Keresés

Részletes keresés

Béla6 Creative Commons License 2010.05.19 0 0 20378

qrvadurva...

 

bőnynél amúgy mitől van m-es víz?

 

nemhogy hegy, de még domb se nagyon van a közelben...

 

vagy gödörbe van a falu?

 

(ezek a lábazat nélküli házak meg röhelyesek, nemtom ilyenre miért adnak egyáltalán építési engedélyt...

 

mi dombtetőn lakunk (tehát itt elöntés csak akkor lesz, ha istenbácsi megest megharagszik reánk), de így is van 70cm lábazat...)

Előzmény: kofy (20377)
kofy Creative Commons License 2010.05.19 0 0 20377
Percről-percre:

http://www.kisalfold.hu/gyori_hirek/arviz_m1_-_beszakadt_az_autopalya_bonynel_-_galeriak_video/2158888/
korxi Creative Commons License 2010.05.19 0 0 20376
Aztakurva, autópályán ilyet! :

http://galeria.index.hu/belfold/2010/05/19/beszakadt_az_autopalya/
Roger Preed Creative Commons License 2010.05.19 0 0 20375
Az árvz alámosta két helyen az M1-es autópályát. Lesz itt copó egy jó évig...
AcidMan Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20374
Akinek kell, az érti. ;-)
Előzmény: Béla6 (20372)
AcidMan Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20373
Ap.-n nem lehet/szabad.
Előzmény: Béla6 (20370)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20372

helyes a dörgés.

 

(kár, hogy nem replybe nyomtad, mert így nem fogják érteni, hogy mia bánatod... :-))

Előzmény: AcidMan (20369)
kovecses_a Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20371
Igy fog működni a szegedi jelzőskör, miután megtanulták :)

http://www.youtube.com/watch?v=dB9P5gRjigw&feature=related

Üdv

Béla6 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20370

Mert pl. aszfalttal nem lehet.

 

 

dehogynem lehet (a 11,5t-zást is így csinájják), csak akkor nem lesz olyan fájintos...

Előzmény: AcidMan (20367)
AcidMan Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20369
A GUGLI MONNYON LE!
AcidMan Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20368
Az M6 csp esetében nem is lett volna értelme, hisz' az kb 3 km. Semmilyen érezhető hatása nem volt.
Előzmény: Fricy (20365)
AcidMan Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20367
Mert pl. aszfalttal nem lehet.
Előzmény: Béla6 (20364)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20366

De most erről nincs szó. A szélesítés megépül, de a régi pálya marad aszfalt.

 

legalábbis 1. ütemben...

 

aztán majd azis bazaltbetonosodik egy külön projekt keretében...

Előzmény: Fricy (20365)
Fricy Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20365

Lehetni lehet. De az M6 csomópontnál is úgy csinálták, hogy az elkészült új betonpályára átterelték a forgalmat és a régi pálya teljes lezárása mellett bontották el az aszfaltot és építettek ebtont a helyére.

De most erről nincs szó. A szélesítés megépül, de a régi pálya marad aszfalt.

Előzmény: AcidMan (20363)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20364

miért ne lehetne...

 

csak sztem a logisztikája lenne annyira problemmás, hogy nem érné meg...

Előzmény: AcidMan (20363)
AcidMan Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20363
Kérdés jön.
Nem tudom, hogy ki mennyire ért a betonút építéshez.
Technológiailag megoldható az M0 esetében, hogy ha kész a szélesítés, akkor a meglévő (régi) oldalon 2 szakaszban, 2-2 sávoként cseréljék le a burkolatot betonra?

A logisztikai része nem érdekel, pusztán mérnöki szemmel. Lehet építeni 2 hézagaiban vasalt betonsávot, majd mellé még kettőt?
Béla6 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20362

Hát wazze! Akkor most mi lesz?

 

 

akkó most ez lesz: Bizonytalan ideig nem használható a Rákospalotai Határút

Előzmény: cssz74 (20342)
Pompiere Creative Commons License 2010.05.17 0 0 20361
A legújabbak már igen...
Előzmény: Roger Preed (20359)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.17 0 0 20360
tuttommal a zelektromágneses hullámok mega lézer is megyen a setétbe, úgyhogy igen... :-)
Előzmény: Roger Preed (20359)
Roger Preed Creative Commons License 2010.05.17 0 0 20359
Lövésem sincs, hogy a vasháromlábak tudnak-e mérni sötétben...
Előzmény: Béla6 (20358)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.17 0 0 20358

kéne napkeltétől napnyugtáig...

 

és napnyugtától napkeltéig nem kéne? :-)

Előzmény: Roger Preed (20357)
Roger Preed Creative Commons License 2010.05.15 0 0 20357
Pont a bizonsági öv, amit nem érzek basztatásnak. Aki nem tudja magán elviselni akár rövidtávon is az ne vezessen...

Más kérdés, hogy a rendőrség mérési szokásai hagynak kívánnivalót. Átlagmérős traffirendszer (10 km/h tűréshatárral), több lakott területen való mérés (táblától legalább 2-300 méterre, legalább 50-es sebességhatárral) kéne napkeltétől napnyugtáig.
Előzmény: Béla6 (20356)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.15 0 0 20356

Ez soha a büdös életben nem fog így működni. Nincs és nem is lesz rá kapacitása a zsaruknak.

