzire: osztrák S1 alagút a duna alatt)

 

 

az M6 alagutak kapcsán meg nem igazán értem az álláspontodat...

 

1részt (ha jól értem) hüjeségnek tartod...

másrészt meg a bevágásos/magasabb viaduktos skiccemet is lehüjeségezted...

 

akkor most szerinted ott mi lenne a jó megoldás?

 

(mert a domborzatot nézegetve szerintem nem nagyon lehet úgy jáccani a nyomvonallal, hogy kedvezőbb legyen a terep hosszmetszet, hacsak át nem viszed a duna túloldalára....)

Előzmény: Törölt nick (15715)
BoGar Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15720
Gondolom az earth-ről van szó, mert a maps-en nincs változás.
Előzmény: Törölt nick (15717)
alibi-man Creative Commons License 2008.12.14 0 0 15719
szántóföldek alá építünk alagutakat fölé viaduktokat

Rosszul esik, hogy ezt mondod. Vagy csak viccelni akartál?
Előzmény: Törölt nick (15715)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!