Keresés

Részletes keresés

D H Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16846
azt gondolom Bécsben inkább az S1-et (Schwechat-Vösendorf) kellene az M0É-hoz hasonlítani, ahol azért 100-as a sebességhtár, a két végén lévő csomópontot leszámítva, ahol 60 ill. 80.
Igaz, ott nincsenek ilyen sűrűn a csomópontok..
Előzmény: radio100jozsi (16845)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.04.14 0 0 16845
Az utolsó kérdésedre a válasz igen, szűk ívek, sűrű csomóponti kialakítás, nagy agglós forgalom, főleg a Duna két partja között, illetve az M2-M3 szakasz között, így itt indokolt is szerintem a 80-as tempó, mert ez a város egy külső körútjának is felfogható ezen a szakasznál az M0K-n.
Bécsben is 80-as a limit pedig a belső autópályáknál ott sem tűnik elsőre indokoltnak.
Előzmény: kofy (16844)
kofy Creative Commons License 2009.04.14 0 0 16844

Csak hogy megtörjem a csendet.

A minap voltam Szolnokon. Mivel régen jártam arra, ezért újdonság volt, hogy...

1. A 405-ösön lehet 100-zal menni...

2. A 4-es négysávos részein pedig 110-zel is...

 

A minap voltam Vácon is. Érdekes, hogy az M2 rövid négysávos szakaszán sem engedik a 110-et, pedig biztonságosnak tűnik. Kiváncsi lennék az indokokra...

A másik, hogy az M0-án a Megyeri-híd és az M3 között maradt a 80-as korlátozás. Tudja vki, hogy miért? Szűkek az ívek, sok a kereszteződés?

Törölt nick Creative Commons License 2009.04.07 0 0 16843
Fricy Creative Commons License 2009.04.05 0 0 16842
attus germanicus Creative Commons License 2009.04.04 0 0 16841
Köszi.
Roger Preed Creative Commons License 2009.04.04 0 0 16840
2008-as még számok terén sincsenek.
2007-es meg csak a kozut.hu oldalán lévő adasor formájában.

Ha írsz a KTI-nek lehet hogy tudnak küldeni frissebb képet, amit nem publikáltak.
Előzmény: attus germanicus (16838)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.04 0 0 16839

nemtom mit vakaróznak, hisz pl. a kapacitáskihasználtságos 2007es...

 

de igazából a 2008asnak is már rég kész kellene lennie...

Előzmény: attus germanicus (16838)
attus germanicus Creative Commons License 2009.04.04 0 0 16838
Ez 2006, ennél nincs újabb?
Előzmény: attus germanicus (16837)
attus germanicus Creative Commons License 2009.04.04 0 0 16837
Köszi.
Előzmény: Törölt nick (16836)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.04 0 0 16836

nesze

 

amúgy jó, hogy kérdezted, mer fényéve nem néztem rá a megújult kátéí vebszájtra...

 

jó ez az ÉM0hidas hómpédzsbanner..

Előzmény: attus germanicus (16835)
attus germanicus Creative Commons License 2009.04.04 0 0 16835
Már megint nem találom. Hozzám tudná valaki vágni a legutolsó forgalomterhelési térképet? Amire az van ráírva, hogy hol mennyi a napi forgalom.
Aladár46 Creative Commons License 2009.04.03 0 0 16834
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.03 0 0 16833

ja, látommán... :-)

 

de a link megint változott:

http://www.nif.hu/multimedia/gallery/gallery/754/kozutfriss.jpg

 

Előzmény: strangerr (16832)
strangerr Creative Commons License 2009.04.02 0 0 16832
Na de a térkép már mégse ugyanaz:)

Játék is lehetne, fedezzen fel 3 különbséget:)

str
Előzmény: Törölt nick (16831)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.02 0 0 16831

???

nadehát a 16810ben már beraktad ezt a mappát...

Előzmény: strangerr (16830)
strangerr Creative Commons License 2009.04.01 0 0 16830
Laci csak Neked frissített a Nif a térképén.

http://www.nif.hu/multimedia/gallery/gallery/754/Folyamatbankozut.jpg

Előzmény: Törölt nick (16815)
AcidMan Creative Commons License 2009.04.01 0 0 16829
Ha ugyanarról a rövidke részről beszélünk az M7-től, akkor az min. 4 km. Aztán a köv csomópontban (muraszemenye?) is van egy kb. 3 km-es szakasz, majd a szlovén határ előtt még egy 4 km-es. Ez összesen 11km. Az egész M70 kb. 21 km. ;-)
Előzmény: radio100jozsi (16827)
kvte Creative Commons License 2009.04.01 0 0 16828

A tervezési sebesség attól még lehet 130, hogy első körben 2x1-re épül ki. Azt jelzi, hogy hosszabb távon mindenképp a 2x2-vel, illetve autópálya minősítéssel számolnak, az egész utat már most ennek megfelelő vonalvezetéssel tervezik.

 

A 4-esen a törökszentmiklósi elkerülő is 2x1.

