Figyelem Jófogás csaló aktiv! Tomi, tomas, Kerekes Tibor néven 0620/513/5016 száma. De a hirdetéseihez nem adja meg. Van kb 10 drága telefonja hirdetve fél áron, gyanús lett hogy kép egyikről sincs - mivel kevés az ideje , de kérésre küld - amit egy áruházban készít a polcon lévő készülékről. Agresszívan erőlteti az előreutalast, mert sok az érdeklődő. Beugrasztottam hogy átutaltam a pénzt, abban a percben telefon hangposta, emailre nem válaszol és azóta sem sikerült értekezni vele. Megsejtette hogy gyanakszom. A tiz hirdetése tiz különböző eldugott kistelepülésre van megadva hogy esély se legyen személyesen átvenni. Összes telefonja független karcmentes 6 hónapos De nemrég 180ezres laptop 50-ért volt "nála" . Szerintem rendkívül amatőr, de azért biztos akad a hálójába hiszékeny ember. Azért írtam hátha segítek valakinek elkerülni az "úriembert"
Èrtem, jó ötlet! Már több tucat vásárlásom volt az online piactereken! Hol èn utaltam, hol az eladó küldte utánvèttel! Soha semmi gondom nem volt! Ez az első, de jó tanulópènz! Majd óvatosabb leszek ezek után!
Sajnálom, mert szerettem a Jófogáson is vásárolni!
Azt kellett volna tenned, hogy előre csak az összeg egyik -- kisebbik -- felét utalod át (foglalónak), és amikor megkapod, csak akkor a teljes összegig még hátralévő összegrészt.
És ez nem a Jófogás hibája volt! Te voltál túl jóhiszemű. Máskor legyél az előreutalással óvatosabb. Arról szól ez az egész, hogy ki kell ismerni a másik felet: fel kell tenni neki olyan kérdéseket, amikből kiderül, hogy milyen kompromisszumokra hajlandó az érték-ellenérték átadás-átvétele terén!!
Vásároltam volna egy Sony Z3-as kèszülèket, pkv300 nevű eladótól! Hètvègèn megbeszèltük a rèszleteket, ès Hètfőn utaltam neki 18000 Ft-ot! Azóta nem kapok választ tőle! A hirdetès sem elèrhető!
Orosz Gábor nèvre utaltam neki! 11773339-01532588 OTP
Elolvastam, de miután nemcsak a tapasztalataimat osztom meg, hanem segíteni is akartam "FügeFrankie"-nek, ezért betettem az új linkeket is a régiek helyett, amelyek már idejétmúltak és nem visznek sehová sem <("404"-es hiba).
Hátha így már boldogul velük, mert ezeket az ügyfszolg.-os linkeket egyesével kerestem ki én is a keresővel. Ha tudtam neki segíteni, akkor annak csak örülni tudok! ;-)!
Nem dolgozom nekik. A közelükben sem vagyok. Mindössze regisztrált felhasználójuk vagyok, aki egész jól elboldogul velük -- vevőként, mert eladni nem szoktam rajta, hanem csak venni... .
"Amúgy nagyon érdekes, hogy annyi hibát jeleztél nekik de nem vetted észre, hogy a linkek amit küldtél végső soron ugyanazon hibabejelentő ablakhoz vezetnek . :D"
Bocs, most vettem észre, mit is írsz. Az van hogy a linkek régiek, 2-3 hónaposak, és azóta és azóta egy átalakítás miatt más lett az URL-jük. A régi URL-jeik viszont még ezek voltak, de mivel átépítették az oldalt, így most már a "404"-es(!) hibához vezetnek (= nem létező weboldal).
Annyi rá a megoldás, hogy a Jófogás ügyfélszolgálat varázsszóval megtallózod a most érvényes URL-en futó új Jófogás-ügyfélszolgálati linkeket.
Új hibabejelentő linkek!:>>>
Keresés: "Miben segíthetünk?"
