Keresés

Részletes keresés

Attila a nagyvadász Creative Commons License 2017.10.26 -1 1 272
Figyelem Jófogás csaló aktiv! Tomi, tomas, Kerekes Tibor néven 0620/513/5016 száma. De a hirdetéseihez nem adja meg. Van kb 10 drága telefonja hirdetve fél áron, gyanús lett hogy kép egyikről sincs - mivel kevés az ideje , de kérésre küld - amit egy áruházban készít a polcon lévő készülékről. Agresszívan erőlteti az előreutalast, mert sok az érdeklődő. Beugrasztottam hogy átutaltam a pénzt, abban a percben telefon hangposta, emailre nem válaszol és azóta sem sikerült értekezni vele. Megsejtette hogy gyanakszom. A tiz hirdetése tiz különböző eldugott kistelepülésre van megadva hogy esély se legyen személyesen átvenni. Összes telefonja független karcmentes 6 hónapos De nemrég 180ezres laptop 50-ért volt "nála" . Szerintem rendkívül amatőr, de azért biztos akad a hálójába hiszékeny ember. Azért írtam hátha segítek valakinek elkerülni az "úriembert"
Carina_S Creative Commons License 2017.10.23 0 0 271

Szeresd ezután is :), csak csiszold a beszélgetés közbeni emberismeretedet és a másik oldali fél kiismerését!

Előzmény: Rolee777 (270)
Rolee777 Creative Commons License 2017.10.22 0 1 270

Èrtem, jó ötlet! Már több tucat vásárlásom volt az online piactereken! Hol èn utaltam, hol az eladó küldte utánvèttel! Soha semmi gondom nem volt! Ez az első, de jó tanulópènz! Majd óvatosabb leszek ezek után! 

Sajnálom, mert szerettem a Jófogáson is vásárolni! 

Előzmény: Carina_S (269)
Carina_S Creative Commons License 2017.10.22 0 0 269

Azt kellett volna tenned, hogy előre csak az összeg egyik -- kisebbik -- felét utalod át (foglalónak), és amikor megkapod, csak akkor a teljes összegig még hátralévő összegrészt.

 

És ez nem a Jófogás hibája volt! Te voltál túl jóhiszemű. Máskor legyél az előreutalással óvatosabb. Arról szól ez az egész, hogy ki kell ismerni a másik felet: fel kell tenni neki olyan kérdéseket, amikből kiderül, hogy milyen kompromisszumokra hajlandó az érték-ellenérték átadás-átvétele terén!!

Előzmény: Rolee777 (266)
Rolee777 Creative Commons License 2017.10.22 0 0 268

Köszi!

Előzmény: NyiMisi (267)
NyiMisi Creative Commons License 2017.10.20 -1 1 267

Gratulálok!

Előzmény: Rolee777 (266)
Rolee777 Creative Commons License 2017.10.19 -1 0 266

A Jófogáson jártam pórul èn is!

Vásároltam volna egy Sony Z3-as kèszülèket, pkv300 nevű eladótól! Hètvègèn megbeszèltük a rèszleteket, ès Hètfőn utaltam neki 18000 Ft-ot! Azóta nem kapok választ tőle! A hirdetès sem elèrhető!

Orosz Gábor nèvre utaltam neki!
11773339-01532588 OTP

Carina_S Creative Commons License 2017.10.15 -5 0 265

Elolvastam, de miután nemcsak a tapasztalataimat osztom meg, hanem segíteni is akartam "FügeFrankie"-nek, ezért betettem az új linkeket is a régiek helyett, amelyek már idejétmúltak és nem visznek sehová sem <("404"-es hiba).

 

Hátha így már boldogul velük, mert ezeket az ügyfszolg.-os linkeket egyesével kerestem ki én is a keresővel. Ha tudtam neki segíteni, akkor annak csak örülni tudok! ;-)!

Előzmény: NyiMisi (264)
NyiMisi Creative Commons License 2017.10.15 -2 2 264

Nem tudom elolvastad-e a topic címét, ha nem akkor légy szíves pótold!

