Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.14 0 0 16721

közben asszem megfejtettem a csomópontosdit:

 

a 4 különszintű: üllő-gyömrő, péteri-monor, gomba-monor, pilis-káva

(az albirsai trombita nem tartozik ide, mert az az albirsa-cegléd 4sávosítás projekt része)

 

a 7+1 meg a 4 különszintű csp. 4x2 "alcsomópontja", azaz a csp-i ágak becsatlakozása a keresztező mellékutakba...

Előzmény: Törölt nick (16719)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.14 0 0 16720

esetleg még berak6nának egy 6. csp-ot is monorierdő-bénye közé...

 

kiváncsi vagyok, hogy az üllői csp-ot hogyan oldják meg...

 

(lesznek itt fasza torlódások, ha elkezdik buzerálni, pedig már építhették volna készre is...)

Előzmény: Törölt nick (16719)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.14 0 0 16719

opsz, ezt kicsit benéztem: ez a monor-pilis a teljes hiányzó üllő-monor-pili-albirsa szakaszt jelenti...

(dehát mér nem tuggyák berajzolni abba a kibaszott térképbe, hogy ne kelljen itt serlokkholmot jáccani...)

 

viszont a csp-ok továbbra is elég rejtélyesek...

"Csomópontok száma: 12, ebből 4 db különszintű, 1 db szintbeni és 7 db körforgalmú."

a térképre nézve szerintem 5 (különszintű) csp lesz a szakaszon:

(legalábbis remélem, hogy az üllőnél lévőt nem hagyják meg szintbeninek, de már ezen sem lepődnék meg...)

 

a körforgalmak meg szerintem a csp-ok csp-i ágainak, és a keresztező mellékutak összekapcsolására kellenek majd...

Előzmény: radio100jozsi (16718)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16718

Hát ez meg mi a franc, szintbeni csp, meg körforgalmak sokasága?

Na meg csak főút, amit gyorsforgalmi úttá lehet fejleszteni?

 

Érdekes lesz, hogy Üllőig kiépült mint autóút nuku szintbeni csp-vel, utána Ceglédbercelnél is építettek egy bekötőútnak felüljárót, hogy ne legyen szintbeni csp, majd Cegléd után is külön felüljáró van, csak egy tanyacsoportnál van fel/lehajtó, de keresztirányú forgalom nincs itt sem.

 

Ekkora idiótizmust ebben az országban...

Előzmény: Törölt nick (16717)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16717

úgytűnik.... (hisz ezt a szakasz a nifff még meg sem említi...)

 

viszont van egy  "4. sz. főút Monor-Pilis elkerülő":

Az ajánlati felhívás tervezett megjelentetése 2009. ősz
A beruházás tervezett befejezése: 2011. év vége

http://www.nif.hu/fejlesztes/568

 

vagyis azt 2010ben talán elkezdik...  hacsak nem jön közbe egy államcsőd...

 

amúgy itt dühöng az idiotizmus:

 

a szerencsétlen M0D-nek ugyebár a duna/csepel sz. keresztező (M6-51) szakasza a legforgalmasabb és egyben ennek a bővítése a legmunkaigényesebb a duna hidak miatt...

 

naés melyik szakaszra nincs még kiírva a tender?

hát persze, hogy erre... :-((

Előzmény: radio100jozsi (16716)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16716

Akkor marad egy darabig még a 20 ezres forgalmú egyre jobban széthulló 4-es út Monornál.

 

Nem baj, kell a 2-3 ezres forgalmú autópálya a világvégére...

Előzmény: Törölt nick (16715)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16715

idén már tuti nem kezdik el...

 

(sajna nem szolnok lesz a kultúrkapitál)

Előzmény: radio100jozsi (16714)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16714

Ha már M4-es, és itt a tavasz, most, hogy áll akkor az Üllő-Albertirsa szakasz?

 

Mert én ott vagyok leragadva, hogy most indul a kivitelezés, és valamikor 2011-re lenne az átadás.

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16713

azt nemtom, de jó eséllyel előbb, mint abból, amit még csak nem is terveznek...

 

baromi gyorsan el kéne felejteni ezt a nagyot álmodó erőltetett sztrádásítást, és nekiállni a közúthálózat rendberakásának, mer jelenleg baszottnagy a kontraszt, mikor lefordul a zember a sztrádákról...

 

fel kéne fogni, hogy a 15éves felújítási ciklushoz évi 2000km utat kell rendberakni...

 

(felháborító, hogy van képük a mostani évi 400kmes felújítási programot 6almas csinnadrattával bejelenteni... csak azt felejtik el hozzátenni, hogy ez a tempó 75 éves ciklust jelent... eddigvazze, még a bazaltbeton se bírja...)

Előzmény: Roger Preed (16712)
Roger Preed Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16712
Szerinted ebből mikorra is lehet bármi? 10-15 év?
Előzmény: Törölt nick (16711)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16711

ezek zsír idióták...

