Nekem is szúrta a szemen...
De ezeknél is jobban, hogy a 24 projektból 12 van Kelet-Magyarországon (56 ezer km2),
nem területarányos!
Baja, déli elkerülő út előkészítése
M9 gyorsforgalmi út déli lekötéséhez kapcsolódóan tompai új, teherforgalmi határátkelőhely és kapcsolódó gyorsforgalmi úti szakasz előkészítése
51. sz. főút Baja déli elkerülő – országhatár közötti szakaszának 2×2 sávossá fejlesztésének előkészítése
M9 gyorsforgalmi út előkészítése 51. sz. és 53. sz. főutak között lekötéssel Tompáig előkészítése
Berettyóújfalu–Békéscsaba közötti 2×2 sávos közúti kapcsolat fejlesztésének előkészítése
Pápa keleti elkerülő Repülőtéri bekötő út körforgalmi csomópontja és 832. sz. út közötti szakasz
fejlesztésének előkészítése
M4 gyorsforgalmi út Karcag térségét érintő szakaszának, valamint Karcag városát elkerülő új nyomvonalú útnak az előkészítése
Szolnok új tehermentesítő út előkészítése Szandaszőlős elkerüléssel
Kaposvár dél-keleti iparterület megközelítésének előkészítése
8. és 82. sz. főút összekötésének előkészítése Gyulafirátót térségében
32. sz. főút négynyomúsításának előkészítése az M3 autópálya – Jászberény között
47. sz. főút Algyői Tisza-híd 2×2 sávra történő bővítésének előkészítése kerékpáros átvezetéssel
31. sz. főút, Budapest és Nagykáta közötti szakaszának fejlesztésének előkészítése
M44 gyorsforgalmi út (Békéscsaba) – országhatár (Nagyszalonta) közötti szakasz előkészítése
Szombathely északkeleti elkerülő út, valamint az M87 gyorsforgalmi út előkészítése visszakötéssel
a 87. sz. főútra
M86 Körmend–Szombathely-Zanat közötti szakasz előkészítése
Bük település és M87 autóút közötti úthálózat fejlesztésének előkészítése
Békéscsaba, déli elkerülő út – 2×2 sávos emelt sebességű főúttá fejleszthető – előkészítése
Pécs kelet-nyugati átjáró út fejlesztésének előkészítése
Kaposvár–Szigetvár közúti összeköttetés előkészítése
Tormásliget elkerülő út előkészítése
Komárom város gazdaságfejlesztéséhez kapcsolódó – Komárom keleti elkerülő – infrastruktúra fejlesztések előkészítése
Mihályfa elkerülő út előkészítése
Sárvár, iparterületet elkerülő út előkészítése
Részletek nélkül, most ennyi.
Ja, a portfolio.hu címadása totális félreértés:
Van pénze az államnak: ezeket az utakat mégis megépíti a kormány
1, vállalható kötelezettségek felső korlátját 47 500 000 000 forintban határozza meg.
2. Az előkészítés nem építés.