Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.06.03 0 0 20489
Én is mindkettőt használom, de miután egy csöppet többen autóznak mint kerékpároznak, így arányaiban nézve az úthálózat színvonalának is nagyon van hová javulnia.
Előzmény: ghosty9 (20481)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20488

na egye fene, most kegyes leszek hozzád, és elárulom (hogy ne hüjén hajj meg):

 

az állami kiadásokat NEM inflációból fizetik, hanem ún. adó és járulék BEVÉTELBŐL.

 

(meg persze hitelből, de azt csak akkor ha adnak)

 

magyarul: hajadra kenheted az inflációdat, ha a bevételed éppen stagnál, adabszurdum csökken.

 

(meg akkor is, ha a bevételed ugyan nő, de párhuzamosan a nyuggerpopuláció is, de ezt már csak a haladóknak jeddzem meg...)

 

elosztani meg csak azt lehet, ami befolyik a kasszába.

 

 

persze megtehessük, hogy karbantartás rovására szociálpolitikázunk.

 

magyarul... akarom mondani cigányul: vastagot szarva feléljük a jövőt.

 

 

úgyhogy a SZOCIÁLIS ÉRZÉKENYSÉG jegyében aszondom:

 

vegyük el az útkarbantartásra szánt kemény 30mrd-ot, és aggyuk oda azt is a nyuggereknek, hogy megkapják a reálértékentartáshoz szükséges +1%-ot.

 

hiszen vivere necesse est, navigare non est necesse.

(azt csinájja valaki más, a lényeg, hogy nyomassa a dellát... :-))

 

persze a rómaiak még fordítva tutták, de ők elmaradott, szociálisan érzéketlen barbárok voltak... :-)

 

 

aztán hogy jövőre honnan veszünk majd el, azt nemtom.

 

esetleg 150Ft-ról felemelhetnénk 200Ft-ra a benyadót, ez megint lehetővé tenne 1xi 5%-os nyögdíjemelést... :-))

Előzmény: ghosty9 (20485)
BoGar Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20487
Ja és remélem, ha a főnököd neked bért akarna emelni, akkor azt inkább befizeted az útkarbantartási alapba.
Előzmény: Béla6 (20462)
BoGar Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20486
Majd ha nyugdíjas leszel és azt hallod, hogy csökken a megkapott kis pénzed értéke, amiből már így is nehezen ettél, laktál, éltél, akkor a fejedhez csapsz, és megnézed mi is fontosabb. Élni, vagy autózni?!
Előzmény: Béla6 (20462)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20485
"de én 1részt qrvára nem erről beszéltem"

Mondjuk rosseb tudja, sokalltad a nyugdíjemelést, nem? Én meg ahhoz fűztem hozzá valamit, amit nem értettél. (Jó, persze, titokban sejtetted. :-) )

"mástrészt mi köze ennek az inflációhoz"

Az, hogy 4% (nominális) emelés 5%-os infláció mellett majd' egyszázalékos reálcsökkentés. Igen, a matek tényleg roppant bonyolult dolog. :-)

"gondolod az ájemefet meghassa"

Hogy az IMF-et mi hatja meg, az megintcsak indifferens a téma szempontjából; az se érdekli, hogy nálunk rosszak-e az utak, amúgy, csak költsünk kevesebbet; ha a karbantartási keretet csökkentjük, akkor attól lesz boldogabb.
Előzmény: Béla6 (20484)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20484

sejtettem, hogy erre célzott, de én 1részt qrvára nem erről beszéltem, mástrészt mi köze ennek az inflációhoz?

 

(gondolod az ájemefet meghassa, hogy nálunk inflácijó van, ésakkor több hitelt ad majd?)

 

 

kialakulni kialakul6, de azt már időskori elhüjülésnek híjják... :-))

Előzmény: attus germanicus (20483)
attus germanicus Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20483

Arra célzott, hogy a 4%-os nyugdíjemelés nemhogy nem túl sok, de még túl kevés is, 5%-os infláció mellett.

 

(de ne csüggedj, a szociális érzékenység akár még felnőtt korban is kialakulhat).

Előzmény: Béla6 (20482)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20482

nem 4, hanem 400%...

 

(de ne csüggeggy, a matek az 1 bonyolult todomány... :-))

Előzmény: ghosty9 (20480)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20481
"Meg az úthálózat 90%-a"

Komolyan van egy nagyságrendi különbség a közutak minősége, meg a bicikliutak (-sávok, gyalog- és ~-utak, stb.) minősége között. Kérdezz meg nyugodtan valakit, aki mindkettőt használja, ha nekem nem hiszel (aki szintén).
Előzmény: Törölt nick (20471)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20480
"a most januári 4% nyögdíjemelés átcsoportosításával meg meg lehetne ÖTszörözni."

Mondjuk ehhez még annyit, hogy te sírnál a legjobban egy éves szintű 4%-os útkarbantartás-emelésnél, ha az infláció 5+%.
Előzmény: Béla6 (20462)
hegyaljai2 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20479

Teljesen igazad van!

Remélem erre is fog vonatkozni az új szabályozás a parkolásról ahol nem lehet magáncég a vámszedő, és maximálva van a díj!

Javaslom a nem létező umbuldás, ingyenes parkolóhelyek listáját összeszedni!
Elsőként a pesti rakparton a MAHART nemzetközi hajóállomásán parkolók jogosultságát kellene megnézni!

Előzmény: Béla6 (20478)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20478

van.

a reptéri dolgozóknak.

 

a plakát mögött biztosan, de asszem a terminál előttiek közül a csodagyaloghídhoz közel eső is ilyen.

