Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hayabusa123 Creative Commons License 2025.10.11 0 0 151512

Sziasztok akupakkot keresek használtat,Tesla model x 90d,gyártási év2017

Előzmény: vazola83 (151509)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2025.10.11 0 0 151511

...ezzel egyidöben az eddigi kisakkus RWD Juniper kikerült a konfigurátorból, csak a Long Range RWD rendelhetö - remélem, ez valami fatális félreértés, amit nagyon rövidesen korrigálnak.
Érdekes, hogy az EU-s Standard modellben benne maradt az Autopilot, amit az amerikaiból viszont kivettek.

Ubulaköbön Creative Commons License 2025.10.11 0 1 151510

534 km hatótáv
201 km/h végsebesség
7,2 sec sprint 0-100 között
13,1 kWh/100km fogyasztás

 

Ja, klasszik, a 4 közül egyszerre csak egyet választhatsz. :) 

Előzmény: vazola83 (151509)
vazola83 Creative Commons License 2025.10.11 -1 1 151509

Karácsonyra...
https://www.tesla.com/hu_HU/modely/design#


Mind e közben a TESLA MODEL Y  Standard immár Magyarországon is rendelhető lett.
Az ára 16 669 900 Ft


534 km hatótáv
201 km/h végsebesség
7,2 sec sprint 0-100 között

13,1 kWh/100km fogyasztás
175 kW töltés
260 km/18 perc rátöltés 

60 kWh CATL LFP akku ?

mica-r Creative Commons License 2025.10.10 -1 0 151508

Ne vedd magadra, mint benzinnel autózó :-)))

Előzmény: Panzerbear (151507)
Panzerbear Creative Commons License 2025.10.10 0 0 151507

Pont te mondod....atya világ mi van itt...

Előzmény: mica-r (151487)
mica-r Creative Commons License 2025.10.10 0 0 151506

Ja, ezeket a Ducato gyártósoron japán mérnökök csavarozzák :-)))

Előzmény: vazola83 (151505)
vazola83 Creative Commons License 2025.10.10 -2 0 151505

A minőségbiztosítás... és a szerviz színvonal pl.

Előzmény: JGab (151504)
JGab Creative Commons License 2025.10.10 0 2 151504

Ezekben mi a japán?

Import a logója?

Előzmény: vazola83 (151497)
VéPeti Creative Commons License 2025.10.10 -1 0 151503

Azt nem írtam, de sajnos nekünk olyan kellett ami teljes kabinos 2 ülés sorral, mivel 4 villanyreszelő 1 csapat. Ilyen ázsiaiban nem nagyon van. Az tény hogy mi sem veszünk többet eu-s furgont.

Előzmény: vazola83 (151497)
JAMIE222 Creative Commons License 2025.10.10 0 0 151502

Ha a Maszknak több esze lenne, gyártana lecsupaszított Y-ból fehérfurgont, meg kisplatóst:))

Előzmény: kiggyo (151501)
kiggyo Creative Commons License 2025.10.10 0 2 151501

Kár itt offolni vele de ezek is francia fostalicskák. 

 

Mindegy, nincs normális, tartós euro6 kisteher, hidd el.

Előzmény: vazola83 (151497)
XANTIi Creative Commons License 2025.10.10 0 1 151500

Érdekes lesz, mert ezek a "szakszerű és becsületes" szervizek fogják a kínai csúcstermékeket is javítani. Olyan helyek, ahová egy fapados Dacia Logant sem vinnék. Mert a lúzerség mellé még pökhendiség is társul.

Előzmény: VéPeti (151489)
mica-r Creative Commons License 2025.10.10 0 0 151499

Inkább írd azt, hogy fogalmad sincs ezekről

:-)

Előzmény: mica-r (151498)
mica-r Creative Commons License 2025.10.10 0 0 151498

Ne viccelj!

Előzmény: vazola83 (151497)
vazola83 Creative Commons License 2025.10.10 -1 0 151497

Hoppácska, villanyos is van belőle...




----------------

A kínálat...

Előzmény: vazola83 (151496)
vazola83 Creative Commons License 2025.10.10 -1 0 151496

Ha japán akkor pl.  www.toyota.hu/flottaajanlatok/haszongepjarmu-ajanlatok

De koreait is írtam :-)

Előzmény: kiggyo (151495)
kiggyo Creative Commons License 2025.10.10 0 0 151495

Magáncélra japánom van, de ez céges igásló, dobozos Ford Transit. Ott azért sok japó választék nincs.

Előzmény: vazola83 (151494)
vazola83 Creative Commons License 2025.10.09 -3 0 151494

Vegyél japót/koreait...
Európai vackot 27 éve nem vettem már.

Már a kínai is jobb lesz a délnyugat-európai izéknél.

Előzmény: kiggyo (151493)
kiggyo Creative Commons License 2025.10.09 0 1 151493

Ezekkel a barom emissziós szabályozásokkal megölték az ICE motorokat. 

