Én 1 vagy 2 hete jártam arra, akkor úgy tűnt, hogy a Szlovák út bekötése nem volt még megoldva. Most a Szlovák út-Rákospalotai határút féle 90 fokos kanyar a főút, a bekötés után gondolom, hogy ez változni fog, talán ez nincs még letisztázva.
OK, :) Semmi gond, ez volt akkor a félre értés. A Palotai lehajtó elég régen kész ránézésre, az M31 valóban nem. Örülök, hogy akkor mégsem voltam nagyon erősen csúsztató... :D
Kezd nekem is gyanús lenni... Az m31 valóban nincs tökéletesen kész, ott látok melósokat is, de a Palotai lehjtónál már régóta nem látok ténykedést, illetve nem látom azt sem, hogy mi gátolja az átadást...
helyesebben: nagyon ritkán, és akkor sem oda, ahova kéne...
merugye az optikának bőven lyó a mezei festékes, mivel azt kevéssé koptassák, ennek ellenére soxor oda is az kerül...
...a felező/terelővonalaknak megkifejezetten ezt kéne használni (legalább az új építésekné/felújításoknál), de oda meg nemnagyon jut, pedig egy ap/főút építési költségét kétlem, hogy jelentősen befolyásolná...
juteszembe: mende után meg sok helyen csináltak félpályás szakaszos (50-100m-es szakaszokon) burkolatfelújítást... (értelemszerűen a legtrágyább részeken)
ebből nekem az jön le, hogy itt nem lesz 1hamar 11,5t-ázós komplett rekonstrukcijó... :-(((
a 31esen (M0-Mende szakaszon) nagyon nyögvenyelősen halad a 11,5t-ázás...
már egy jóideje a teljes szakaszon készen van a szélesítés földmunkája*, de azóta csak maszatolás van: melós és munkagép csak annál a 3 áteresznél, amit szintén szélesítenek félpályás lezárás mellett...
(*ha lyól tippelem a szélesítést csak az egyik oldalra csinálják, mert baromi szélesen ki van szedve a föld...)
mégis mi a bánatos francra várnak?
nemaszondom, hogy nyomják iccaka is, de ennél azért jobban csipkedhetnék magukat, mert nem valami frankó a felmart, és amúgy is keskeny, de mégtovább szűkített úton autókázni a szembejövő kamionok meg a jó félméter mélységben kiszedett útpadka között...
maglódon végre megépül a körforgalom, bár jobban örültem volna a maglód elkerülő megépítésének, mert egyre hosszabb a maglód átkelési szakasz is, épül befele 1000-rel...
a 3ada forgalmú 67-esen bezzeg szarják sorozatba a zelkerülőket, ittmeg a zistennek se bírják elkezdeni...
a burkolati jelek is faszán fenn vannak, úgyhogy kész van az már teljesen...
aprópopó: burkolati jelek...
van aza fajta burkolati jel, ami nem 1 szírszar hígfesték, hanem olyan vakolatszerű kencefice (feltételezem sokkal tartósabb is...), de csak elvétve használják...
(ha jól tűnt fel, akkor főként körforgalmak, csp-ok bonyolultabb geometriájú burkolati jeleinél...)
ez olyan drága lenne, hogy emiatt spórolnak vele ennyire?
az M0K-t nemrég adták át, de már sokhelyen eléggé meg van kopva rajta a felfestés...
Rajta nem jártam, mivel zárva van, rendszeresen járok a palotai határúton, és onnan figyelem. Onnan a jelek nem látszanak. A körforgó meg már rég ki van táblázva. Változó időben járogatok arrafelé, az utóbbi időben nem láttam munkálatokat...
hátaz 51-M5 közötti átkötéssel jobb is ha igyekeznek, mert az M5 felé nagyon szűkös az 1 kanyarodósáv kapacitása, tegnap is a dunahídig érő torlódásról regélt a rádijó...