Keresés

Részletes keresés

_nyunyuka Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1103
Akkor majd a klíma nem megy :-).
Előzmény: 424 009 (1102)
424 009 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1102

 "nem volt fűtés a vezérlőkocsi vezetőállásán"

 

 Ezek a problémák hamarosan megoldódnak. Tavasztól ezek már nem lesznek

 nagy súlyú hibák...   :)))

Előzmény: Mickey73 (1101)
Mickey73 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1101
A mv-kollegától kapott információ szerint újfennt nem volt fűtés a vezérlőkocsi vezetőállásán, ezért lett a gép körüljáratva. Érdekes ez azért, hogy csak tőlünk Bécs felé fordul-e elő ez a hiba, mert gondolom Münchenből sem fog így vele elindulni a mozdonyvezető.
Előzmény: 424 009 (1098)
Vendégsín Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1100
Valamiről lemaradtam, hogy a

Leginkább egy vezérlési hibáról.
Előzmény: 424 009 (1098)
_nyunyuka Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1099
Igen, én voltam az. A peron végéről, indulóban.
Előzmény: gabor144 (1093)
424 009 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1098
 Valamiről lemaradtam, hogy a vezérlő elé van fogva a mozdony?
Előzmény: vöri_ae (1096)
Vendégsín Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1097
Ma meg az egyik forduló mozdonyának egy csúszásgátló jeladóját kellett összerakni... ...lassan ideje lenne a számlát írni Burgeszbácsiéknak.
Előzmény: lok1 (1073)
vöri_ae Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1096
cs1014 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1095
Ezt miből gondolod? Remélem nem lesz igazad. A RJ ma nem kötelező helyjegyes odaát sem

Nem mostanában vettem ÖBB jegyet, tehát sem hiteles, sem up to date nem vagyok a témában.
De mint a PV-nek rendszerint dolgozó versenyző, ezt anno így hallottam.
Aztán, hogy mégsem így lett, annak oka, számos, leginkább, hogy a PV marketingdumát odaát már rég nem eszi meg a plebsz. Itt még pár hónapig megeszik.
Előzmény: gabor144 (1093)
gmarc Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1094

Én is ma utaztam először Railjettel, 2. osztályon, és pont ugyanezek a tapasztalataim, elég szűkösre sikerült a 2. osztály, nekem meg pláne:-) Igazából a design a lényeg...

Előzmény: Siemens113 (1090)
gabor144 Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1093

Ákibardnak köszönöm a gyors választ!    

28.-án én is kipróbáltam a dolgot, 1.o. jegyet véve, hogy utazhassak mindkettőben, ami végül nem jött össze. (Ha nyunyuka 1000. hozzászólásában készült képe az aznapi EC66-ot ábrázolja, akkor én voltam a másik, aki ugyanott fotózta a napfényben a vezérlőkocsit.)

Szerintem azért annyira nagyon-nagyon nem kataszrófa a vonat belülről, de tény, hogy a valódi újdonság a PR, a csomagolás, a design, más nem nagyon, illetve ami van, az összeségében inkább vissza, mint előrelépés. De azért szerintem kevés olyan utas lesz, aki az eddigi EC kocsi helyett a Railjet szerelvény megjelenése miatt elpártolna a vonattól, viszont a hírverés és az új design hozhat új utasokat. 

 

Az azért elég röhejes, hogy azt mondják be Budapest után, hogy az ÖBB „nagysebességű vonatán” üdvözlik az utasokat. 

Kifejezetten tetszik, mert kényelemnövelő javulás, a kocsik közötti átjáróajtók állandóan nyitott állapota és a többi belső ajtó automata nyílása, bár a késleltetés kissé zavaró volt. A büfészakasz ajtajain viszont miért kell mégis gombot nyomni?

A first ülése elsőre nagyon keménynek tűnt, de aztán valahogy hozzászoktam és már nem zavart annyira, sőt kifejezetten testhez álló formájúnak találtam. Hazafelé a DWA Apmz kényelmetlenebb volt.

