Helló! Vezetékeket átnéztem de nem láttam kidörzsölést vagy valamilyen testellést, akkor lehet fesszab zárlat esetén mire gondoljak? Köszönöm a tanácsokat.
Üdv mindenkinek! Haverom vett egy mz ts 125 ami tízen őt évet állt, karburátor pucolás és tank tisztítás után negyedik rúgásra el is indult de 500m után kicsapkodja a bal oldali biztosítékot valamikor már alapjáraton is, mi lehet a probléma?
Van itt valakinek eladó nagy trophy váza, olyan amiben ép a szám, és van élő tulaja aki ad adás-vételit mellé? a forgalmi-rendszám már csak hab volna a tortán. cserébe esetleg bármi egyéb MZ alkatrész....
néhány hete vásároltam egy '84-es kiadású 125-ös TS-t. Teljes gyári állapot visszaállítása a cél, kiváló alap hozzá, viszont minden csavar és néhány elem nagyon oxidált.
Jelenleg az elejét kaptam szét, telók, kerekek, kormánymű.
A kérdésem az, hogy a kormány nyak az fényezett elem? A felső makulátlan állapotban van, de az alsó eléggé rozsdás. Agyon polírozni nem akarom a gépet. Azonos színre van fényezve ez a sárvédőkkel? Mi a véleményetek?
Eladásra kínálok egy 1974-es évjáratú teljesen felújított MZ Trophy 250/2 motorkerékpárt ami a nevemen van törzskönyvel,az oldalcsomagtartóra zárható oldal dobozok vannak felszerelve stb......
Kérnék ár ajánlatot .
Előre köszönöm.
(fotót nem tudok feltölteni mivel nem értek hozzá)
Üdv! A beállíthatatlan alapjárat lehet kopott porlasztótól. Jobb esetbe egy új tolattyú megoldja, ha nagyon kopott a helye akkor nem. Tegyél egy próbát másik Mz porlasztóval, akár ETZ is jó, a lényeg, hogy 22 mm légtorkú legyen. Ha ezzel megszűnik a hidegindítási probléma is akkor sínen vagy.