Sziasztok! Ide még nem írtam, és nem is raktam fel képeket. :) Nov. 28: A szerződés aláírása +Sajtóbemutató (+kaját is adtak) Dec. 29: Kimentem a keletibe lekapni :)
Akkor ott az egykori EC akárhányasok, olcsóbb pótjeggyel, mint a mezei IC-k. És pont annyival menn(t)ek, mint a réldzset. Ja, és ugye fülkénként hat fotel a másodosztályon is!
Ennyire nem világos, miről is beszéltem? Legközelebb megpróbálok érthetőbben fogalmazni.
Itt Magyarországon mihez hasonlítod????
Egy ingavonathoz, aminek most épp taurus van a végén. Ilyenek '96 óta járnak be az országba. Húzva az egyesen eddig is mentek annyival, mint a réldzset. Tolva is mehettek volna, ha Tatabányán nem járnak feszt körül. 160-ra alkalmas, kocsinként 80 férőhelyes ÓBB ingák jártak már itt, csak nem úgy éltek vele, mint kellett volna. Ja, és felármentesen fel lehetett rájuk szállni. A 15/21-es vonalakon is ezer éve jár ÓBB inga, igaz Diesellel, mert a lendület nem tartana ki...
a dolgok általános, mondjuk úgy lenézését
Kedves olvtársam! Tételesen kifejtettem Neked, mit nem értékelek nagyra ebben a vonatban, szvsz abszolut nem általánosítva, sokkal inkább részletekbe merülve. Arra volnál kedves válaszolni, vagy csak ez a "lenézitek mert új" nóta megy? Úgy érzem, elakadt a lemez... Már nálam is, bár állítólag az ismétlés segít a megértésben. :S
ennek a vonatnak a magyarországi beinditásában is helyt álltál volna ha....
Semmi közöm hozzá. Szerencsére. Már elszoktam a MÁV leányok számomra agyforralóan pitiáner kínlódásától, és egyelőre nem is szeretnék abba visszaszokni. Tök örülök, hogy ahol 90%-ban a szolgálati időmet töltöm, ott mindenki tudja a dolgát, és el is végzi. Nem fenékig tejfel, de egy sokkal logikusabb, és követhetőbb vonatozást eredményez, olyan, vagy jobb kabinokban, mint a réldzseté (kivéve butus és dezső). Tudod, rég lovagoltuk a 2XX-es dórémíket (volt párszor, hogy gyárszagú, ezerpárszáz km-t futott ÓBB gépen ültem (és még jópár kolléga), egy mezei teher-, vagy ingavonaton), amikor még Pesten azt sem tudták, hogy léteznek...
tényleg nem mondott senki, ezt magam tapasztaltam a leírtakból
- megjelenése a magyar vasutakon, mindenképpen előrelépés a MÁV életében
Hááát... pont erről beszéltem. Itt Magyarországon mihez hasonlítod????
Hogy ez a dolog gazdaságilag megéri vagy sem, illetve ez milyen terhet ró a START-ra az teljesen más kérdés.
Most egy kicsit Tőled: Szintén vitán felül álló tény, hogy a hazai vasút (PÜ, hatóság, usw.) sem előírásaiban, sem utasításaiban nem készült fel egy ilyen jellegű szerelvény kezelésére, ami predesztinálja azt, ami történik, nevezetesen hogy nem igazán gördülékeny a kravanc közlekedtetése
Igazad van, de utaltam a bürokrata felfogásra! Ezért nem tartom korrekt dolognak a dolgok általános, mondjuk úgy lenézését. A sok típusvizsgád után nem is ezt várná az ember, pláne ha tudjuk hogy Te magad is becsülettel helyt állsz a munkádban és ennek a vonatnak a magyarországi beinditásában is helyt álltál volna ha....
Nem, dehogy haragszom, csak kissé kipukkadt a lufi a sok fitymálás miatt. Persze sok tisztázatlan kérdés van terítéken. Ez javarészt a bürokrata felfogás eredménye.
A járműre a típ.ismeretek már lezajlottak és egyelőre nincs szó ujabb képzésről. Mivel magával a járművel is sok a tisztázatlan dolog, a railjet-re beosztott MÁV és ÖBB mozdonyvezetők mellett a vezetőálláson tartózkodik az ÖBB müszaki oktatója. Szerintem ez teljesen korrekt viselkedés a társvasút felől. Bizonyára ha a problémák megoldódnak erre nem lesz többé szükség.
Mi tiltja, hogy ott tartózkodjanak? Ilyen feltételt nem láttam a kívánságlistában. Tessék úgy előírni, hogy oda ne mehessenek be, és akkor úgy fog szólni a +rendelés a Vasútőr Kft. felé. Addig onnan biztosan nem fog lopni a délvidéki bűnöző, már ha van kitől.:-) A szolgálat közbeni tapasztalatokat tessék írogatni, és a szolgálati úton +küldeni. 1előre ez még a vagyonvédelmi eseményeknél sem nagyon szokott sikerülni.
A vasútőröknek az a feladatuk, hogy menetközben a trükkös tolvajok ne tudjanak dolgozni, a Keletiben pedig ne l1enek rongálások. Ezt eddig 100 %-ra hozták, akkor is, ha van akit zavar a jelenlétük+ . Az utasokra leginkább veszélyt jelentő szakasz ugyan - már belföldön - a Hegyeshalom-Győr közötti rész, azonban Győr és Kelenföld között is voltak bcs.-k. A Dacia-val meg nyitott kapukat döngetsz, és több más nemzetközi vonattal is. Az aktuális bűnügyi helyzetnek +felelően rendszeresen felülvizsgálásra kerülnek majd az útirányok, mert annyi pénz nincs, hogy mindig, minden vonatra jusson személy- és vagyonőr, így a RailJet-en sem feltétlenül lesz mindig. Egy darabig igen.
Kisasszonyt, Bistroba fel, de az üditő kitöltéséhez nem kell másik utasításból levizsgáznia. Szerintem ő is ÖBB bért kapna ha az foglalkoztatná. De erre majd kitalálnak valamit, hogy mégse:)