Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2020.11.05 0 0 53025

ott nem láttam semmit, utána olvastam hogy a sima 4-esen volt teljes zárás korábban Vecsés-Üllő között, azért lehetett plusz forgalom

Előzmény: ÁsítóSárkány (53024)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.11.05 0 0 53024

Beállt a lehajtó utáni kereszteződés?

Gondolom több konkurráló forgalmi iránynak volt egyszerre csúcsforgalom...

Volt bármi havária? Karambol, miegymás?

Előzmény: RadiX (53023)
RadiX Creative Commons License 2020.11.05 0 0 53023

reggel 8-kor megint masszív torlódás volt az M4-en kifelé az üllői kihajtó előtt, több tucat kamion és száznál több személyautó araszolt a külső sávban, az eggyel előtte levő felüljáróig állt a sor

nyebojsza Creative Commons License 2020.11.05 0 0 53022

Átmegyek, meg visszajövök, az plussz 30 km, pénzben meg sokkal több.

Előzmény: Törölt nick (53020)
dimelo Creative Commons License 2020.11.05 0 0 53021

Ez már hír volt 10. 23-án.

52897 hsz.

 

Az biztosan nem véletlen, hogy éppen akkor,

de most az M0 híd kivitelezői balhé emeli meg a "hírértéket"...

 

A brutális kivitelezési áremelést már kiveséztük, most jön a "mocsok multi"-zás...

 

G.G. miniszter többször átgondolhatná a kijelentéseit...

https://magyarepitok.hu/iparagi-hirek/2018/01/uj-viragkor-ele-nezhet-az-a-hid

 

Mi történhet, ha a "stratégiai partnerek" a multi-ellenes kirohanásokat komolyan veszik...

 

Előzmény: Bosanac (53019)
Törölt nick Creative Commons License 2020.11.04 0 0 53020

Miért kerülő?

Jössz felfele az 51 esen és átmész valahol😃

Előzmény: nyebojsza (53018)
Bosanac Creative Commons License 2020.11.04 0 0 53019

M6 befejező szakasz építésére hivatalosan kihirdetett győztes a Strabag.
20 km, 90,5 milliárd Ft

https://www.vg.hu/vallalatok/kozlekedes/a-strabag-fejezheti-be-az-m6-os-sztradat-2-3160588/

Nem verték nagydobra, az biztos.

Előzmény: Autobahn89 (52998)
nyebojsza Creative Commons License 2020.11.04 0 0 53018

Próbáltam, hatalmas kerülő... de ha meglesz a mohácsi híd, újra kipróbálom :)

Előzmény: Törölt nick (53016)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2020.11.04 0 1 53017

Bizony. Ha sietek, akkor a Szent László híd (nagy kár, hogy nincs bekötve az 55-be, és nem ér el legalább Dombóvárig). Ha nosztalgia, akkor a Türr István híd.

Előzmény: Törölt nick (53016)
Törölt nick Creative Commons License 2020.11.04 0 1 53016

Akinek van esze az M6 on megy le és átmegy valamelyik hídon.

Előzmény: nyebojsza (53015)
nyebojsza Creative Commons License 2020.11.04 0 0 53015

Valóban jó lenne ha az 51-es meg 54-es jó minőségű lenne.

Bár az 51-esen néha-néha felújítanak egy-egy szakaszt (most pl. Soltnál), de Kalocsa alatt semmit, és a dunaharaszti elkerülő is már elég "háborúviselt". Aztán majd az a kérdés, hogy pl. a dunavecsei elkerülőt is elveszik-e később, mint az albertirsait (mert azt is lehet 2x2 sávosra bővíteni).

Előzmény: mzdude (53013)
dimelo Creative Commons License 2020.11.04 0 0 53014

Az SSC-n (még a karbantartás előtt) jelent meg Peter 601 posztja

M4 Tisza-híd és további szakaszokról...

 

https://www.youtube.com/watch?v=al3dawJFl8c&feature=emb_logo

 

Ebben a Boldog-nak látszó képviselő kinyilvánítja a tutit..."A következő szakasz Püspökladány (Biharkeresztes) felé majd csak 2022-ben fog elindulni..."

Az ITM államtitkár - képviselő óvatoskodik: "nem él még az az ember, aki erre olyan választ tudna adni, ... hogy ez most 2 év lesz, 3 év lesz, nem tudjuk..."

 

Ehhez képest a Karcag TV-ben:

https://www.youtube.com/watch?v=s0y40cEVuvA&feature=emb_logo

 

Meghökkentő fáziskésések. Az építési engedély után nyomvonalkorrekciót akarnak Naturás területen?

 

A legérdekesebb, hogy Karcag jegyzője a hozzájárult a Környezetvédelmi Engedély módosításához PH/12710-10/2020. számon

mzdude Creative Commons License 2020.11.03 0 2 53013

Szerintem arrafelé kb. ez az utolsó probléma. Annak a régiónak nem M9 kell, hanem jól járható 2x1 sávos utak, elkerülókkel, kapaszkódósávokkal stb.

 

Sokkal érdekesebb kérdés, hogy a Dombóvár-Szekszárd kapcsolat megteremtése 2030-ig még a tervekben sem szerepel. A Tamási-Szekszárd irány is keresztülmegy dombon-völgyön, falvakon - nem igazán felel meg a célnak.

 

Más: egy érdekes kihagyott ziccer Böhönye település elkerülőzése délről. Vajon lesznek ilyesféle fejlesztések a jövőben?

