Keresés

Részletes keresés

Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.28 0 0 20216
"Ludányhalászi - Nógrádszakál közötti 20-30 éves hófehér kővel/murvával aszfaltozott útban alig alig van kátyú addig a pár éve épített utak össze vissza kátyúsodnak? "

Feltételezem, h az említett útszakaszon nem járnak kamionok, nincs erős gépjárműforgalom, nem járnak rajta kombájnok, a busz is ritka, nem sózzák hülyére télen. Kb ezek az érvek:)
Előzmény: Törölt nick (20213)
mzdude Creative Commons License 2010.04.27 0 0 20215
Szoktak is mérni rajta.
Előzmény: Béla6 (20212)
felucca Creative Commons License 2010.04.27 0 0 20214
Ez tök érdekes, az tényleg egy kiváló és soha tönkre nem menő útnak néz ki, mióta az eszemet tudom. De nem hinném, hogy a mészkőzúzalék miatt.
Előzmény: Törölt nick (20213)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 20212

hát ő aztat csak hiszi, hogy seholsenki.

 

aztánha majd kapja a szép kövér 50-150e-es csekket a gyorshajtásról, akkor majd rájön, hogy valaki mégiscsak volt valahol... :-))

 

hiszen azt még az kiscsoportos ovis is tudja, hogy nincs veszélyesebb dolog a világon, mint egy kihalt ótópályán gyorshajtani... :-))

Előzmény: attus germanicus (20211)
attus germanicus Creative Commons License 2010.04.25 0 0 20211
Írta egy srác autós fórumon, hogy szereti az M6-ost, mert rááll Pécsnél a 160-as tempóra, és csak az M60×M6 csomópontban kell lassítania, máshol nem, mert sehol senki...
korxi Creative Commons License 2010.04.25 0 0 20210
Itt mé nincs alagút?:)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.24 0 0 20209

Úgy látom, egyelőre itt sincs, mert az ötödik ág át van húzva szigetelőszalaggal :-)

Macibb
Előzmény: strangerr (20208)
strangerr Creative Commons License 2010.04.24 0 0 20208
Csak nem az igazi:)

Hiszen 5 ágú turbó nincs (5 ágnál már sérül az az alapelv hogy nincs sávváltás a körben, mert ebben az esetben van olyan irány amit csak sávváltással lehet megoldani). Emiatt persze nem is teljesülhet a turbó egy másik feltétele, hogy a sávváltás fizikailag is akadályozva van.
Előzmény: Béla6 (20207)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.24 0 0 20207

jé, pécsnek is van turbóforgója... :-)

Béla6 Creative Commons License 2010.04.24 0 0 20206

Ezek az önkormányzatok szegények mint a templom egerei, még az alapfeladatuk ellátására sincs pénzük.

 

 

szerintem én találnék némi felszabadítható pézmagot, ha kézbe venném a költségvetésüket... :-))

Előzmény: strangerr (20204)
cssz74 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20205
Remélem hamarosan, ősztől már jelentősen csökkennek a bérkiadásaik...
Előzmény: strangerr (20204)
strangerr Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20204
Ezek az önkormányzatok szegények mint a templom egerei, még az alapfeladatuk ellátására sincs pénzük. Ezért csak akkor hajlandók tárgyalni az átkelési szakasz átvételéről ha valamilyen felújításra kerül ott sor. Erre meg az esély szintén minimális. Ráadásul ezek a szakaszok mivel városi főutak, fajlagosan drága az üzemeltetésüek (zárt csatornák, jelzőlámpák, buszöblök stb.)
Előzmény: Béla6 (20203)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20203

(Látjuk, hogy pl. Orosháza vagy Békéscsaba sem vette át az átkelési szakaszt).

 

nade ez nem kívánságműsor kéne, hogy legyen...

 

csak annyit kéne mondani: ittvan nesztek, tiéteka pálya...  :-)

Előzmény: strangerr (20202)
strangerr Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20202
A 3 számjegyű elkerülők oka valamelyik környezetvédelmi rendelet volt, ami valamelyik környezetvédelmi tanulmányt úgy írt elő, hogy "1 és 2 számjegyű" főutaknál kötelező":)


Ha a nyugati elkerülő teljes elkészülte után az Önkormányzat átveszi -legalább egy részét- akkor valszeg az 502-ből 5-ös lesz. De ez még sok-sok év. (Látjuk, hogy pl. Orosháza vagy Békéscsaba sem vette át az átkelési szakaszt).

Előzmény: Béla6 (20201)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20201

Ennyi erővel Szegednél az M5 sem az, hisz ott van az 502-es...

