Keresés

Részletes keresés

bence56 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1070
És ma egy másik. BUÉK!!!!!!!!!!!!
Előzmény: Törölt nick (1066)
tau280 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1069

Már csak volt!

Gépmenetben ment le Ebenfurthba!

Üdv.

Előzmény: cs1014 (1067)
HANGÁR Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1068
Ákibard, nem láttalak a tegnapi EC63-ra Győrben felszállni?
Előzmény: Törölt nick (1064)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1067
A 1116-200-as Sopronban van. Tehervonattal érkezett. :) Réldzset, mi? :)
Előzmény: Törölt nick (1066)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1066
RJ40 tegnap:



tompysoft Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1065
Nemmondod komolyan:D
Melyik szerelvény az? Remélem nem a Spirit of Hungary-s :DDD
Előzmény: Törölt nick (1061)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1063
Akkor a szomszédok is alkotnak de rendesen ám... (-:
Előzmény: Törölt nick (1061)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1062
Egyébként, olyan papír alapú kis Reisebegleiter van még RJn?
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1061
A fenéket. OjeBB kiállított egy nem bejársó garniturát. 103 perc múlva (!!!!) kiállt a fütőházból egy, ami bejöhet.
Előzmény: tompysoft (1060)
tompysoft Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1060
gondolom a szokásos hegyesi papírmunka :P
Előzmény: Törölt nick (1059)
GA 96 00 Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1058
Sziasztok!
Ide még nem írtam, és nem is raktam fel képeket. :)
Nov. 28: A szerződés aláírása +Sajtóbemutató (+kaját is adtak)
Dec. 29: Kimentem a keletibe lekapni :)
Déli 4Déli 5Déli 2Déli 1Déli 3Kel 1Kel 2
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1057

Na! Ez mán jó!

De nem inga! :)

Előzmény: cs1014 (1056)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1056
Akkor ott az egykori EC akárhányasok, olcsóbb pótjeggyel, mint a mezei IC-k. És pont annyival menn(t)ek, mint a réldzset. Ja, és ugye fülkénként hat fotel a másodosztályon is!
Előzmény: Törölt nick (1055)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1055

Ja, és felármentesen fel lehetett rájuk szállni.

A megállások számát tekintve a két szerkezet nem ugyaz az, tehát a példa e tekintetben sandít.

Előzmény: cs1014 (1052)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1054

És hogy beszélgetnek?

Minek?

A pálya, a használt rendszer, a kényszerfékezések, a késések, stb. magáért beszél nem?

Előzmény: cs1014 (1053)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1053
És hogy beszélgetnek?
Szegények... Kaptak szolgálati MÁV-resistant MP4 lejátszót, idegnyugtató jogtiszta Vangelis-szel? :P
Előzmény: Vendégsín (1051)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1052
Ennyire nem világos, miről is beszéltem?
Legközelebb megpróbálok érthetőbben fogalmazni.

Itt Magyarországon mihez hasonlítod????

Egy ingavonathoz, aminek most épp taurus van a végén. Ilyenek '96 óta járnak be az országba.
Húzva az egyesen eddig is mentek annyival, mint a réldzset. Tolva is mehettek volna, ha Tatabányán nem járnak feszt körül. 160-ra alkalmas, kocsinként 80 férőhelyes ÓBB ingák jártak már itt, csak nem úgy éltek vele, mint kellett volna. Ja, és felármentesen fel lehetett rájuk szállni.
A 15/21-es vonalakon is ezer éve jár ÓBB inga, igaz Diesellel, mert a lendület nem tartana ki...

a dolgok általános, mondjuk úgy lenézését

Kedves olvtársam! Tételesen kifejtettem Neked, mit nem értékelek nagyra ebben a vonatban, szvsz abszolut nem általánosítva, sokkal inkább részletekbe merülve. Arra volnál kedves válaszolni, vagy csak ez a "lenézitek mert új" nóta megy? Úgy érzem, elakadt a lemez... Már nálam is, bár állítólag az ismétlés segít a megértésben. :S

ennek a vonatnak a magyarországi beinditásában is helyt álltál volna ha....

Semmi közöm hozzá. Szerencsére. Már elszoktam a MÁV leányok számomra agyforralóan pitiáner kínlódásától, és egyelőre nem is szeretnék abba visszaszokni. Tök örülök, hogy ahol 90%-ban a szolgálati időmet töltöm, ott mindenki tudja a dolgát, és el is végzi. Nem fenékig tejfel, de egy sokkal logikusabb, és követhetőbb vonatozást eredményez, olyan, vagy jobb kabinokban, mint a réldzseté (kivéve butus és dezső).
Tudod, rég lovagoltuk a 2XX-es dórémíket (volt párszor, hogy gyárszagú, ezerpárszáz km-t futott ÓBB gépen ültem (és még jópár kolléga), egy mezei teher-, vagy ingavonaton), amikor még Pesten azt sem tudták, hogy léteznek...
Előzmény: lok1 (1047)
Vendégsín Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1051
Az oktató mozdonyvezetők vállalták be a kísérést az első időkben...
Előzmény: Törölt nick (1048)
Sinbiciklis Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1050
Ma délben Kelenföldön:
mcg Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1049
itt ülök ezen a kirakatvonaton...:(

egy nagy ló....r...:(
azt hiszem a mai alkalom egy életre elég belőle...:)

előtte a 3G-t zajosnak tituláltam,de azért ez se csendesebb annyival...:(((

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1048

az ÖBB müszaki oktatója.

