...ezzel egyidöben az eddigi kisakkus RWD Juniper kikerült a konfigurátorból, csak a Long Range RWD rendelhetö - remélem, ez valami fatális félreértés, amit nagyon rövidesen korrigálnak. Érdekes, hogy az EU-s Standard modellben benne maradt az Autopilot, amit az amerikaiból viszont kivettek.
Azt nem írtam, de sajnos nekünk olyan kellett ami teljes kabinos 2 ülés sorral, mivel 4 villanyreszelő 1 csapat. Ilyen ázsiaiban nem nagyon van. Az tény hogy mi sem veszünk többet eu-s furgont.
Érdekes lesz, mert ezek a "szakszerű és becsületes" szervizek fogják a kínai csúcstermékeket is javítani. Olyan helyek, ahová egy fapados Dacia Logant sem vinnék. Mert a lúzerség mellé még pökhendiség is társul.
Ezekkel a barom emissziós szabályozásokkal megölték az ICE motorokat.
Új korában a próbapadon még tudja amit kell, aztán jönnek a gondok. Mi már a többedik generáció Ford Transitot vesszük, ennyi bajunk sosem volt vele mint ezekkel az euro6-os szarokkal. Többet eszik, nem megy és zabálja az olajat új korától kezdve.
Nincs arra időm, azért alkalmazok írni olvasni tudó kollégákat. Úgy látszik nem mindig sikerül.:)
Viszont pont délelőtt szóltak, hogy az autó ismét szervizben van hibatörlésen, És a csodás Gablini miután lehúzott minket múltkor azt közölte hogy sajnos az Adblue adagolót cserélni kell. Utána meg a féltengelyt. Nem gondoltam volna hogy ekkora hulladékot adnak 15 misiért, de jó pap holtig tanul.
Kicsit más a sztori. Itt egyedül nálam van beégve a vw, tesla ügyben meg azt látom hogy a fél világ rákap mint gyöngytyúk a langyos takonyra, ha valami bulvár f@szság napvilágot lát, és át se gondolják hogy vajon a világ több ezer modellje közül még hány százban ugyanaz a probléma.
De ha új sztorit akarnál hallani, most már nem csak a vw van beégve. A helyszíni szerelő embereiknek vettünk egy Pözsó Boxert. Nem kevés pénzért vettünk rá felépítményt. Na annak 1 évesen 30k km után annyi problémája van mint egy utolsókat rugó elcseszett bontószökevénynek. Adblueból lassan többet fogyaszt mint dízelből. Figyelj mert újat tanulsz:
a trágyarakás Gablininél kiszámláztak nekünk 31ezer ft-ot hibakód törlésre, mivel az Adblue-t csak akkor szabad beletölteni az autóba amikor legalább 50% üzemanyag van a tankban, különben motorhibát dob. Majd szintén ez a kiváló cég kitörpölte hogy már csak 12 nap gari van az autóra, mert 1 évet állt a kereskedésben, és szumma 2 év van rá, miközben a weboldalukon is azt marketingelik hogy 5év/200ezer km. Na mindez azért mert most benéz egy féltengely csere is. Szóval halál a dízelre, halál a pözsóra. :)
Eszem ágában nem volt vitázni, szarkazmus az életem. Legközelebb teszek majd szmájlit, úgy biztos jobban átjön.
(pár hónapja egy amerikai csóka beperelte a Teslát, miután egy keresztezödésben belerongyolt egy kamionba, mert 'az Autopilot nem állt meg a pirosnál' - természetesen nem volt FSD-je)
Tegnap a Standard modellek bemutatójának kapcsán az jutott elöször eszembe, vajon az Enhanced vezérlövel aktiválható lesz-e az AP ezekben az autókban.
Meg hogy az Y üvegtetejének a fényzáró belsö burkolatát nehéz lesz-e lemelegíteni róla XD
Igen, nem menthető meg mindenki, pont ezért van évente egy kisvárosnyi halott...kb az utcán futó autók 99%-a nincs olyan biztonságos mint egy Tesla, különösen Magyarországon...azok ellen háborúzzál, ha hirtelen emberéleteket akarsz menteni...