Keresés

Részletes keresés

Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20467

Mondjuk itt nyilván még nem tudott betömörödni.

 

 

ez nem tömörödés kérdése, inkább az a problemma, hogy a rézsűfűnek még nem volt ideje megerősödni, hogy ellenálljon a víz eróziós 6ásának...

 

Előzmény: anteus (20457)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20466

Az M1 és M6 már kipipálva. Vajon melyik autópálya lesz a következő áldozat?

 

 

az M7.

 

nemsokára kiönt a balaton, és az ordacsehi tőzegláp elnyeli a pályát... :-))

Előzmény: Törölt nick (20456)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20465

Ferihegy1, internésönöl erport, vasúti megállóhely, P+B parkoló (gyk: Parjojj Bazdmeg!)

 

 

ghosty9 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20464
"most, ebben a frankó monszunos időjárásba lehet lyól látni, hogy mennyire szarnak az egész úthálózatra, rohad az egész szanaszét."

Bélám az Úrban, szerintem te még nem láttál olyan utat, amire tényleg tojnak.

(A bicikliutak 90%-a ilyen, kezdetnek.)
Előzmény: Béla6 (20462)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20463
"aza gond ezzel, hogy épp elég bosszúság, ha valaki benézi a terelést és 1 csp-tal tovább kell mennie, majd ott visszafordulnia, nem kellene ezt még tetézni 10enezer forintos matricabüntetéssel..."

Vagypedigugye lehet az is, hogy az embereket felnőttnek tekintjük, meg ők is felnőttnek tekintik magukat, oszt ha rutinból vezetnék és tojnak a táblákra, akkor viselik a következményeket. Ne?
Előzmény: Béla6 (20443)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20462

pedig veszélyeztetésért az út üzemeltetőjét akár felelősségre is lehetne vonni...

 

 

a nagy lófaszt, itt felelőssége csak az átlagbéla autósnak van, akit frankón lehet orbaszájba szivatni a sapkaparagrafus alapján, a hivataloknak nincs egy deka se.

 

most, ebben a frankó monszunos időjárásba lehet lyól látni, hogy mennyire szarnak az egész úthálózatra, rohad az egész szanaszét.

 

az árkok, padkák, átereszek nincsenek takarítva/karbantartva, úgyhogy folyik a víz az utakon keresztbe-hosszába...

 

dehát erre nincs péz, pedig 1% (azaz EGY %) nyögdíjemelés elhagyásával meg lehetne DUPLÁZNI az útkarbantartási keretet.

 

(a most januári 4% nyögdíjemelés átcsoportosításával meg meg lehetne ÖTszörözni.

 

de nem, az utolsó kibaszott likas rézfitying is kell a szochálóba, a köcsög autós meg rohaggyon meg, ott ahol van...)

Előzmény: Törölt nick (20453)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20461
azé berakom, hátha mást is érdekel: www.heywhatsthat.com/profiler.html
Előzmény: AcidMan (20460)
AcidMan Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20460
Tárgytalan, megtaláltam.
Előzmény: AcidMan (20459)
AcidMan Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20459
Laci, mi is a site neve, ahol a googlemaps domborzati adatbázisán lehet vonalakat huzigálni a pusztába?
Előzmény: Béla6 (20452)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20458
Az M6-nál se hagytak sok időt.
Előzmény: anteus (20457)
anteus Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20457
Az M3/M31 csomópontban is elmosta az eső a csapadékvíz elvezetőt, csúnyán kimosta a töltést is. Már harmadszor javítják, de délutánra újabb özönvizet jeleztek.
Kicsit Kőműves Kelemen hangulata van...
Mondjuk itt nyilván még nem tudott betömörödni.
Előzmény: Törölt nick (20456)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20456
Az M1 és M6 már kipipálva. Vajon melyik autópálya lesz a következő áldozat?
Előzmény: Béla6 (20450)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20455
Az alsó rakpart közel sem nézett ki úgy mint a Bosnyák tér...
Előzmény: attus germanicus (20444)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20454
Nézd meg a Thököly Mexikói út - Hungária közötti szakaszát. Ott is a nagy kockakőre terítettek egy réteg aszfaltot pár éve. Meg lehet nézni az út állapotát. Krátervölgy.
Előzmény: Irj ha mersz (20442)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20453
Fogták és ráterítenek egy réteg aszfaltot. Nem kell sok idő, és ismét úgy fog kinézni mint eddig. A dologban az a szánalmas, hogy még erre is évtizedeket kellett várni, pedig veszélyeztetésért az út üzemeltetőjét akár felelősségre is lehetne vonni. Enyhén szólva is balesetveszélyes az út állapota ott véleményem szerint.
Előzmény: kvte (20437)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20452
még az a szerencse, hogy arrafele alig van forgalom, így nem okoz gondot a terelés... :-))
Előzmény: radio100jozsi (20451)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.05.30 0 0 20451
Sokáig bírta...
Előzmény: Béla6 (20450)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.30 0 0 20450
az időjárási helyzet a szelleM6-on is fokozódik...
attus germanicus Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20449
Kösz :-)
Előzmény: Irj ha mersz (20448)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20448
Ha Te is érteni akarod, akkor itt a válasz:)