Az economyba Győr előtt terveztem beülni, de a 80-90% körüli kihasználtság miatt ekkor ezt már nem tudtam megtenni. Szemre nem tűnt rosszabbnak a szokásos IC kocsijainknál. (Igazm ez nem túl magas mérce...) 

A kocsi futása a váltókon át nekem sokkal keményebbnek, döcögősebbnek, nyikorgósabbnak tűnt, mint sok más EC kocsié.

A monitorok száma nekem kissé már a túlzás kategóriába esik.

A kajáltatási koncepciót nem igazán értem: Van rendes főétel, csak kényelmesen, kultúráltan megenni nem lehet. A bisztró 3 kicsike alacsony üvegasztala kávézós-sörözős beszélgetésre jó, de ott főételt enni egy korszerűnek és elegánsnak mondott vonaton, hát kissé komikus. A first üléstámláról lehajtható asztalkái meg kissé messze esnek az üléstől, emiatt kényelmetlen arról enni. (Nem lehetett volna a repülőkön általános módon az asztalt magam felé húzhatóvá tenni? Nem lett volna túl bonyolult!) A normális étkezőkocsihoz képest mindez bizony visszalépés. (Tudom, a mai árak mellett ez a gyakorlatban valóban nem égető probléma, nem is azért említem.)


A váltókörzetben satufék ellenére is 1 perc sietéssel érkeztünk Győrbe.


cs1014: "Az egész lényege az, hogy Ausztriában bevezethessék a kötelező helybiztosítást, mert addig ott ilyen, horribile dictu, nem volt!!! Ehhez kellett valamit kitalálni, mert a sógor torkán nem nyomod le, hogy holnaptól ugyanazért, amiért eddig nem fizetett, fizetnie kell. No, ez a valami lett a réldzset."

Ezt miből gondolod? Remélem nem lesz igazad. A RJ ma nem kötelező helyjegyes odaát sem, tehát ha azt be akarják vezetni, akkor a típusváltással egyidejű bevezetésről már lekéstek.

Előzmény: Törölt nick (978)
Vendégsín Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1092
az ülések valami iszonyat kényelmetlenek

:-))
Előzmény: Siemens113 (1090)
Siemens113 Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1091
Ja és a Marketing csapatnak jár a "Spirit of Misleading" cím. ;)
Előzmény: Siemens113 (1090)
Siemens113 Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1090
Nem akartam véleményt írni, mert le leszek cseszve, hogy leszólom mások áldozatos munkáját :o)

Pedig én most megteszem. :) Mármint ami a véleményt illeti:

Első railjet-es tapasztalatok mai 66-63 Bp-Győr és vissza:

Ami negatív:

-Mindkétszer első osztályon utaztam, az ülések valami iszonyat kényelmetlenek kb mintha egy sámlin ülne az ütas. Bőrkivitelben nem múlja felül egy magyar B kocsi kényelmét. (az illat persze itt jó :) ) Szóval ezt nagyon nem sikerült eltalálni. Nálam a Gosa ABmz kocsi nagyságrendekkel veri ezt az új konstrukciót kényelem tekintetében.

-nem jók az illesztések. Ha a felső tartókra nem pakolnak semmit akkor az üveg rezeg a műanyag tartók között ami egy idő után nagyon zavaró

-nagyon furcsán működnek a fotocellás ajtók

-rossz az ülések elrendezése

- 2. osztály még sokkal kényelmetlenebb itt csak egy kis időt tölöttem. Ebben a formájában elővárosi közlekedésre lenne alkalmas. De talán még a posta Bhv-ben is szélesebben az ülések. Ráadásul 60%-os telítettségtől már nagyon nagy a zsúfoltságérzet.

-italborító fékezésből jutott kettő de viszonylag szerencsém volt mert a welcom-drink-et utóljára kaptam így már egy fékezésen túl voltunk. Gyorsan meg is ittam mindent így a másodikra már szintén elmúlt a veszély.

