"aza gond ezzel, hogy épp elég bosszúság, ha valaki benézi a terelést és 1 csp-tal tovább kell mennie, majd ott visszafordulnia, nem kellene ezt még tetézni 10enezer forintos matricabüntetéssel..."
Vagypedigugye lehet az is, hogy az embereket felnőttnek tekintjük, meg ők is felnőttnek tekintik magukat, oszt ha rutinból vezetnék és tojnak a táblákra, akkor viselik a következményeket. Ne?
pedig veszélyeztetésért az út üzemeltetőjét akár felelősségre is lehetne vonni...
a nagy lófaszt, itt felelőssége csak az átlagbéla autósnak van, akit frankón lehet orbaszájba szivatni a sapkaparagrafus alapján, a hivataloknak nincs egy deka se.
most, ebben a frankó monszunos időjárásba lehet lyól látni, hogy mennyire szarnak az egész úthálózatra, rohad az egész szanaszét.
az árkok, padkák, átereszek nincsenek takarítva/karbantartva, úgyhogy folyik a víz az utakon keresztbe-hosszába...
dehát erre nincs péz, pedig 1% (azaz EGY %) nyögdíjemelés elhagyásával meg lehetne DUPLÁZNI az útkarbantartási keretet.
(a most januári 4% nyögdíjemelés átcsoportosításával meg meg lehetne ÖTszörözni.
de nem, az utolsó kibaszott likas rézfitying is kell a szochálóba, a köcsög autós meg rohaggyon meg, ott ahol van...)
Az M3/M31 csomópontban is elmosta az eső a csapadékvíz elvezetőt, csúnyán kimosta a töltést is. Már harmadszor javítják, de délutánra újabb özönvizet jeleztek. Kicsit Kőműves Kelemen hangulata van... Mondjuk itt nyilván még nem tudott betömörödni.
Nézd meg a Thököly Mexikói út - Hungária közötti szakaszát. Ott is a nagy kockakőre terítettek egy réteg aszfaltot pár éve. Meg lehet nézni az út állapotát. Krátervölgy.
Fogták és ráterítenek egy réteg aszfaltot. Nem kell sok idő, és ismét úgy fog kinézni mint eddig. A dologban az a szánalmas, hogy még erre is évtizedeket kellett várni, pedig veszélyeztetésért az út üzemeltetőjét akár felelősségre is lehetne vonni. Enyhén szólva is balesetveszélyes az út állapota ott véleményem szerint.
aza gond ezzel, hogy épp elég bosszúság, ha valaki benézi a terelést és 1 csp-tal tovább kell mennie, majd ott visszafordulnia, nem kellene ezt még tetézni 10enezer forintos matricabüntetéssel...
az ÁAK a sunyi, hipokrita lyótanácsa helyett, inkább függesztené fel a következő csp-ig a matricaellenőrzést...
Én úgy tudom azért nem túl célszerű a macskakőre rakni, mert ha egyszer fel kell majd marni, akkor a maró nem fog örülni a bazaltnak...
A tartósság is megtévesztő lehet: nem tudom, h 1 hepehupás macskakőre hogyan tudják úgy felvinni az aszfaltréteget, h az esővíz lefolyása is megoldott legyen...
Nekem is kétségeim voltak annó 5-6 éve amikor a Fiumei útnál a macskakőre húzták a 2 réteg aszfaltot, és azóta sincs benne 1 kátyú, sem nagyobb repedés (ellentétben a Kőbányaival ahol felszedték a kockakövet, csak alapozni felejtettek el). Szóval tudnak itthon is tartós utakat produkálni, akár kockakőre is, ami jó alap lehet, csak a megfelelő technológiát, minőségi anyagokat kellene használni.