Új korában a próbapadon még tudja amit kell, aztán jönnek a gondok. Mi már a többedik generáció Ford Transitot vesszük, ennyi bajunk sosem volt vele mint ezekkel az euro6-os szarokkal. Többet eszik, nem megy és zabálja az olajat új korától kezdve. 

Előzmény: VéPeti (151491)
mica-r Creative Commons License 2025.10.09 0 0 151492

Én sem hallok jókat az újakról, ráadásul a szervizek sincsenek a helyzet magaslatán általában

Előzmény: VéPeti (151491)
VéPeti Creative Commons License 2025.10.09 -1 1 151491

Nincs arra időm, azért alkalmazok írni olvasni tudó kollégákat. Úgy látszik nem mindig sikerül.:)

Viszont pont délelőtt szóltak, hogy az autó ismét szervizben van hibatörlésen, És a csodás Gablini miután lehúzott minket múltkor azt közölte hogy sajnos az Adblue adagolót cserélni kell. Utána meg a féltengelyt. Nem gondoltam volna hogy ekkora hulladékot adnak 15 misiért, de jó pap holtig tanul.

Előzmény: mica-r (151490)
mica-r Creative Commons License 2025.10.09 -1 1 151490

Te el szoktad olvasni a szerződést, vagy csak a reklámplakátokból tájékozódsz?
:-)

Előzmény: VéPeti (151489)
VéPeti Creative Commons License 2025.10.09 -2 2 151489

Kicsit más a sztori. Itt egyedül nálam van beégve a vw, tesla ügyben meg azt látom hogy a fél világ rákap mint gyöngytyúk a langyos takonyra, ha valami bulvár f@szság napvilágot lát, és át se gondolják hogy vajon a világ több ezer modellje közül még hány százban ugyanaz a probléma.

 

De ha új sztorit akarnál hallani, most már nem csak a vw van beégve. A helyszíni szerelő embereiknek vettünk egy Pözsó Boxert. Nem kevés pénzért vettünk rá felépítményt. Na annak 1 évesen 30k km után annyi problémája van mint egy utolsókat rugó elcseszett bontószökevénynek. Adblueból lassan többet fogyaszt mint dízelből. Figyelj mert újat tanulsz:

a trágyarakás Gablininél kiszámláztak nekünk 31ezer ft-ot hibakód törlésre, mivel az Adblue-t csak akkor szabad beletölteni az autóba amikor legalább 50% üzemanyag van a tankban, különben motorhibát dob. Majd szintén ez a kiváló cég kitörpölte hogy már csak 12 nap gari van az autóra, mert 1 évet állt a kereskedésben, és szumma 2 év van rá, miközben a weboldalukon is azt marketingelik hogy 5év/200ezer km. Na mindez azért mert most benéz egy féltengely csere is. Szóval halál a dízelre, halál a pözsóra. :)

Előzmény: MZ/Y (151488)
MZ/Y Creative Commons License 2025.10.08 0 0 151488

Őőő, mintha másnak meg a VW lenne beégve, és _minden nem Teslánál_ VW-zne. 😛

Előzmény: VéPeti (151474)
mica-r Creative Commons License 2025.10.08 -1 1 151487

erősen korlátolt gondolkodás, de nálad ez normál

Előzmény: Panzerbear (151483)
tfe_tng Creative Commons License 2025.10.08 -1 1 151486

Akkor tényszerűen tévedsz. De az a benyomásom, hogy nagyon nem érted már az eredeti problémát sem. 

Előzmény: Panzerbear (151484)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2025.10.08 0 0 151485

Eszem ágában nem volt vitázni, szarkazmus az életem. Legközelebb teszek majd szmájlit, úgy biztos jobban átjön.

(pár hónapja egy amerikai csóka beperelte a Teslát, miután egy keresztezödésben belerongyolt egy kamionba, mert 'az Autopilot nem állt meg a pirosnál' - természetesen nem volt FSD-je)

Tegnap a Standard modellek bemutatójának kapcsán az jutott elöször eszembe, vajon az Enhanced vezérlövel aktiválható lesz-e az AP ezekben az autókban.

Meg hogy az Y üvegtetejének a fényzáró belsö burkolatát nehéz lesz-e lemelegíteni róla XD

Előzmény: VéPeti (151481)
Panzerbear Creative Commons License 2025.10.08 0 0 151484

Kockáztatom hogy egy sem...

Előzmény: tfe_tng (151480)
Panzerbear Creative Commons License 2025.10.08 0 0 151483

Igen, nem menthető meg mindenki, pont ezért van évente egy kisvárosnyi halott...kb az utcán futó autók 99%-a nincs olyan biztonságos mint egy Tesla, különösen Magyarországon...azok ellen háborúzzál, ha hirtelen emberéleteket akarsz menteni...

Előzmény: mica-r (151476)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!