63 találaterre a keresésre:
""Visszaélés SMS-en keresztülHa a terméked után SMS-ben érdeklődnek rossz magyarsággal, légy körültekintő! Azonnal szakítsd meg az érdeklődővel a kapcsolatot, és kérjük, jelentsd felénk az esetet, ha… az
A szabályzatnak nem megfelelő vagy valótlan hirdetések jelentése A Jófogáson nem hirdethető termékek listáját, illetve azokat a hirdetésekre vonatkozó tartalmi és formai kritériumokat M
Amennyiben az alkalmazás használata közben problémát tapasztalsz, kérjük mindenekelőtt győződj meg arról, hogy az app legfrissebb verzióját használod, valamint érdemes törölni és új
Milyen adatokat kell megadnom a megrendeléshez?A megrendeléshez a szállításhoz szükséges adatokat kell megadnod, a neved, címed, telefonszámod, illetve ha CsomagPonton szeretnéd átvenni a terméket, a térkép segítségével ki kell vá
Milyen adatokat kell megadnom a szolgáltatás aktiválásához?A Háztól-Házig XXL szolgáltatás aktiválásához eladóként az alábbi plusz adatokat kell megadnod: Csomagfelvételi adatok: sikeres eladás esetén erre a címre fog menni a futár a csomagé
Milyen adatokat kell megadnom a szolgáltatás aktiválásához?A Háztól-Házig szolgáltatás aktiválásához eladóként az alábbi plusz adatokat kell megadnod: Csomagfelvételi adatok: sikeres eladás esetén erre a címre fog menni a futár a csomagért B
Hogyan vehetem igénybe a költöztetést?Már a költözésben is segítünk! Ha Budapestről szeretnél vidékre költözni, vagy pont fordítva, a fővárosban találtad meg álmaid otthonát, egyszerűen igénybe veheted a Kevin Movers Kf
Hogyan tudok felhasználói fiókot létrehozni?A felhasználói fiók létrehozása egyszerű, gyors és ingyenes! Első lépésként kattints a kezdőlapon található “Regisztráció” gombra, majd töltsd ki az űrlapot. A“Fiók létrehoz�
Akkor te, vagy ott dolgozol, vagy nagyon protekciós vagy biztosan, :D
A sok problémákat soroló többi felhasználó,csak passzióból írja amit itt ír, oldalakon keresztül hibákat.
Amúgy nagyon érdekes, hogy annyi hibát jeleztél nekik de nem vetted észre, hogy a linkek amit küldtél végső soron ugyanazon hibabejelentő ablakhoz vezetnek . :D
Végül is a email problémát , 10.11 én délután valamikor 4 és 7 körül javították :)
Az azért valamit elárul a "színvonalról",hogy alig kellett a hiba megjelenésétől 09,26-tól - 16nap a javításig.
Gondolom, ha nem szolok 8.án, hogy ugyan már csak nézzenek már utána, még a mai napi ugy lenne. :D
Szerintem itt nem a egyedi dolgozókkal fejlesztőkkel lehet a gond,hanem valami, magasabb szinten irányítási, szervezési probléma lehet, magától ennyire nem lehet, üzletrontó, felkészületlen egy csapat, csak ha valakik úgy irányítják.
Forgalomnövelő stratégia, felhasználói elégedettség növelés,online vásárlói bizalom növelése, Irányítási , fejlesztési elvek egyszerűen nem léteznek.
Csak a pénzre a kiemelésekre húznak rá, de ezért is fogják megszívni ha egy másik alternatív felhasználóközpontú oldal megjelenik, mert semmi sem tart örökké.
Felhasználó központúság, itt teljesen 0, és ezzel van ki mindenkinek. Pedig belőlünk eladókból él az oldal, mint eladókból ugyanúgy, mint vásárlókból.
Még csak nem is válaszoltak, a hibabejelentő levelemre, kösz vagy valami.. :D áá dehogy a szemét eladója még mer szólni hogy milyen hiba miatt csökkent a jófogás eladási jutalékbevétele 16-napon keresztül. :D
A régen legalább kommunikáltak, volt meg is köszönték a hiba bejelentést, manapság tökre nagyképű lekezelő , flegma egy oldal lett.
Vaterával kapcsolatban: Hát nem tudom, először jön egy mail amikor figyelmeztetnek, hogy nemsokára lejár a tartozás kiegyenlítésének határideje. Amikor lejár a határidő akkor is jön egy mail, hogy 7 napon belül rendezzem a tartozást, vagy lejárt státuszt kapnak az aukciók és korlátozzák a hozzáférésem, ha eltelik a 7 nap akkor ez bekövetkezik. És utána küldik, hogy még 7 napom van a számla rendezésére, vagy átadják a végrehajtónak a dolgot. Tehát 3 mail jön csak addig, amíg még mindig van lehetőség rendezni a tartozást, következmények nélkül. A negyedik akkor jönne amikor behajtókhoz kerül az ügy, de azt még sosem vártam meg.
Bizony, nem ritka, hogy ennyit kell várni egy jóváhagyásra.