 

most télleg az ország legkisebb forgalmú főútjai mellé kell gyorsforgalmit építeni?

Előzmény: Fricy (16710)
Fricy Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16710

A legalacsonyabb árat ajánlók tervezhetik az M9 autópálya két szakaszát

http://index.hu/gazdasag/blog/2009/03/13/kivalasztottak_az_m9_autopalya_ket_szakaszanak_tervezoit/

Roger Preed Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16709
Ha csak a tendereket, építkezéseket nézzük, akkor nem akkora blöff a 300 km.

http://www.nif.hu/multimedia/gallery/gallery/748/terkep_2009_02.jpg

Ha hozzávesszük a mostani tenderezés vagy kivitelezés alatt álló szakaszokhoz (260 km) az M4 Üllő-Albertirsa szakaszt és az Albertirsa-Abony fejlesztést máris ott vagyunk, hogy közel 300...
Előzmény: Fricy (16706)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16708

+H1234Laci vélemény:

mennyenek a picsába a sok presztízssztrádával...

Előzmény: Fricy (16706)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16707
Fricy Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16706

300 km új gyorsforgalmi út 2 év alatt: beindult az ígérgetés

http://portfolio.hu/cikkek.tdp?h=3&k=3&i=111695

hotrod25 Creative Commons License 2009.03.12 0 0 16705

M43:

 

http://automenedzser.hu/hirek/20090312_uszalyhid_algyo.aspx

 

Úgy tudom 5-47 között idén decemberben kész kell lenni M43-nak. A képeid alapján nagyon sietniük kéne. Csak nehogy úgy járjanak mint M7 Kanizsa környéki szakaszán.

 

M85:

 

http://www.kisalfold.hu/soproni_hirek/osszeer_valaha_sopronnal_az_autopalya/2090750/

Előzmény: Pompiere (16693)
hotrod25 Creative Commons License 2009.03.12 0 0 16704

Rendszeres "világjáró" vagyok én is a google earth segítségével, és időnként leesik az állam, hogy miket nem tudnak építeni a világban...
Azért európai aggyal nehezen érthető, hogy pl egy idétlen gúnyrajz miatt akár ölni is képesek, de a szent helyeik alá/főlé/köré engedélyeznek ilyen korántsem kockázatmentes munkákat az arabusok.

Érdemes megnézni a kínai Manzhouli hightech határváros környékét is. Az Orosz határ felé elindul a 2*3 sáv, ez beletorkollik egy kf-be, majd 2*1 a határ előtt pár méter, a ruszkiknál meg átmeny földútba :) Ha a városból a másik irányba indulsz, van egy akkora külszini szénbánya, hogy fél Bp beleférne.

Előzmény: IRMA_TE_ÉDES (16703)
IRMA_TE_ÉDES Creative Commons License 2009.03.12 0 0 16703
A Google-n nézd meg Mekkát vagy Medinát!

Az "elmaradott" arab országokban a mecsetek alatt csomópontok vannak. Gondolom ha ott megsűllyed a szent kába kő vagy megreped a fehér márvány burkolat több ezer m2 es területen, nincs probléma. Az a gyaur amelyiknek köze volt hozzá búcsúzik a kezétől, lehet mindegyiktől. .....Eredmény = nem sűllyed meg.

A városokat 2-3 -szoros autópálya gyűrű veszi körül. Az autópályák nem a magyar mérce szerintiek ugyan, mert több helyen balra vagy vissza lehet fordulni, de 3-4 sávos nem egy közülük.

Az autópályák Mekkában igen nagy mennyiségben vezetnek alagútban.

Az autópálya pihenők és csomópontok zöldek!!!! Azaz öntözöttek!!!!! Vizkiemelés, sótlanitás, tározás, öntözés a SIVATAGBAN!!!

Ezen kivül, Mekka felett, mellett - három autópálya csomópont által kiszolgált nagy fehér folt. NEm tudtam mi az. 4,5 km2 területen sátrak. Ha rámész a fényképekre azt is láthatod, hogy mindegyik LÉGKONDICIOPNÁLT!!!

Mekkától DK-irányba haladó autópályán pihenőhely a sivatagban. A 2x4 sávos autópálya átvezet egy hatalmasm, Koránt fogó kéz alatt.

EZ ÚTTERVEZÉS!!!!
Előzmény: hotrod25 (16687)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.12 0 0 16702

hát a jq.annyát az összes akadékoskodó köcsögnek...

különösen a szarházi árpádföldieknek, akik miatt nem épült csömörnél csomópont...

Előzmény: Fricy (16701)
Fricy Creative Commons License 2009.03.12 0 0 16701

Megint nincs környezetvédelmi engedélye az M0 keleti szektorának

http://index.hu/belfold/paradicsom/2009/03/11/1257275/

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.12 0 0 16700

lehet.

viszont jó sokan vagyunk ilyenek, és ez engemet megnyugvással tölt el. :-))

(lásd. kőröshegy, M6alagutak)

Előzmény: ghosty9 (16699)
ghosty9 Creative Commons License 2009.03.12 0 0 16699
Más kultúra.

