Keresés

Részletes keresés

THessler Creative Commons License 25 órája 0 0 90005

Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem.A napokban készülök megnézni(majd esetleg megvásárolni) egy R1150R 2001-es modellt.  86ezer km van benne az szerintem teljesen reális. ABS nincs benne gyárilag, direkt ilyent kerestem, mert sok helyen hallani, hogy az csak szívás és a végén vagy betegdrága a javítás vagy ki kell iktatni. Az olvastam(láttam videóban) első felfüggesztés egyetlen gömbfejét  és annak gumiharangját érdemes megnézni. Meg a hátsó kereket kell ellenőrizni teljes sztenderen, hogy lóg-e a csapágya a kerék alját és tetejét fogva és a szöghajtás holtjátékát meg egyesbe téve a váltót meg kell kell mozgatni a kereket. Van még amire érdemes odafigyelnem?  Előre is köszönöm a válaszokat.

Mortoff Creative Commons License 1 napja 0 0 90004

Basecamp az a Mapsource, de megy vele a Nav6.

Előzmény: rfc (89999)
rfc Creative Commons License 4 napja 0 1 90003
Előzmény: bacus (90001)
bacus Creative Commons License 4 napja -1 0 90002

"Tulajdonképpen jól szórakozom azon, hogy mekkora karakterhalmazt tudsz előállítani"

 

Ennek örülök. Ritkán írok, miért ne írnék akkor terjedelmesebben? Meg szeretek is szórakoztatni.

Előzmény: Mortoff (89997)
bacus Creative Commons License 4 napja -1 0 90001

A mapsource-t nem tudom már, utoljára a térkép nélküli garmin gps-el használtam, konkrétan a 76s típussal.

 

A navi 5,6, illetve a garmin 395,396,590,595 a basecamp nevü programmal megy. Egyébként működik. Hogy mi a baj vele?

 

1. a navi 6 kezd ghostingolni, gondolkozom mi legyen a sorsa, megcsináltatom, megtartom/eladom, nem csináltatom meg

2. a tervezéshez (és újratervezéshez) is szgép kell. Ez az út szélén megállva nem működik, mindig előre kell tervezni, gondolkodni, hogy másnap az úton már ne kelljen.

3. vannak dolgok, amik már a megjelenéskor is zavaróak voltak, hogy nem v. nem jól működtek. Pl zenelejátszás, v. a képernyő nyomkodás.. biztos nem lesz javítva sosem, együtt lehet vele élni, de ha nem muszáj, akkor miért akarna bárki is együtt élni ezekkel?

4. tervezéshez ne kelljen már állandóan 5 dolog között váltogatni, pl google maps elengedhetetlen, de ott meg limitált köztes pontok vannak, viszont a térképen látszik - tulajdonképpen napra készen minden, benzinkút, étterem, ott a streetview, stb.

5. tetszik a modern, online tervezési lehetőség, illetve a tervezett cucc könnyű megoszthatósága, szerkeszthetősége, a navin pedig azonnal megjelenjen minden változás.

 

 

Amit szeretek a navi 6-ban

1. a motor információ, egy balra húzás a gyűrűn és ott van 16 adat, guminyomástól a napi km-ig, amire csak szükségem lehet, erről nem akarok lemondani, elvileg chigee tud hasonlót

2. testre tudom szabni, hogy mit akarok látni, pl táv a köztes megállóig, idő a köztes megállóig, érkezés a célhoz, stb.

3. a megállókhoz lehet rendelni pihenőket, amit belekalkulál az érkezési időbe.

4. nincsenek rejtett költségek (ha mondjuk a rendszeres képernyő cserét a navi 6-al nem soroljuk ide :) ), megvettem az eszközt, rajta a térképpel, amit frissítenek.

 

Ha lenne a garmin xt2-ben ilyen motor info, nem nézne hülyén ki a gyári navitartóban, vagy nem kéne a gyári tartót leszerelni, hogy ne nézzen ki hülyén, akkor az lenne a logikus választás részemre.

online tervezés, telefonon is, szinkron azonnal a felhőben minden. Persze a zene lejátszás vezérlése még mindig nem lenne megoldva, de talán ezt tudom a legjobban elfogadni.

Előzmény: rfc (89999)
rfc Creative Commons License 4 napja 0 0 90000

A folyamat elindult rég, mert mindenki rájött, hogy az egyszeri pénzből nem lehet hosszú távon fenntartani az üzletet, kell a kiszámítható és folyamatos árbevétel...

 

A jelek szerint a többség elbúcsúzott attól a gondolattól, hogy hasznos funkciókat tesz egy új verzióba, így sarkallva ismét vásárlásra a felhasználókat. Minek dolgozni, amikor hátra lehet dőlni és automatikusan szedni a pénzt?

