Keresés

Részletes keresés

attus germanicus Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16166
>de egy Budapest-Eszék-Szarajevó-Dubrovniki kikötő távon már megérné, nem?
1., OFF
2., Nem.
Előzmény: Törölt nick (16163)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16165
Várd ki a végét. Szemmel láthatóan nincs kiszabályozva a terület. Akinek ki akarják sajátítani a telkét az az nem olcsó területen még jobban felveri az árakat.
Akinek meg pont nem fogják kisajátítani a telküket azok keresztbe tesznek, mert "elértéktelenedik a telkük".
Hasonló lesz a helyzet, mint a KKK esetén.
Előzmény: Törölt nick (16160)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16164
Inkább a meglévő 40-es vonalat kéne rendbetenni (szakaszos kétvágányosítás). Az jobban megérné, mint egy kirakatvonal Pécs felé.
Előzmény: Törölt nick (16163)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16163
de egy Budapest-Eszék-Szarajevó-Dubrovniki kikötő távon már megérné, nem?
Előzmény: Törölt nick (16162)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16162

felesleges...

ott lesz az ap, rá kell rakni néhány távolsági buszot, oszt jónapot...

ilyen pökésnyi távolságon nem éri meg vasúttal bohóczkodni...

Előzmény: Törölt nick (16161)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16161
mert az új pálya összekötné ezeket a városokat: Budapest, Érd, Adony, Dunaújváros, Dunaföldvár, Paks, Szekszárd, Bátaszék, Mohács és Pécs

a jelenlegi pályakonfiguráció miatt nem lehet szekszárd felől paks, földvár, újváros irányába menni
Előzmény: Roger Preed (16133)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16160

A solymári-pesthidegkúti lakosok nem biztos...

 

mi van velük?

nem vészesebb a helyzet, mint ecsermaglód között...

 

lesz egy gyorsforgalmi csp-juk, amin keresztül pikpakk eljutnak bármelyik pályára...

 

mi itt a problemma?

Előzmény: Roger Preed (16158)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16159
Úgy gondolom, hogy ez egy nagyon érzékeny terület, jogos lehet a zöldek kritikája.
Szerintem az általam felvázoltat el tudnák fogadni. A solymári-pesthidegkúti lakosok nem biztos...
Előzmény: Törölt nick (16157)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16158
Úgy gondolom, hogy ez egy nagyon érzékeny terület, jogos lehet a zöldek kritikája.
Szerintem az általam felvázoltat el tudnák fogadni. A solymári-pesthidegkúti lakosok nem biztos...
Előzmény: Törölt nick (16157)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16157

7+4+7 = 18  (gratulálok! Ön jól számolt! valóban 18kmes a kérdéses szakasz...  :-))

 

amúgy én mértékkel alagutaznék mer qrva drága az építése is, meg az üzemeltetése is...

a zajvédelemre meg vannak sokkal olcsób megoldások is...

 

 

(bár ha az M6 meg az M0 10-11 közti szakaszának a szükségesnél 3x hosszabb alagútjai nézem, lehet, hogy így lesz jól...

fizetés után vastagot xarunk, ez a mi védjegyünk... :-))

Előzmény: Roger Preed (16156)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16156
Ez után jön az a szakasz, ami lényegében a tieddel megegyezik. Nálam arra is 7 km jött ki.
Előzmény: Roger Preed (16155)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16155
Ezek után jönne az első TK körzet. Ez a szakasz 4 km lenne, ebből kb 2,5 km alagútban.


Előzmény: Roger Preed (16154)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16154
Szerintem az első alagút hosszabb lesz, az egész térképen jelölt TK alatt át fog menni.

Én úgy néztem, hogy az 1-Telki szakasz megoldható egy komolyabb bevágással és két völgyhíddal. Kb ez lenne kb 7 km.




Folyt köv.
Előzmény: Törölt nick (16153)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16153

na, hamán így belemerültünk, akkor én gyorsan csináltam is egy tanulmány-hosszelvényt:

(by http://www.heywhatsthat.com/profiler.html)

 

 

tehát M1->M10 irányban lenne egy 600, egy 2.600 és egy 600m-es alagút...

ez összesen 3.800m alagút...

 

solymár-phkút között meg egy 5-600m-es 40m magas viadukt...

 

 

Előzmény: Roger Preed (16152)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16152
Nem lesz egyszerű tervezés.

Budakesziig oké, bár eléggé barátságtalan a terep.
Budakeszi-Telki után jönne egy nagy alagút ami a remetőszőlsi csomópontnál érne véget, max 4 km alagút.
Utána jönne még egy 2,5-3 km hosszú újabb alagút Solymár-Pesthidegkútig. Ott a csomópont lesz igen drága, mert eléggé felkapott helyen kell dózerolni.
Nem csodálkoznék, ha utána azt a púpot egy rövid alagúttal hidalnák át, utána meg a leejtőn valami völgyhíd épülne.
Előzmény: esparzsolti (16151)
esparzsolti Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16151

sziasztok,

az, hogy hol lesz alagút, az a tervezés utánra derül ki, persze a domborzat adja magát és az lenne a legésszerűbb, ha a tájvédelmi körzetet alatt lennének...

zs

1) M0NY - BTK

2) MONY

3) M0NY lehetséges nyomvonal (VÉKONY VONAL)

M0NY - BTK 

M0NY

M0NY lehetséges nyomvonal (VÉKONY VONAL)

Előzmény: Törölt nick (16148)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16150

ha a zölddel jelölt területre gondolsz, akkor úgy saccperkábé jó, de a 2005ös atlaszomhoz képest vannak benne eltérések:

 

- budakeszitől keletre egy hosszú nyúlvány lemegy budaörsig, ezt ugye nem ábrázolja

- a solymártól keletre lévő rész viszont nem BTK az atlasz szerint...

