Leszedtük a ventilátorház alatti burkolást, ami takarja a zsalumozgató kis motort. Ez a motor adta ezt a zavaró hangot. Valamiért állandóan működni akart és gondolom a műanyag fogaskerekei átugrottak.
Ideiglenes megoldásként lehúztuk a kis csatlakozót.
A burkolat mélyedésében víz állt, amit nem értek honnan került oda.
Két napja írtam a ventilátor felől jövő kerregő hangról. Azóta még egyszer jött be a hang. Nem ventilátor lapát adja, mert amikor átkapcsoltam kisebb, vagy nagyobb fordulatszámra, nem változott a kerregés. Nekem a hang arra emlékeztet, mint amikor egy relé folyamatosan gyorsan behúz-elenged.
Sziasztok! Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz: 3 hete kezdődött, hogy a fordulatszámjelző mutató lebeg, nem a normális értéket mutatja, közben kivillant, mostmár folyamatosan jelez, a motorvezérlő egység meghibásodását jelző lámpa. Eddig elindult, de mostanra az immo jelző piros lámpa sem akar kialudni, így indíthatatlan az autó, viszont az érdekessége az, hogy 4-5 óra mulva, első gyújtás ráadás után elalszik, és indul. De, ha újra leállítom, megint semmi, ég a piros, és szórakozok vele 20-30 percig, de hiába, nem indul. Kérdeztem villamossági szerelőt, annyit mondott, hogy az immó a vezérlőegységben van, kiiktatni nem lehet. Egy másik szerelő szerint kiiktatható, de érdekes módon egyik sem vállalja, sok munkára hivatkozva. Volt-e valakinek utt a fórumon hasonló tapasztalata, esetleg van-e megoldás a problémára? Előre is köszönöm a segítséget. üdv