Előzmény: Carina_S (260)
Carina_S Creative Commons License 2017.10.14 -5 0 263

Nem dolgozom nekik. A közelükben sem vagyok. Mindössze regisztrált felhasználójuk vagyok, aki egész jól elboldogul velük -- vevőként, mert eladni nem szoktam rajta, hanem csak venni... .

 

"Amúgy nagyon érdekes, hogy annyi hibát jeleztél nekik de nem vetted észre, hogy a linkek amit küldtél végső soron ugyanazon hibabejelentő ablakhoz vezetnek . :D"

 

Bocs, most vettem észre, mit is írsz. Az van hogy a linkek régiek, 2-3 hónaposak, és azóta és azóta egy átalakítás miatt más lett az URL-jük. A régi URL-jeik viszont még ezek voltak, de mivel átépítették az oldalt, így most már a "404"-es(!) hibához vezetnek (= nem létező weboldal).

Annyi rá a megoldás, hogy a Jófogás ügyfélszolgálat varázsszóval megtallózod a most érvényes URL-en futó új Jófogás-ügyfélszolgálati linkeket.

 

Új hibabejelentő linkek!:>>>

Keresés: "Miben segíthetünk?"

 

63 találat erre a keresésre:

""Visszaélés SMS-en keresztülHa a terméked után SMS-ben érdeklődnek rossz magyarsággal, légy körültekintő! Azonnal szakítsd meg az érdeklődővel a kapcsolatot, és kérjük, jelentsd felénk az esetet, ha… az

 

Szabálysértés jelentése

A szabályzatnak nem megfelelő vagy valótlan hirdetések jelentése A Jófogáson nem hirdethető termékek listáját, illetve azokat a hirdetésekre vonatkozó tartalmi és formai kritériumokat M

 

Műszaki hiba az alkalmazásban

Amennyiben az alkalmazás használata közben problémát tapasztalsz, kérjük mindenekelőtt győződj meg arról, hogy az app legfrissebb verzióját használod, valamint érdemes törölni és új

 

Milyen adatokat kell megadnom a megrendeléshez?A megrendeléshez a szállításhoz szükséges adatokat kell megadnod, a neved, címed, telefonszámod, illetve ha CsomagPonton szeretnéd átvenni a terméket, a térkép segítségével ki kell vá

 

Az oldalon szereplő összes hirdetésnél lehet kérni a szállítást?A szállítást azoknál a termékeknél lehet igénybe venni, melyeknél szerepel a Háztól-Házig logó. Ha látsz egy olyan terméket, melyet szívesen megrendelnél, de nincs aktiválva rajta a

 

Milyen adatokat kell megadnom a szolgáltatás aktiválásához?A Háztól-Házig XXL szolgáltatás aktiválásához eladóként az alábbi plusz adatokat kell megadnod: Csomagfelvételi adatok: sikeres eladás esetén erre a címre fog menni a futár a csomagé

 

Milyen adatokat kell megadnom a szolgáltatás aktiválásához?A Háztól-Házig szolgáltatás aktiválásához eladóként az alábbi plusz adatokat kell megadnod: Csomagfelvételi adatok: sikeres eladás esetén erre a címre fog menni a futár a csomagért B

 

Hogyan vehetem igénybe a költöztetést?Már a költözésben is segítünk! Ha Budapestről szeretnél vidékre költözni, vagy pont fordítva, a fővárosban találtad meg álmaid otthonát, egyszerűen igénybe veheted a Kevin Movers Kf

 

Hogyan tudok felhasználói fiókot létrehozni?A felhasználói fiók létrehozása egyszerű, gyors és ingyenes! Első lépésként kattints a kezdőlapon található “Regisztráció” gombra, majd töltsd ki az űrlapot. A“Fiók létrehoz�

 

Szeretném kiemelni a hirdetésem, milyen összeget kell ezért fizetnem?A kiemelés díja az alábbiaktól függ: a kiválasztott szolgáltatás típusa (Előrébb sorolás, Automatikus előresorolás, Szalag vagy Kirakat) az adott hirdetés kategóriája a hirdető típ

 

Előzmény: FügeFrankie (262)
FügeFrankie Creative Commons License 2017.10.14 -1 1 262



Akkor te, vagy ott dolgozol, vagy nagyon protekciós vagy biztosan, :D



A sok problémákat soroló többi felhasználó,csak passzióból írja amit itt ír, oldalakon keresztül hibákat.

