Bizony. Ha sietek, akkor a Szent László híd (nagy kár, hogy nincs bekötve az 55-be, és nem ér el legalább Dombóvárig). Ha nosztalgia, akkor a Türr István híd.
Valóban jó lenne ha az 51-es meg 54-es jó minőségű lenne.
Bár az 51-esen néha-néha felújítanak egy-egy szakaszt (most pl. Soltnál), de Kalocsa alatt semmit, és a dunaharaszti elkerülő is már elég "háborúviselt". Aztán majd az a kérdés, hogy pl. a dunavecsei elkerülőt is elveszik-e később, mint az albertirsait (mert azt is lehet 2x2 sávosra bővíteni).
Ebben a Boldog-nak látszó képviselő kinyilvánítja a tutit..."A következő szakasz Püspökladány (Biharkeresztes) felé majd csak 2022-ben fog elindulni..."
Az ITM államtitkár - képviselő óvatoskodik: "nem él még az az ember, aki erre olyan választ tudna adni, ... hogy ez most 2 év lesz, 3 év lesz,nem tudjuk..."
Szerintem arrafelé kb. ez az utolsó probléma. Annak a régiónak nem M9 kell, hanem jól járható 2x1 sávos utak, elkerülókkel, kapaszkódósávokkal stb.
Sokkal érdekesebb kérdés, hogy a Dombóvár-Szekszárd kapcsolat megteremtése 2030-ig még a tervekben sem szerepel. A Tamási-Szekszárd irány is keresztülmegy dombon-völgyön, falvakon - nem igazán felel meg a célnak.
Más: egy érdekes kihagyott ziccer Böhönye település elkerülőzése délről. Vajon lesznek ilyesféle fejlesztések a jövőben?
Én sem érzem, hogy az M Duna-hídjának az Északi szerkezete hamar meg fog oldódni. Mert emlékezhetünk rá, hogy már úgy volt, hogy ide új felszerkezet épül, és ezt valahol Mohácson fogják felhasználni.
Most ezekszerint egyenként fogják, néhány havonta újabb és újabb lezárásokkal cserélni a sarukat, ahogy sorban eltörnek? Nem tudom, hogy mennyi idő lenne az összes alulméretezett sarut egyszerre, egy lezárással kicserélni? No, meg aztán remélhetőleg amiket beraknak új sarukat, azok már "bombabiztosak" lesznek...
Oh jeeee. Sose lesz vege ennek a sztorinak. 2,5 ev alatt nem sikerult megugrani azt a 10en nemtom hany kilometer felujitast iranyonkent. Komolyan mondom vicc az egesz. Remelem majd decemberben is lezarjak, mikor jonne haza a sok kulfoldon dolgozo es M1esen all majd a sor vege, mint tavaly, meg tavalyelott.
Az a baj, hogy szerintem Oroshazat nem vettek figyelembe M44nel. Gondoltak majd az M47 bekoti oket a gyorsforgalmi halozatba. Igen, csak az km-be sokkal tobb lesz bp fele ugy (le szegedig es onnan fel M5on ).
Egy lehajtó sem ártana, mert most vagy átmész szarvason vagy Kondoros felé kerülsz, pedig józan ésszel egy ekkora város számára csak lehetett volna egy normális lejárót építeni.
Bár az egész M44 vicc kategória. Simán a Békéscsaba - Gádoros - Szentes - Csongrád - Lakitelek útirány jobb lett volna mindenki számára.
Multkor Csorvasra mentem Bp felol. Arrafele rosszabb a helyzet, megkozelites szempontjabol. Gps ra akart volna vinni a 4409re, majd mivel lattam Streetview, hogy milyen az ut minosege, igy tovabbmentem es a 4411re akart vinni, na az is sz@rul nezett ki, ugyhogy bcsaba es ugy vissza Csorvasra 47esen. Az emlitett ketto mellekut tenyleg ilyen otvar allapotban van, mint ami a streetviewn lathato, vagy azota felujitottak valamelyiket? Ugy neznek ki, mint valami ezer eves bringa utak szetrepedezve.
Valahol olvastam, hogy fel akarjak ujitani a Szarvas-Oh utat. Gondolom ez lesz a “bekotes”.
Sajnos az oroshaziaknak nem a legjobb a nyomvonal, de ez van. 1-2xer mentem M44 fele, de a sok epitkezes a 44esen, meg a Szarvas-Oh ut minosege miatt idoben rosszabbul jottem ki (meg km-ben is), mintha a Csongrad-Szentes-Nagymagocs-Oh utvonalon mentem volna. Majd, ha vegeznek a 44 felujitasaval, akkor megprobalom megegyszer arra, de szerintem az oroshaziak tobbsege a regi utvonalon fog kozlekedni (Oh-szentes-felegyhaza-M5) bp fele es a google maps/waze is ezt javasolja.
Az M86-tol kb 1 km-re Hegyfalunal van egy hatalmas OMV kút, az M85-on pedig szintén nem messze Kónynal egy MOL kút a 85-os út mentén. Az jó kérdés persze hogy ezek miért nincsenek jelölve. Mindkettőbol 5 perc alatt lehetne hivatalos pihenőt csinálni, függetlenül attól hogy van közben egy körforgalom.