Keresés

Részletes keresés

nyebojsza Creative Commons License 2020.11.03 0 1 53011

Az ügyészség is velük van, talán a bírók is, lenne bármi is abból a perből?

Előzmény: Ashi Valkoinen (53006)
nyebojsza Creative Commons License 2020.11.03 0 0 53010

Az a híd legalább 2x2 sávos, de a szekszárdiból hogy lesz M9?

Előzmény: Autobahn89 (53007)
nyebojsza Creative Commons License 2020.11.03 0 0 53009

Nézz utána, hogy ki kicsoda, ki kinek a kicsodája, ki lesz felelősségre vonva... és a végén ki fizeti a révészt.

Előzmény: csalántea (53005)
rm40 Creative Commons License 2020.11.03 0 2 53008
Autobahn89 Creative Commons License 2020.11.03 -1 1 53007

M0 Deák híd kapcsan felmerult bennem ket kerdes:

- M8 Duna hid birni fogja, ha megepul az M8 es az M1tol is a lekotes M8ra?

- Kecskemet es Dunavecse kozott alapbol nem autopalyanak kellene epulnie? Az a szakasz meg fogja kapni az M7, M1, M6, M5 forgalmanak nagy reszet.

Előzmény: rm40 (52999)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2020.11.03 0 1 53006

Nyakukba kellene akasztani egy csoportos polgári pert, ahol minden egyes autózó csak a dugóban elvesztett idejének értékét fizetteti ki velük.

 

Utána már azért sem kellene aggódni, hogy bárhol elindulnak közbeszerzésen, mert cég sem marad.

Előzmény: csalántea (53005)
csalántea Creative Commons License 2020.11.03 -1 1 53005

Milyen színjáték? Fővállalkozó és alvállalkozó, valószínűleg osztott a felelősség.

Beszédes a hallgatásuk.

Kimondottan jó, hogy megnevezik a felelősöket ... végre ... egy következmények nélküli országban ...

Előzmény: nyebojsza (53001)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.11.02 0 0 53004

Én sem érzem, hogy az M Duna-hídjának az Északi szerkezete hamar meg fog oldódni. Mert emlékezhetünk rá, hogy már úgy volt, hogy ide új felszerkezet épül, és ezt valahol Mohácson fogják felhasználni.

Autobahn89 Creative Commons License 2020.11.02 0 0 53003

Tobb sebbol verzik az a hid. Nem veletlenul meregettek annyiszor.

Előzmény: mauzi (53002)
mauzi Creative Commons License 2020.11.02 0 0 53002

már "csak" a híddal van baj, a többi elkészült...

 

Most ezekszerint egyenként fogják, néhány havonta újabb és újabb lezárásokkal cserélni a sarukat, ahogy sorban eltörnek? Nem tudom, hogy mennyi idő lenne az összes alulméretezett sarut egyszerre, egy lezárással kicserélni? No, meg aztán remélhetőleg amiket beraknak új sarukat, azok már "bombabiztosak" lesznek...

 

Előzmény: Autobahn89 (53000)
nyebojsza Creative Commons License 2020.11.02 0 0 53001

Érdekes, a cikk szerint Schanda egyik mondatában az "A-híd" felelőtlenül járt el,

aztán meg arra utal, meg kell vizsgálni, hogy a Strabagot, mint hanyagul, felelőtlenül eljáró céget, miként lehet kizárni a közbeszerzésekből...

Mekkora színjáték :(

Előzmény: rm40 (52999)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.11.01 0 0 53000

Oh jeeee. Sose lesz vege ennek a sztorinak. 2,5 ev alatt nem sikerult megugrani azt a 10en nemtom hany kilometer felujitast iranyonkent. Komolyan mondom vicc az egesz. Remelem majd decemberben is lezarjak, mikor jonne haza a sok kulfoldon dolgozo es M1esen all majd a sor vege, mint tavaly, meg tavalyelott.

Előzmény: rm40 (52999)
rm40 Creative Commons License 2020.11.01 0 0 52999
Autobahn89 Creative Commons License 2020.11.01 0 0 52998

Meg nem vonultak ki.