 

 

hát addig, amíg a "kintfelejtett" 30astáblánál fotózással és biztiövbasztatással vannak elfoglalva, addig nyilvánvalóan nem...

 

(demajd jöna főgangster, oszt rendöt rak... :-))

 

Meg egyáltalán, mit is várhatunk az autóvezetőktől, ha maguk az gépjárműoktatók sem tudják, hogy mi a teendő ha valaki szirénázik mögöttük.

 

hát van amikor ez nem is olyan eccerű kérdés, de a pályán az, sőt: ott nem is kérdés, mindenki megáll a sávjában, a nénósok meg mehetnek a leállóban...

Előzmény: Pompiere (20355)
Pompiere Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20355
a megoldás 1xű:

- mentők a a baleset pályáján forgalmi iránnyal SZEMBE...
- motorosrendőrök a forgalmi iránynak megfelelően, kamerával.

aztán a felvételeken látható elhagyott, ill. leálló sávon álló/menő verdák tulajainak mehet a 100rugós bírság álá OF.


Ez soha a büdös életben nem fog így működni. Nincs és nem is lesz rá kapacitása a zsaruknak. Meg egyáltalán, mit is várhatunk az autóvezetőktől, ha maguk az gépjárműoktatók sem tudják, hogy mi a teendő ha valaki szirénázik mögöttük.
Előzmény: Béla6 (20352)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20354
A "mellékúton" 1 óra 30 perc, és 95 km, a hosszabb 4-M0K-M3-ason 113 km, a fogyasztás az egyik úton 6 l/100 km, a másikon a 140-el nyomva 7 l/100 km. Menetidőben most olyan 20 perccel lehet rövidebb autópályán. Tehát mérlegelve az adatokat +matrica még, ár/érték arányban nem éri meg arra kerülni, főleg munkanap agyonra telített kamionokkal, személyautókkal a forgalmas Bp-Gödöllő szakaszon.

Ha lesz M31, akkor már csak 5km a különbség, és menetidőben legalább 30 perc, na ekkor már a többlet fogyasztás+matrica számomra megéri, hogy arra kerüljek.
Előzmény: Béla6 (20350)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20353

a bohózat folytatódik: Szerződést bontanak az M43-ason

Előzmény: attus germanicus (20340)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20352

Ugyan ez van a leállósávval rendelkező autópályákon is. Nagyon sokan kiszállnak az autóikból, elmennek onnan bámészkodni és amikor arrébb kellene menni a leállósávba, akkor a vezető nincs sehol.

 

 

a megoldás 1xű:

- mentők a a baleset pályáján forgalmi iránnyal SZEMBE...

- motorosrendőrök a forgalmi iránynak megfelelően, kamerával.

 

aztán a felvételeken látható elhagyott, ill. leálló sávon álló/menő verdák tulajainak mehet a 100rugós bírság álá OF.

 

szerintem gyorsan rend lenne...

Előzmény: Pompiere (20349)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20351

Ahogy a Nagykőrösin a felezővonalon nyomult 100 feletti tempóval, mindkét oldalon autók, az kemény...

 

hát az.

érdekes lehet a szitu, amikor végez a műszakkal, beül a saját autójába és 120 helyett csak (lassítottfelvétel) 70-nel megy, de így is megvágják 30rugóra gyorshajtásért... :-)) 


 

Igazából az M0-t nem is a mentő miatt, hanem az út bemutatása miatt tettem fel. A gáz az, hogy ott az gyakorlatilag mindennapos, ami a felvételen látható.

 

 

énmeg azt akartam kérdezni, hogy mit erőlködik a torlódásban, miért nem eleve a forgalmi iránnyal szembe megy AZON a félpályán, amin a baleset volt?

 

szembeforgalom úgyse nagyon lesz, mert vagy teljesen leáll a forgalom, vagyha 1 sávon el is tud araszolni a baleset mellett, akkor az elég gyér lesz...

 

 

apropó: a felvételen is elég gyér volt a forgalom, ahogy átment a szembepályára...

 

vagy azon a pályán is lehetett valami gebasz, vagy nagyon lájtos időszakban készült a felvétel...

Előzmény: attus germanicus (20347)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20350

Ha lenne már M31-es...

 

hát effektíve kész van, csak nem biztos, hogy felengednek autóval... :-))

 

 

Így viszont marad a megszokott Monor-Nagykáta-Jászberény-Vámosgyörk útvonal.

 

 

most az a (2x)13km többlet tántorít el?

időben még így is sokkal jobban jönnél ki... :-)

Előzmény: radio100jozsi (20346)
Pompiere Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20349
Nem vitatva a kolléga képességeit, egy ilyen, 16 tonnával, 6 emberrel és 110-zel még érdekesebb ... :-)) Egyébként a 20330-ban megnézésre javasolt felvétel nem csak az M0 sajátossága. Ugyan ez van a leállósávval rendelkező autópályákon is. Nagyon sokan kiszállnak az autóikból, elmennek onnan bámészkodni és amikor arrébb kellene menni a leállósávba, akkor a vezető nincs sehol. Ilyenkor pedig kialakul ez a helyzet mint ami a videón is van. Tapasztalat, hogy sokkal biztonságosabb a forgalommal szembe menni. No persze ott már nem 110-zel...
Előzmény: Béla6 (20344)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!