 

vagyis csak a kékkel jelöltek lennének "átkelési szakaszok", amik terepadottságilag amúgyis alagútban kell, hogy menjenek... 

 

 

 

 

 

az igatlanfejlesztés korlátozása meg nem értem, hogy miért lenne problémás:

 

ha a fősetétzöld 6óság alföldi szerpentinét tud csinálni az autópályáinkból, és mindenféle mezeipocoknak meg földikutyának 300mes pußtai hidakat tud építtetni, akkor nehogymár ne tudja aszondani egy szaros kis tanácsnak, hogy "coki!"...

Előzmény: Roger Preed (16149)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16149
Gyakorlatilag a Budakeszi-Telki úttól északra egészen a 10-es útig tart a körzet (lásd Google).
Nem tudom, hol lennének az alagutak, de három csomópont olyan helyen van, ahonnan a TK felé lehet terjeszkedni (plusz a települések "fejlesztései").
Előzmény: Törölt nick (16148)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16148
azé jó lenne mán tisztázni hol van ez a BéTéKá, mert énmeg úgy láttam, hogy egyáltalán nem megy át rajt... (ill. ahol igen, ott alagútban...)
Előzmény: Roger Preed (16147)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16147
A zöldeket az önkormányzatok nyugtatnák meg, ha kőkemény "védőzónát" alakítanának ki az M0 körül.
Mert ahogy nézem az egész átvezet majd a Budai Tájvédelmi Körzeten. Azt talán nem kéne beépíteni lakóparkokkal meg logisztikai központokkal...
Előzmény: esparzsolti (16145)
esparzsolti Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16146

köszönjük az infó, kíváncsi leszek erre!!!

zs

Előzmény: hotrod25 (16140)
esparzsolti Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16145

szia

130 v(t) nem lehetne az M0NY mert ha autópálya is lenne akkor is csak 110 lehet a C környezeti körülménynél...

szerintem nem lenne felháborodás ebből a szempontból(csak már lenne meg!), csak a zöldek felől, azokat meg "le kell lőni"!

zs

Előzmény: Roger Preed (16134)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 16144
azé hihetetlen mennyi ember benyalta ezt a fasságot, amit itt terjesztesz...
Előzmény: Aladár46 (16143)
Aladár46 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 16143
M8 M5-M4 közötti szakaszára 2013 dec-i kezdést jelez.

Ez nem véletlen. A vízfejet fent kell tartani. Bp. nem bír meglenni az óriási dugók nélkül, de mivel az M4(határ-Szolnok) - M8 csökkenti ezt, ezért ezt nem szabad hagyni. Ezért tologatják a kezdés időpontját.
Nem értem, hogy miért lesz ez is PPP-s, hova fektetjük be a KÖZOP 1300 MrdFt-ját? Valaki összeadhatná,hogy mi lesz, lett eddig KÖZOP-ból?
Előzmény: hotrod25 (16142)
hotrod25 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 16142

utolsó :)

 

M8 M5-M4 közötti szakaszára 2013 dec-i kezdést jelez. Ha jól számolok ez még 5 év, + a bef 2-3 év. Azért nem semmi ez az előrelátás. M0D-t még nem lehet tudni mikor kezdik idén, de az M8-at már tudják: 2013 dec.

Előzmény: hotrod25 (16140)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.07 0 0 16141
M8 Kecskemét-Szolnok között PPP?
Nem EU forrásról volt szó?
Előzmény: hotrod25 (16140)
hotrod25 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 16140

Itt mondjuk azt írják, hogy 2010 tavaszán kezdik:

 

http://www.eszaon.hu/tomegkozlekedes/Szolnok_Mol_csomopont_turbo_korforgalommal_/12545/

 

Nif-es pps Jász-Nagykun-Szolnok megyére 2008 aug-ból. M4 M44 M8 nyomvonal rajzokkal, vasútfejlesztési tervekkel:

 

http://www.jnszm.hu/feltolt/File/tfi/kozut_NIF_Zrt_tajekoztato_200808.pdf

Előzmény: hotrod25 (16139)
hotrod25 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 16139
4-es úton Szolnok MOL kútnál idén nyár/ősszel kezdik talán.
Előzmény: strangerr (16130)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.07 0 0 16138
M6 bevezető is elbír 120-130 közti tempót (80-as tervezési sebesség), de a fene fog rohanni.
A 2*2 sáv, különszintű csomópont számomra hatalmas előnye a folyamatos haladás. Az ember bizonyos tartományban szinte a saját tempóját tudja autózni (függetlenül a 110 vagy 130 a vmax).
Előzmény: Törölt nick (16137)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 16137

ja, nem kell vele foglalkozni...

 

(nem csak a vasútbu...barátok vannak elszálva sebességügyileg... :-))

 

a csömöri sikánt leszámítva nincsenek rajt éles kanyarok, lehet rajta tolni... márha a forgalom engedi... mer csúcsban elég szép forgalom van rajt, máncsak emiatt sem lehet rajt száguldozni...

Előzmény: Roger Preed (16136)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!