Keresés

Részletes keresés

Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20088
Egyénenként nézve valóban hátrányos a behajtási díj, ebben teljesen igazad van. Hogy őszinte legyek én annak örülnék igazán, ha a társadalom saját maga szabályozná magát és nem volna szükség ilyen rendeletekre.

De ez teljesen mindegy, h én vagy Te mit akarunk. A BKRFT-vet elnézve nekem az jön le, h a városvezetés be fogja vezetni max 2014-ig. Ez még önmagában nem volna olyan nagy baj, csak éppenséggel ezzel párhuzamosan semmilyen lényeges közösségi közlekedési fejlesztést nem kívánnak véghezvinni. Miért? Mert az 1 rahedli pénz, költeni kéne, dolgozni kéne (nekik is!!), ez pedig olcsóbb megoldás számukra. A következményekkel meg ugye nem szoktak foglalkozni...
Előzmény: cssz74 (20083)
cssz74 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20087
Mellesleg gyanítom, több adót fizetek, mint te...
Előzmény: Béla6 (20076)
cssz74 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20086
Egyrészt nem ebben dolgozom, másrészt a kettőnk számai közt nincs nagyságrendbeli különbség, így ez most lényegtelen...
Előzmény: Béla6 (20082)
cssz74 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20085
A lényeget nem érted. Nekem kötött szerződéseim vannak, amin nem lehet változtatni ilyen okokból. Van, hogy háromszor kell a belvárosba mennem, aki reggel bemegy, este eljön, az csak egyszer. Ő kényelmi szempontból használja a kocsit, nekem muszáj. Nagyon sokan céges pakolókban, vagy rokonhoz jelentett autóval nem fizetnek velem ellentétben parkolási díjat. Szerencsémre általában egy parkolást 30 percből megúszok. Így az nem befolyásolja annyira a költségeimet, ez a 4-800Ft viszont alkalmanként igen. KIZÁRT Magyarországon, hogy egy nap csak egyszer kelljen fizetni, és az mondjuk "csak" 400 legyen...
Előzmény: Irj ha mersz (20073)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20084
Akkor ki pénzelte szerinted?

"az autósok."

Akkor remélem sokat autózol még, mert ahogy nézem szerinted mindent az autósok állnak, tök mindegy h M6-ról vagy éppen eü-ről van szó. Nekem nincs autóm, de úgy látom nem is kell, hiszen te eltartasz, fizetsz minden kiadásom:)


Ha nem lenne ekkora teherautó forgalom a főutakon, akkor a méretezése is megfelelő volna, vagyis a minősége is jobb volna.

"hameg a nagyanyámnak fasza lenne ő lenen a nagyapám... :-))"

Na akkor én most úgy gondolom itt a vége fuss el véle, kiszállok ebből bohóckodásból, mert ha már hülyeséget írsz, akkor legalább szellemes lenne, de még ennyire is képtelen vagy!!:)

További jó szórakozást! ;)
Előzmény: Béla6 (20079)
cssz74 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20083
Nagyon vicces, de valamiből el kell tartanom a családom...manapság nem nagyon dobálgatnak zsíros állásokat, legfeljebb olyanoknak, akik jó helyen nyalnak.
Előzmény: Béla6 (20076)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20082

Gondolom közművek már ki vannak váltva, a csomópontok előkészítve, így megkockáztatom a 16 kilométeres szakasz kiépítése 15-20 Milliárdot nem lépné túl.

 

 

hát az kicsit qrva drága lenne...

 

ha egy 10esnél több, akkor ott lenyúlás van... :-))

Előzmény: cssz74 (20071)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20081

A te szemszögedből valóban marhaság, mivel Attus beleszámolta a gazdasági kárát is a dolognak. Ez meg ugye szerinted nem létező fogalom...

 

 

ez eü-ről volcó, te kis muja... :-))

Előzmény: Irj ha mersz (20070)
BoGar Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20080
Ebben mindenki egyetért veled szerintem.
Előzmény: Irj ha mersz (20074)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20079

Akkor ki pénzelte szerinted?

 

 

az autósok.



Ha nem lenne ekkora teherautó forgalom a főutakon, akkor a méretezése is megfelelő volna, vagyis a minősége is jobb volna.

 

 

lya.

hameg a nagyanyámnak fasza lenne ő lenen a nagyapám... :-))

 

 


Hülyeségbe mindig viszed a pálmát, ez biztos!

 

 

mostakkor már mondhatom, hogy ostoba vagy, vagy ez még nem indok rá? :-))

Előzmény: Irj ha mersz (20067)
BoGar Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20078
Több helyen is ugyanígy írtad. Azért emeltem szót, mert fura azt látni, hogy más akartos hibáját észreveszed, miközben te többször is ugyanúgy hibázol. De bocs, hogy felhívtam erre a figyelmed.
Előzmény: Irj ha mersz (20075)
BoGar Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20077
Talán ha rájönnél, hogy a topikban nem mindenki ostoba, hanem te egyedül, és végre normálisan szólnál hozzá, nem mindenkit mindig lehurrogva, leostobázva, ha már nincs érved, akkor történhetne érdemi vita. Addig bizony kapni fogod az ívet rendesen! Lehet minket ostobázni, csak aztán le lepődj meg, ha ugyanezt a stílust kapod vissza.
Előzmény: Béla6 (20055)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20076

Nem magyarázom el, mert nem érted meg. Én sem tudom továbbháritani...