Nem csak egy fedélzeti technikus?

Előzmény: lok1 (1046)
lok1 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1047

Hali!

 

 - az, hogy egyes embereknek semmi sem tetszik

 tényleg nem mondott senki, ezt magam tapasztaltam a leírtakból

 

- megjelenése a magyar vasutakon, mindenképpen előrelépés a MÁV életében

Hááát... pont erről beszéltem. Itt Magyarországon mihez hasonlítod????

Hogy ez a dolog gazdaságilag megéri vagy sem, illetve ez milyen terhet ró a START-ra az teljesen más kérdés.

Most egy kicsit Tőled:
Szintén vitán felül álló tény, hogy a hazai vasút (PÜ, hatóság, usw.) sem előírásaiban, sem utasításaiban nem készült fel egy ilyen jellegű szerelvény kezelésére, ami predesztinálja azt, ami történik, nevezetesen hogy nem igazán gördülékeny a kravanc közlekedtetése

 

Igazad van, de utaltam a bürokrata felfogásra! Ezért nem tartom korrekt dolognak a dolgok általános, mondjuk úgy lenézését. A  sok típusvizsgád után nem is ezt várná az ember, pláne ha tudjuk hogy Te magad is becsülettel helyt állsz a munkádban és ennek a vonatnak a magyarországi beinditásában is helyt álltál volna ha....

Előzmény: cs1014 (986)
lok1 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1046

Szia!

 

Nem, dehogy haragszom, csak kissé kipukkadt a lufi a sok fitymálás miatt. Persze sok tisztázatlan kérdés van terítéken. Ez javarészt a bürokrata felfogás eredménye.

A járműre a típ.ismeretek már lezajlottak és egyelőre nincs szó ujabb képzésről. Mivel magával a járművel is sok a tisztázatlan dolog, a  railjet-re beosztott MÁV és ÖBB mozdonyvezetők mellett  a vezetőálláson tartózkodik az ÖBB müszaki oktatója. Szerintem ez teljesen korrekt viselkedés a társvasút felől. Bizonyára ha a problémák megoldódnak erre nem lesz többé szükség.

Előzmény: M63,008 (991)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1045
A railjet bisztrót külsős cég üzemelteti (Julius Meinl). Ők az osztrák Diacell. :-D
Előzmény: K1116 (1043)
tompysoft Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1044
Tegnapi RJ41-RJ66railjet
K1116 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1043
Nemtudom mennyi van. Nem ismerem a személyzet összetételét és munkáltatóját(it). Azt tudom, hogy sokan vannak és ebből 2 vasutőr:)
Előzmény: Nandesz2 (1042)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1042
A bisztró személyzetének szerintem pont annyi köze van az ÖBB-hez, mint a vasútőröknek...
Előzmény: K1116 (1039)
FOMA Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1041
Mi tiltja, hogy ott tartózkodjanak? Ilyen feltételt nem láttam a kívánságlistában. Tessék úgy előírni, hogy oda ne mehessenek be, és akkor úgy fog szólni a +rendelés a Vasútőr Kft. felé. Addig onnan biztosan nem fog lopni a délvidéki bűnöző, már ha van kitől.:-) A szolgálat közbeni tapasztalatokat tessék írogatni, és a szolgálati úton +küldeni. 1előre ez még a vagyonvédelmi eseményeknél sem nagyon szokott sikerülni.
Előzmény: mcg (1028)
FOMA Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1040
A vasútőröknek az a feladatuk, hogy menetközben a trükkös tolvajok ne tudjanak dolgozni, a Keletiben pedig ne l1enek rongálások. Ezt eddig 100 %-ra hozták, akkor is, ha van akit zavar a jelenlétük+
. Az utasokra leginkább veszélyt jelentő szakasz ugyan - már belföldön - a Hegyeshalom-Győr közötti rész, azonban Győr és Kelenföld között is voltak bcs.-k. A Dacia-val meg nyitott kapukat döngetsz, és több más nemzetközi vonattal is. Az aktuális bűnügyi helyzetnek +felelően rendszeresen felülvizsgálásra kerülnek majd az útirányok, mert annyi pénz nincs, hogy mindig, minden vonatra jusson személy- és vagyonőr, így a RailJet-en sem feltétlenül lesz mindig. Egy darabig igen.
Előzmény: rutthin (1025)
K1116 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1039
Kisasszonyt, Bistroba fel, de az üditő kitöltéséhez nem kell másik utasításból levizsgáznia. Szerintem ő is ÖBB bért kapna ha az foglalkoztatná. De erre majd kitalálnak valamit, hogy mégse:)
Előzmény: Törölt nick (1038)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!