 Amúgy nagyon érdekes, hogy annyi hibát jeleztél nekik de nem vetted észre, hogy a linkek amit küldtél végső soron ugyanazon hibabejelentő ablakhoz vezetnek . :D

Előzmény: Carina_S (260)
Carina_S Creative Commons License 2017.10.14 -5 0 261
Carina_S Creative Commons License 2017.10.14 -4 0 260

Ha nem tetszik a Jófogás, akkor ne verjétek itt a balhét, hanem hirdessetek máshol.

 

Érdekes hogy nekem eddig csak kevés bajom volt velük, és azt is első bejelentésre megoldották. :-))))))

FügeFrankie Creative Commons License 2017.10.13 0 0 259

Végül is a email problémát , 10.11 én délután valamikor 4 és 7 körül javították :)

 

Az azért valamit elárul a "színvonalról",hogy alig kellett a hiba megjelenésétől 09,26-tól - 16nap a javításig.

Gondolom, ha nem szolok 8.án, hogy ugyan már csak nézzenek már utána, még a mai napi ugy lenne. :D

 Szerintem itt nem a egyedi dolgozókkal fejlesztőkkel lehet a gond,hanem valami, magasabb szinten irányítási,  szervezési probléma lehet, magától  ennyire nem lehet, üzletrontó, felkészületlen egy csapat, csak ha valakik úgy irányítják.

Forgalomnövelő stratégia, felhasználói elégedettség növelés,online vásárlói bizalom növelése, Irányítási , fejlesztési elvek egyszerűen nem léteznek.

Csak a pénzre a kiemelésekre húznak rá, de ezért is fogják megszívni ha egy másik alternatív felhasználóközpontú oldal megjelenik, mert semmi sem tart örökké.

Felhasználó központúság, itt teljesen 0, és ezzel van ki mindenkinek.
Pedig belőlünk eladókból él az oldal, mint eladókból ugyanúgy, mint vásárlókból.

Még csak nem is válaszoltak, a hibabejelentő levelemre,
kösz vagy valami.. :D áá dehogy a szemét eladója még mer szólni hogy milyen hiba miatt csökkent a jófogás eladási jutalékbevétele 16-napon keresztül. :D

A régen legalább kommunikáltak, volt meg is köszönték a hiba bejelentést, manapság tökre nagyképű lekezelő , flegma egy oldal lett.

Előzmény: FügeFrankie (252)
NyiMisi Creative Commons License 2017.10.12 -2 0 258

Ha jött volna email akkor szó nélkül utalok.

Előzmény: gronhold (257)
gronhold Creative Commons License 2017.10.11 -1 0 257

Vaterával kapcsolatban: Hát nem tudom, először jön egy mail amikor figyelmeztetnek, hogy nemsokára lejár a tartozás kiegyenlítésének határideje. Amikor lejár a határidő akkor is jön egy mail, hogy 7 napon belül rendezzem a tartozást, vagy lejárt státuszt kapnak az aukciók és korlátozzák a hozzáférésem, ha eltelik a 7 nap akkor ez bekövetkezik. És utána küldik, hogy még 7 napom van a számla rendezésére, vagy átadják a végrehajtónak a dolgot.  Tehát 3 mail jön csak addig, amíg még mindig van lehetőség rendezni a tartozást, következmények nélkül. A negyedik akkor jönne amikor behajtókhoz kerül az ügy, de azt még sosem vártam meg.  

Előzmény: NyiMisi (256)
NyiMisi Creative Commons License 2017.10.11 -1 0 256

Bizony, nem ritka, hogy ennyit kell várni egy jóváhagyásra.

A vaterát azért nem szívlelem, mert 7-8 éve a nyakamra küldték a behajtót 320 Ft miatt. Ennyivel volt mínuszos az egyenlegem, azt viszont sehol sem közölték, hogy ezt mikor kell kifizetni. Még egy emailt sem küldtek, hogy fizessek, egyből jött a behajtó cég. Nem hagytam annyiban, a végén ők húzták a rövidebbet, de azóta sem használtam a vaterát.