 

hát akkor fel kell adni a tevékenységet, mert több nemzetgazdasági kárt csinálsz, mint hasznot... :-))

Előzmény: cssz74 (20066)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20075
" "15%-kal" Tudod a -val, v-el v-je nem tűnik el, csak átalakul."

Bocs, h úgy gondoltam hajnali 1-kor, h leszarom, nem javítom ki. Úgy látszik számodra ennyi volt a hsz-om mondanivalója. Kár volt reagálnod....
Előzmény: BoGar (20052)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20074
Az ostobáskodáson kívül jobb érve nincs;)
Előzmény: attus germanicus (20048)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20073
"Hozzám ingyen megyek ki javítani.."

Azt kizártnak tartom, h a vállalkozók nem számolják fel ezt a díjat. Persze fogalmazhatok másképp is, ha úgy jobban tetszik: nem számolja fel, csak mondjuk 10 Ft-al emeli az óradíját pl.

"Ezzel a módszerrel pont azoknak kedvezőbb, akik reggel bemennek, majd este hazamennek"

Nem értem miért. Jelenleg ingyen hajthat be bárki. Ezentúl fizetni kell 400 Ft-ot 1 napra mondjuk. Szerintem, akkor változott a helyzet, mégpedig kedvezőtlen irányban. Ha minden munkanap behajt, akkor 1 hónapra 8000 Ft-jába kerül csak ez a költség. Ha 1 bérlet 10 000 Ft, akkor már megéri, hiszen a parkolási díjat ugyebár nem kell megfizetni. Tehát a rezsije pénzügyileg még negatívabb pozícióba kerül, mint amiben most van, ha a behajtási díj megfizetése mellett dönt!
Előzmény: cssz74 (20047)
cssz74 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20072
Másik, ha tegnapi sötétben jól láttam, akkor M0K palotai lehajtójának átadási határideje május 4. Elvileg a látottak alapján majdnem kész, a forgalom már vagy 2 hete a körforgón keresztül megy...
cssz74 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20071
Ma kóricáltam napközi forgalom közt az "M2"-nek csúfolt szakaszon. Délben is jelentős forgalom, ezt mindenki tudja, de megnéztem, milyen hosszon lenne érdekes a második félpálya kiépítése, összesen 16,5 kilométeren úgy, hogy Sződnél ki is esik 500 méter. Nem sok műtárgyat kellene kiépíteni, némi földmunka kerítés arrébb pakolás, és talán 1db nagyfeszültségű oszlop áthelyezése lenne szükséges. Gondolom közművek már ki vannak váltva, a csomópontok előkészítve, így megkockáztatom a 16 kilométeres szakasz kiépítése 15-20 Milliárdot nem lépné túl.
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20070
"amúgy az Attus által bemondott több100mrd elég nagy marhaságnak tűnik, mert az országos eü kiadás kb. 1500mrd. "

A te szemszögedből valóban marhaság, mivel Attus beleszámolta a gazdasági kárát is a dolognak. Ez meg ugye szerinted nem létező fogalom...
Előzmény: Béla6 (20045)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20069
"pár hete olvastam, hogy a kis településen élők számíthatnak rövidebb életre az alacsonyabb egészségügyi ellátás miatt."

Ez úgy, ahogy van 1 baromság. Azért nem kell mindent elhinni, amit 'okos' újságírók írnak!
Előzmény: cssz74 (20044)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20068
"utak nem a forgalom miatt mennek tönkre"

:))) Hanem? Az esőtől?

"hanem az alulméretezés és a karbantartás elmaradása miatt"

Ha nem lenne ekkora teherautó forgalom a főutakon, akkor a méretezése is megfelelő volna, vagyis a minősége is jobb volna. Szerinted 1 tgk hány gk terhelését adja kb?

"nadevazze, ezeket mind autóssarcba köll beszedni?"

Hülyeségbe mindig viszed a pálmát, ez biztos!
Előzmény: Béla6 (20041)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20067
Akkor ki pénzelte szerinted?
Előzmény: Béla6 (20040)
cssz74 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20066
Nem magyarázom el, mert nem érted meg. Én sem tudom továbbháritani...
"Berakja a költség számlák közé..."
Vállalkozóknál ez ugyanazt a zsebet jelenti...
Előzmény: Béla6 (20050)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20065

Itt megint csak arról van szó ugye, hogy állítottál valamit, aztán mikor felmerült, hogy ezt mégis konkretice mire alapozod, aszondod, hozzon adatot a másik fél.

 

 

a közutas forgalomi adatokra alapozom.

 

 

de miért kekeckecc - szokásodhoz híven - a forgalmi adatokon, ha annak szerinted úgysincs jelentősége?

 

ja, hogy kekeckedni lyó. értem.

 


 

Csak mikor utaltam rá, hogy a környéken nincs a világon semmi, ami adná azt a helyi forgalmat, azt is elütötted valami mással.

