Várd ki a végét. Szemmel láthatóan nincs kiszabályozva a terület. Akinek ki akarják sajátítani a telkét az az nem olcsó területen még jobban felveri az árakat. Akinek meg pont nem fogják kisajátítani a telküket azok keresztbe tesznek, mert "elértéktelenedik a telkük". Hasonló lesz a helyzet, mint a KKK esetén.
Úgy gondolom, hogy ez egy nagyon érzékeny terület, jogos lehet a zöldek kritikája. Szerintem az általam felvázoltat el tudnák fogadni. A solymári-pesthidegkúti lakosok nem biztos...
Úgy gondolom, hogy ez egy nagyon érzékeny terület, jogos lehet a zöldek kritikája. Szerintem az általam felvázoltat el tudnák fogadni. A solymári-pesthidegkúti lakosok nem biztos...
Budakesziig oké, bár eléggé barátságtalan a terep. Budakeszi-Telki után jönne egy nagy alagút ami a remetőszőlsi csomópontnál érne véget, max 4 km alagút. Utána jönne még egy 2,5-3 km hosszú újabb alagút Solymár-Pesthidegkútig. Ott a csomópont lesz igen drága, mert eléggé felkapott helyen kell dózerolni. Nem csodálkoznék, ha utána azt a púpot egy rövid alagúttal hidalnák át, utána meg a leejtőn valami völgyhíd épülne.
az, hogy hol lesz alagút, az a tervezés utánra derül ki, persze a domborzat adja magát és az lenne a legésszerűbb, ha a tájvédelmi körzetet alatt lennének...
ha a zölddel jelölt területre gondolsz, akkor úgy saccperkábé jó, de a 2005ös atlaszomhoz képest vannak benne eltérések:
- budakeszitől keletre egy hosszú nyúlvány lemegy budaörsig, ezt ugye nem ábrázolja
- a solymártól keletre lévő rész viszont nem BTK az atlasz szerint...
vagyis csak a kékkel jelöltek lennének "átkelési szakaszok", amik terepadottságilag amúgyis alagútban kell, hogy menjenek...
az igatlanfejlesztés korlátozása meg nem értem, hogy miért lenne problémás:
ha a fősetétzöld 6óság alföldi szerpentinét tud csinálni az autópályáinkból, és mindenféle mezeipocoknak meg földikutyának 300mes pußtai hidakat tud építtetni, akkor nehogymár ne tudja aszondani egy szaros kis tanácsnak, hogy "coki!"...
Gyakorlatilag a Budakeszi-Telki úttól északra egészen a 10-es útig tart a körzet (lásd Google). Nem tudom, hol lennének az alagutak, de három csomópont olyan helyen van, ahonnan a TK felé lehet terjeszkedni (plusz a települések "fejlesztései").
A zöldeket az önkormányzatok nyugtatnák meg, ha kőkemény "védőzónát" alakítanának ki az M0 körül. Mert ahogy nézem az egész átvezet majd a Budai Tájvédelmi Körzeten. Azt talán nem kéne beépíteni lakóparkokkal meg logisztikai központokkal...
M8 M5-M4 közötti szakaszára 2013 dec-i kezdést jelez.
Ez nem véletlen. A vízfejet fent kell tartani. Bp. nem bír meglenni az óriási dugók nélkül, de mivel az M4(határ-Szolnok) - M8 csökkenti ezt, ezért ezt nem szabad hagyni. Ezért tologatják a kezdés időpontját. Nem értem, hogy miért lesz ez is PPP-s, hova fektetjük be a KÖZOP 1300 MrdFt-ját? Valaki összeadhatná,hogy mi lesz, lett eddig KÖZOP-ból?
M8 M5-M4 közötti szakaszára 2013 dec-i kezdést jelez. Ha jól számolok ez még 5 év, + a bef 2-3 év. Azért nem semmi ez az előrelátás. M0D-t még nem lehet tudni mikor kezdik idén, de az M8-at már tudják: 2013 dec.
M6 bevezető is elbír 120-130 közti tempót (80-as tervezési sebesség), de a fene fog rohanni. A 2*2 sáv, különszintű csomópont számomra hatalmas előnye a folyamatos haladás. Az ember bizonyos tartományban szinte a saját tempóját tudja autózni (függetlenül a 110 vagy 130 a vmax).
(nem csak a vasútbu...barátok vannak elszálva sebességügyileg... :-))
a csömöri sikánt leszámítva nincsenek rajt éles kanyarok, lehet rajta tolni... márha a forgalom engedi... mer csúcsban elég szép forgalom van rajt, máncsak emiatt sem lehet rajt száguldozni...