"Megrendelő és Tervező részéről előre nem látható körülményként merült fel továbbá a KIFEF/35557/2018-NFM ikt.sz,azt módosító ITM KIFEF/4869-1/2019-ITM ikt.elrend.mód-ban foglalt rendelkezések végrehajtása, melynek köv-ben a projekt tervi munkarészeinek módosítása, ezáltal a Szerz. szerinti ütemezés,a telj-si részhi-k, véghi,
az ITM elrend. mód-ból eredő, Szerz.kötésekor előre nem ismert további kltg.terhek miatt Tervezői díj, és száml.ütemterv mód.szüks-sé vált.
Borzaszto a kereshetösege ezeknek a hirdetmenyeknek. Azt tudom, hogy anno megtalaltam, meg a bevagasokrol is volt dokumentacio. A magassagi vonalakbol latszik, hogy igyekeznek követni a domborzatot, es igy meglesz alagut nelkül. De tenyleg ne kerdezd, hogy hol melyikben talaltam. Ezzel az M9-M75-M76 keveressel meg nehezebb megtalalni barmit a hatosagnal.
Köszi! Belemélyedtem, de szerintem sz@r van a palacsintában:)
Kombinálták a (régi) M75 és M9 terveket, éppen Misefa a szakaszhatár!
A tervezendő szakasz hossza kb. 25 km.
Az út szelvényezése a 10+000 km. szelvényben indul, és a kezdőszelvényben a Fenékpusztai csomóponthoz, az Uvaterv Zrt. által tervezett szakaszhoz csatlakozik.
A tervezés - kiírás szerinti - végszelvénye az M9 Misefai csomópontnál, ill. elágazásnál található.
Vagyis ezen a szakaszon nincs alagút, a Misefa-Zeg szakasz nem ebben a dokumentumban van.
de ha van már újabb és frissebb, amelyhez kitalálták hogyan lehet kiváltani az alagutat, akkor javul...
De a költségeken ez nem látszik...
Az egy joval korabbi környezetvedelmi engedely lehet, az aktualisakat keresd meg. Abban mar nincs alagut. Mar vagy egy eve, hogy letöltöttem a hivatal honlapjarol az engedelykerelm dokumentaciojat, abban reszletesen benne van minden.
Gondolom te meg az eredeti M9 engedelyt nezted, ami Vasvarig szol.
Azért ebből a "nálunk több autópálya van mint Ausztriába" összehasonlításból kíváncsi lennék, hogy mennyi az "e-road" és mennyi valóban az autópálya/autóút (E66, E60, E573)
Oda raknak palyakat, ahova 2x1 sav is eleg. Oda raknak autoutat, ahova palya kellene. Azon van a prioritas, ahol nincs forgalom, ahol van forgalom, ott meg evek mulva indulhatna el barmi beruhazas is.
"...ilyen jelentős forrásból sokkal fontosabb, rengeteg balesettel sújtott, számos település életét megkeserítő utat lehetne megépíteni, átépíteni.
Elég csak arra gondolni, hogy Püspökladányon például egy év alatt annyi autó robog keresztül, mint Udvaron öt év alatt, nekik mégis csekély esélyük van arra,
hogy ebben az évtizedben elkerülő utat kapjanak. Pedig csak annyi lenne a kormány dolga, hogy rangsorolja az útfejlesztési ötleteket azok hasznossága és megtérülése szerint."
Sz.rban vagyunk nyakig-állig-szájig...
...és megjelentek a karcagi gazdák mögött bujkáló késleltetők...