Keresés

Részletes keresés

AcidMan Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20459
Laci, mi is a site neve, ahol a googlemaps domborzati adatbázisán lehet vonalakat huzigálni a pusztába?
Előzmény: Béla6 (20452)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20458
Az M6-nál se hagytak sok időt.
Előzmény: anteus (20457)
anteus Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20457
Az M3/M31 csomópontban is elmosta az eső a csapadékvíz elvezetőt, csúnyán kimosta a töltést is. Már harmadszor javítják, de délutánra újabb özönvizet jeleztek.
Kicsit Kőműves Kelemen hangulata van...
Mondjuk itt nyilván még nem tudott betömörödni.
Előzmény: Törölt nick (20456)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20456
Az M1 és M6 már kipipálva. Vajon melyik autópálya lesz a következő áldozat?
Előzmény: Béla6 (20450)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20455
Az alsó rakpart közel sem nézett ki úgy mint a Bosnyák tér...
Előzmény: attus germanicus (20444)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20454
Nézd meg a Thököly Mexikói út - Hungária közötti szakaszát. Ott is a nagy kockakőre terítettek egy réteg aszfaltot pár éve. Meg lehet nézni az út állapotát. Krátervölgy.
Előzmény: Irj ha mersz (20442)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20453
Fogták és ráterítenek egy réteg aszfaltot. Nem kell sok idő, és ismét úgy fog kinézni mint eddig. A dologban az a szánalmas, hogy még erre is évtizedeket kellett várni, pedig veszélyeztetésért az út üzemeltetőjét akár felelősségre is lehetne vonni. Enyhén szólva is balesetveszélyes az út állapota ott véleményem szerint.
Előzmény: kvte (20437)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20452
még az a szerencse, hogy arrafele alig van forgalom, így nem okoz gondot a terelés... :-))
Előzmény: radio100jozsi (20451)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.05.30 0 0 20451
Sokáig bírta...
Előzmény: Béla6 (20450)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.30 0 0 20450
az időjárási helyzet a szelleM6-on is fokozódik...
attus germanicus Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20449
Kösz :-)
Előzmény: Irj ha mersz (20448)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20448
Ha Te is érteni akarod, akkor itt a válasz:)

rkp: 1 irányba folyik a víz
Fiumei: 2 irányba (kereszteződéseket nem nézve)
Bosi: 4 irányba

Az irányok főirányban értendők. Minél több főirányba osztjuk el az esővizet, annál nehezebb megfelelő szintbe hozni az aszfaltot.
Előzmény: attus germanicus (20447)
attus germanicus Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20447
Te biztos érted, hogy mire gondolsz, én mindenesetre nem :-)
Előzmény: Irj ha mersz (20446)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20446
A rkp és a Fiumei út nem éppen u.az....A Bosnyák meg pláne nem...
Előzmény: attus germanicus (20444)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20445

A táblák benézése utáni matricapótdíj szerintem még mindig egészen visszafogott következmény ahhoz képest, mint ha egy kamiont nézel el és kivasal ...

No mindegy, ezen nem veszünk össze, az ember nyilván teljesen máshogy látja a helyzetet egy éves matrica birtokában.

Széles utakat, gumifákat és písz :-)
Előzmény: Béla6 (20443)
attus germanicus Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20444
A budai alsó rakparton évtizedekig elvolt így, különösebb gond nélkül :-)
Előzmény: Irj ha mersz (20442)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20443

aza gond ezzel, hogy épp elég bosszúság, ha valaki benézi a terelést és 1 csp-tal tovább kell mennie, majd ott visszafordulnia, nem kellene ezt még tetézni 10enezer forintos matricabüntetéssel...

 

az ÁAK a sunyi, hipokrita lyótanácsa helyett, inkább függesztené fel a következő csp-ig a matricaellenőrzést...

Előzmény: Törölt nick (20440)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20442
Én úgy tudom azért nem túl célszerű a macskakőre rakni, mert ha egyszer fel kell majd marni, akkor a maró nem fog örülni a bazaltnak...

A tartósság is megtévesztő lehet: nem tudom, h 1 hepehupás macskakőre hogyan tudják úgy felvinni az aszfaltréteget, h az esővíz lefolyása is megoldott legyen...
Előzmény: hotrod25 (20441)
hotrod25 Creative Commons License 2010.05.28 0 0 20441
Nekem is kétségeim voltak annó 5-6 éve amikor a Fiumei útnál a macskakőre húzták a 2 réteg aszfaltot, és azóta sincs benne 1 kátyú, sem nagyobb repedés (ellentétben a Kőbányaival ahol felszedték a kockakövet, csak alapozni felejtettek el). Szóval tudnak itthon is tartós utakat produkálni, akár kockakőre is, ami jó alap lehet, csak a megfelelő technológiát, minőségi anyagokat kellene használni.
Előzmény: mzdude (20439)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.28 0 0 20440

Mi a gond ezzel? Szerintem a tájékoztató az ábrákkal nagyon részletes és alapos, köszönet és dicséret érte.

