Minthogy magánban többen kérdezték, és gondolom többen nem, a Petunia hajó (Miramare kupa) fedélzetéről történt eltávotásunknak semmilyen egészségügyi oka nem volt, sem tengeribetegség, sem kolera, sem másnaposság vagy egyéb szörnyű kór.
Ha MAHART kikötőről van szó akkor szerintem az ügyfélszolgálatot hívjátok fel(vagy írjatok levelet) és tegyetek panaszt, lehetőleg minél többen.
Sajnos ma még egyik kikötő sem garantálja a minimális vízmélységet, sajnos:-((
A Balatonon nem vagyok benne biztos de legalább 2 v 3 kotrással foglalkozó cég van úgyhogy lenne aki kotorjon.
üdv
Will
Hello ..
Latom itt mar mennek az elmenybeszamolok jobbrol balra :)) vagy vissza. :)) En csak annyit tennek hozza hogy az elso futamot vegigkormanyoztam de valahogy a 8asban nem voltam almos :)) igy aztan a vilagert sem adtam volna at a vezetest masnak. Egyebkent tenyleg elegge fejetlen volt a szervezes es ez elrontotta a versenyt .. de vitorlazni nagyon jo volt mar vegre.
Persze elveztem az utolso futamot is amikor a harmadatol a tavnak vegig vezettunk ... aztan .. a semmibol 1xcsak ott volt a Boss a hajojaval a hatunk mogott es harom hajohosszal egy nagyon jo kis csataban befutott elottunk. Gratula ezuton is neki .. :))
Udv :
Andrew1 azaz KovA (40-es Dora)
Nem az a lényeg, hogy vizszintesre fektesd a hajót.
Igen, erre még emléxem. Különben is elég bután néz ki egy függőlegesre fektetett hajó.
(önérzet rulez :))) Szóval ha ez nem a 7-es, nyolcas volt akkor értem a dolgot.
... csak az irígység ír belőlem ... :)))
czy, a tanulság az, hogy a pizsama elavult intézmény: viharkabátban kell aludni! :)))
Hát én is túléltem életem első tengeri vitorlázását, bár az éjszakai futam utáni hajnali fekvésnek elég szar vége lett, amikor reggel fél nyolckor felébredtem arra, hogy én is repdesek a kabinban. Sajnos a csizma felvétele nem volt elég gyors, így mire sikerült, a tengeribetegség is elkapott, aminek egyenes következményye volt a délután egyig való hányás :o(
Mindenesetre meghatározó élmény volt, hogy napkeltekor kimásztam a navigátori asztal mögül, és elmentem szundizni (miért is jogos dorgálást kaptam később Belotól) majd másfél óra múlva arra ébredtem, hogy hiába kapaszkodom a kispárnámba, repkedek a fuchsban a menyezet és az ágy között :-)))) Néhány további laza röppenés után úgy döntöttem, hogy kimegyek a cockpitba, hátha kellek valamire valakinek. Ez úgy negyed órai megfeszített tevékenységbe tellett (repkedve még nem öltözöm túl gyorsan, a csizma felvétele érdekes gravitáczyós kérdéseket vet fel), és az első amit megláttam, Belo üdvözült képe volt a kormány mögött:-)))))))))) Határozottan boldog kinézete volt :-))))))
A szervezés. Késések, indokolatlan rajt módosítás amit a cél módosítása nem követett, majd indokolatlan "pálya nem módosítás", kisebb fejetlenség előre meghirdetett rendezvények esetén, zuhanytalan kikötő....
Nem tudom mennyire jönnek át a képeken, de meg vagyok lepve, hogy 7-es, 8-as szélben csak ennyire dől a bavaria34... Köbö hány csomó ilyenkor a sebesség?
Úgy gondoltam, hogy írtok egy gyors, rövid összefoglalót, úgy 2-300 szavas terjedelemben, aztán később, ha letisztultak a Gondolatok, akkor részletesebb beszámolót is ide rittyentetek.
:-)
Bebe