rkp: 1 irányba folyik a víz
Fiumei: 2 irányba (kereszteződéseket nem nézve)
Bosi: 4 irányba

Az irányok főirányban értendők. Minél több főirányba osztjuk el az esővizet, annál nehezebb megfelelő szintbe hozni az aszfaltot.
Előzmény: attus germanicus (20447)
attus germanicus Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20447
Te biztos érted, hogy mire gondolsz, én mindenesetre nem :-)
Előzmény: Irj ha mersz (20446)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20446
A rkp és a Fiumei út nem éppen u.az....A Bosnyák meg pláne nem...
Előzmény: attus germanicus (20444)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20445

A táblák benézése utáni matricapótdíj szerintem még mindig egészen visszafogott következmény ahhoz képest, mint ha egy kamiont nézel el és kivasal ...

No mindegy, ezen nem veszünk össze, az ember nyilván teljesen máshogy látja a helyzetet egy éves matrica birtokában.

Széles utakat, gumifákat és písz :-)
Előzmény: Béla6 (20443)
attus germanicus Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20444
A budai alsó rakparton évtizedekig elvolt így, különösebb gond nélkül :-)
Előzmény: Irj ha mersz (20442)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20443

aza gond ezzel, hogy épp elég bosszúság, ha valaki benézi a terelést és 1 csp-tal tovább kell mennie, majd ott visszafordulnia, nem kellene ezt még tetézni 10enezer forintos matricabüntetéssel...

 

az ÁAK a sunyi, hipokrita lyótanácsa helyett, inkább függesztené fel a következő csp-ig a matricaellenőrzést...

Előzmény: Törölt nick (20440)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.05.29 0 0 20442
Én úgy tudom azért nem túl célszerű a macskakőre rakni, mert ha egyszer fel kell majd marni, akkor a maró nem fog örülni a bazaltnak...

A tartósság is megtévesztő lehet: nem tudom, h 1 hepehupás macskakőre hogyan tudják úgy felvinni az aszfaltréteget, h az esővíz lefolyása is megoldott legyen...
Előzmény: hotrod25 (20441)
hotrod25 Creative Commons License 2010.05.28 0 0 20441
Nekem is kétségeim voltak annó 5-6 éve amikor a Fiumei útnál a macskakőre húzták a 2 réteg aszfaltot, és azóta sincs benne 1 kátyú, sem nagyobb repedés (ellentétben a Kőbányaival ahol felszedték a kockakövet, csak alapozni felejtettek el). Szóval tudnak itthon is tartós utakat produkálni, akár kockakőre is, ami jó alap lehet, csak a megfelelő technológiát, minőségi anyagokat kellene használni.
Előzmény: mzdude (20439)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.28 0 0 20440

Mi a gond ezzel? Szerintem a tájékoztató az ábrákkal nagyon részletes és alapos, köszönet és dicséret érte.

Az meg, hogy figyeld a táblákat és ne közlekedj megszokásból, a legkevésbé sem túlzott igény :-)

Macibb
Előzmény: Béla6 (20436)
mzdude Creative Commons License 2010.05.28 0 0 20439
Rá a macskakőre. Na, az aztán tartós szokott lenni.
Előzmény: Irj ha mersz (20438)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.05.28 0 0 20438
Leraknak 1 réteg aszfaltot. Csak tudnám erre miért kellett ennyit várni...
Előzmény: kvte (20437)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!