Előzmény: nyebojsza (53010)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.11.03 0 0 53012

Lesz idejuk kitalalni. Meg tervezesi fazisban sincs a szakasz. Valszeg majd melle epitenek meg 2x1 savot  .

Előzmény: nyebojsza (53010)
nyebojsza Creative Commons License 2020.11.03 0 1 53011

Az ügyészség is velük van, talán a bírók is, lenne bármi is abból a perből?

Előzmény: Ashi Valkoinen (53006)
nyebojsza Creative Commons License 2020.11.03 0 0 53010

Az a híd legalább 2x2 sávos, de a szekszárdiból hogy lesz M9?

Előzmény: Autobahn89 (53007)
nyebojsza Creative Commons License 2020.11.03 0 0 53009

Nézz utána, hogy ki kicsoda, ki kinek a kicsodája, ki lesz felelősségre vonva... és a végén ki fizeti a révészt.

Előzmény: csalántea (53005)
rm40 Creative Commons License 2020.11.03 0 2 53008
Autobahn89 Creative Commons License 2020.11.03 -1 1 53007

M0 Deák híd kapcsan felmerult bennem ket kerdes:

- M8 Duna hid birni fogja, ha megepul az M8 es az M1tol is a lekotes M8ra?

- Kecskemet es Dunavecse kozott alapbol nem autopalyanak kellene epulnie? Az a szakasz meg fogja kapni az M7, M1, M6, M5 forgalmanak nagy reszet.

Előzmény: rm40 (52999)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2020.11.03 0 1 53006

Nyakukba kellene akasztani egy csoportos polgári pert, ahol minden egyes autózó csak a dugóban elvesztett idejének értékét fizetteti ki velük.

 

Utána már azért sem kellene aggódni, hogy bárhol elindulnak közbeszerzésen, mert cég sem marad.

Előzmény: csalántea (53005)
csalántea Creative Commons License 2020.11.03 -1 1 53005

Milyen színjáték? Fővállalkozó és alvállalkozó, valószínűleg osztott a felelősség.

Beszédes a hallgatásuk.

Kimondottan jó, hogy megnevezik a felelősöket ... végre ... egy következmények nélküli országban ...

Előzmény: nyebojsza (53001)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.11.02 0 0 53004

Én sem érzem, hogy az M Duna-hídjának az Északi szerkezete hamar meg fog oldódni. Mert emlékezhetünk rá, hogy már úgy volt, hogy ide új felszerkezet épül, és ezt valahol Mohácson fogják felhasználni.

Autobahn89 Creative Commons License 2020.11.02 0 0 53003

Tobb sebbol verzik az a hid. Nem veletlenul meregettek annyiszor.

Előzmény: mauzi (53002)
mauzi Creative Commons License 2020.11.02 0 0 53002

már "csak" a híddal van baj, a többi elkészült...

 

Most ezekszerint egyenként fogják, néhány havonta újabb és újabb lezárásokkal cserélni a sarukat, ahogy sorban eltörnek? Nem tudom, hogy mennyi idő lenne az összes alulméretezett sarut egyszerre, egy lezárással kicserélni? No, meg aztán remélhetőleg amiket beraknak új sarukat, azok már "bombabiztosak" lesznek...

 

Előzmény: Autobahn89 (53000)
nyebojsza Creative Commons License 2020.11.02 0 0 53001

Érdekes, a cikk szerint Schanda egyik mondatában az "A-híd" felelőtlenül járt el,

aztán meg arra utal, meg kell vizsgálni, hogy a Strabagot, mint hanyagul, felelőtlenül eljáró céget, miként lehet kizárni a közbeszerzésekből...

Mekkora színjáték :(

Előzmény: rm40 (52999)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.11.01 0 0 53000

Oh jeeee. Sose lesz vege ennek a sztorinak. 2,5 ev alatt nem sikerult megugrani azt a 10en nemtom hany kilometer felujitast iranyonkent. Komolyan mondom vicc az egesz. Remelem majd decemberben is lezarjak, mikor jonne haza a sok kulfoldon dolgozo es M1esen all majd a sor vege, mint tavaly, meg tavalyelott.

Előzmény: rm40 (52999)
rm40 Creative Commons License 2020.11.01 0 0 52999
Autobahn89 Creative Commons License 2020.11.01 0 0 52998

Meg nem vonultak ki.

De meg hivatalos kozlemeny se volt a nyertes kivitelezorol. Legalabbis en nem lattam.

Előzmény: Törölt nick (52997)
Törölt nick Creative Commons License 2020.11.01 0 0 52997

Az M6 os nál már dolgoznak?

dimelo Creative Commons License 2020.11.01 0 0 52996

A 2008-as terveken még volt csp. a 4404. úton.

Majd jött a "spórolós" döntés, és megépült 2x drágábban, de kevesebb csomóponttal.

 

Tudom, hogy van aki "unja" a "pennyfucking"-ot,

de az egyik legrosszabb példája a spórolásnak, ha 10-15 év eltelik a tervezés és a megvalósítás között...

 

Na, az M4-nél ez különösen sok idő, ezért nagyon-nagy gáz.

 

Tudjátok-e, hogy mennyibe került (volna) a szolnoki Tisza-híd 1998-ban, 2006-ban és mennyi lesz, ha 2022-ben átadják?

Előzmény: Autobahn89 (52994)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!