Az meg, hogy figyeld a táblákat és ne közlekedj megszokásból, a legkevésbé sem túlzott igény :-)

Macibb
Előzmény: Béla6 (20436)
mzdude Creative Commons License 2010.05.28 0 0 20439
Rá a macskakőre. Na, az aztán tartós szokott lenni.
Előzmény: Irj ha mersz (20438)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.05.28 0 0 20438
Leraknak 1 réteg aszfaltot. Csak tudnám erre miért kellett ennyit várni...
Előzmény: kvte (20437)
kvte Creative Commons License 2010.05.28 0 0 20437

http://index.hu/belfold/budapest/2010/05/28/megkozelithetetlen_lesz_a_belvaros/

 

Két ütemben lesz útfelújítás a város egyik legforgalmasabb csomópontján, a Bosnyák téren. Szombaton este 22 órától vasárnap délután 16 óráig lezárják emiatt a Nagy Lajos király útja és Csömöri út kereszteződésének a templom felöli oldalát. A Nagy Lajos király útján az M3-as autópálya felől az Örs vezér tér irányába haladók forgalmát nem érinti a korlátozás. Az Örs vezér tér felöl az M3-as autópálya felé haladó oldalon azonban ideiglenes forgalmi rend lesz érvényben, a környéken. A felújítás második üteme június 5-6-án lesz, akkor szintén forgalmi változásra kell számítani a környéken.

 

Neeee! Hol vannak ilyenkor a műemlékvédők? Ráday Mihály, gyere! A város egyik évszázados "büszkeségét", a Bosnyák téri aknamezőt felszámolják. Tűrhetetlen! Miből élnek majd a felnisek, az autószerelők? Nem várhatna még néhány évtizedet, annyira sürgős?

Béla6 Creative Commons License 2010.05.28 0 0 20436

terelések az M1xM0 csp-ban

 

Az ÁAK kéri a járművezetőket, hogy figyeljék a kihelyezett terelőtáblákat, mert aki megszokásból vezet, az könnyedén díjas útszakaszra hajthat.

 

 

émmeg arra kérem az ÁAK-ot, hogy menjen a picsába...

 

RadiX Creative Commons License 2010.05.28 0 0 20435
mondjuk először a körforgalmat kellene újjáépíteni, mert az már holdbeli táj. nomeg a 4 sáv és az abonyi elkerülő között kimaradt párszáz méteres szakaszt sem ártana újraszőnyegezni.
Előzmény: hotrod25 (20433)
kvte Creative Commons License 2010.05.27 0 0 20434

El kéne olvasni, mit írtak ki. Nem azt hogy most, 3-4 évvel a bővítés után egyből kiépítik az M4-et, hanem a majdani autópályához már most elkészítik az egyik olyan dokumentációt, ami szükséges feltétele a majdani M4, mint autópálya végleges kialakításának.

 

Tehát ebben a pályázatban konkrét építési tevékenység nincs, nem erről szól. És független a Monor elkerülőtől is, az külön szakasz, ott gondolom ez a fázis már rég kész, ha egyáltalán kellett.

Előzmény: cssz74 (20432)
hotrod25 Creative Commons License 2010.05.27 0 0 20433
szolnok felé, a ceglédi kf után kb 500 m-re a kulso savban van egy jokora sullyedés, a 70-es tablabol, meg a féknyomokbol lehet felismerni. Na ott már kezdhetik a felujitast.
Előzmény: cssz74 (20432)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.27 0 0 20432
OK, de mit akarnak csinálni akkor a 70+400 és a 77+0 közt? Az kb. 3-4 éve készült el, mint 2x2...
annak mi a baja? Miért nem Ceglédbercel és Cegléd közt fejezik be mondjuk a 2x2-t?
Előzmény: RadiX (20420)
hotrod25 Creative Commons License 2010.05.27 0 0 20431

M5 Kecskemét elkerülő látszólag tökéletes aszfaltját felújítják a "nyomjunk rája még 10cm-t " technológiával.

Jó hír: végre megcsinálják a 4 sávos 5-ost M5 - Kkemét között:

 

http://kecskemetitv.hu/hun/s_!news/i_2/i_49255/index.html

 

 

hotrod25 Creative Commons License 2010.05.27 0 0 20430

Akkor itt 1 másik kép ugyanonnan. Ez sem megtévesztő? , pláne, hogy az előtte lévő csp-ban a külső sáv kanyarodik.

Amúgy, ha egy táblát értelmezni nem tudó v. figyelmetlen  ukrán kamionos életében először jár erre, és a hirtelen sávváltásával kivasal Téged, azt hiszem nem nagyon vigasztalna, hogy szerinted a tábla egyértelmű volt. Nem fotópályázatot kellett volna hirdetni a veszélyes/megtévesztő táblákról, helyekről csak végig kellett volna menni az illetékesnek 4-5*, és már az átadás után lehetett volna javitani M0K*M31-et, meg az alábbi helyet is

Előzmény: BoGar (20424)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!