Az M3/M31 csomópontban is elmosta az eső a csapadékvíz elvezetőt, csúnyán kimosta a töltést is. Már harmadszor javítják, de délutánra újabb özönvizet jeleztek. Kicsit Kőműves Kelemen hangulata van... Mondjuk itt nyilván még nem tudott betömörödni.
Nézd meg a Thököly Mexikói út - Hungária közötti szakaszát. Ott is a nagy kockakőre terítettek egy réteg aszfaltot pár éve. Meg lehet nézni az út állapotát. Krátervölgy.
Fogták és ráterítenek egy réteg aszfaltot. Nem kell sok idő, és ismét úgy fog kinézni mint eddig. A dologban az a szánalmas, hogy még erre is évtizedeket kellett várni, pedig veszélyeztetésért az út üzemeltetőjét akár felelősségre is lehetne vonni. Enyhén szólva is balesetveszélyes az út állapota ott véleményem szerint.
aza gond ezzel, hogy épp elég bosszúság, ha valaki benézi a terelést és 1 csp-tal tovább kell mennie, majd ott visszafordulnia, nem kellene ezt még tetézni 10enezer forintos matricabüntetéssel...
az ÁAK a sunyi, hipokrita lyótanácsa helyett, inkább függesztené fel a következő csp-ig a matricaellenőrzést...
Én úgy tudom azért nem túl célszerű a macskakőre rakni, mert ha egyszer fel kell majd marni, akkor a maró nem fog örülni a bazaltnak...
A tartósság is megtévesztő lehet: nem tudom, h 1 hepehupás macskakőre hogyan tudják úgy felvinni az aszfaltréteget, h az esővíz lefolyása is megoldott legyen...
Nekem is kétségeim voltak annó 5-6 éve amikor a Fiumei útnál a macskakőre húzták a 2 réteg aszfaltot, és azóta sincs benne 1 kátyú, sem nagyobb repedés (ellentétben a Kőbányaival ahol felszedték a kockakövet, csak alapozni felejtettek el). Szóval tudnak itthon is tartós utakat produkálni, akár kockakőre is, ami jó alap lehet, csak a megfelelő technológiát, minőségi anyagokat kellene használni.
Két ütemben lesz útfelújítás a város egyik legforgalmasabb csomópontján, a Bosnyák téren. Szombaton este 22 órától vasárnap délután 16 óráig lezárják emiatt a Nagy Lajos király útja és Csömöri út kereszteződésének a templom felöli oldalát. A Nagy Lajos király útján az M3-as autópálya felől az Örs vezér tér irányába haladók forgalmát nem érinti a korlátozás. Az Örs vezér tér felöl az M3-as autópálya felé haladó oldalon azonban ideiglenes forgalmi rend lesz érvényben, a környéken. A felújítás második üteme június 5-6-án lesz, akkor szintén forgalmi változásra kell számítani a környéken.
Neeee! Hol vannak ilyenkor a műemlékvédők? Ráday Mihály, gyere! A város egyik évszázados "büszkeségét", a Bosnyák téri aknamezőt felszámolják. Tűrhetetlen! Miből élnek majd a felnisek, az autószerelők? Nem várhatna még néhány évtizedet, annyira sürgős?
mondjuk először a körforgalmat kellene újjáépíteni, mert az már holdbeli táj. nomeg a 4 sáv és az abonyi elkerülő között kimaradt párszáz méteres szakaszt sem ártana újraszőnyegezni.
El kéne olvasni, mit írtak ki. Nem azt hogy most, 3-4 évvel a bővítés után egyből kiépítik az M4-et, hanem a majdani autópályához már most elkészítik az egyik olyan dokumentációt, ami szükséges feltétele a majdani M4, mint autópálya végleges kialakításának.
Tehát ebben a pályázatban konkrét építési tevékenység nincs, nem erről szól. És független a Monor elkerülőtől is, az külön szakasz, ott gondolom ez a fázis már rég kész, ha egyáltalán kellett.
szolnok felé, a ceglédi kf után kb 500 m-re a kulso savban van egy jokora sullyedés, a 70-es tablabol, meg a féknyomokbol lehet felismerni. Na ott már kezdhetik a felujitast.
OK, de mit akarnak csinálni akkor a 70+400 és a 77+0 közt? Az kb. 3-4 éve készült el, mint 2x2... annak mi a baja? Miért nem Ceglédbercel és Cegléd közt fejezik be mondjuk a 2x2-t?
Akkor itt 1 másik kép ugyanonnan. Ez sem megtévesztő? , pláne, hogy az előtte lévő csp-ban a külső sáv kanyarodik.
Amúgy, ha egy táblát értelmezni nem tudó v. figyelmetlen ukrán kamionos életében először jár erre, és a hirtelen sávváltásával kivasal Téged, azt hiszem nem nagyon vigasztalna, hogy szerinted a tábla egyértelmű volt. Nem fotópályázatot kellett volna hirdetni a veszélyes/megtévesztő táblákról, helyekről csak végig kellett volna menni az illetékesnek 4-5*, és már az átadás után lehetett volna javitani M0K*M31-et, meg az alábbi helyet is