Előzmény: gronhold (255)
gronhold Creative Commons License 2017.10.11 -1 0 255

Üdv! Az normális dolog, hogy a feltöltött hirdetéseim, sokszor csak fél nap múlva jelennek meg?  Pl ma 3 hirdetést raktam fel dél körül, este hét óra van és még sehol nincsenek... És még azt merik írni, hogy 2 órán belül jóváhagyják.  Volt olyan, hogy egy teljes napot vártam mire jóváhagyták a hirdetést. Ez több mint elképesztő... Pár napja olvastam egy interjút a tulajdonossal, azzal dicsekedik, hogy az árbevételük rendkívül megnőtt, hát persze mert az egekbe emelték a kiemelés díjakat, amiket persze főleg a nagybani eladók és cégek használnak (ők persze beleépítik az árba), az átlagembernek egyszerűen nem éri meg kifizetni érte azt a sok pénzt...

 

Az alternatívákról: Bizony a Vatera minden szempontból jobb választás, még ha van jutalék és pár ft feltöltési díj akkor is jobban megéri ott hirdetni. A kiemelések sokkal olcsóbbak és hatékonyabbak, mivel sokkal több és szerteágazóbb kategóriába vannak sorolva a termékek, még kiemelés nélkül is könnyen megtalálják a vevők. Nem beszélve arról, hogy ellenőrizhető az eladók megbízhatósága. Plusz számtalan szállítási lehetőség, ami jóval olcsóbb mint a Jófogás több ezres lehúzása.

 

Fél éve rákaptam a Hardverapróra is, bár az főleg műszaki cikkeknél hasznos, aki még nem próbálta nagyon ajánlom, mert sokkal több cuccot sikerült ott eladnom, mint Jófogáson.

Napi 5x ingyen előresorolható bármelyik hirdetés!

NyiMisi Creative Commons License 2017.10.11 -1 0 254

Csatlakozom, ugyan ez a bajom velük. Ha valamiből van több és fel akarom tenni háztól-háziggal külön külön akkor nem engedik. Ha eladtam valamit és egy hét múlva hasonló dolgot teszek fel többszörös hirdetésre hivatkoznak és azt kérik, hogy újítsam meg az előzőt előresorolással. Ha robotok ülnének a jófogás adminok helyén akkor is jobb lenne a helyzet. Mióta monopol helyzetben vannak egyre bénább az egész. Remélem nem sokáig marad így.

Előzmény: FügeFrankie (253)
FügeFrankie Creative Commons License 2017.10.11 0 1 253

annyira primitívek, hogy a jofogás adminok még a saját szabályzatukat sem tudják értelmezni!


Ha feladsz 1 Jofogás terméket teszem azt videokártyád és azt mered irni van több darabod tehát többet is rendelhetsz.

Akkor volt most ugy jártam, nem jeleníti meg a hirdetést arra hivatkozva hogy egy hirdetésen belül csak egy terméket hirdethetsz.



Korlátoltak! ez a szabály arra van hogy nem árulhatsz egy hirdetésen belül mondjuk egy robogót és egy TV , meg mondjuk egy pizsamát :) -rémlik már gyogyis há kápise??

De nehogy már 100 kilogram mákszemet egyenként keljen feladni uuu de sík ott némelyik admin.

ráadásul, a reggeli vizeletüktől függően , mikor melyik ül gép előtt , gondolom értelmesebb admin elfogadja a zsizsik ooo nehogymáá... hát 2 zsák fümagot meg a bélyeg készletet azt egyenként kel feladni.

igaz akkor meg azért tiltja mert töbszörös a hírdetés. :D

gyogyik ezek! ahhoz is kevés némelyik admin, értelmezze a szabályzatot, ami amúgy is általában minden hirdető oldalon közel azonos.

Előzmény: tommy1972 (245)
FügeFrankie Creative Commons License 2017.10.11 0 1 252



Sziasztok!

Thunderbird –ben bejövő Jófogás Üzenetekben csak a Jófogás logó látszik!

 

Más is tapasztalta ezt a hibát?