 

dehogynem: ott a város másik felén a sok gyár meg üzem, meg oskola, tán még egyetem is van...

Előzmény: ghosty9 (20064)
ghosty9 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20064
"akkor menny és számold meg."

Itt megint csak arról van szó ugye, hogy állítottál valamit, aztán mikor felmerült, hogy ezt mégis konkretice mire alapozod, aszondod, hozzon adatot a másik fél. Aztán mikor ezt valaki kiröhögi (mert ezzel mást csinálni már tényleg igen nehéz...), ő lesz az ostoba. Értem. :-)

"én nem mondtam, hogy nem a helyinek..."

Csak mikor utaltam rá, hogy a környéken nincs a világon semmi, ami adná azt a helyi forgalmat, azt is elütötted valami mással.

És nem arról van szó, hogy nincs időszak, amikor mérhető forgalom lenne azon a hídon, mint ahogy arról sem, hogy nem kezdene robbanásszerűen kiépülni az újszegedi oldal egy ilyen híd után. (Lásd az M0K környékét manapság...)

Hanem egyrészt arról, hogy egy híd nem olcsó muri. Ekkora városban már amúgy sem adnám új híd esetén 2x2 közúti sáv + biciklinyom mindkét oldalt + normális méretű járda alá (a villamos mondjuk utópia), ne építsünk félmegoldásokat évtizedekre jeligére, de azt meg ide ugye mi a ráknak ide. Másrészt ha hidazunk, felértékeljük a környéket, ahhoz viszont túl közel lesz így már a belvároshoz, hogy mindezt madarasteszkók meg kertitörpés családi házak kedvéért tegyük, amiket majd húsz-harminc év múlva kezd el felváltani valami értelmesebb, városiasabb képződmény. (Képzeld el a dunaújvárosi hidat, amihez még tervbe véve sincs az M8; na erről beszélsz.)

Tehát lehet híd, de ahhoz kell (lehetőleg több) igen forgalmas létesítmény, amik élettel töltik meg a környéket. Ilyen ez a Biopolisz is, de tán nem véletlen, hogy leginkább választási programokban bukkannak fel az effélék. Nem mondom azt, hogy lehetetlen, de legalábbis horribilis mennyiségű pénz kéne ehhez. Ha van, akkor meg nyilván teljesen más a leányzó fekvése, meg van oldva az újszegedi puszta problémája is (ti. mit teszünk oda: Biopoliszt vagy Biopolisz 2-t), az ószegedi környék problémája is (ti. mit teszünk az ottani földszintes házikók helyére: háromemeletes házikókat, esetleg ad absurdum új egyetemi épületet is rakunk, ha mán itt van a többi egy köpésre), meg a "miért menjen az autós a belvároson át" problémája is (mivel úgyis le lesz tiltva a Belvárosi hídról).

De amíg nincs egy rahedli pénzünk az egészre, addig ezt tegyük prioritásban valahova az M8É mögé.
Előzmény: Béla6 (20060)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20063

egy lyó és egy rossz hír az M4 fanoknak:  http://www.nif.hu/hirek/573

 

az M4 sajna továbbra sem épül, viszont a 4es egy turbóval gazdagodik szolnoknál...

Béla6 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20062
attus, megint ostobaságot kotyogsz bele:  BEL-városról volt szó...
Előzmény: attus germanicus (20058)
ghosty9 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20061
Egyébként még azt is megkockáztatom, hogy a délen húzódó határ, meg a szocialista (de az azutáni is) városfejlesztés északi részre koncentrálása nem teljesen független egymástól. :-)
Előzmény: ghosty9 (20057)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20060

Na igen, így indul. :-) Kéne, de nem tudjuk, hát csapunk a hasunkra...

 

akkor menny és számold meg.

 

aztán számojj be, hogy 5, vagy 10%-kal tippeltem mellé... :-))

 



Ha nem a tranzitnak és nem a helyi forgalomnak akarod építeni...

 

 

én nem mondtam, hogy nem a helyinek...

Előzmény: ghosty9 (20057)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 20059

Sőthát nem is folytatás, hanem az M9 maga, ugye. :-)

 

az M9 elnevezés azért nem nagyon klappol, mert lenne benne 1 kisdb M43... (az M5-(M)47 között...)

 

(persze át lehet nevezni az M43 ezen szakaszát M9-re is, és az M43 ezekután nem az M5ből, hanem az M9-ből ágazna ki, nekem töknyóc...)

 


"úgy teleqrták körforgóval a sz-hmvh etapot"
Van kettő a Szeged-Algyő távon, oszt annyi. Ezeknek is vagy tizenöt éve már, plusz az egyik az a bizonyos spirálos.

 

le vagy maradva pár fejezettel:

 

az M43 csp rögtön belerak még2-t, valamint további 2-t építenek még a szöged-algyő szakszon.

 

úgyhogy összesen lesz 6db szöged-algyő között... :-))

 


Jé, megintcsak egyetértünk.

 

(néha neked is lehetnek lyózan pillanataid... :-))

 

Előzmény: ghosty9 (20056)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!