A vaterát azért nem szívlelem, mert 7-8 éve a nyakamra küldték a behajtót 320 Ft miatt. Ennyivel volt mínuszos az egyenlegem, azt viszont sehol sem közölték, hogy ezt mikor kell kifizetni. Még egy emailt sem küldtek, hogy fizessek, egyből jött a behajtó cég. Nem hagytam annyiban, a végén ők húzták a rövidebbet, de azóta sem használtam a vaterát.
Üdv! Az normális dolog, hogy a feltöltött hirdetéseim, sokszor csak fél nap múlva jelennek meg? Pl ma 3 hirdetést raktam fel dél körül, este hét óra van és még sehol nincsenek... És még azt merik írni, hogy 2 órán belül jóváhagyják. Volt olyan, hogy egy teljes napot vártam mire jóváhagyták a hirdetést. Ez több mint elképesztő... Pár napja olvastam egy interjút a tulajdonossal, azzal dicsekedik, hogy az árbevételük rendkívül megnőtt, hát persze mert az egekbe emelték a kiemelés díjakat, amiket persze főleg a nagybani eladók és cégek használnak (ők persze beleépítik az árba), az átlagembernek egyszerűen nem éri meg kifizetni érte azt a sok pénzt...
Az alternatívákról: Bizony a Vatera minden szempontból jobb választás, még ha van jutalék és pár ft feltöltési díj akkor is jobban megéri ott hirdetni. A kiemelések sokkal olcsóbbak és hatékonyabbak, mivel sokkal több és szerteágazóbb kategóriába vannak sorolva a termékek, még kiemelés nélkül is könnyen megtalálják a vevők. Nem beszélve arról, hogy ellenőrizhető az eladók megbízhatósága. Plusz számtalan szállítási lehetőség, ami jóval olcsóbb mint a Jófogás több ezres lehúzása.
Fél éve rákaptam a Hardverapróra is, bár az főleg műszaki cikkeknél hasznos, aki még nem próbálta nagyon ajánlom, mert sokkal több cuccot sikerült ott eladnom, mint Jófogáson.
Csatlakozom, ugyan ez a bajom velük. Ha valamiből van több és fel akarom tenni háztól-háziggal külön külön akkor nem engedik. Ha eladtam valamit és egy hét múlva hasonló dolgot teszek fel többszörös hirdetésre hivatkoznak és azt kérik, hogy újítsam meg az előzőt előresorolással. Ha robotok ülnének a jófogás adminok helyén akkor is jobb lenne a helyzet. Mióta monopol helyzetben vannak egyre bénább az egész. Remélem nem sokáig marad így.
annyira primitívek, hogy a jofogás adminok még a saját szabályzatukat sem tudják értelmezni!
Ha feladsz 1 Jofogás terméket teszem azt videokártyád és azt mered irni van több darabod tehát többet is rendelhetsz.
Akkor volt most ugy jártam, nem jeleníti meg a hirdetést arra hivatkozva hogy egy hirdetésen belül csak egy terméket hirdethetsz.
Korlátoltak! ez a szabály arra van hogy nem árulhatsz egy hirdetésen belül mondjuk egy robogót és egy TV , meg mondjuk egy pizsamát :) -rémlik már gyogyis há kápise??
De nehogy már 100 kilogram mákszemet egyenként keljen feladni uuu de sík ott némelyik admin.
ráadásul, a reggeli vizeletüktől függően , mikor melyik ül gép előtt , gondolom értelmesebb admin elfogadja a zsizsik ooo nehogymáá... hát 2 zsák fümagot meg a bélyeg készletet azt egyenként kel feladni.
igaz akkor meg azért tiltja mert töbszörös a hírdetés. :D
gyogyik ezek! ahhoz is kevés némelyik admin, értelmezze a szabályzatot, ami amúgy is általában minden hirdető oldalon közel azonos.
Thunderbird –ben bejövő Jófogás Üzenetekben csak a Jófogás logó látszik!
Más is tapasztalta ezt a hibát?
2017.09.26-óta a Jofogás-ról érkező értesítési üzenetek tartalma, levelezőprogram alapbeállítás mellet HTML módban egyszerűen nem jelennek meg!
(Csak átalított szöveges TXT módban látható!)
Gmail webes elérés esetén látható az üzenet! - csak levelezö programban nem, és azon belül is csak a jófogás üzenetek nem láthatóak!
, Próbáltam Thunderbird és Opera mail -on keresztül!
Másik gépen is frissen újratelepítve, a hiba nem szűnik meg!
Javítson ki, ha valaki leteszteli, és ha nem így van akkor én megkövetem, és előre megköszönöm segítségét ,de szerintem nem csak nálam van a hiba.
szerintem a Jófogás üzenetek html kódjában amit a levelezőprogram nem tud értelmezni.