Előzmény: Mortoff (89997)
rfc Creative Commons License 4 napja 0 0 89999

Mivel a Navigator Garmin alapú, a Garmin saját szoftverével (Mapsource) össze lehetett kattintgatni az utakat és feltölteni a navira. Mivel útvonalpontokat is lehetett definiálni, mindig pontosan arra ment, amerre kijelöltem neki. Kérdésem arra vonatkozott, hogy ez a hatodik generációval nem megy-e.

Előzmény: HorváTH 69 István (89996)
zöld_I Creative Commons License 4 napja 0 0 89998

Off: van egy halom (3 pàr) anakee adventure gumim, 2020-22  közötti sütés, jo mély profilokkal, vizes gs méretben. 15 ezer darabja, vagy 25 párban. Vagy mondj egy pofátlan ajánlatot és vidd egyben, csak ne kelljen már rakosfatnom, mire nekem LC adv-m lesz, addigra megkeményednek :)

 

Mortoff Creative Commons License 4 napja 0 3 89997

Nem idegesítettél fel. :) Tulajdonképpen jól szórakozom azon, hogy mekkora karakterhalmazt tudsz előállítani egy olyan "probléma" miatt, amin nem tudsz változtatni.

Pl.: meg kell nyomnom az újratervezést a képernyőn.

Meg. Ez ilyen. Megnyomod és mész tovább. Ennyi. Ha nagyon sokat kell nyomkodni, akkor meg bepippantod az automata újratervezést és nem kell nyomkodni. Lehetne jobban? Lehetne. De ez így sikerült.

 

Egy képernyőtükrözésnél csak nyomkodni fogsz, mert WW integrációt tudomásom szerint a Wunderlinq-en kívül senki nem kínál. Úgyhogy az sem oldja meg ezen problémádat.

 

Ingyenes dolgok zömében vagy reklámokból élnek, vagy az olyan funkciókat limitálják ami miatt hasznos lenne az egész. Annál el sem tudok képzelni jobb dolgot, minthogy egy reklámokat dobáló alkalmazás navigáljon, vagy 32 darabból kelljen összerakni egy motorozást, mert pl. limitált a felvehető útvonalpontok száma.

 

A fizetősök sem egyszeri díjasok, vagy a feliratkozás (havi díj), vagy az egyszeri díj + support és verziókövetés évente/havonta az elterjedt modell manapság. A folyamat elindult rég, mert mindenki rájött, hogy az egyszeri pénzből nem lehet hosszú távon fenntartani az üzletet, kell a kiszámítható és folyamatos árbevétel...

 

Van egy csomó lelkes ember, aki ingyen csinál valamit, de az hosszú távon nem fenntartható. Ezer meg egy befuccsolt, elárvult, félbehagyott, vagy ingyenesen elindított, de fizetőssé átalakított projekt van világszerte. Az ingyenes Linux-ot fejlesztők is a fizetős (üzleti) supportból élnek. (pl: Ubuntu-Ubuntu Pro, Red-Hat).

 

Vagy valami egész más módon fizetsz, mint a GM, vagy a Waze esetében, az adatokkal, amiket a navigáció-közlekedés során szolgáltatsz.

Remekül eladható az adathalmaz, aminek összegyűjtéséhez hozzájárulsz, vagy célzottan lehet hirdetést eladni a felkeresett helyek alapján.

 

Ingyenebéd továbbra sem létezik.

 

Szvsz. a carpirude-nak és a Chigee-nek sok előnye nincs a filléres alis-s képernyőtükröző eszközökkel szemben, cserébe jó drága. Talán az a jó bennük, hogy van BMW spec modell, nem kell vacakolni a felfogatásával, de ahhoz meg továbbra is drágák.

 

Nem tudom milyen navigációs programot láttál 200 Eur-ért, így arról nem nyilatkozok.

 

 

Előzmény: bacus (89994)
HorváTH 69 István Creative Commons License 5 napja -1 0 89996

Húbasszus ! Olyan szavakat használtok , amiről azt sem tudom mit jelentenek :) Mondjuk volt aki azt mondta rám hogy ősember vagyok :) 

Előzmény: rfc (89995)
rfc Creative Commons License 5 napja 0 0 89995

Én a Navigator II idején a Mapsource-ot használtam erre. A 6-os már nem tud route uploadot?

Előzmény: bacus (89992)
bacus Creative Commons License 5 napja -1 0 89994

Reklámok lehetnek benne, nyilván nem navigáció közben. Egyéb iránt rengeteg ingyenes app létezik sokféle téma körben, sokan megtalálják a számításukat az ingyenesség ellenére.

