Keresés

Részletes keresés

cssz74 Creative Commons License 2010.05.10 0 0 20315
erről nem is beszélve...
Előzmény: Béla6 (20314)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.10 0 0 20314
ráadásul ettől még át lehetett volna adni, legfeljebb a szlovák útnál lévő körforgó szlovák úti ága nem lett volna megnyitva...
Előzmény: cssz74 (20313)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.10 0 0 20313
Az kb. 2 lehetett, mert bő 1 hete már az is megvolt.
Előzmény: jannesz (20312)
jannesz Creative Commons License 2010.05.10 0 0 20312
Én 1 vagy 2 hete jártam arra, akkor úgy tűnt, hogy a Szlovák út bekötése nem volt még megoldva. Most a Szlovák út-Rákospalotai határút féle 90 fokos kanyar a főút, a bekötés után gondolom, hogy ez változni fog, talán ez nincs még letisztázva.
Előzmény: cssz74 (20311)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 20311
OK, :) Semmi gond, ez volt akkor a félre értés. A Palotai lehajtó elég régen kész ránézésre, az M31 valóban nem. Örülök, hogy akkor mégsem voltam nagyon erősen csúsztató... :D
Előzmény: ssimi (20310)
ssimi Creative Commons License 2010.05.08 0 0 20310
Ááá, basszus, ezt nagyon benéztem. Bocs.
Előzmény: Béla6 (20307)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 20309

Az m31 valóban nincs tökéletesen kész...

 

 

nanáhogy nincsen "tökéletesen" kész, ezek 2 héttel ezelőtti fotók:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9013571&go=99925893

Előzmény: cssz74 (20308)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 20308
Kezd nekem is gyanús lenni...
Az m31 valóban nincs tökéletesen kész, ott látok melósokat is, de a Palotai lehjtónál már régóta nem látok ténykedést, illetve nem látom azt sem, hogy mi gátolja az átadást...
Előzmény: Béla6 (20307)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 20307
figyu, nem lehet, hogy te az M31-ről beszélsz, miközbe mi a palotai határútról? :-))
Előzmény: ssimi (20305)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.07 0 0 20306
Milyen M3-nál?
M0-t akartál írni?
Előzmény: ssimi (20305)
ssimi Creative Commons License 2010.05.07 0 0 20305

Megnézhetted volna jobban a végét is. Az M3-asnál egyelőre se festés, se táblák.

Előzmény: Béla6 (20302)
strangerr Creative Commons License 2010.05.07 0 0 20304
cyber.greg Creative Commons License 2010.05.07 0 0 20303

"M31xM3 csp.   ez is lyól ki lesz világítva.  (csak tudnám minek...)"

 

Hogy a kamionosok felébredjenek! :)

Előzmény: Béla6 (20251)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.07 0 0 20302

ok, valóba csaka 2 végét láttam, a közepét nem néztem meg alaposabban.

 

ottmég biztos filóznak azon, hogy fösseneke, vagy ne fössenek...

(meg táblázzanak)

Előzmény: ssimi (20301)
ssimi Creative Commons License 2010.05.07 0 0 20301
Minjárt gondoltam, hogy te ezt is jobban tudod...
Előzmény: Béla6 (20292)
Fricy Creative Commons License 2010.05.07 0 0 20300
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20299
Egyrészt. Másrészt a hídon fiatalabb burkolat van, mint a Kossuth/Szabadsajtón.
Előzmény: AcidMan (20297)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20298

Tartós burkolati jel a neve. Drágább, mint az oldószeres, de tartósabb.

 

 

hát itt aztán van mindenféle:  oldószeres, vizes, hideg/meleg/spréplasztikus, előregyártott, taktilis...

http://www.magyarplastiroute.hu/utburkolati_jelek_festese_letesitese/

http://www.magyarplastiroute.hu/dynamic/02_utburkolatijelek.pdf

 

 

Sajnos van amikor mégsem ezt kérik.

 

 

helyesebben: nagyon ritkán, és akkor sem oda, ahova kéne...

 

merugye az optikának bőven lyó a mezei festékes, mivel azt kevéssé koptassák, ennek ellenére soxor oda is az kerül...

...a felező/terelővonalaknak megkifejezetten ezt kéne használni (legalább az új építésekné/felújításoknál), de oda meg nemnagyon jut, pedig egy ap/főút építési költségét kétlem, hogy jelentősen befolyásolná...