 

gyakorlatilag lya.

 

bár ott az 502 jópár évvel az M5 után készült el, pedig vagy 30 éve meg kellett volna csinálni...

 

(amúgy milyen elbaltázott számozás ez??

miért nem nevezik szimplán 5-ösnek, az elkerült régi 5ös szakaszt meg akármi alsóbbrendú szúmúnak, vagy simán önkormányzati útnak...)

 

 

Előzmény: AcidMan (20200)
AcidMan Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20200
ez viszont nem 1 létszükséglet, mert elég lyó városszéli nyomvonalú a 7es...

Ennyi erővel Szegednél az M5 sem az, hisz ott van az 502-es...
Előzmény: Béla6 (20197)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20199

Az M43 nál szerintem ezt még senki nem tudja. Még az sem lehet tudni, hogy ki fogja kezelni:)

 

 

a kettőnek nem sok köze van egymáshoz... :-)

Előzmény: strangerr (20194)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20198

nem arról beszélek, és nem arról beszélek...

 

a félremagyarázásban viszont bajnok vagy...

Előzmény: ghosty9 (20191)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20197

M43 ingyes lesz az M5 és 47-es között?

 

 

ez imo tuti.

 

a kérdés inkább az, hogya tiszahíd ingyé lesz-e?

 


M7 ingyes lesz a 61 és 74 között? (tudtommal már minkét elkerülője épül NK-nak.)

 

 

ez viszont nem 1 létszükséglet, mert elég lyó városszéli nyomvonalú a 7es...

Előzmény: AcidMan (20193)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20196

nemvolt, de nem nagy vásziszdász csináni:

(http://www.heywhatsthat.com/profiler.html)

 

Előzmény: strangerr (20189)
AcidMan Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20195
Jogos. :-)
Előzmény: strangerr (20194)
strangerr Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20194

Az M43 nál szerintem ezt még senki nem tudja. Még az sem lehet tudni, hogy ki fogja kezelni:)

 

Előzmény: AcidMan (20193)
AcidMan Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20193
M43 ingyes lesz az M5 és 47-es között?
M7 ingyes lesz a 61 és 74 között? (tudtommal már minkét elkerülője épül NK-nak.)
ghosty9 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20192
"pl ebben a konkrét esetben egész máshogy kellett volna a Csongrád vagy az Orosháza elkerülőt is csinálni."

Mondjuk az Orosháza elkerülőnél nem is értettem, hogy miért úgy épült meg, hogy távlatilag sem lehet 2x2 sávosra bővíteni. Hihetetlen rövidlátásnak tartom (Szeged elkerülő elkészült (nyugati) szakasza dettó).
Előzmény: strangerr (20185)
ghosty9 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 20191
"eszméletlen, hogy minden szarság megy, mint a karikacsapás"

Hát igen, 16 év alatt elkészült 4,5km-es elkerülő szakaszt én sem tudnék szebben jellemezni. :-)

Ehhez képest az M0 (mert tudjuk, hogy arról beszélsz...) kiépülése valahol az olajozott villám sebessége körül lehet.
Előzmény: Béla6 (20186)
attus germanicus Creative Commons License 2010.04.22 0 0 20190
Zajvédelmi okokból építettek az autópálya fölé egy hegyet. :-)
Előzmény: strangerr (20189)
strangerr Creative Commons License 2010.04.22 0 0 20189
Kösz;)
Lacinak biztos van róla hossz-szelvénye:)
Előzmény: attus germanicus (20188)
attus germanicus Creative Commons License 2010.04.22 0 0 20188
Mi a kérdés? :-)

Tunnel Tradenberg
Előzmény: strangerr (20187)
strangerr Creative Commons License 2010.04.22 0 0 20187
http://www.laabmayr.at/elemente/strassentunnel/01_30_03_S1_WEST_TUNNEL_TRADENBERG.JPG

Ez mi? S1 Ausztria
Béla6 Creative Commons License 2010.04.22 0 0 20186

Az M44 Tiszakürt Kondoros szakaszára már konkrétan kiviteli tervek vannak, ha jól emlékszem cirka 3 milliárd tervezési díjért.

 

 

az egész M44 egy marhaság.

a 451est kéne orosházáig elhúzni, oszt lyónapot...

 

a 3mrd meg mehet a picsába, még mindig kisebb kár, mint 100mrd egy értelmetlen gyorsforgalmira...

 

 

eszméletlen, hogy minden szarság megy, mint a karikacsapás, csak aznem, amire qrva nagy szükség van.

Előzmény: strangerr (20184)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!