 

Egyébként írtam már pár teljesen ingyenes programot ismerősöknek, ügyfeleknek, és bár nem program, de szkriptet meg aztán százasával. Nem értem, hogy miért ne lehetve valami jó is, meg ingyenes is. (pl mi van a linux disztrokkal ?)

 

Amiért baj van a nem ingyenességgel, hogy néha elég furán áraznak, pl a bmw navija 600 euró körül van, egy carpuride 300, vagy a chigee 400 euró. Amikor egy jó app 200 euró felett van, akkor nem teremt magának jó esélyt arra, hogy megvegyék, hiszen a hozzá való hardverrel együtt már esetleg többre jön ki, mint a célhardver.

 

Bocs, ha felidegesítettelek. :( , de saját fejlesztésű CRM rendszerünk van, a program eladása ma már nem a legjobb út a hosszú távú jövedelem irányába, sokkal inkább a hosszú távú támogatásért, azaz a hozzáadott szolgáltatásokért kért pénz.

 

 

Előzmény: Mortoff (89993)
Mortoff Creative Commons License 5 napja 0 1 89993

de ehhez hol van egy jól működő rendes app?? (ami ráadásul még ingyenes is?)

 

Akkor írj egy jó app-ot és add ingyen. Szerintem egy csomó embert boldoggá tennél.

Mondjuk kenyeret nem adnak érte a boltban, de ez csak egy apró szépséghiba. ;)

 

 

Előzmény: bacus (89992)
bacus Creative Commons License 6 napja -1 0 89992

"és valami világítás gomb"

 

hát ez az, mert én tegnap végig nyomkodtam mindent, de nem találtam meg..., kizárólag a képernyő megnyomásával lehet választani, de ez így elég gagyi :(

nézegettem több éves videókat ahol mutatják a navi V és VI-t, de mindenhol belenyúlnak a képernyőhöz ilyen esetben.

 

Mostanában mindenki ezt a képernyő tükrözést preferálja, ezt ajánlgatják (carpuride, chigee), de ehhez hol van egy jól működő rendes app?? (ami ráadásul még ingyenes is?)

Számomra a waze/gmaps csak arra jó, ha gyorsan el akarok jutni a következő címre, de végigmenni egy több napos előre megtervezett túra útvonalon, tele köztes pontokkal, amihez ugye ki lehet íratni az érkezést, távolságot, meg pár 10 v. 100 alakító ponttal, hogy biztosan arra vigyen és ne tervezze át egy gyorsabb v. fizetős v. széndioxid spórolós útra.., na erre én még nem láttam jó appot.

Milyen az új connected ride navigator? Miért van ennyi eladó belőle?

Előzmény: Stenmark1 (89991)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.09.28 0 0 89991

Bár én Navi 5-öt használok és még a régi bölcsővel, de gondolom a gyűrűvel annak a gombjait helyettesítették. Ahogy írod + - váltás a képernyők között, és valami világítás gomb. Persze ez csak egy ötlet! Ilyen az enyém: https://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p2671365?q=bmw

 

Egyébként az a gyűrű nekem útban volt, ha index duda refi kellett. Nem voltak elég hosszúak az ujjaim, aztán beljebb fogtam a markolatot, de akkor meg néha a gyűrűvel váltottam. A régi gombok jobbak (Dohc), de ott meg ösztönösen nem tudok dudálni, mert az meg az indexre jönne ki jól.

Nincs igazság, vagy még fejlődni kellene a prémium márkánknak?

 

Jó motorozást mindenkinek, végre elfogadható a hőmérséklet!

Előzmény: bacus (89990)
bacus Creative Commons License 2024.09.28 0 0 89990

Használ még valaki navi 6-t? Én még mindig igen, de még mindig nem jöttem rá, hogy a wonderwheelel (vagy bármi más gombbal) hogyan kellene kiválasztani bármelyik opciót pl akkor mikor rákérdez, hogy újratervezzen e.

 

Normál esetben a wheel balra - jobbra az váltja a képernyőket, menü/adatok/térkép/média lejátszó, stb, a térkép nézetben a gyűrű tekergetése a zoom, ez rendben is lenne, de hogyan kellene a feltett opciók közül választani (mint pl ez az újratervezzem IGEN - NEM)? A tekerésre nem reagál, a balra az mintha a vissza gomb lenne (azaz NEM tervezi újra), a jobbra pedig mintha nem csinálna semmit.., de az sem tervez újra.

 

Az új chigee kütyüről láttam videót, ahol sok mindent az index balra és jobbra-val választanak ki dolgokat, de ott mind TFT kijelzős motorok vannak már, illetve ez nálam csak az irányjelzőt kapcsolja.

 

Mindenesetre így 4 év használat után ma elegem lett, hogy állandóan a képernyőt kellene nyomkodnom. :)

 

 

19690505 Creative Commons License 2024.09.26 0 0 89989

Sziasztok!

