A bolttól és a vásárlás módjától függ. Elméletileg ha interneten rendelte/vette, akkor is a netes rendelési szabályok érvényesek, ha személyesen vette át. Gyakorlatban már cseréltek nekem úgy vezérlőkocsit, hogy a 3db-os szerelvényt neten előrendeltem, és a személyes átvételnél sem tűnt fel egy festési hiba, csak otthon. Másnap szó nélkül cserélték (illetve megkérdezték, hogy csak azt a kocsit cseréljék, vagy a teljes készletet).
Ha a hozzáadott kengyeles kapcsolót tetted bele, akkor azt passzolom, viszont a Roco kurz-ot a legtöbb járműből egy határozott mozdulattal ki lehet húzni.
Ha még érdekes, akkor indirekt bizonyítékok alapján jelen állás szerint a 602-t tartom a legvalószínűbbnek. Tóth Sándor Frigyes "A Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Kronológiája - Függelék I. - A GySEV járművei" című könyvében szerepel egy-egy '87-es datlásáú kép a 606-ról és a 609-ről: mindkettőnél magasabbra van szerelve a 3. fényszóró, mint az alábbi képen. Ezen felül a 606 átjáróhídján egy fordított (függőlegesen tükrözött) szárnyaskerék volt felfestve, a 609-en pedig semmilyen.
Üdv! Nemrég vásároltam egy teljesen új MTB M63 001-es modellt az oldalán van egy kis kopás azt szeretném ki javítani, milyen RAL számú festékkel csináljam?
Az nagy kár, hogy a belpiacos modelljeikkel ellentétben ezek is csak négyes csomagban elérhetőek. Az ártól még el is tekintve, a csak kisebb asztallal vagy kevés játszható hellyel rendelkezők számára nagyon nehéz döntés... :(
"a 608 '68-ban megsemmisült Nagytétény-Diósdnál és még '69-ben selejtezték"
Ez volt az az eset, amikor az állomáson éppen biztosítóberendezés - átépítés folyt és még megvoltak az alakjelzzők, de már telepítve voltak a fényjelzők is. Emiatt, a vezér félreérthette a bejáratot engedélyező jeltést és miközben kitérőben járt be, nem (vagy csak késve) csökkentette a sebességet, emiatt a motor
az igénybevett, kitérőben álló váltón behaladva, kilépett és alapsan megsérült. Mert ha ez volt, ez egy nagyon emlékezetes baleset volt.
Ez a kettő kizárt, a 608 '68-ban megsemmisült Nagytétény-Diósdnál és még '69-ben selejtezték, a 618-at pedig egy '83-as, szombathelyi fordítókorongba esés miatt '84-ben törölték az állagból, miközben a kép '86-os, soproni. 610 feletti amúgy sem lehetne, mivel nincs homlokszoknyája.
Az időpontra tekintettel a 602, 606 és 609 jöhet szóba.
Az ekkor még állagban lévő 603 (ex GySEV 6) a beépített sugárvető miatt esik ki, a 610 sugárvetőjét magasabbra szerelték a képen lévőnél + nem ismert róla ilyen kipingált állapot (és ekkor már két éve túl volt az utolsó M4 javításán), a 604-ről szintén nem ismert ilyen állapotú kép és abban az évben kapott M4-et. Személyes emlékeim szerint sem viselt ilyet a '90-ben még Sopronban meglévő 604 és 610 egyike sem.
A DB 145-t az Adtranz gyártotta, az még nem Traxx. A 146 sorozatban pedig Traxx1 és Traxx2 változat is van, az utóbbiak 146-201 pályaszámtól. Az itthoni gépek Traxx2 változatok.