Keresés

Részletes keresés

Vendégsín Creative Commons License 2008.12.23 0 0 940
s kívánom hogy mindenki legalább egyszer tudja kipróbálni ezt a csoda-szerelvényt!

Az nem létezik, hogy mindenki annyira rosszul viselkedett! :-))
Előzmény: Dark85 (939)
Dark85 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 939
Merry Christmas minden Railjet kedvelő topik társnak, s kívánom hogy mindenki legalább egyszer tudja kipróbálni ezt a csoda-szerelvényt! Kellemes Ünnepeket!
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 938
Igen, elég:) Köszi szépen!
Előzmény: cs1014 (933)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 937
Ma déután...

Előzmény: 424 009 (936)
424 009 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 936

 Ma délelőtt...

 

Fc
cs1014 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 935
ha rj lesz, akkor visszalépünk?

A réldzset az egységsugarú, másodosztályú utas számára mindenképp visszalépés, Bp - Bécs viszonylatban mindenképpen, de tulajdonképpen Münchenig is.
Elég ránézni a Bh kocsi sűrűségű economy class-ra.
Az, hogy szép, út közben nem sokat számít...
Előzmény: PLACI (934)
PLACI Creative Commons License 2008.12.23 0 0 934
Nekem is furcsa volt, hogy nem lehet. Most 2 óránként a Bp-Bécs EC-ken lehet (nyáron), és majd ha rj lesz, akkor visszalépünk? :(
Előzmény: cs1014 (933)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 933
Habár EU irányelv, a réldzseten nem lehet kerékpárt szállítani. ÓBB magyarázkodik, hogy ez nagysebességű közlekedés (bár nem tudom, minél megy ez gyorsabban ott, ahol megy), a biciklislobby vezetője meg azt hajtja, hogy "de akkor is".
Ennyi elég?
Előzmény: Törölt nick (931)
Rizsavi Tamás Creative Commons License 2008.12.23 0 0 932
RJ63 40percnél tart, műszaki okok miatt!
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 931
Légyszi szummázd magyarul, hogy mi a lényege!? Előre is köszi.
Előzmény: 5047 001 (930)
5047 001 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 930
Hornyi88 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 929
A 66-oson a 208 volt, Győrben megnéztem végre élőben az állomáson. :-)
Előzmény: TOM912 (928)
TOM912 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 928
Sabee Gigant Creative Commons License 2008.12.23 0 0 927
Fedvény:

KöFi=KöFe
Előzmény: Sabee Gigant (926)
Sabee Gigant Creative Commons License 2008.12.23 0 0 926
RJ41 "hozza a formát"... :S A KöFi szerint már Hegyesből szép késéssel jött el, Győrben is ült egy sort, Almásfüzitőnél 4917 engedte el, most meg Bicske körül jár úgy 40 perc késéssel...
kerbaim Creative Commons License 2008.12.23 0 0 925
Kavalecz szerint érkezik a mai Müncheni rj és a Kármán Imre is...
PLACI Creative Commons License 2008.12.22 0 0 923
Ezt már másik képen is láttam, de nem tudok rájönni, hogy miért lett fölfestve az a vörös sáv a peronra. Railjet. Oké. És akkor mi van? Az ICE-nek sincs külön fölfestve semmi, mégis bejár a Westre, és színvonalasabb is...
Előzmény: Törölt nick (916)
424 009 Creative Commons License 2008.12.22 0 0 922
 Holnap jön már?  Jó lenne...  :)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.22 0 0 921
Azért sötétítettem le, h látszódjanak a "kék fények" a perontetőn.:) azért köszi:)
Előzmény: Rizsavi Tamás (920)
Rizsavi Tamás Creative Commons License 2008.12.22 0 0 920
Jó sötét kép, pedig az elgonlás nem lenne rossz! Szép fogás!
Előzmény: Törölt nick (916)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.22 0 0 919
Tényleg nem macerálni akarlak, de
- a vonófej egyvezetőállásos;
- nyilván mozdonyként használták a 4061-est, hisz külön szerelvény, vagy vezérlőkocsi nem épült hozzá, sőt, ahogy tudom, távvezérlésre sem építették ki. Azaz gyakorlatilag tényleg mozdonyként használták (csakúgy, mint az MDamot-ot, csak annak volt stabil szerelvénye, vezérlőkocsija :))), hisz másként nem is lehetett. Amiért motorkocsi, az a sorozatszám, és a poggyásztér. :)
Előzmény: Törölt nick (918)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.22 0 0 918
Én vettem,értettem mit írtál,ezért irtam,hogy mindkettő csomagteres vonófej.Bár a 4061-et inkább önálló mozdonyként használták,míg az MDa-t ritkán.
Előzmény: cs1014 (915)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.21 0 0 917
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.21 0 0 916
Mozdony nem ide tartozik...
cs1014 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 915
Néztétek, mire válaszoltam? Petink az MDa-t hozta párhuzamba a réldzsettel.
Ha valami hasonlít egy iccipicit is az ÓBB-nél az MDamot-ra, az a néhai 4061, hiszen mindkettő poggyászteres motorkocsi.
Előzmény: Törölt nick (914)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.20 0 0 914
Csomagteres vonófej.Ennyi a hasonlóság.....
Előzmény: nohabpeti (913)
nohabpeti Creative Commons License 2008.12.20 0 0 913

Az MDa osztrák párja a 4061 (később átalakítva 1046)

 

LOL :-)

Előzmény: cs1014 (891)
mcg Creative Commons License 2008.12.20 0 0 912
nem is,mert a sofőr csak a nemzetközi TCV jegyeseket engedi fel...:))
Előzmény: PLACI (903)
Vendégsín Creative Commons License 2008.12.20 0 0 911
Hogyan néz ki ez a 1216-nál?

Nem tudom, még nem szedtem szét...

Ennél a mozdonynál a BSG immáron a ZSG szerves részét képezi.

185.2-höz hasonlóan talán... ...az MBS fékrendszer a KNORR legújabb mozdonyfék rendszere.

Miért e "visszalépés" a villamos jelátviteltől?

185.2-n is tisztán pneumatikus a (második) visszaesési szint, a "fékezőszelep" hasonló, FS 3-4 típusú.

Előnye/hátránya valamelyiknek?

Nézőpont kérdése mindegyik, mindegyiknél.
Előzmény: Törölt nick (910)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.20 0 0 910

1116:

Hogyan néz ki ez a 1216-nál? Ennél a mozdonynál a BSG immáron a ZSG szerves részét képezi. Miért volt erre szükség és jelent-e ez lényegi eltérést a 1116-nál általad leírtakhoz képest.

 

80-90 7xx:

A vezérlés tisztán pneumatikus, ...

Miért e "visszalépés" a villamos jelátviteltől? Előnye/hátránya valamelyiknek?

Előzmény: Vendégsín (908)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!