 

Jó régen volt egy r45-ös motorom, amit RT idommal (eredeti bmw gyári számos) vettem, aztán az RT idom lekerült, fel a padlásra.....most meg le a padlásról.... kb 20 év por van rajta és gyenge festék...hátha valakit érdekel itt. Plexi cserésnek tűnik, de fejidom, lámpa, tükrök, indexek idomok egyben vannak. arpadroza1965@gmail.com

tcaoe Creative Commons License 2024.09.11 0 1 89988

Mivel eleve sincs benne a papírokban, nem is fognak rájönni, hogy valaha ABS-es volt. Különösen, ha gyári elemekkel szereli át az ember.

Előzmény: cliffgreen (89987)
cliffgreen Creative Commons License 2024.09.11 0 0 89987

Én amúgy kíváncsi voltam, mit csinálnak műszakin ABS-es motorral (ha ne adj' isten el van romolva), hát a gyújtást be sem kapcsolták a fékpadon, tehát a fékszervós 1150-est úgy mérték, hogy "alig marad fék", és nem okozott semmilyen problémát. Így az esetleges utólagos kiépítés sem tűnik nagy parának, ha a drága javítás jönne képbe....főleg, hogy a papírokban nincs megemlítve, vizsgán meg ezek szerint nem tesztelik...

 

Amúgy meg nem kis biztonsági pluszt ad, hogy (legalábbis egyenesben) bele lehet ugrani a fékbe....

Tehát én is az ABS-es verzióra szavazok.

Előzmény: tcaoe (89986)
tcaoe Creative Commons License 2024.09.11 0 2 89986

Nincs alapja, akinek elég a 850, az nem jár rosszul vele, meg valamivel szebben jár. De azért nem ég és föld a különbség, és az 1100 erősebb, ha meg az kell.

Az ABS időnként elromlik, igen. De ha éppen elromlik, akkor is van egy teljes értékű ABS nélküli motorod, amit meg is javíttathatsz, azoknál ez nem olyan hatalmas kihívás. Ha meg nincs benne, elég nagy meló belevarázsolni egyet, meg sokba is kerül.  Ennek az alapja inkább az 1150-ekben megjelent ABS, ami ha elromlik, alig marad fék, és még drága is javítani.

Előzmény: 19690505 (89985)
19690505 Creative Commons License 2024.09.11 0 0 89985

Üdv!

 

Van két kérdésem, ami régebbi típusokra vonatkozik, de hátha van itt olyan, aki tapasztalat alapján tud rá válaszolni. Több helyen olvastam, hogy az r850gs-t jobbnak tartják az r1100gs-nél hosszabb utakhoz, túrákhoz. Ennek lehet/van alapja, vagy csak elfogultság lehet az ok? ABS fronton is megoszlanak az írások, van aki az ABS nélküli modellt favorizálja, ennek mi lehet az alapja, gyakori hibaforrás? Köszönöm!

zöld_I Creative Commons License 2024.09.10 0 1 89984

Ez a kis idom marha jól néz ki!

Előzmény: Horpa1 (89980)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.09.09 0 0 89983

Találtam egy képet róla, nagy eső után így néz ki.

 

Előzmény: Stenmark1 (89982)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.09.09 0 0 89982
Stenmark1 Creative Commons License 2024.09.09 0 1 89981

Igen a fórum, de mi szerencsére nem! Jó látni az új szerzeményt!

 

Én is próbálkoztam, hogy a nagy melegben lecsupaszítom a szekeret, de a teljes idom nélküliségben is lényegesen nagyobb volt a szélzaj, még füldugóval is, valamint a Gps tartót is ki kellett kötnöm.

Nekem az jött be, hogy az oldalsó szélterelőket levettem, így a csend maradt, de alulról bejön a szél, ami egészen jól hűti a hálós ruhámat. Ja meg a kézvédő felső részét is levettem, így a kezem is jobban szellőzik.

 

Ahogy nézem, lassan lehet visszaszerelni :-)

 

Előzmény: Horpa1 (89980)
Horpa1 Creative Commons License 2024.09.08 0 1 89980

Megdöglött a fórum vagy mindenki motorozik?

A meleget én is csak ezzel a fejidommal bírom el:

40 perce értem haza, még 27 C volt, holnapról jön a lehűlés…

 

mmoli Creative Commons License 2024.08.30 0 0 89979
T1OK3 Creative Commons License 2024.08.28 0 0 89978
Fuxa Creative Commons License 2024.08.27 0 0 89977

Valaki tervezi a hétvégén a megjelenést a nagyvasak harca rendezvényen?

zöld_I Creative Commons License 2024.08.27 0 0 89976

A zemberrel ismerjük egymást, csaxólok :D 

Előzmény: tcaoe (89974)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!