---------------------------------------------------
Ami pozitív:

- az utastájékoztató rendszer viszont mindent visz. (persze ez csak hazánkban újdonság de az tényleg jó lett)

----------------------------


-Összességében: Münchenig utazni első vagy másodosztályon büntetéssel ért volna föl, prémium osztályon meg rablás. :D (így amíg lehet marad a jó kis Kálmán Imre EN :) ) Viszont az utasforgalom nagy volt mind oda mind vissza.
Előzmény: Törölt nick (1078)
Őzike győr Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1089
Én is csak csipáztam amikor Bécsben (kb: 8:25 - 30 között) a körvasúton elment mellettünk egy Rj. De csak azt hittem hogy valamilyen próbaút.
Előzmény: mv75 (1086)
4062 001-5 Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1088
Az év első kommentje, a topic-ban!!!
B.U.É.K 2009
lok1 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1087
:):):):):):):):):)
mv75 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1086

Én aznap az ICE28al mentem Passauba és már 7:50-kor a Westen voltam. Gyanús volt, hogy a RJ még nem ment el. Üresen kijárt a tárolóra 203-as tau+706-os vezérlővel, majd visszaállítottak egy másikat amin a 701-es vezérlő volt. A gépet nem néztem. Az új szerelvény beállítása 8:03-kor történt meg. Utána nem sokkal indult.

 

Íme a bizonyíték:

szigorúan dokumentum jelleggel, nem volt még elég jó fényviszony.

 

 

eredeti szerelvény 203tau

 

 

és a 706 vezérlő kihúzás közben,

 

 

és a 701 vezérlővel közlekedő egység behúzás közben.

Előzmény: rutthin (1079)
HANGÁR Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1085
De, én voltam...

Csak nem voltam biztos benne, hogy Te vagy az, de majd legközelebb hátba váglak... :)
Előzmény: Törölt nick (1078)
alállomás Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1084
Valaki adna egy listát, hogy melyek a railjetes taurusok, és melyek nem járnak be hozzánk?
rutthin Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1083

Olyan kis piros Reisebegleiter van, vagy RJ design-os?

 

Olyan kis piros...:-))


Előzmény: Törölt nick (1082)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1082
Lehet hogy így volt. EBFÖn kérdeztem emg, miért késett ennyit, ott azt mondták, hogy emiatt. Persze azon kívül az összes vonat el tudott jönni időben, tehát...

Olyan kis piros Reisebegleiter van, vagy RJ design-os?

@

Merre kerültük el egymást?
Előzmény: rutthin (1079)
rutthin Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1081

Egyébként, olyan papír alapú kis Reisebegleiter van még RJn?

 

Van, még magyar nyelvű Railjet ismertetőt is tartalmaz.

Előzmény: Törölt nick (1062)
rutthin Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1079

A fenéket. OjeBB kiállított egy nem bejársó garniturát. 103 perc múlva (!!!!) kiállt a fütőházból egy, ami bejöhet.

 

Nekünk meg azt adták be, hogy lefagyott egy váltó Bécsben...:-))

Előzmény: Törölt nick (1061)
Vendégsín Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1077
Hát, hogy miért így megy, azt én se...
Mindenesetre az ÖBB-s instruktor eléggé meg volt indulva valamilyen technikai segítség előkerítésének irányába, mert ha kiiktatott fékkel küldjük el az egyik kocsit, az Bécsben tuti szerelvénycsere, ami nem nagyon hiányzott neki ma. Az pedig szerencse, hogy a mai mozdonyvezető, meg én is befértünk a járműszekrény és a forgóvázkeret közé...
Előzmény: bence56 (1075)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1076
Inkább nem megyek Sopronba mostanában... Még összeakasztod a bajszodat velem, aztán;)
Előzmény: cs1014 (1067)
bence56 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1075
Bocs de ezt nem nagyon értem. :(
Előzmény: Vendégsín (1071)
Vendégsín Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1074
Meg.
Bár, lehet, hogy az Aréna TESCO-jából hamarabb került volna megfelelő szerszám...
Előzmény: lok1 (1073)
lok1 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1073

Szia!

 

Hallottam gáz volt. Megoldódott?

Előzmény: Vendégsín (1071)
lok1 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1072

Hát tévedtem.... Meg kell hogy hajoljak a flegmaságod előtt....

Neked szerintem még nem gyártottak megfelelő világot... Vagy Te haragszol a világra....

Előzmény: cs1014 (1053)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!