Pénzverdei, Pv vasútról minden jöhet, történelmi leírás, adok-veszek, képek, stb...
Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése, itteni beazonosítása (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
Szerintem nem, pont ezért is játékvasút a játékvasút, hogy ilyen megoldásokat is elviseljen. Másként közelítve a kérdést, a klasszikus gyártóknál nagyon sokszor elöfordultak technikailag célszerü megoldások a modellhüség helyett. Ha belegondolunk, akkor maga a középsö sín is így született. Üdv.
P.s. egy jó ismerösöm meg két talpával szembefordított, de szigetelt sinböl készített sint a függövasútjának. A spéci függesztö könzol kerekei alul fölül kapaszkodnak és áramot is tudnak venni.
Mit gondolsz, egy H0-ás I-profilú sínszál nagyon durva lenne felsővezetéknek? (Ez már nagyon-nagyon régi ötletem, csak mindig halasztódott...) Akkor nem okozna nehézséget a felerősítés.
ELADÓ a képeken látható EREDETI festésű Pannónia mozdony és két vagon, + 11db íves 1db becsatlakozó íves és 8db egyenes sín, vagy is egy jó nagy oválpálya.
Úgy tudom maguk a felsövezeték szakaszok vörösréz hegesztöpálcákból lettek méretre vágva. Ez ad egyfajta egyszerü, moduláris, játékvonatos masszívságot neki, szemben az igazihoz hasonlító laza vezetékes rendszerekkel szemben, amelyeket az igazihoz hasonlóan ellensúlyokkal feszítenek. Amelyikröl én olvastam, ott pl. az asztal alatt lógo vizestartállyal lehetett pontosan beállítani a feszítést. Üdv.
Ez egy németországi kiállítás, pontosabban játékvonatos összejövetel volt. Nem szeretném a PV topikot offolni vele, azért csak ezt két technikai részletet tettem be kedvcsinálónak mint írtam. Majd az általános 0-ás topikba keresek még képeket késöbb. Üdv.
Klassz, mondjuk a pálya sem semmi, legalábbis ami látszik belőle...hol volt ez a kiállítás? Ha vannak még képek szerintem mindannyian elnézegetnénk. :)
Itt van az egyik mozdony fotója is, amin jól látszik, hogy az áramszedök sem különösebben bonyolultak, csak éppen megfelelöen rúgóznak és szükségképpen mind egyforma méretüek. Üdv.
Mint azt talán páran már láttátok sajnos a "Régi Magyar Játékvasutak" oldal is a Pv vonatokkal foglakozó oldal sorsára jutott, vagyis eltűntek a képek a képgalériából, stb. Írtam már a mindenkilapjának, egyenlőre semmi válasz... Ha gondoljátok írjatok nekik ti is, bár a "testvér" lap sorsából ítélve tartok tőle nem sok fog történni...
Az ügyeskezü és vállalkozószellemü kollégák figyelmébe szeretném ajánlani az alábbi tökéletesen müködö és a sinekhez hasonlóan "dugaszolással" összeszerelhetö/szétszedhetö, 0-ás felsövezeték rendszert, amit nemrégen láttam egy kiállításon. Milyen szép és érdekes lenne egy PV pálya hasonló kiépítésben! Persze ehhez megfelelöen müködö áramszedök is szükségesek, a rajta közlekedö gépek is mind lecserélt és egységesített áramszedökkel rendelkeztek, de én azt hiszem megérte a végeredmény az eröfeszítéseket. Üdv.
A kivitel szép nagyon, gratulálok! Nekem külön öröm látni egy egyedi, sajátkészítésü darab vagy átalakítás megjelenését.
Csak az egy picit furcsa, hogy inkább a mostani német eredetü vezérlökocsikra hasonlít, mintsem egy korabeli kivitelre, de másrészt ez a fajta szabadság, lazaság, a saját preferenciák elötérbe helyezhetösége éppen a játékvasút egyik sajátos öröme, szemben a "szegecsszámlálókkal".
Köszönöm a véleményeket. Tény, hogy ritka darab és ezt kell megfizetni, én nemrég a Vaterán láttam elmenni fix áron 6eFt környékén a Pévé füzetet viszonylag gyorsan. Ez talán vmivel ritkább szerintem, de a 8eFt-nál többet még én sem tartom reálisnak erős izgalmi állapotban sem, bár láttam már csodákat...megbízható embertől hallottam hogy gazdát cserélt vmelyik ilyen füzet 10 vagy 12eFt-ért pár éve. ezért is kérdeztem, hogy most véleményetek szerint mi az ár, mert legyünk őszinték az is sokat változik. Ami pár éve filléres dolog volt ma egy vagyonba kerül vagy éppen fordítva.
Írtam, neked egy privát üzenetet mikrolin ügybe de visszadobta a freemail (valami angol hablaty szöveg mellett),biztos jó az adatlapodon szereplő freemailes cím???Küldenél te egyet nekem ???Hátha akkor elmegy az üzenetem..Köszönöm...
Eladó egy Pannónia trafó + kapcsoló doboz és egy majdnem teljes sínkészlet váltókkal:
Az érdeklődőknek szívesen küldök további képet, részletesebb leírást. Érdeklődni a publikus email címen lehet. A termékeket személyesen Budapesten lehet átvenni.
Ezt mondták akkor is, mikor anno kb. 2 éve a kalapprofilos sínek kezdtek érdekelni. Nem dicsekvésből mondom: azóta tán 100 méternyit is sikerült visszahúznom a kuka széléről, és azóta használom őket. Nem mondom, hogy minden zökkenő nélkül, mert mégis 50 éves vasáruról beszélünk, de némi kis törődés rengeteget számít.
Úgyhogy állok elébe a kihívásnak, (nem tudok mást tenni, az üzlet megköttetett), és megpróbálkozom ezen sínek feljavításával is.
Sín passziválásra (bármilyen furcsa , mivel korróziógátló alapozók nem (bár ha valaki elég ügyes akkor azért lehet)) Pl a hidraulika olaj és a műszer olaj kiválóan megfelel mivel sav és lúg mentessek (illetve közömbösítettek) még a prespánnak is jót tesz.(persze nem áztatni kell , egy mártás és lecsöpögtetés ill ha van kompresszor akkor le fújkálás).