 

 

 

2017.09.26-óta a Jofogás-ról érkező értesítési üzenetek tartalma, levelezőprogram alapbeállítás mellet HTML módban egyszerűen nem jelennek meg!

 (Csak átalított szöveges TXT módban látható!)

Gmail webes elérés esetén látható az üzenet!
- csak levelezö programban nem, és azon belül is csak a jófogás üzenetek nem láthatóak!

, Próbáltam Thunderbird és Opera mail -on keresztül!

Másik gépen is frissen újratelepítve, a hiba nem szűnik meg!

Javítson ki, ha valaki leteszteli, és ha nem így van akkor én megkövetem, és előre megköszönöm segítségét ,de szerintem  nem csak nálam van a hiba.

 szerintem a Jófogás üzenetek html kódjában amit a levelezőprogram nem tud értelmezni.

 

Válaszotokat várom , örülnék ha tesztelnétek,  mert ez szerintem nem egyedi hiba, és ha igaz akkor ez mindenkinek egy további jelentős forgalomcsökkentő hiba, még a jofogásnak is !

3x hibabejelentésemre, egyszerűen  nem válaszol a jofogás, régebben, legalább ha vonakodva is, de általuk küldött néhány sablon válasz levél után (nem észleltünk hibát , ellenőrizze böngészőjét stb…)
utána néztek a dolgoknak, de most már nem is válaszolnak.

Várom válaszotok!


fryfry Creative Commons License 2017.10.06 0 0 251

Kérdezni szeretnék egy eladótól a termék üzenetküldő menüjén keresztül.

De a  jófogás addig nem hajlandó elküldeni a kérdésem amíg a telefonszámomat SMS küldésel nem regisztrálom.

Mi köze a telefonszámomnak a szöveges üzenetküldéshez? Nem lehet kikerülni?

Ezek lehet hogy jutalékot kapnak az SMS díjából?

NyiMisi Creative Commons License 2017.10.06 -1 0 250

Ha valakinek van jó alternatívája ne tartsa magába! A jófogás egy pocsék apróhirdetési oldal lett, nem szívesen használom.

szaki10 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 249

Sziasztok!

 

"Ingyenes" házhozszállítást kellene jóváhagynom, de nem linket küldött a rendszer, hanem egy képet, a széndioxid kibocsátásról.

Hogyan tudom mégis jóvá hagyni?

 

Köszi!

 

 

Szaki

levike60 Creative Commons License 2017.09.21 0 0 248

Kedves Jófogáshoz értők!

Segítséget kérek. Induló lapomról a sötétkék  felső sorban  a szerkesztő ablak eltűnt.  Ha a hirdetésemre megyek rá a "Hirdetés kezelés" megnyomása az alap hirdetés oldalra dob vissza, Hogy tudom vissza csalogatni az ablakot, hogy tudjam a hirdetéseimet szerkeszteni, törölni.

Nálam van a hiba vagy a szolgáltatónál? 

Köszönettel levike60

 

gerikir Creative Commons License 2017.09.17 -1 0 247

Eladtam egy játékot (5000 Ft), melyre kezességet vállaltam: ha nem működik visszaveszem. Sajnos nem működött, ezért visszahozta a vevő a játékot. Én meg odaadtam a pénzt (csak 10000 Ft volt nálam), de nem adott vissza és faképnél hagyva elment. Mindenki tanuljon a hibámból! Üdv

haborag Creative Commons License 2017.08.31 -1 1 246

Hívom az ingatlanost. Jó napot kívánok Gipsz Jakab vagyok, érdeklődnék a jófogáson hirdetett eladó Alsókisbújócskai 904m2-es telek adottságai felől.

A vonal végén csend, majd néhány másodperc múlva kapcsol a hölgy, igen volt egy ilyen telke, de már hónapokkal ezelőtt eladta.

Mire én: A hirdetés alatt az áll, hogy a feladás dátuma Augusztus 28.

Ingatlanos hölgy: Biztosan nem adott fel ilyen hirdetést.

 

Akkor további szép napot, viszont hallásra.

 

A fent leírtakból arra gyanakszom, hogy ezek kérés nélkül fríssítgetik a hirdetéseket azt a látszatot keltve mintha lennének új hirdetéseik.