De meg hivatalos kozlemeny se volt a nyertes kivitelezorol. Legalabbis en nem lattam.

Előzmény: Törölt nick (52997)
Törölt nick Creative Commons License 2020.11.01 0 0 52997

Az M6 os nál már dolgoznak?

dimelo Creative Commons License 2020.11.01 0 0 52996

A 2008-as terveken még volt csp. a 4404. úton.

Majd jött a "spórolós" döntés, és megépült 2x drágábban, de kevesebb csomóponttal.

 

Tudom, hogy van aki "unja" a "pennyfucking"-ot,

de az egyik legrosszabb példája a spórolásnak, ha 10-15 év eltelik a tervezés és a megvalósítás között...

 

Na, az M4-nél ez különösen sok idő, ezért nagyon-nagy gáz.

 

Tudjátok-e, hogy mennyibe került (volna) a szolnoki Tisza-híd 1998-ban, 2006-ban és mennyi lesz, ha 2022-ben átadják?

Előzmény: Autobahn89 (52994)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.11.01 0 0 52995

Az a baj, hogy szerintem Oroshazat nem vettek figyelembe M44nel. Gondoltak majd az M47 bekoti oket a gyorsforgalmi halozatba. Igen, csak az km-be sokkal tobb lesz bp fele ugy (le szegedig es onnan fel M5on ).

Előzmény: -Smiley- (52993)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.11.01 0 2 52994

Igen, sajna elegge elcseszett. Raadasul Szarvasnal erthetetlen modon a 4401 kapott lehajtot, a nagyobb forgalmu 4404 pedig nem. 

Előzmény: -Smiley- (52993)
-Smiley- Creative Commons License 2020.11.01 0 3 52993

Egy lehajtó sem ártana, mert most vagy átmész szarvason vagy Kondoros felé kerülsz, pedig józan ésszel egy ekkora város számára csak lehetett volna egy normális lejárót építeni.

 

Bár az egész M44 vicc kategória. Simán a Békéscsaba - Gádoros - Szentes - Csongrád - Lakitelek útirány jobb lett volna mindenki számára. 

Előzmény: Autobahn89 (52991)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.11.01 0 0 52992

Multkor Csorvasra mentem Bp felol. Arrafele rosszabb a helyzet, megkozelites szempontjabol. Gps ra akart volna vinni a 4409re, majd mivel lattam Streetview, hogy milyen az ut minosege, igy tovabbmentem es a 4411re akart vinni, na az is sz@rul nezett ki, ugyhogy bcsaba es ugy vissza Csorvasra 47esen. Az emlitett ketto mellekut tenyleg ilyen otvar allapotban van,  mint ami a streetviewn lathato,  vagy azota felujitottak valamelyiket? Ugy neznek ki,  mint valami ezer eves bringa utak szetrepedezve. 

Előzmény: -Smiley- (52990)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.11.01 0 0 52991

Valahol olvastam, hogy fel akarjak ujitani a Szarvas-Oh utat. Gondolom ez lesz a “bekotes”.

Sajnos az oroshaziaknak nem a legjobb a nyomvonal, de ez van. 1-2xer mentem M44 fele, de a sok epitkezes a 44esen, meg a Szarvas-Oh ut minosege miatt idoben rosszabbul jottem ki (meg km-ben is), mintha a Csongrad-Szentes-Nagymagocs-Oh utvonalon mentem volna. Majd, ha vegeznek a 44 felujitasaval, akkor megprobalom megegyszer arra, de szerintem az oroshaziak tobbsege a regi utvonalon fog kozlekedni (Oh-szentes-felegyhaza-M5) bp fele es a google maps/waze is ezt javasolja. 

Előzmény: -Smiley- (52990)
-Smiley- Creative Commons License 2020.11.01 0 2 52990

M44-Orosháza bekötésével kapcsolatban lesz valami fejlesztés. Mert Kondoroson át a szűk, balkáni állapotú úton borzalmas a megközelítése. 