Válaszotokat várom , örülnék ha tesztelnétek, mert ez szerintem nem egyedi hiba, és ha igaz akkor ez mindenkinek egy további jelentős forgalomcsökkentő hiba, még a jofogásnak is !
3x hibabejelentésemre, egyszerűen nem válaszol a jofogás, régebben, legalább ha vonakodva is, de általuk küldött néhány sablon válasz levél után (nem észleltünk hibát , ellenőrizze böngészőjét stb…) utána néztek a dolgoknak, de most már nem is válaszolnak.
Segítséget kérek. Induló lapomról a sötétkék felső sorban a szerkesztő ablak eltűnt. Ha a hirdetésemre megyek rá a "Hirdetés kezelés" megnyomása az alap hirdetés oldalra dob vissza, Hogy tudom vissza csalogatni az ablakot, hogy tudjam a hirdetéseimet szerkeszteni, törölni.
Eladtam egy játékot (5000 Ft), melyre kezességet vállaltam: ha nem működik visszaveszem. Sajnos nem működött, ezért visszahozta a vevő a játékot. Én meg odaadtam a pénzt (csak 10000 Ft volt nálam), de nem adott vissza és faképnél hagyva elment. Mindenki tanuljon a hibámból! Üdv
Röhejesnek tartom az amatőr szintű jófogást, vagy a kivételező szabályzati elbírálást. Abból is ki indulva hogy a mai napon háztól házig szolgáltaással szerettem volna feltenni megjeleníteni náluk egy pár teljesen új tiszta dobozból csak ki vett rotációs kapa kisméretű járó kereket 10kg. Ezt megelőzően szétnéztem az oldalon, tele van az enyémnél nagyobb koszos sáros rozsdás használtakkal, háztól házig szolgáltatással kitéve. Erre fel, a jófogás az enyémet nem jeleníti meg a következő kifogással:
Háztól-házig szolgáltatás: nem szállítható termék
A hirdetés olyan terméket tartalmaz, amely a GLS Általános Üzleti Feltételei értelmében a szállításból kizárt tárgynak minősül, illetve nem felel meg a szállítás egyéb feltételeinek, így azt nem tudod Háztól-házig szolgáltatásunkkal meghirdetni. Ezen termékek közé tartoznak pl. a robbanás veszélyes anyagok (pl. gázpalack) és a savat tartalmazó tárgyak (pl. akkumulátor), továbbá a súly- és mérethatárokat túllépő termékek (max. 40 kg, max. 300cm körméret). Fontos, hogy a Háztól-Házig keretein belül cserére nincsen lehetőség, cserére kínált termékek esetén a szolgáltatás nem aktiválható.
És Próbáltam úgy fel adni a hirdetést mint mások, de ezután se fogadták el semmilyen formába. Amatőrök, vagy kivételezés? És az egészben az a legröhejesebb, hogy ugyan az a futár szolgálat hozta hozzám ma a 2 kereket akivel a jófogás is szerződésben áll, akik szerintük nem szállítják ezt a fajta terméket a GLS Általános Üzleti Feltételei értelmében a szállításból kizárt tárgynak minősül. A futárt is akit már jól ismerek felhívtam hogy hogy is van ez akkor? Hozni lehetett vinni nem? Aki azonnal meglepődött az egészen, és majd hallatszott kacagott és magáét mondta róluk hogy össze vissza kavarnak mindent. de ha felkeresem a gls ügyfél szolgálatukat ők készségesen tovább fogják szállítani, hiszen cégektől is szállítanak de magánszemélyektől is ilyesmit ahogy ma nekem is hozták.
Köszönjük, hogy segítesz fenntartani a Jófogáson megjelenő hirdetések színvonalát.
Sok jó fogást! Üdv: a Jófogás csapata
És ha ők is olvassák ezt, vegyen példát a hozzájuk hasonló egyes országok külföldön működő apró hirdető oldalairól ahol profikra bizák hozzá értőkre a szolgáltatásokat, az adminisztrációs munkát, stb. és megtudnák mi az hogy színvonal, és nem pedig az apuci sórgorának a a lánya barátja, mert magyarosságon ez bevett gyakorlat kinek a kije, és nem az hogy alkalmas a bizonyos feladatra elegendő szinten. Arról már nem érdemes szólni sem kell hogy Magyarországon a legdrágább a jófogáson fizetős csak pénzért elérhető szolgáltatások, kacagnak rajtunk Magyarokon az amúgy is jobban kereső külföldiek.