A viselkedési szabályok az utcára vonatkoznak, ide nem?
Ez is egy formája a találkozásnak, vélemények megbeszélésének, mint a való életben.
Vannak szabályai és moderációja, mint való utcán folyó életnek. Másabb, de van.
Ha valaki betartja, akkor ok, ha nem, akkor odaütnek az orrára. Itt hsz. törlés/tiltással, az életben egyéb módon.
Tiltsd ki az összes járműfotóst az utcákról, utak/sínek mellől.
Tereld egybe őket és verd bele mindegyik fejébe, hogyan kell, hogyan illik.
Biztos lesz 15-20%, aki nem fogja betartani, és plusz még akik mindig újak lesznek. Valük mit csinálsz?
Ja hogy nem 3 ember végzi eme hobbitevékenységet? Hanem 30-40-szer annyi? Mi a megoldás?
Az, hogy ha a fórum topicjaiba feldobnak nem illő tartalmú fotókat, akkor elmagyarázzuk neki, hogy mit, miért hogyan igen és nem, és hogy max a saját archívumában legyen benne, de ne publikálja ki a világ számára.
Erre általános válasz, hogy nehogy már kiskaptafának legyen elmagyarázva, hogy mit kell, mert ő éppen a helyi helikopterkézőbe jár, és különben is senki ne szóljon bele mások dolgába ésatöbbi, ésatöbbi...
Közösség vagyunk, beleszólunk. Ha tetszik, ha nem.
Kiáll az utca sarokra, egymagába, abba senki nem fog beleszólni. Max viselni fogja a kellemetlen következményeit. Egyedül.
Itt viszont, az évek múltával néhány ember nem törődömsége/hülyesége miatt a többség szívja/fogja színi a levét.
Mi köze ennek az utcához? A közlekedésbarátokkal azért fognak ellenszenves módon viselkedni, mert undorító görény módon a járművezetők képébe fényképeznek munka közben. És ők pont azt csinálnak az utcán, amit akarnak, mert közterületen nehogy már ne fényképezzenek. Ezek a képek már publikálva lettek, így okafogyottá vált az "okoskodás"!
Ahha. Az utcán is mindenki azt csinálhat, amit akar mi?
BPD nem fogja az illetőt beperelni az szinte biztos.
Csak: egy sokadik ilyen eset után, az illetékes társaságok nem úgy fognak a közlekedésbarátokkal viselkedni, mint korábban, ha agyba főbe látják, hogy ilyen-olyan anyagokat repítenek a neten szerteszét. Ha ide felkerül másvalaki anyaga, akkor onnantól kezdve az Index szabadon felhasználhatja bármihez.
Megvolt a jószándék a topictárstól, de az életben az "én azt hittem" sem ment fel egyeseket a felelősség alól.
Ha valaki belép egy új helyre, annyi legyen már elvárható tőle, hogy tájékozódik és visszaolvas. Sokat nem kell, szinte minden hónapban előjön az eset ilyen-olyan formában. BPD szólt neki, hogy ezt így ne.
Nagy kérés ez, a mostanában divattá vált "nagyonutált" régi topictársaktól?
Bírom az ilyen önjelölt prókátorokat! Azt tesz fel ide mindenki, amit akar. Pereld be, ha nem tetszik. Jó, hogy már nem te mondod meg, hogy ki milyen képet tehet fel ide a topikba. Kapjál már a "víztoronyhoz"! Mi az, hogy "vetesd ki a modikkal itt!"
Parancsokat a Start menü, futtatás, cmd, ............. ott osztogass, ENTER!
Az új embereknek is tudniuk illene, de ha annyit mondok, hogy szerzői jog, talán ismerős lesz... A képek egy része a 60 éves jubileumi kiadványban is szerepelt, magyarul kár volt betenni. Vetesd ki a modikkal: itt.
Vagy ki se ment. Volt annak idején az MTV-nek is egy olyan IK 256-osa, amiben minden tájékoztató szöveg német nyelven íródott, és a gyáritáblája is német szövegű volt... És a kocsi nullkilométeresen került a céghez.
...a 260.01.-ből mikor, hova és hánydarabot exportáltak külföldre?...
Rengeteget a Szovjetúnióba és néhány maradt itthon is pl. Szfváron a Volánnál.
Számadatokat a Gördülő lengendákban találsz. Én is onnan számoltam össze.
Amíg szinte kizárólagos szovjet altípus volt (1972-1980-ig) addig több mint 25 ezer darabot (25392) a könyv szerint. 1983-84-ig volt egyébként gyártásban, de akkor már többféle Szu. altípus jött be a képbe amelyekkel folyamatosan kiváltották őket. A könyv még 12884 db Szu-ba kivitt 260-asról ír, aminek egy része biztos 260.01 volt, de hogy mennyi, az passz. Úgy gondolom, ha kb. 30000 darabot feltételezünk, az nagyságrendileg stimmelhet.
Itthon néhány tíznél/tucatnál nem hiszem, hogy több maradt.