Engedjetek meg, hogy ide uljek a propelleres kerekasztalhoz en is. Egy 2006.08. havi 530D E60-t vettem 140ekm-el Nemetbol. Elso szemelyautom. Vezettem mar neha hasonloan eros gepeket, de ez valami felelmetes. Komolyan mondom, hogy ezt a technikat egy eles lőfegyverhez tudnam csak hasonlitani. Nem kezdem el dicserni, mert itt mindenki tudja mirol is akarok irni. Remelem nagyon sokaig szolgalni fog. Igyekszem vigyazni ra. Meg meg kell tanulni megulni a lovakat es megszokni ezt a merhetetlen csendet, es stabilitast.
Az autot potkerek nelkul kaptam. Arra gondoltam, hogy veszek egy akkora mankokereket, ami befer a csomagtartoba a potkereknek kikepzett helyre, mert ha olyan defektem lenne, amit ezzel a habos-spres-szarral nem tudnek megjavitani, akkor megis csak egy manko kerek lehet a megoldas... Tudom, van defekt turo gumi, de amik rajta vannak meg jok... nem cserelnem ezert le.
Olvasgattam visszafele tobbet is... Latom itt is megvannak a forum guruk... Hat minden elismeresem a megszallottsagukat tekintve. (Tudjatok kikre gondolok...)
A kapcsolot utolag, minden varazslas nelkul be tudjatok rakni hivatalosan, 61 31 0 409 985 a Satz szama. Arban nem draga, 60 EUR, csak le kell kapni a kozepkonzolt, hogy hozzaferj (illetve a szerviz) az airbagvezerlohoz.
Sajnos nagyon rosszul sikerült a fotó, amit készítettem az alvázszámról.
Talán a WBAPU31090CT77943 a helyes alvázszám?
Az autó biztos, hogy E61-es, barbera rot metal és elvileg 2007-es.
Nem szeretnélek feleslegesen fárasztani és visszaélni a jóindulatoddal, de megnéznéd ezt is? Abszolút nem sürgős, csak ha van egy kis "felesleges" időd.
Egy gyors megerősítés kéne nekem: ugye az E60-ban két pontos ISOFIX rendszer van! Autós ülés vásárlásában vagyunk és kiderült, hogy a kinézet típusban van három és kétpontos változat is. Más: első légzsákot ki lehet kapcsolni? Úgy nézem, hogy nincs semmilyen kulcsluk a kesztyűtartóban, de hátha van valami más megoldás. Ha nincs, akkor szoftveresen meg lehet oldani? Mekkora munka ez?
ozapft.is Szia!Tegnap küldött neked a Vojnó egy vinkódot,(GX07709) Sajna nem érem el a Robit,s naon kellene az lista.Ha megtennéd hogy bedobod ide,vagy emailbe nagyon megköszönöm.
Valami viszont nem stimmel. Amelyik alvázszámot én adtam meg, az nem teljes mértékben egyezik meg azzal, amire Te adtad meg az adatokat. A Tiéd úgy kezdődik, hogy WBANX, az enyém WBAPU. Aztán a 9. pozícióban Nálad 8-as szerepel, nálam 9-es.
Amit küldtél, az egy 2009-es E60-as, az "enyém" (még nem az) 2007-es E61-es.
A B oszlopon lévő táblán láttam még egy kódot: N53825A
Megnéznéd, hogy mi a hiba oka és mik vonatkoznak az én alvázszámomra?
Sziasztok! Hátha valaki tud segíteni. Szükségem lenne egy BMW R 1200 S, GS, R, vagy RT motorkerékpár motorra. Sárkányrepülőbe szeretném beépíteni. Nincs valakinek kapcsolata? Megtört motorkerékpárból, lehetőleg kevés kilcsivel.
Olyan jelenség van ,hogy miután kiveszem a gyújtáskulcsot,még pár mp-ig szól a rádió(cd,épp ami)És mielőtt elhallgatna,felhangosodik nagyon,és egy éles hang is hallható.Mintha sípolna 1-et. A kormányról,és a gombról sem tudom elnémítani. Esetleg valami tipp??
2005évjáratú,5-ös.Ha esetleg tudnátok segíteni.Köszi előre is.Sziasztok
Igen, beletartozik az FM páros sáv, az AM ECE hozzápasszintása, TP REG és társai, az Accept képernyő kikapcsolása ha igény van rá, stb...
A te JBE-d is tudja a rolót, csak a végfok/relé hiányzik belőle. Nem tudunk tovább futni :) De összehasonlíthatod. Karter inkáb az első E60 évjáratoknál volt probléma, de nem kizárt újabb kocsinál sem. meg kell majd nézni ha megjön. Wandler nem jellemző friss kocsinál. 2006 körül módosítottak.
Azon kívül két dolog az autó mozgási energiájának elnyelése és az utasok testrészeinek mozgási energiájának elnyelése
Az öv feladata, hogy ki se alakuljon semmiféle mozgás amit lassítani kell, hanem bele legyél szíjazva az ülésbe, és együtt lassulj a karosszériával. Sajnálom, ennél világosabban nem tudom megfogalmazni.
Az ECE teljeskörűbe beletartoznak a rádió páros sávjai is?
Lesz egy JBE-m, ami tudja a rolót, viszont az a kocsi is rolós tehát örökre nem vehetem ki belőle. Ha szétkapom, és hardwareilag ugyanaz, akkor érdemes még futnunk egy kört, vagy mindenképp csere?
Jön most egy másik 335i-m, viszont az automata. Erősen gondolkodom, hogy inkább azt tartom meg, bár abban nincs navi de legalább aktív kormányos. A váltónál a karter nyűgök, wandler problémák melyik évjáratot érintik? Van ugye egy navi szettem tarcsiba (kijező+rechner+controller), mi pénz lehet hozzá a kábelek, antenna és a beszerelés? A műszerfalpárnát megszerzem hozzá...
Bocsi, ha sok a kérdés.:)
Ui.: Erre tudnátok egy extralistát adni? EU85556 Azaz nem is kéne az egész, csak ami a futóművel kapcsolatos, mert alkatrészeket kéne hozzá adnom... THX