Mondjuk ennyi erővel mondhatnám neked, hogy hidd el, biztosan megvan rá a nagyon jó okuk, az is kijönne a túlsó füleden érintetlenül. :-)
Előzmény: Törölt nick (16698)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.12 0 0 16698

Azt azért jó tudni, hogy az a bizonyos M0 a 120 alatt eléggé nagy szopás!! (vízelvezetés, talajviszonyok stb.)

 

erre rendkívül 1xű az ökölszabály: süllyeszteni csak dombba süllyesszünk, lapályba ne...

 

a hollandok pl. világbajnok spílerek ezzen szabály nagyívű leszarásában... :-))

 

ők pl. képesek a pályákat lesüllyeszteni a csatornák alá, hogy a hobbivitorláshajók a magas árbocukkal kényelmesen uszikálhassanak továbbra is...

Előzmény: Törölt nick (16696)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.11 0 0 16697

hát lya.

 

igazából ott az lett nagggyon elqrva, hogy nem csinálták meg a vasút korrekcióját egyfüstalatt, ami kb. 500m-rel délebbre vitte volna az M0-vasút keresztezést...

 

ott saccperkábé olyan magas töltés kellett volna a vasútnak, hogy az M0 süllyesztés nélkül is elfért volna alatta...

 

ráadásul egy tsomót lehetett volna spórolni:

 

nem kellett volna terelővágány (és töltés) a vasútnak, a vasút feladott töltését meg fel lehetett volna használni a közútkeresztezéshez...

 

ellenberger most a zónázók koptassák a sínet és kerekeket, biztosítva, hogy hamarosan lassújel legyen kirakva megest...

 

 

érdekesség, hogy a lávmitenderben még a vasút felett akarták átvinni a zem0-t, de a kivitelező módosítást kért...

Előzmény: Törölt nick (16696)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.11 0 0 16696
" ...és egyszerűbb volt alá rakni a pályát, mint horrible töltéssel fölé vinni...

mint az M0-t a 120a vonal alá..."

Azt azért jó tudni, hogy az a bizonyos M0 a 120 alatt eléggé nagy szopás!! (vízelvezetés, talajviszonyok stb.)
Előzmény: Törölt nick (16694)
RadiX Creative Commons License 2009.03.10 0 0 16695
a vasút terepszinten megy, az autópálya meg bevágásban
Előzmény: Törölt nick (16694)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.10 0 0 16694

hát a guglin az láccik, hogy felette megy, de az nem, hogy változtattak-e a vonal eredeti magassági vonalvezetésén...

 

lehet, hogy magas töltésen megy a vasút, és egyszerűbb volt alá rakni a pályát, mint horrible töltéssel fölé vinni...

(mint az M0-t a 120a vonal alá, meg a új71est  a kenese-csajág vonal alá...)

Előzmény: kofy (16692)
Pompiere Creative Commons License 2009.03.10 0 0 16693
Három hónap múltán tegnapelőtt újból kilátogattam az M-43-as autópálya Tisza hídjának az építkezéséhez. Ha jól láttam akkor a pillérek cölöpözése készen van. Az egyik pillér vasalása pedig már gyönyörűen "meredezik" az ég felé. A Tiszán egy kissebb fajta úszódaru is ringatózott. A pontonhíd egyik fele már be is van fordítva. A töltés hullámtéri oldalán hatalmas mennyiségű homokos kavicsot is deponáltak már. Az algyői olajmezőn átvezető Keleti út mindkét oldalán apró táblácskákkal, - amelyeken száz méterenként rajta vannak kilóméterek is száz méteres osztással - kijelölték az autópálya széleit. Közben az út mellett folynak a közmű kiváltások és a kútlezárások. Hihetetlen, hogy az elmúlt 44 évben mi mennyiségű csövet építettek be erre a területre. (Igaz, hogy a Szeged - 47-es út - Tisza-töltés által határolt területen több mint ezer gáz és olajkút van.) A 47-es út északi oldalán is "eltakarítottak" egy erdőrészt és elég jól el van simítva a terület. Már csak a villanyoszlopokat kell kiszedni. A gépeket is áttelepítették az út déli oldalára. Most már nincs útban az az olajkút sem, amit az elmúlt két hét folyamán számoltak fel. A távolból már kivehető a Szeged - Békéscsaba vasútvonal felett átívelő felüljáró felhajtója is. Egyelőre ennyi.


47-es út déli oldala

47-es út északi oldala

Itt lesz a 14-es km

Épülget ...
kofy Creative Commons License 2009.03.10 0 0 16692

"ennek viszont eléggé ellentmond, hogy SOSEM a vasútnak építenek felüljárót, hanem az ap-nak"

 

kivéve pl. M3 kontra Vámosgyörk-Gyöngyös vasútvonal...

Előzmény: Törölt nick (16689)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!