 

Ez már mindennek a legalja remélem hamarosan tönkremennek.

 

Még valami, néhány hete akartam feladni hirdetést, hogy munkatársat keresünk.

Pár soros hirdetés kb 4000Ft és csak egyféleképpen lehet érte fizetni.

 

Kedves jófogás

 

SZ@RJATOK  SÜNT

 

 

tommy1972 Creative Commons License 2017.08.29 -1 1 245

Sziasztok.

Röhejesnek tartom az amatőr szintű jófogást, vagy a kivételező szabályzati elbírálást. Abból is ki indulva hogy a mai napon háztól házig szolgáltaással szerettem volna feltenni megjeleníteni náluk egy pár teljesen új  tiszta dobozból csak ki vett rotációs kapa kisméretű járó kereket 10kg. Ezt megelőzően szétnéztem az oldalon, tele van az enyémnél nagyobb koszos sáros rozsdás használtakkal, háztól házig szolgáltatással kitéve. Erre fel, a jófogás az enyémet nem jeleníti meg a következő kifogással:

Háztól-házig szolgáltatás: nem szállítható termék

A hirdetés olyan terméket tartalmaz, amely a GLS Általános Üzleti Feltételei értelmében a szállításból kizárt tárgynak minősül, illetve nem felel meg a szállítás egyéb feltételeinek, így azt nem tudod Háztól-házig szolgáltatásunkkal meghirdetni. Ezen termékek közé tartoznak pl. a robbanás veszélyes anyagok (pl. gázpalack) és a savat tartalmazó tárgyak (pl. akkumulátor), továbbá a súly- és mérethatárokat túllépő termékek (max. 40 kg, max. 300cm körméret). Fontos, hogy a Háztól-Házig keretein belül cserére nincsen lehetőség, cserére kínált termékek esetén a szolgáltatás nem aktiválható.

És Próbáltam úgy fel adni a hirdetést mint mások, de ezután se fogadták el semmilyen formába. Amatőrök, vagy kivételezés? És az egészben az a legröhejesebb, hogy ugyan az a futár szolgálat hozta hozzám ma a 2 kereket akivel a jófogás is szerződésben áll, akik szerintük nem szállítják ezt a fajta terméket a GLS Általános Üzleti Feltételei értelmében a szállításból kizárt tárgynak minősül.  A futárt is akit már jól ismerek felhívtam hogy hogy is van ez akkor? Hozni lehetett vinni nem? Aki azonnal meglepődött az egészen, és majd  hallatszott kacagott és magáét mondta róluk hogy össze vissza kavarnak mindent. de ha felkeresem a gls ügyfél szolgálatukat ők készségesen tovább fogják szállítani, hiszen cégektől is szállítanak de magánszemélyektől is ilyesmit ahogy ma nekem is hozták.

Köszönjük, hogy segítesz fenntartani a Jófogáson megjelenő hirdetések színvonalát.

Sok jó fogást!
Üdv: a Jófogás csapata

És ha ők is olvassák ezt, vegyen példát a hozzájuk hasonló egyes országok külföldön működő apró hirdető oldalairól ahol profikra bizák hozzá értőkre a  szolgáltatásokat,  az adminisztrációs munkát, stb. és megtudnák mi az hogy színvonal,  és nem pedig az apuci sórgorának a a lánya barátja, mert magyarosságon ez bevett gyakorlat kinek a kije, és nem az hogy alkalmas a bizonyos feladatra elegendő szinten. Arról már nem érdemes szólni sem kell hogy Magyarországon a legdrágább a jófogáson fizetős csak pénzért elérhető szolgáltatások, kacagnak rajtunk Magyarokon az amúgy is jobban kereső külföldiek.

Carina_S Creative Commons License 2017.08.20 0 0 244

A lényeg hogyha hülye a fórumszoft a Jófogáson, akkor mentsél el mindent.

Carina_S Creative Commons License 2017.08.20 -1 0 243

elcsesztem...

az utolsó példa RTF-neve lemaradt... .. :

 

Laptop_A001.rtf

Laptop_A001-01.jpg

Laptop_A001-02.jpg

Laptop_A001-03.jpg

Előzmény: Carina_S (241)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!