Előzmény: Fricy (20293)
AcidMan Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20297
A híd alatt nincs "alap", ami megsüllyedhet.
Előzmény: RIKA424 (20294)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20296

juteszembe: mende után meg sok helyen csináltak félpályás szakaszos (50-100m-es szakaszokon) burkolatfelújítást... (értelemszerűen a legtrágyább részeken)

 

ebből nekem az jön le, hogy itt nem lesz 1hamar 11,5t-ázós komplett rekonstrukcijó... :-(((

Előzmény: Béla6 (20295)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20295

a 31esen (M0-Mende szakaszon) nagyon nyögvenyelősen halad a 11,5t-ázás...

 

már egy jóideje a teljes szakaszon készen van a szélesítés földmunkája*, de azóta csak maszatolás van: melós és munkagép csak annál a 3 áteresznél, amit szintén szélesítenek félpályás lezárás mellett...

 

(*ha lyól tippelem a szélesítést csak az egyik oldalra csinálják, mert baromi szélesen ki van szedve a föld...)

 

mégis mi a bánatos francra várnak?

 

nemaszondom, hogy nyomják iccaka is, de ennél azért jobban csipkedhetnék magukat, mert nem valami frankó a felmart, és amúgy is keskeny, de mégtovább szűkített úton autókázni a szembejövő kamionok meg a jó félméter mélységben kiszedett útpadka között...

 

maglódon végre megépül a körforgalom, bár jobban örültem volna a maglód elkerülő megépítésének, mert egyre hosszabb a maglód átkelési szakasz is, épül befele 1000-rel...

 

 

a 3ada forgalmú 67-esen bezzeg szarják sorozatba a zelkerülőket, ittmeg a zistennek se bírják elkezdeni...

RIKA424 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20294

Kérdés jöőő.

 

Budapest, V.ker. Kossuth lajos utca Erzsébet híd felé vezető irány.

 

Megy a 7-es busz a Rákóczi úton majd a Kossuth Lajos utcán majd a Szabadsajtó úton az Erzsébet híd felé.

Végig úgy ráz, dobál, pattog, hogy majd leesik az utas az ülésről.

Rossz az út.

Ok.

 

Felér az Erzsébet hídra és kisímul minden.

A hídon mint a hajó olyan kényelmesen siklis ugyanaz az Ikarus 280-as amelyik előbb "leakart vetni a hátáról."

 

A hídon más típusú, keménységű, vagy teherbírású aszfaltot öntöttek le?

 

A hídon se szokták sűrűbben újra aszfaltozni, de ott nem dobál a busz.

Miért ?

 

 

Fricy Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20293
Tartós burkolati jel a neve. Drágább, mint az oldószeres, de tartósabb. Sajnos van amikor mégsem ezt kérik.
Előzmény: Béla6 (20292)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20292

a burkolati jelek is faszán fenn vannak, úgyhogy kész van az már teljesen...

 

 

aprópopó: burkolati jelek...

 

van aza fajta burkolati jel, ami nem 1 szírszar hígfesték, hanem olyan vakolatszerű kencefice (feltételezem sokkal tartósabb is...), de csak elvétve használják... 

 

(ha jól tűnt fel, akkor főként körforgalmak, csp-ok bonyolultabb geometriájú burkolati jeleinél...)

 

ez olyan drága lenne, hogy emiatt spórolnak vele ennyire?

 

az M0K-t nemrég adták át, de már sokhelyen eléggé meg van kopva rajta a felfestés...

 

 

 

 

Előzmény: cssz74 (20291)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20291
Rajta nem jártam, mivel zárva van, rendszeresen járok a palotai határúton, és onnan figyelem. Onnan a jelek nem látszanak. A körforgó meg már rég ki van táblázva. Változó időben járogatok arrafelé, az utóbbi időben nem láttam munkálatokat...
Előzmény: ssimi (20289)
ssimi Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20290
Szűkös az az ellenkező irányban is.
Előzmény: Béla6 (20288)
ssimi Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20289

Táblák és burkolati jelek nélkül azért ne adják már át... mert azok bizony még nincsenek.

Előzmény: Béla6 (20286)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20288

M0D ápdét: http://www.nif.hu/hirek/618

 

hátaz 51-M5 közötti átkötéssel jobb is ha igyekeznek, mert az M5 felé nagyon szűkös az 1 kanyarodósáv kapacitása, tegnap is a dunahídig érő torlódásról regélt a rádijó...

Béla6 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20287

A friss NIF hír szerint június folyamán, de konkrétum nincs.

 

 

nem nagyon értem, mit tökölnek még annyi ideig, különösen, hogy már elkezdődtek a zátadások...

Előzmény: radio100jozsi (20283)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20286
pedig de. :-)
Előzmény: ssimi (20285)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!