Jared- Creative Commons License 2020.10.31 0 0 52989

Az M86-tol kb 1 km-re Hegyfalunal van egy hatalmas OMV kút, az M85-on pedig szintén nem messze Kónynal egy MOL kút a 85-os út mentén. Az jó kérdés persze hogy ezek miért nincsenek jelölve. Mindkettőbol 5 perc alatt lehetne hivatalos pihenőt csinálni, függetlenül attól hogy van közben egy körforgalom. 

Előzmény: Adolphó (52988)
Adolphó Creative Commons License 2020.10.31 0 2 52988

Az M0-án Alacskánál van Marché mindkét oldalt, Móvárnál szintúgy, és emlékeim szerint az M7-esen Balatonlellénél is van. Illetve a nulláson a Shell mögött van egy all you can it, méghozzá nem is rossz kajákkal! :D

Olvasom, hogy benzinkutas pihenő is volt téma, nos az M60-on megvan a komplex pihenő helye, látszik a trapéz alakú placc a pálya mellett, gondolom ha majd nyugati és esetleg keleti irányban is folytatódni fog, megtérülő beruházás lesz nyitni egy kutat ott is. Ami számomra érthetetlen, hogy az M85 és M86 teljes vonalán egy fia benzinkút sincs, a 67-es osztottpályás főúton pedig még parkoló sem!! Van talán két öböl, ahova vészvillogóval, tök biztonságtalanul kiállhatsz, nincs WC, se segélyhívó telefon/de legalább lehet honnan trafizni/. Gondolom a zenélő út fontosabb volt mindenkinek...

Előzmény: Jared- (52945)
rm40 Creative Commons License 2020.10.31 0 1 52987

Jelenleg nincs napirenden. Szerintem az M85 Sopron-Kelet - OH átadása előbb-utóbb ki fogja kényszeríteni.

Előzmény: Autobahn89 (52986)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.31 0 0 52986

Masik oldalon A3al mi a helyzet? Vegleg elvetettek a meghosszabbitasat M85 fele?

Előzmény: NAR (52984)
rm40 Creative Commons License 2020.10.30 0 0 52985
NAR Creative Commons License 2020.10.30 0 0 52984

Becslés a cikkben szereplő térkép és a Google térképen látható fizikai korlátok alapján :-) A cikk alapján a 8-ast valahol a 8-as és a 801-es csomópontja körül metszi az M81-es út, majd mellette megy. A 8-as út és a Sárrét TVK között van vagy 300 méter, szóval ott még istenes lenne, csakhogy miután a 8-asba becsatlakozik a 7-es, a térkép szerint mellette megy. Itt a 8-as/7-es és a Sárpentelei parkerdő között 70 méter van, oda kellene bevezetni az M81-est. OK, nem 10 méter, hanem talán 30-40 lenne, de akkor is túlzás. Valószínűleg a térkép lehet nagyvonalú és a 8/801-es csomópontba vezetik be az M81-et, aztán a 7-es kiválása után, de még a nagykanizsai vasútvonal előtt valahogy lekanyarítják az M81-es az M7 felé (ez nem tűnik túl egyszerűnek, hiszen a 8-as a (régi) 7-es alatt, de a vasút fölött megy el).

Előzmény: hegyaljai3 (52983)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.10.30 0 0 52983

Ez a 10 méteres távolság micsoda? Becslés, vagy van ennél a honlapon nem szereplő térképnél részletesebb vázrajz? Az Ország Szerkezeti Tervén nem látszik semmi az M81-ből, ha egyáltalán gyorsforgalmi út lesz, vagy csak négysávos tranzitút. Az új (M)81, mint tranzitútvonal megfelelően ki tudja szolgálni Székesfehérvár kapcsolódását két autópálya csomópnttal, a 8-as úttal, és az M7-el. A többi meglévő útra nem kell csatlakozás, azok kvázi "szervizutakká" válnak.

Előzmény: NAR (52981)
RadiX Creative Commons License 2020.10.30 0 2 52982

A rajz ellenére én is nehezen hiszem el :). A 8-as északi csomópontja láthatóan továbbépítésre van tervezve. A déli rész már problémásabb persze. Akárhogy is lesz, a Frankenstein-útépítés örök példája lesz.

Előzmény: NAR (52981)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!