Mondjuk ha ki vetted volna a gyertyat es meglested volna h milyen es van e szikra es h van e benzin es van e kompreszio jo lett volna. Mert most ezekel kezdhetsz utana beszelgethetunk mi lehet a gond vagy mi nincsen ezek kozul. Vagy hengerfejes a motorod de azt a gyertya elatulja megint csak.
hat igy nem lehet megmondani mi csorog hallani kene de lehet csak nincsen a variatorban zsir es azert zorog. Ha mas miatt zorog akkor lehet h sokba kerul de ezt sem lehet igy megmondani.
Tudna valaki adni egy kis plexit Scara 125-hoz? amilyen a kepen is van, csak normalisabb allapotut. Ill. keresek meg fekete szinu elso lampa mogotti kormany fejidomot.
Udv!
Mondjuk ugy kezdenem h villamos rendszert vissza kotnem ugy ahogy gyarilag van volt. Nem kell a hazi barkacs mert ahogy az irasodbol levettem nem vsgy egy elektromos zseni. A masik mrg valszeg alaplap csered lesz es akkor minden mukodni fog. Ki kell merni h holl nincsen aram es miert.
Udv!
Helló mindenkinek. Egy kis segítség kellene van nálam egy 50-es Scarabeo. A gyújtás álló résznél a 2 csavar kiesett és emiatt ugye nem ment.Egy kábel ott elszakadt de újra forrasztottam. Most azt megcsináltam.Indult.. De olyat csinált hogy nincs villágitás se elől se hátúl.Az aksiról vittem áramot ez első lámpához és úgy jó,motor leállit lámpa a helyére..Nem sokkal utánna mikor indítani akartam nem indult.Néztem a szikrát de a 100-ból olyan 9-10 %-os. Van valakinek erre ötlete hogy mi a baj.Köszönöm!!
Tavaly egy 50-es 4-t Liberti-vel jártam így. Még TE is adtál tanácsot, erre konkrétan emlékszem. Belenyúlkáltak. Wakondal mentünk ki szerelni. Én megcsináltam a motort, 2-héttel előtte. Wakondal megáltunk tankolni. Telefon: Leesett a gyertyapipa, nem kell jönni. Mit mondjak erre? Csak kimentünk már.
Udv!
Persze h nem erti es nem fogja mert figja nincsen a motor mukodeserol es funkciojarol. Csak hiszi h ert hozza aztan csodalkoznak az emberek mikor a barom szerel valamit es utana meg rosszabb lesz.
Udv!
Mindegy, felrakom ma a légszűrőt. Máshonnan nem kaphat már piszkot. Inkább az a bajom, hogy hiába mondom el a bajt, nem értik meg, vagy nem fogják fel.
Már nállam a légszűrő. 5-pénz, ez van. Nade! Kb 8-adszorra megyek ki szerelni. Már az elején visítottam a torok miatt. Raktam be plussz-benzinszűrőt, meg a karbi-henger közt kicseréltem a torkot. Remélem holnap utoljára látom ezt a scarát. Jó fej a tulaj, de kezdem már unni a szereléseket.
Március 18.-án váltam el. Mégegyszer meg nem nősülök, tutti. Asszony=rotax. Rohadtul kell figyelni rá. Srácaimat nem adom! Figyelek rájuk. Totál nyugodt vagyok. Jobb ez így nekem.
Miert ne irnak vissza. A gyerekek mindig erzekenyek mondhati termrszetes majd megszokja.
Hat a koszt nem csak a leszuron keresztul tudja beszivni. A gumicso jol zar a legszurohaz es a karbi kozt? A tank nem mocskos mert a benzinszuro nem tudja a kicsi kozt kiszurni csak a nagyobbakat. Ha fem tankos lehet rozsas belulrol akkor csak a tank csere segit.
Huha h en mikor leszek otthon h bogracsozni tudjuk jaj?! Itt grillezni szoktak a nepek a bogracsot hirbol sem ismerik.
Jobb ez így, hogy elváltam. Majd egy szalonnasütés-bográcsozás közben elmesélem. Végülis 25-év repült. Off téma, de nem annyira, hiszen több időm marad szerelgetni. Érdekes stori: szerelgetek egy 50-es scarát. Wakond is volt már velem ott. Állandóan eldugul a karbi. Szombaton kicserélem a légszűrőt. Teljesen. Raktam be plussz benzinszűrőt. Mégis eltömődik. Rremélem megoldom a légszűrővel. Kicsit unom már.
Üdv
UI: azért a fiaim hiányoznak. Minden vasárnap az övéké. A kicsi el szokta sírni magát, mikor vasárnap reggel meglát.
Udv!
Szerintem meg harom aki az asszony miatt hall meg. No ezek szerint valtal az nem jo. 1m meg az rengeteg. Ambar a viz az mindig kiszamithatatlan. Sajnos nem tudok motort. Az biztos rotaxos blokos motort tobbet ne vegyel. A yamaha az jo a honda is de abbol sem tudok. En mar egy eve itt vagyok igy szinte minden kapcsolatom megszunt emberekel. Csak az alkatresz ellatotsag maradt meg. De tepem is a hajam. Magyarba anyam feladot nekem egy csomagot erre visza kultek mivel gyanus volt nekik egy doboz fektisztiti spre es egy mosogepfutoszal meg 4 macskanyakorv. Tiszta orulet a magyar legikozlekedes. Svedbol magyarba vihetem szerszamot kezipogyaszba magyarbol sedve meg nem ferihegyen ki akartak dobatni a szemetbe a beta szerszamjaim. De ez erdekes sztori errol majd meselek mert hosszu lenne leirni.
Udv!
Élek, és virulok. Netem is van, csak fizetős keményen. Kis hijja volt, hogy nem vitt el az árvíz. 1-méter még, és úsztam volna. Megígérem esténként felugrom ide, megint a régi leszek. Szombaton le kéne nyomnunk 3-robogót. Jössz? Fisz-fasz hibák, de a város legkülömbözőbb pontjain.
Üdv
UI: ma reggel megint elcsaptak. Ne is kérdezd, természetesen cserben hagyás. Hazazavart 15:00-kor a góré, mert agyrászkódásom van.
2-férfi létezik. Aki elfog, és aki elvált. Én az utóbbi. Csepelre költöztem. Venne a cég nekem egy rendszámos motort. Én endúróban, vagy YBR-ben gondolkozom. 200-ezer forintig van lehetőségem. Lehet, hogy megveszem Wakondét. De tudod herótom van már a rotax-tól. Ha tudsz valamit, kérlek jelezz. Főként Yamaha érdekel, az alkatrész-ellátottság miatt. Robogó nem kell.
Udv!
Valszeg de igy nehez megmindani de ha mindig ugyan ott all a benzin muato akkor igen. Le kell huzni a csatit a tanknal a szintjelzojet . Ha szethuzasnal lemegy a mutato akkor az jo jel. Ha meg testre teszi az embert a kabeljet es full felmeny maxra a mutato akkor biztos h tankjelado rossz. Ha nem reagal igy sem a hiba mashol van.
Udv!
50 ccm es sima hagyományos kis robogó,.. Az idex lámpák hátul külön vannak a féklámpától. Mást konkrétan nem nagyon tudok róla. akkor ezek szerint meg szorulhatott a szint jelző,.
Udv!
Ki kerdezte az evjaratott azt tudtuk elobb a nyomorult kobcentit kerdeztem azt irdmar meg de igy latatlanban valami libakergeto lehet. Ki kell venni a tank jeladot es megnezni es kimerni de elobb ezt is megirtam.
Udv!