Előzmény: Anton23 (16823)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.04.01 0 0 16827
Mi az, hogy nagyobb része? Nem inkább csak egy rövidke része, mármint az M7-ről a leágazás után kifut a dolog, meg tán csak a határ előtt szélesedik ismét ki, a többi az csak olyan, mint a mai M2 tán.
Előzmény: AcidMan (16826)
AcidMan Creative Commons License 2009.04.01 0 0 16826
Az M70 nagyobb része 2x2+leállós...

A 8-as Szfv és Veszprém között (várpalotai átkelés kivételével) 2x2, igaz, ebből csak a fejéri szakasz osztottpályás...
Előzmény: Törölt nick (16825)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.01 0 0 16825

az M15, M2, M9, M70 2x1esek...

 

a 8as fejér megyei szakasza, ill, jópár főút agglós szakasza 2x2es...

Előzmény: Törölt nick (16824)
Anton23 Creative Commons License 2009.03.31 0 0 16823
1 valamit nem értek.

"Hamarosan tervezik az M8 gyorsforgalmi út Kecskemét - Szolnok közötti szakaszát – kiírásra került a tervezői pályázat 2009. 03. 31.

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot az M8 gyorsforgalmi út Kecskemét (M5) - Szolnok (Abony elkerülő) közötti szakaszának tervezésére.

A tervezett M8 külterületi gyorsforgalmi út, autópálya. A szakasz hossza megközelítőleg 46 km (87+000-133+000 km sz.), a tervezési sebesség 130 km/h."

Vis 2x2 lesz ha 130as korlátozás lesz? Meg a másik, az M4 Kisújszállás elkerülő miért 2x1-es? Ha a többi szakasza mindenhol 2x2 lesz....

esencia Creative Commons License 2009.03.31 0 0 16822
Bene!
Előzmény: Törölt nick (16815)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.31 0 0 16821

ha 7végén mész, akkor inkább menny át a városon, 30-40km-rel rövidebb...

 

(hamajd meglesz az M31, megaz M0 51-M5 átkötése, akkor 18km-rel kisebb lesz a difi, akkor majd érdemesebb lesz a 0-án menni...)

Előzmény: Törölt nick (16818)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.31 0 0 16820

Gödöllő déli elkerülő út D1 szakasz, a 3 sz. főút és a 3103 j. út között; Engedélyezési és kiviteli terv készítése (K003.09).

 

hihetetlen, hogy ezzel is elkezdtek foglalkozni...

Előzmény: Roger Preed (16817)
Roger Preed Creative Commons License 2009.03.31 0 0 16819
Menj végig a "régi" M0-on az M5-ig, ott fordulj Szeged felé, néhány kilométer és ott az M0 "új" szakasza. Ott gangolj végig az M3-ig.

Most tendereztetik amúgy a Ráckevei-Dunaág és az "új" M0#M5 csomópont közti átkötést és épül az M31, ami Gödöllőre fog átvinni a 31-es út környékéről.
Előzmény: Törölt nick (16818)
Roger Preed Creative Commons License 2009.03.31 0 0 16817
Mai dömping:

Gyorsforgalmi:

M9 autóút 51. és 54. sz. főutak (19+000-31+300 km. sz.) közötti szakasza, valamint csatlakozó építményei kivitelezési munkáinak elvégzése.

Közút:

Vállalkozási szerződés a 4. sz. főút Kisújszállás elkerülő kivitelezési munkáinak elvégzésére.

61. sz. főút Nagykanizsa elkerülő szakasz (189+925-193+216 km. sz.) kivitelezési munkáinak elvégzése.

Egyéb:

Az M8 gyorsforgalmi út Kecskemét (M5)-Szolnok (Abony elkerülő) (87+000-133+000 km. sz.) közötti szakasz engedélyezési terveinek és megvalósíthatósági tanulmányának elkészítése.

KCS012-Gödöllő déli elkerülő út D1 szakasz, a 3 sz. főút és a 3103 j. út között; Engedélyezési és kiviteli terv készítése (K003.09).
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.31 0 0 16816

Lehet körbemegyek, odafelé Sárospatak, visszafelé 3-as út.  Amúgy ez mennyire forgalmas?  Tehát kb úgy képzeljem mint mondjuk a 4-es út Monornál, sok vadállattal, vagy kisebb forgalom van errefelé?

 

ugyanmán, hogy lenne akkora forgalom...

monnyuk a 3ada, max. fele...

Előzmény: Törölt nick (16814)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.31 0 0 16815

Itt az új térkép a niftől.

nofene. ezexerint havonta akarnak frissíteni.

mehet a pirospont... :-)

 

Ebben már vannak km-ek...

 

jé, télleg.

monnyuk a zösszeadást még gyakorolnijuk köll, mert én az újat 235nek számolom, de ők még az M0 bővítést is belevették úgy meg 259,2 lesz... (és nem 209,2)

 

a sexárd-bóly 50kmét simán kihagyták a számolásból...

 

 

 azért ezekkel az arányokkal csínján kell báni mert ez egy pillanatnyi állapot. Azért az látható, hogy az elmúlt évek autópálya dömpingje után, most a főutakra terelődik a hangsúly.

 

 

ja, hogy ez mán a hangsúlyáttolódás...

 

lehet, hogy nem fogalmazódtam egyértelműen:

 

én a 260km főút - 80km pálya arányt tartanám egészségesnek...

 

Előzmény: strangerr (16810)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!