 

(vagy esetleg lyó lehúzósfizetős, minta 2esnél: minden mekkezdett félóra 600Ft.

háta q.annyukat...)

Előzmény: Törölt nick (20477)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20477
A terminál előtt van parkoló. De az Általad linkelt képen is talán a plakát mögött (vagy épp nem látszik a képen) van parkoló.
Előzmény: Béla6 (20476)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20476

1. én nem emléxek tiltótáblára

2. az egész ferihegyi út a vasúti vágányon megy át... :-)

 

amúgy akkor szerinted hol kellene parkolni azoknak, akik utast hoznak/visznek a vonatra/ról?

 

1xűen nevetséges, hogy megépítették lyó sok pénzért ezt a liftes csodagyaloghidat, de arra már nem volt 10-20 miller, hogy 1 tucatnyi parkolóhelyet kialakítsanak...

 

 

 

aprópopó: sülysápon elkészült a P+R projekt I. üteme...

 

úgy tűnik, hogy a 70 placc karcsú lesz, lehet rögtön indítani a 2. ütemet további 50 placcal.

 

Előzmény: radio100jozsi (20475)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20475
Ez egy a forgalomtól elzárt terület, jelenleg szabálytalanul a vasúti vágányon át járnak be ide az autók, és parkolnak le.
Előzmény: Béla6 (20465)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20474
Ne bántsuk a Balatont, jó időben, nyáron jó az. :))
Előzmény: Béla6 (20466)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20473
Nem gond, attól még M10 ügyében nyugodtan lehet továbbra is vitázni. :)))
Előzmény: Béla6 (20469)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20472
Azért van ott normális, burkolt (fizetős) P+R is. Igaz, hogy Ferihegy 1 környezete nem a legideálisabb, de azért annyira nem is tragikus, ahogy az Általad mellékelt kép mutatná. :-)
Előzmény: Béla6 (20465)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20471
Meg az úthálózat 90%-a, meg a villamos hálózat 90%-a, stb.
Előzmény: ghosty9 (20464)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20470
Egy sima eső esetén is már nem bírja a csatorna. Most látványosabb. De amíg nem a saját házánál van, addig nincs ilyen probléma...
Előzmény: Béla6 (20462)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20469
van 1 olyan gyanúm, hogy a következő 4 évbe nem fognak nekikezdeni a hídépítésnek komáromban :-))
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20468

M31 építés 3/4 évvel ezelőtt, a porr-száraz évszakban...  :-)

 

 

 

Előzmény: Béla6 (20467)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20467

Mondjuk itt nyilván még nem tudott betömörödni.

 

 

ez nem tömörödés kérdése, inkább az a problemma, hogy a rézsűfűnek még nem volt ideje megerősödni, hogy ellenálljon a víz eróziós 6ásának...

 

Előzmény: anteus (20457)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20466

Az M1 és M6 már kipipálva. Vajon melyik autópálya lesz a következő áldozat?

 

 

az M7.

 

nemsokára kiönt a balaton, és az ordacsehi tőzegláp elnyeli a pályát... :-))

Előzmény: Törölt nick (20456)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20465

Ferihegy1, internésönöl erport, vasúti megállóhely, P+B parkoló (gyk: Parjojj Bazdmeg!)

 

 

ghosty9 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20464
"most, ebben a frankó monszunos időjárásba lehet lyól látni, hogy mennyire szarnak az egész úthálózatra, rohad az egész szanaszét."

Bélám az Úrban, szerintem te még nem láttál olyan utat, amire tényleg tojnak.

(A bicikliutak 90%-a ilyen, kezdetnek.)
Előzmény: Béla6 (20462)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20463
"aza gond ezzel, hogy épp elég bosszúság, ha valaki benézi a terelést és 1 csp-tal tovább kell mennie, majd ott visszafordulnia, nem kellene ezt még tetézni 10enezer forintos matricabüntetéssel..."

Vagypedigugye lehet az is, hogy az embereket felnőttnek tekintjük, meg ők is felnőttnek tekintik magukat, oszt ha rutinból vezetnék és tojnak a táblákra, akkor viselik a következményeket. Ne?
Előzmény: Béla6 (20443)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20462

pedig veszélyeztetésért az út üzemeltetőjét akár felelősségre is lehetne vonni...

 

 

a nagy lófaszt, itt felelőssége csak az átlagbéla autósnak van, akit frankón lehet orbaszájba szivatni a sapkaparagrafus alapján, a hivataloknak nincs egy deka se.

 

most, ebben a frankó monszunos időjárásba lehet lyól látni, hogy mennyire szarnak az egész úthálózatra, rohad az egész szanaszét.

 

az árkok, padkák, átereszek nincsenek takarítva/karbantartva, úgyhogy folyik a víz az utakon keresztbe-hosszába...

 

dehát erre nincs péz, pedig 1% (azaz EGY %) nyögdíjemelés elhagyásával meg lehetne DUPLÁZNI az útkarbantartási keretet.

 

(a most januári 4% nyögdíjemelés átcsoportosításával meg meg lehetne ÖTszörözni.

 

de nem, az utolsó kibaszott likas rézfitying is kell a szochálóba, a köcsög autós meg rohaggyon meg, ott ahol van...)

Előzmény: Törölt nick (20453)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20461
azé berakom, hátha mást is érdekel: www.heywhatsthat.com/profiler.html
Előzmény: AcidMan (20460)
AcidMan Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20460
Tárgytalan, megtaláltam.
Előzmény: AcidMan (20459)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!